quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
Roy..... sterkte gozert...... de gijsjes zijn bij je in gedachten .......
Jij hebt chicks op je werk ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsje.....alles lekker? Zit momenteel ook me werk maar de chicks vallen nog tegen
gijsss... bij hem komen de chicks met strakke broekjes en strakke topjes binnen en gaan dan zwetenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jij hebt chicks op je werk ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss... bij hem komen de chicks met strakke broekjes en strakke topjes binnen en gaan dan zweten![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijsss... bij hem komen de chicks met strakke broekjes en strakke topjes binnen en gaan dan zweten![]()
![]()
![]()
Yep,.... het is een van die lucky motherfuckers die naar mooie huisvrouwen, moeders en jonge vrouwen mag kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Jij hebt chicks op je werk ?
Mooooooooooooooooooond!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep,.... het is een van die lucky motherfuckers die naar mooie huisvrouwen, moeders en jonge vrouwen mag kijken
Nat, strak en bezweet !!
Ik weet nog wel goed dat ik eens bij Zeus kwam kijken... WOW.... we hadden een gaatje gevonden waar we uitzicht hadden op de vrouwen kleedkamerZoooveeel borsten gezien Gijs
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Yep,.... het is een van die lucky motherfuckers die naar mooie huisvrouwen, moeders en jonge vrouwen mag kijken
Nat, strak en bezweet !!
Ik weet nog wel goed dat ik eens bij Zeus kwam kijken... WOW.... we hadden een gaatje gevonden waar we uitzicht hadden op de vrouwen kleedkamerZoooveeel borsten gezien Gijs
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:49 schreef ChOas het volgende:
Kut, net met Jan-Diederik afgesproken dat we volgend jaar de 4daagse gaan lopen
Correctquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:51 schreef Magneet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Miranda wil die volgend jaar ook gaan lopen, ze gata vandaag 30km lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:52 schreef ChOas het volgende:
[..]
Correct
*proest*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:49 schreef ChOas het volgende:
Kut, net met Jan-Diederik afgesproken dat we volgend jaar de 4daagse gaan lopen
O >>>>> M>>>>>G>>>>quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nat, strak en bezweet !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |