Weet helldeskr dit ook?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
De vraag
gaat komen van helldeskr
Het is een foto op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:37 schreef Oscar-Wilde het volgende:
hij lijkt op Picasso, maar verkeerde topic
Ik ga er vanuit dat je Groucho Marx bedoelt. In dat geval is het juist.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:55 schreef Oscar-Wilde het volgende:
max groucho
en die is goedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:26 schreef ranja het volgende:
of The deer hunter...
quote:A photograph ofappears on one stamp of a sheet of 10 USA 37¢ commemorative postage stamps, issued 25 February 2003, celebrating American Filmmaking: Behind the Scenes.
Played cricket for Enfield Cricket Club (just north of London, England) before emigrating, and the club has his picture hanging in the pavilion.
In contrast to the image he presented in most of his films, the privatewas, by every account, a quiet, bookish man off- screen. A true gentleman, he had many friends, both in and out of show business, and he was particularly fond of children. For the latter, among other things, he recorded many successful albums of children's stories.
we hebben pas de foto gezien,quote:Op zaterdag 24 juli 2004 04:10 schreef Excess_All het volgende:
ik denk bijna zeker dat het is
Boris Karloff
alvast maar een vraag want ik ga nu toch echt slapen
uit welke film uit 1998, kunnen we genieten van de ontblote boezem van reese witherspoon ?
Excess_all +1quote:Op zaterdag 24 juli 2004 04:10 schreef Excess_All het volgende:
ik denk bijna zeker dat het is
Boris Karloff
die is goedquote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Twilight
Hij is nog heel jong, maar het is niet Michael J. Fox.. Degene die ik zoek is 13 jaar jonger.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:18 schreef ranja het volgende:
een hee jonge Michael J Fox?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef geen bijkomende tips meer, aangezien iedereen 'm kent maar geen zin heeft om te antwoorden.![]()
Juist!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:05 schreef California het volgende:
Christian Bale.
Smilequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
the biggest Ella Fitzgerald you've ever seen?.
Close, but no cigar.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
..... go to Japan?
Smokin'quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:25 schreef California het volgende:
Maak af:: You know what I'm gon' do? I'm gon' do somethin' really outrageous. I'm gon' ...
tell you euh iets...:?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:25 schreef California het volgende:
Maak af:: You know what I'm gon' do? I'm gon' do somethin' really outrageous. I'm gon' ...
Ze waren idd undercover als easy rider figuren, maar de namen waren totaal anders...quote:Op maandag 26 juli 2004 10:21 schreef whigger het volgende:
Billy en Wyatt toch? A la Easy Rider iig
Uit Starsky & Hutch van dit jaar
Nog steeds zo dat ik nu een knusse nieuwe vraag mag verzinnen? Tijd geleden alweer dat ik hier rondhing hehe
Namen komen uit een heel ander type film dan Easy Rider...quote:Op maandag 26 juli 2004 10:31 schreef whigger het volgende:
KeeNog eens ff denken dan..
1 goedquote:Op maandag 26 juli 2004 11:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dorothy en Toto
Nope...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef MasterWouter het volgende:
scarecrow & tin man
Andere naam is niet van een personage...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:08 schreef MasterWouter het volgende:
Toto& Lion
quote:Op maandag 26 juli 2004 12:11 schreef Phennim het volgende:
toto & oz?
Dat zijn zequote:Op maandag 26 juli 2004 12:16 schreef Phennim het volgende:
Toto & Kansas
Jaquote:Op zondag 25 juli 2004 19:46 schreef dolle_hond het volgende:
be offline for a long long time![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:54 schreef MasterWouter het volgende:
Truman Show?
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:45 schreef Phennim het volgende:
halloween?
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:53 schreef ranja het volgende:
Psycho? wilde gok
That's correct GFPquote:Op maandag 26 juli 2004 15:26 schreef GFP het volgende:
Bride of Frankenstein
En laat die het dan net zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 19:30 schreef dyonvbaal het volgende:
de enige frans talige film die ik ken (gezien heb dus) is Yamakasi, maar daar zal het wel niet over gaan
wel een superfilm trouwens
I second that...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:03 schreef MasterWouter het volgende:
geen idee, geef eens een hintje?
LOLquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik roep eens gong li
dan weet gfp iig dat er iemand kijkt
Bai Ling, Ling Bai...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is die uit Red Corner Bai Ling
Nee, het was wel al een tijdje terug maar ook weer niet zo lang. (Iets meer dan 10 jaar)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:26 schreef ranja het volgende:
wilde gok: Polanski? Die is wel jong begonnen, maar of hij toen al genomineerd werd?
En ik nog denken dat het Sofia Coppola was...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, het was wel al een tijdje terug maar ook weer niet zo lang. (Iets meer dan 10 jaar)
Nee, de regisseur was toen 24 jaar. Het is een baanbrekende film geweest en heeft veel carrieres gelanceerd. Een van de acteurs won later een Oscar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:35 schreef dolle_hond het volgende:
ron howard
Heel goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:40 schreef GFP het volgende:
Dan moet het John Singleton zijn geweest voor Boyz 'n the Hood...
L'apartement?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:02 schreef GFP het volgende:
Welke film
I've rarely seen a film in which the female lead was so comprehensively abandoned by the director.clearly wanted to focus all his attention on
and crucially on
, leaving
floundering and unable to clearly express just how much into
her character is at any one time. At the final break-up you almost hear
's sigh of relief at being able to get rid of the irrelevant female (probably forced on him by the studio) and concentrate on the man's world of
.
Een beetje cryptisch nog, maar jullie zijn veel te goed...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
L'apartement?
Lekker zeg...vakantiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:58 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit door die ene zin nou de hele tijd al met The lady vanishes in mijn hoofd, maar ik vrees dat het meer een associatie is dan iets anders. ondertussen kijk ik niet naar wat ik tik maar naar onze jongste die enge dingen doet op het klimrek
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Breaking up?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:08 schreef dolle_hond het volgende:
wall street
ze is al weer iets anders aan het doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:09 schreef GFP het volgende:
[..]
Kan ik lekker naar huis...
Pas goed op die kleine
dolle_hond +1
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Shelley Winters?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:04 schreef dolle_hond het volgende:
stagecoach
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
The curse of the Wolfman?
Iets meer.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
3
Goedquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:43 schreef dolle_hond het volgende:
ik geef niks om sopranos, maar de varagids staat er bijna wekelijks vol van.
5
ja, sorry. ik was vergeten dat doorlinken naar imdb voor sommigen niet werkt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie niemand.
Maar mits wat plak- en knipwerk kom ik bij een zus van River Phoenix.
Merci.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
maar ik zal het je niet kwalijk nemen dat je de naam summer niet noemt
Daar is een reden voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
ze lijkt iig op claudia cardinale
quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:52 schreef twentemeisje het volgende:
Die mevrouw is volgens mij Luise Rainer... maar dan is de vraag welke film het is...
dat was haar 1e oscarquote:Op woensdag 28 juli 2004 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
The Great Ziegfeld?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:10 schreef twentemeisje het volgende:
Is het dan The good earth?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:51 schreef Woodpecker het volgende:
Is die eerste niet The Name of the rose? ergo: Christian Slater?
Die tweede zegt me helemaal niets...overigens
Goedemorgen GFP-tje... wrijf nog maar even wat zand uit je ogenquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:30 schreef GFP het volgende:
Ben net begonnen en nog niet helemaal wakker, gok dus mijn eerste ingeving...
Die eerste is Sean Astin, tweede dan Viggo Mortensen...
Welke van de 3 LOTR films zal ik noemen, ben lui vandaag
hij lijkt eerder een beetje op Hugo Weaving of Hugh Lauriequote:Op woensdag 28 juli 2004 11:46 schreef GFP het volgende:
Die tweede heeft wel een beetje een Tom Cruise uit Legend neus...
Als dat Mila is dan ga ik die poster boven mijn bed weg halen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:07 schreef ranja het volgende:
Is 1 wel een man eigenlijk of is het Mila Jovovich in The messenger?
Tadaaaaaah! Correctemundo!quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:49 schreef GFP het volgende:
David Wenham en Richard Roxburgh
Van Helsing en Mouling![]()
Rouge
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:42 schreef ranja het volgende:
en ik het sowieso geen idee wie die figuur rechtsboven is...
Ik ben toch wel iets subtieler dan datquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:42 schreef twentemeisje het volgende:
Als het echt Waterworld is... dan stel je me teleur GFP
Ahum!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:59 schreef MasterWouter het volgende:
[..]Kevin Kostner gekkie
of hij speelt een Ork een LOTRquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
Slaat de Orca op Free Willy? En zo ja... is Willy dan een aanwijzing?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
Slaat de Orca op Free Willy? En zo ja... is Willy dan een aanwijzing?
Zo cryptisch is het ook weer niet tm heeft het antwoord al gegevenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:07 schreef ranja het volgende:
[..]
of hij speelt een Ork een LOTR
Neeneenee....neeneenee....neeneeneequote:Op woensdag 28 juli 2004 14:06 schreef MasterWouter het volgende:
The Neverending Story 3?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:13 schreef twentemeisje het volgende:
Dan zoek jij een film van Richard Harris ('Orca' en 'Gladiator') en ik gok dan op.... Patriot Games
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:12 schreef MasterWouter het volgende:
Route 666?
Al denkt tm wel de goede kant, qua gedachtengang...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:14 schreef twentemeisje het volgende:
Of die Robin Hood-film.... Robin & Marian
En wat heeft KC daarmee te makenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:17 schreef twentemeisje het volgende:
Camelot
Deze film is iets ouder...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:42 schreef MasterWouter het volgende:
Juggernaut?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:51 schreef twentemeisje het volgende:
Dom dom dom dom dom dom...
Dances with Wolves > 'A Man called Horse'!
Kijk... zo ken ik je weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:47 schreef GFP het volgende:
Day after Tomorrow
Hij was ook erg cryptischquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Kijk... zo ken ik je weer
GFP +1
Die snapte ik.quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vrijdag (vandaag is woensdag)
Dit is een zin waar je niet te lang over moet nadenkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:01 schreef GFP het volgende:
Toen ik de vraag terug las kwam die me al erg bekend voor
Ik dacht ballon voor broeikaseffect of zoiets....quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vrijdag (vandaag is woensdag)
op het kaartje staat Emmerich
Die andere 3 weet 'k ook niet precies
Ehm ja...logisch dat de vraag je bekend voor komt natuurlijk, maar..ach...morgen vakantie, dat zal het zijn...quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit is een zin waar je niet te lang over moet nadenken
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Linda Hamilton
Louise Brooks
Laetitia Casta
Ludivine Sagnier
Lindsay Lohan
Lana Turner
Lauren Hutton
Liv Ullman
Lisa Kudrow
Lily Tomlin
1 juist.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:29 schreef MasterWouter het volgende:
Jeff Bridges
M. Night Shyamalan
Mel Brooks
ik keek beetje naar het haar, en naar de huiskleur, ik dacht gewoon zeggen!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:34 schreef REFUSED het volgende:
ik had M. Night Shyamalan daar niet uitgehaald overigens, ik heb gisteren nog naar Signs gekeken en als dat hem is is hij wel erg veranderd
Nou, nou, da's niet mis.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:33 schreef Sasandra het volgende:
De eerste is volgens mij John Wayne, de tweede Anthony Quinn
Oh ja, en de derde Mel Brooks...
Inderdaad, de befaamde Dream sequence scene..quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Living in Oblivion
quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:58 schreef dolle_hond het volgende:
zit er een regisseur bij
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:28 schreef dolle_hond het volgende:
irreversible
Er is maar één MB.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik bedacht het net zelf, had alleen een andere MB eerst
nietesquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is maar één MB.![]()
zowel links als rechts als titel:quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef California het volgende:
Rudolph Valentino?
california +1quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:59 schreef California het volgende:
Errol Flynn?
De man rechts, dus.
Ik weet al niet eens meer wat die was.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
En op je vorige vraag weet ik ook nog steeds het antwoord niet.![]()
Ik geef toch allemaal dikke hintsquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik het niet wist
Heet dat vogeltje Dale? Klopt inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Porky's
Een vogeltje heeft me verteld dat het over een oorlogsfilm gaat. Klopt dit?
't Scheelde nog minder.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Casualties of War?
Hoe kom je daar nou ineens op?quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Born on the 4th of July?
quote:was a good horror film, but I think the opening thirty minutes was lacking. There was too little time to get to know and like the characters, even the superb
didn't have one of the most likeable characters.
The creatures were excellent in my opinion, reminded me of the superior film "Starship Troopers". When the action got going it was quite a rip-roaring ride, but it wasn't as "clever" as I expected when I bought this on video here in the UK.
However, I still feel the general score this film has on IMDB is a little too low in my opinion, I gave it between an 8/9, repeated viewing will decide whether it stays with the 8 or 9.
Nice soundtrack and I liked the lad. Why was he special ?
lijkt me wel goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:23 schreef Patch het volgende:
eerste indruk: Pitch Black
the lad was a gal foolquote:..and I liked the lad. Why was he special?
quote:The movie was indeed interesting both in plot, imagery and acting but all too often it stumpled and fell. Up until our heroes end up in the old metro it is really rather good. Then we suddenly find ourselves in a place that has been abandoned for 50 years and with lots of paraphernalia to support this fact - yet no-one has bothered to cut the power and the gas pipes have "setting this on fire can seriously damage your health"-type labels in vivid colors. The film is simply badly made and focuses too much on long battles rather than creating a solid foundation to support some smaller, more subtle kills. I do, by the way, agree that the idea of insects mimicking humans is good - amusing even, at times.
Ik keur 'm ff. goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:44 schreef Phennim het volgende:
mimic
ik zei ff. jammer dat ik niet op de titel kon komenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik keur 'm even goed![]()
Phennim +1
Welke film?quote:I really felt in suspense throughout.
as the everyman and
as his recovering wife were wholly believable as grieving parents taking a vacation to move past their tragedies.
as the disturbed third wheel in the relationship was also very effective in his role. The suspense builds throughout and leads to a very memorable climax. Recommended
quote:I think this movie stands up very well. As when I first saw it, I think the extra thrill ending is tacked on, unnecessary. Otherwise, pacing, music, acting all combine for solid thriller.looks different, but almost more fabulous then.
music is superb.
is great villain. Sailing knowledge seems first-rate. Tense, taut, highly recommended.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
Dead calm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |