Ja ik wist niet of jij het al wist dat de laatste poster een topic opentquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:32 schreef Zeus-Nexium het volgende:
gijs nu zijn er 2 topics !!
deine muttiquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik wist niet of jij het al wist dat de laatste poster een topic opentDat wist je wel... alleen geen nummer
![]()
Elke vrouw is jaloers hoor... dat geeft niksquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:37 schreef Nadientje het volgende:
[..]
bah dat is net een barbiepop![]()
nee want ik hou best van mooie vrouwenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Elke vrouw is jaloers hoor... dat geeft niks![]()
OMG visual!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee want ik hou best van mooie vrouwendus ben niet jaloers
K*NKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee want ik hou best van mooie vrouwendus ben niet jaloers
ETENSTIJDquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]
nee want ik hou best van mooie vrouwen![]()
Jaaaaa het duurt ff voordat ie laadt maar ooooooooooohquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
K*NKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga trainen gijsjes......veel plezier vanavond!!!![]()
Daar lijkt ze een beetje op Brook Loganquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:44 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Brooke???? welke?? van The Bold????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Daar lijkt ze een beetje op Brook Logan
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Brooke???? welke?? van The Bold????![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:01 schreef Chocobo het volgende:
Ok,............................
Geil ...........
Komt niet door jouw bijdragequote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:03 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Sorry
ja mooi.... die ene foto die jij poste hierboven..... van haar op het strandquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:01 schreef Chocobo het volgende:
Ok,............................
Geil ...........
Gaat tie weer een beetje Gijsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank jullie wel Gijsjes voor het mooie topic net. En speciaal thnx voor Rouge en Cho voor de SMSjesDoet me goed!
Sterkte Royquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank jullie wel Gijsjes voor het mooie topic net. En speciaal thnx voor Rouge en Cho voor de SMSjesDoet me goed!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik mis Chocobo
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:21 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Strol en Toadette komen ook vrijdag![]()
![]()
![]()
Ja, het gaat op zich welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:12 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Gaat tie weer een beetje Gijs
Die site is trouwens geniaalquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Site aanpast !!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Rondje van Noot
Veel sterkte Gijs......................quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dinsdag is de begrafenis.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rondje van Noot
Alle GIjsjes de groeten van die Dikke Limburgerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
sterkte gijs ---------------------quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dinsdag is de begrafenis.
hij gaat echt niet naar de dokter dusquote:nou ja, hier op het werk heeft frouke ernaar gekeken en die zei omdat het een kleine beet was, het zag er namelijk meer uit alsof hij erlangs was geschampt dat het niet nodig was
die lippen trouwens van die ene chickquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Jaaa die chicks zijn echt vreselijk lekker hoor...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die lippen trouwens van die ene chick![]()
![]()
hahahaha wat een koppige eikel zegquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
hij gaat echt niet naar de dokter dus
Tsja, dan rotten zijn vingers er maar af...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Bel een ambulance dan...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
Er is bloedcontact geweest schat........ maar ik hoor het al. Hij gaat nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ja HHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bel een ambulance dan...
Dan moet ie wel..
kunnen we vrijdag lachen gijsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is bloedcontact geweest schat........ maar ik hoor het al. Hij gaat niet![]()
heb ik gisteren nog gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bel een ambulance dan...
Dan moet ie wel..
Of als die gaat blaffen en stokken haalt voor onsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kunnen we vrijdag lachen gijs![]()
als ie met een half rotte hand een biertje probeert vast te houden
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik gisteren nog gedaanging lekker een stukkie rijden met de motor zie ik een meisje histerisch janken en een gast stuiteren op de grond....
epilepsie aanval
zijn hoofd vastgehouden en een pen tussen zijn tanden gestopt en voor de zekerheid maar 112 gebeld
BE GOOOONE .... you devilquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef D-Devil het volgende:
*Schuimbekkend topic binnen wandelt*.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik gisteren nog gedaanging lekker een stukkie rijden met de motor zie ik een meisje histerisch janken en een gast stuiteren op de grond....
epilepsie aanval
zijn hoofd vastgehouden en een pen tussen zijn tanden gestopt en voor de zekerheid maar 112 gebeld
lees dat verhaal maar esquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef D-Devil het volgende:
*Schuimbekkend topic binnen wandelt*.
Hij zat op de motorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:40 schreef Nadientje het volgende:
[..]held... veel mensen zouden gewoon verder lopen
Netjes Gijsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
epilepsie aanval
En bierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of als die gaat blaffen en stokken haalt voor ons![]()
Droogquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:42 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij zat op de motor
Je weet toch dat ik niet ga, is zinloos om er weer over te beginnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:42 schreef Nadientje het volgende:
[..]
lees dat verhaal maar esje gaat naar de dokter hoor, iedereen zegt het.. je hebt gebloed
Wow .... dat meen je niet..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
epilepsie aanval
inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:40 schreef Nadientje het volgende:
als je niet gaat ben je echt dom bezig Svenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:43 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet ga, is zinloos om er weer over te beginnen.
Die gozer mist nu zijn creditcard....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaadgoede actie neger!
Hij liep niet, hij zat op de motorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
inderdaadgoede actie neger!
actie = reactie héquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die gozer mist nu zijn creditcard....
En van die gozer z'n vriendin is ook nooit meer iets gehoordquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die gozer mist nu zijn creditcard....
blond met flinke knoppen zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
En van die gozer z'n vriendin is ook nooit meer iets gehoord
Het is niet eens een echte beet.. ik zal er straks eens een foto van maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je niet gaat ben je echt dom bezig Sven
echte beet of niet het is door de huid heen gegaan dan moet je een prik halen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:48 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Het is niet eens een echte beet.. ik zal er straks eens een foto van maken.
Sven volgende week.... super slechte soep maar achquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of als die gaat blaffen en stokken haalt voor ons![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Sven volgende week.... super slechte soep maar ach
[afbeelding]
dat kan ik niet johquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:40 schreef Nadientje het volgende:
doe ik al..... elke dag....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:47 schreef silver-surfer het volgende:
Brown.... je mag mij ook redden... altijd..
Oh ja... what have you done for me lately??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
doe ik al..... elke dag....![]()
eenschquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat kan ik niet johnee serieus..... je moet altijd kijken of je kan helpen vind ik..... en toen de ambulance en 2 politieauto's en een motoragent
iemand had ook gebeld, maar die dacht dat er een ongeluk was gebeurd
toen ben ik maar weer weggegaan, want er stonden ondertussen allemaal "toeristen" omheen
hoewel ik zelf ook wel een grote ramptoerist ben
ik moet wel zeggen dat ik de vader van Renske heb gebeld wat ik het beste kon doen, want mijn EHBO diploma stamt nog uit mijn PABO tijd hahahahahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:42 schreef Tigress74 het volgende:
[..]![]()
Wel helemaaldat je ff belde
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:57 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
boeiuh beter dan niks doenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik moet wel zeggen dat ik de vader van Renske heb gebeld wat ik het beste kon doen, want mijn EHBO diploma stamt nog uit mijn PABO tijd hahahahahaha![]()
![]()
ff anders want sven is al de hondquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
hondeikel ik moet nog 30 min
Sven overmorgen:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Sven volgende week.... super slechte soep maar ach
[afbeelding]
FUCK YOU!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:57 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
hond ik moet nog 30 min
thuisquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!
Dan geef ik Quinny wel een dikke kusquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:16 schreef Chocobo het volgende:
Quinnnyyyy,... als je thuis bent en dit leest. Geef Daan een dikke kus van me
Werken
Quin is dol op negerzoenenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dan geef ik Quinny wel een dikke kustot hoelaat moest jij ook alweer werken??
![]()
Svenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:15 schreef silver-surfer het volgende:
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,... mijn vogel bijt nog dieper doorquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:19 schreef SailingAce het volgende:
Die bbq he.. kan je ook komen zonder te bbq'en?
al enig idee hoeveel?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]WTF ? Wat een vraag
Eten is toch heerlijk ! Net even aan Zeus gevraagd.... maar iedereen die daar aanwezig is en gebruik maakt van de faciliteiten van de tent moet payen... net zoveel als iemand die eet zeg maar
![]()
Het is een prive stuk wat we krijgen met banken enzo en daar moet voor betaald worden. Of je nu eet of niet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:44 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
De hand nadat ik ermee in soda water heb gezeten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:26 schreef ChOas het volgende:
Tetanus prik halen!
oh, en hond af laten maken
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:04 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet iets kwijt. Ik heb altijd gedacht dat er Choboco stond. En nu lees ik voor 't eerst Chocobo. En dat is echt weird. Sorry, moest het even kwijt.
voor jou een paar honderd euroquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
al enig idee hoeveel?
En voor de wat meer bedeelden onder ons ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:08 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
voor jou een paar honderd euro![]()
je voelt je nu zeker wel een stuk beter !!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:04 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet iets kwijt. Ik heb altijd gedacht dat er Choboco stond. En nu lees ik voor 't eerst Chocobo. En dat is echt weird. Sorry, moest het even kwijt.
voor ons is het tussen de 15 en de 20 euroquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
En voor de wat meer bedeelden onder ons ?
Als je een jongen was had ik je gezoend!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
voor ons is het tussen de 15 en de 20 euro
Alleen het eten neem ik aanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
voor ons is het tussen de 15 en de 20 euro
Hoi, zoenen ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:15 schreef Quinny het volgende:
Hai trouwens
drinken zit er idd niet bij..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alleen het eten neem ik aan
dan is het nog niet veel op zo'n lokatie\quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
drinken zit er idd niet bij..![]()
Als je je mond gereinigd hebt met zoutzuur. Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi, zoenen ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:15 schreef Quinny het volgende:
Hai trouwens
Man ook goed ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi, zoenen ?
Nou nouquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je je mond gereinigd hebt met zoutzuur. Dan is het goed
strak planquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:18 schreef Quinny het volgende:
Even over de kosten voor volgende week. Zeus kan jij niet navragen hoeveel het per persoon gaat kosten het eten. Zodat we dat alvast kunnen betalen aan ze. En voor de drank dan een pot maken. Wel heb ik een verzoek voor diegene die van plan zijn veel te gaan zuipen of duur willen gaan zuipen dan wel wat extra in de pot doen. Zodat het eerlijk is voor de cola drinkers
zoals ik al zei...de kosten zijn tussen de 15 en de 20 euro........en voor het drinken kunnen we dan een pot maken idd......maar dat doen we daar dan welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:18 schreef Quinny het volgende:
Even over de kosten voor volgende week. Zeus kan jij niet navragen hoeveel het per persoon gaat kosten het eten. Zodat we dat alvast kunnen betalen aan ze. En voor de drank dan een pot maken. Wel heb ik een verzoek voor diegene die van plan zijn veel te gaan zuipen of duur willen gaan zuipen dan wel wat extra in de pot doen. Zodat het eerlijk is voor de cola drinkers
Giijs!!!... Dat weet je toch!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Man ook goed ?
Reken op 20 euro voor de BBQquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:18 schreef Quinny het volgende:
gelukkig zijn die 3 monsters van ons niet zo erg. Die kwijlen je onderquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die hand van SvenIk zit regelmatig onder dat soort krassen van allerlei activiteiten, waaronder vechten met onze kat
Ja ok, dat snap ik dan..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]WTF ? Wat een vraag
Eten is toch heerlijk ! Net even aan Zeus gevraagd.... maar iedereen die daar aanwezig is en gebruik maakt van de faciliteiten van de tent moet payen... net zoveel als iemand die eet zeg maar
![]()
Het is een prive stuk wat we krijgen met banken enzo en daar moet voor betaald worden. Of je nu eet of niet.
20 Euro drink ik een uurtje van wanneer ik uitgaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reken op 20 euro voor de BBQEn daarna een pot maken voor drank
Daar moeten we ook zoiets van 20 euro de man in doen ofzo
Zitten we voorlopig goed.
15 a 20 euro voor de BBQquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja ok, dat snap ik dan..En eten is heerlijk inderdaad.
Maar dacht gewoon, misschien kan je ook wel gewoon aan komen wandelen om wat te drinken en te ouwehoeren ofzo, leek me eigenlijk logisch.
Al iets bekend van prijzen dan eigenlijk?
Moet ook nog op vakantie naar Frankrijk
heb je niet een plaatje van een lekkere ontsteking ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:23 schreef Quinny het volgende:
Noot dikke kus en knuffel
En heel veel sterkte de komende periode.
En Swen daar moeten opzeker wel 10 hechtingen in hoor. Wat ik wel even zal doen als ik jou was de huisarts even bellen. Maarja dat kan pas maandag. En als je een prik in je reet moet dan geef ik die met alle liefde van de wereld aan je![]()
Yep das 20 euroquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:23 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Al iets bekend van prijzen dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou nou
Al maanden geen orale sex meer beoefend, nicotine doodt toch alle bacterieen, en ik heb net mijn tanden grondig gepoetst!
COOOOOOOOOL!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Yep das 20 euro![]()
Count ons in dan.. zal wel fokking druk wezen in Scheveningen maar zie wel waar ik de auto prop.
Weet je nog waar Sjo en ik vroeger hebben gewoond. Daar is altijd plek en gratis parkeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Yep das 20 euro![]()
Count ons in dan.. zal wel fokking druk wezen in Scheveningen maar zie wel waar ik de auto prop.
Ja zijn wel een aantal mensen die ik zeker weer es wil zien, waaronder jij Gijsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
COOOOOOOOOL!!!!!!!
hahahahaha.....weet je hoe ver dat wel is.....je kan hem echt veel dichterbij zetten..bij eindpunt tram 11 bijvoorbeeld daar is het ook gratisquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet je nog waar Sjo en ik vroeger hebben gewoond. Daar is altijd plek en gratis parkeren.
Ik neem wel twee urinepotjes mee van m'n werkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Reken op 20 euro voor de BBQEn daarna een pot maken voor drank
Daar moeten we ook zoiets van 20 euro de man in doen ofzo
Zitten we voorlopig goed.
denk dat je idd ook niet zit te wachten om mij te zienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja zijn wel een aantal mensen die ik zeker weer es wil zien, waaronder jij Gijs
Ja das tegenover die lange straat ergensquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet je nog waar Sjo en ik vroeger hebben gewoond. Daar is altijd plek en gratis parkeren.
Eeeerm is het echt helemaal noord ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahahaha.....weet je hoe ver dat wel is.....je kan hem echt veel dichterbij zetten..bij eindpunt tram 11 bijvoorbeeld daar is het ook gratis
Is het daar ook gratis danquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:28 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hahahahaha.....weet je hoe ver dat wel is.....je kan hem echt veel dichterbij zetten..bij eindpunt tram 11 bijvoorbeeld daar is het ook gratis
Jawel hoor Gijs, vouw ik je meteen ff dubbelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
denk dat je idd ook niet zit te wachten om mij te zien
Oh ja bij de zee bedoel je.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Eeeerm is het echt helemaal noord ?
Waar ook die andere strandtent met dat zwembad zit ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:29 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Jawel hoor Gijs, vouw ik je meteen ff dubbel
Damn, ik heb tegenwoordig al een urinepotje nodig wanneer ze een sperma monster van me willenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik neem wel twee urinepotjes mee van m'n werk
Hoe kwam ik daar nou weer opquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Damn, ik heb tegenwoordig al een urinepotje nodig wanneer ze een sperma monster van me willen
Word al geil als ik inadem
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
![]()
Sick !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Damn, ik heb tegenwoordig al een urinepotje nodig wanneer ze een sperma monster van me willen
laten we maar gewoon normaal doen daar...maar zeg daar echt niks slechts over de nexiums....ik weet dat je ze niet magquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:31 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Luister, ik heb mijn bedenkingen over clans, en over het kicken van mensen zonder dat te melden, maar de nexiums op zich geen problemen mee... anders zou ik dat gewoon wel zeggen tegen je hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
laten we maar gewoon normaal doen daar...maar zeg daar echt niks slechts over de nexiums....ik weet dat je ze niet mag
we moeten het wel gezellig houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:31 schreef SailingAce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:33 schreef SailingAce het volgende:
Hawaii shirt
jij bent echt triest af en toe. Voor straf werp ik je volgende week in de zeequote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:30 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mijn tweede naam is gezelligquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
we moeten het wel gezellig houden
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:33 schreef SailingAce het volgende:
Hawaii
Jij en welk leger ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
jij bent echt triest af en toe. Voor straf werp ik je volgende week in de zee
Wordt druk daar op de bodemquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
jij bent echt triest af en toe. Voor straf werp ik je volgende week in de zee
Ik drijf van naturequote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt druk daar op de bodem
ik kan me ook goed herinneren dat vriendjes van jou de boel bij het gijsjes form kwamen verpesten.....en met sommige van jullie groep hebben we gewoon geen zin om te gamen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:34 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Luister, ik heb mijn bedenkingen over clans, en over het kicken van mensen zonder dat te melden, maar de nexiums op zich geen problemen mee... anders zou ik dat gewoon wel zeggen tegen je hoor.
Maar goed, als je liever niet hebt dat ik kom.. moet je het ook zeggen
Als je je haren hebt gewassen nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik drijf van nature
het magnetische legerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jij en welk leger ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je je haren hebt gewassen niet
dat meen je niet......ik ga zo gelijk ff kijken....heeft ze mij dan al gezien?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:38 schreef Quinny het volgende:
Ohja Zeus ik heb je nog proberen te koppelen aan een meisje in het oudertopic. Syrena heet ze. Check haar fotoboek even
nee is te moeilijk voor hem....natuurlijk gijs....is echt geen probleemquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:44 schreef ChOas het volgende:
Zou Thor mij aan zo'n tattoo kunnen helpen ? :
[afbeelding]
Wie is 'ons' Sailing ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Yep das 20 euro![]()
Coolquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Yep das 20 euro![]()
Ja en ze vond je heerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dat meen je niet......ik ga zo gelijk ff kijken....heeft ze mij dan al gezien?
Gijs,... Thor's tatoes zijn Godquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:44 schreef ChOas het volgende:
Zou Thor mij aan zo'n tattoo kunnen helpen ? :
[afbeelding]
Dat zou stoer zijn!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:45 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
nee is te moeilijk voor hem....natuurlijk gijs....is echt geen probleem
Ze is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja en ze vond je heerlijk
Omdat ik fucked up ben... dat weet je toch ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... Thor's tatoes zijn God, maar waarom dit logo ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik neem natuurlijk niet de verantwoording voor wat andere mensen denken en zeggen... dat zou mooi worden dan zeg heequote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:38 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik kan me ook goed herinneren dat vriendjes van jou de boel bij het gijsjes form kwamen verpesten.....en met sommige van jullie groep hebben we gewoon geen zin om te gamen.
daarom wordt er wel eens iemand gekicked.
Maar ze wel net zo oud als Zeusquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze is ook wel lekkerBeetje oud, maar prima te doen
Toch dan ook maar even kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze is ook wel lekkerBeetje oud, maar prima te doen
Ja ik neem 1 van mn katten mee..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie is 'ons' Sailing ?
Hequote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou????
Ja dat dacht ik wel te doen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Cool.. komt Tam ook?
jij hebt er toch problemen mee dat er mensen zijn gekicked? ik leg je alleen maar uit waarom.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:48 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik neem natuurlijk niet de verantwoording voor wat andere mensen denken en zeggen... dat zou mooi worden dan zeg hee
Chill jongen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:48 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja ik neem 1 van mn katten mee..
Mn vrouw natuurlijk Henk!
Vechtenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
He![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:49 schreef SailingAce het volgende:
Ja dat dacht ik wel te doen eigenlijk
ergens ver weg in Limburg geloof ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:47 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
is idd een erg leuke meid...lijkt me ook erg spontaan..maar wwar ligt de plaats STEIN
in godsnaam![]()
He he, niet vechten. Daar los je niets mee op!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vechten![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
10 euro op Quinny....
Het word zo wel echt heel erg druk op die bodem van de zeequote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vechten![]()
ja tuurlijk wel....ga ik zo ff doenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:50 schreef Quinny het volgende:
Zeus laat een berichtje achter in haar fotoboek. Of durf je dat niet
eentje Bij geleen dus en 1 ergens in zuid Hollandquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
ergens ver weg in Limburg geloof ik
Alhoewel ik me hier niet zo op mijn gemak voel *gaat tussen Zeus en Sailing instaan en kijkt links en rechts naar boven*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
jij hebt er toch problemen mee dat er mensen zijn gekicked? ik leg je alleen maar uit waarom.
dus dan moet je niet zo gaan beginnen
eensch!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
We gaan lekker met zijn allen ouwehohoeren, eten en dronken worden...
En ik denk dat ik de mensen in deze topics goed genoeg ken dat dit geen probleem kan zijn.
[end of message]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 euro op Quinny....
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:51 schreef Quinny het volgende:
Het word zo wel echt heel erg druk op die bodem van de zee
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alhoewel ik me hier niet zo op mijn gemak voel *gaat tussen Zeus en Sailing instaan en kijkt links en rechts naar boven*
KAPPEN !!!!!
Het kan me geen fuck schelen wie wie kicked, en wie wie de schuld van watdanook geeft!
We gaan lekker met zijn allen ouwehohoeren, eten en dronken worden...
En ik denk dat ik de mensen in deze topics goed genoeg ken dat dit geen probleem kan zijn.
[end of message]
Ik weet dat jij en Gijsje79 woorden hebben maar die komt niet Gijs.... dit blijft de groep zo.... zorg er wel even voor dat de strandtent weet dat er nu bijna 30 man komt !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb er geen problemen dat sailing komt maar hij moet echt alleen met ze vrouwtje komen. want als ie gijsje79 en hakkert mee neemt dan sterven er mensen die avond
ik hoor trouwens zojuist dat Syrena uit Stein, Limburg komtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik heb er geen problemen dat sailing komt maar hij moet echt alleen met ze vrouwtje komen. want als ie gijsje79 en hakkert mee neemt dan sterven er mensen die avond
pfffffffffffffff....heb ik weerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik hoor trouwens zojuist dat Syrena uit Stein, Limburg komt
Van wie heb je dat nou weer gehoord?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik hoor trouwens zojuist dat Syrena uit Stein, Limburg komt
En wie neem je dan mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:56 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Wist je trouwens dat die link het niet doet op die pagina.. of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Site update
kom langs zou ik zeggen...dan merk je het vanzelfquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En wie neem je dan mee?
![]()
Miranda is een Lurkster in oudersquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Van wie heb je dat nou weer gehoord?
Ga nou niet lopen uitdagen Gijsje 79. Hup terug in de lurkstandquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En wie neem je dan mee?
![]()
hier doet ie hetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:03 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat die link het niet doet op die pagina.. of ligt dat aan mij?
Misschien doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
kom langs zou ik zeggen...dan merk je het vanzelf![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
Miranda is een Lurkster in ouders
Uitdagen wat wil die nou dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ga nou niet lopen uitdagen Gijsje 79. Hup terug in de lurkstand
verheug me erop...kijk nog maar eens goed in de spiegel voordat je dan komt..wat hetquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel.
Vrijgezel. Voorin de 20. Blond. Blauwe ogen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:05 schreef Quinny het volgende:
meer vrouwen
Ha haquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
verheug me erop...kijk nog maar eens goed in de spiegel voordat je dan komt..wat het
gaat er heel anders uit zien![]()
Ben alweer weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Nokken jongens..... please
waar de fuck heb je het over?....en ik ben alleen maar op het gijsjesforumquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Uitdagen wat wil die nou dan.
Zie me naam zo staan en durft het niet meteen tegen me te zeggen?
Maar weer via de Gijsjes.
Gijs please, je doet hem nu alleen een plezier door zo te reageren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:09 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
waar de fuck heb je het over?....en ik ben alleen maar op het gijsjesforum![]()
Oppergod zelfsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
Dat je God bent ofzo.
Ik zal wel eens een promotie doen op mijn werkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijgezel. Voorin de 20. Blond. Blauwe ogen.
Voor mij achter in de twintig, begin dertigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een promotie doen op mijn werk
17 ook goed? Want dan ken ik er eentjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijgezel. Voorin de 20. Blond. Blauwe ogen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zal wel eens een promotie doen op mijn werk
sorry schatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:12 schreef Quinny het volgende:
Zeus jij ook kappen met dat uitdagen.
Keeeerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
17 ook goed? Want dan ken ik er eentje
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:15 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
sorry schatzal het niet meer doen
ik ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KeeeerIk doe alles vanaf 16
Is dit fotoshop of echt?quote:
Ohw DAMN ! Die ogen O_oquote:
Ook mannen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KeeeerIk doe alles vanaf 16
En hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik ook![]()
Speciaal mannenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ook mannen?
hebben we elkaar vroeger misschien eens gezien?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij?
Volgens mij heb ik me nog nooit voorgesteld? ..
Ker Plunk *hand schudt*
Echt... links ben ik, rechts Cho .... tijdens een paintball uitje van het werkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is dit fotoshop of echt?
Toen had je nog lang haar Gijsquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Echt... links ben ik, rechts Cho .... tijdens een paintball uitje van het werk
Gezien, dat nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hebben we elkaar vroeger misschien eens gezien?
je kent cho toch ook al weer een tijdje?
dan zal ik je idd niet kennenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gezien, dat nietMaar je kwam denk hier in topic toen ik niet meer postte
Ja, die kikker ken ik nu dik 1.5 jaar
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
dan zal ik je idd niet kennenmaar daar komt volgende week verandering in
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |