Ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
sin city = manga/anime toch???
In de loop van de 21ste eeuw. Ze zijn nog maar net met de opnames begonnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef thaWarhead het volgende:
Releasedate?
Dit is pas een babe! Jessica Albaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:30 schreef BobRooney het volgende:
Jessica Alba
6 posts en het eind wordt al vertiefd. Thanks, ik hoef 'm niet meer te zienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:01 schreef Tokus het volgende:
hopelijk laten ze de eindscene met die stoel intact.
het zijn een aantal losse verhalen, en blijkbaar weet jij niet over welke ik het heb.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:03 schreef LostFormat het volgende:
[..]
6 posts en het eind wordt al vertiefd. Thanks, ik hoef 'm niet meer te zien
waar denk je dat ze voor Max Payne de inspiratie vandaan haalden?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef _bigmac_ het volgende:
lijkt op max payne
Maar Del Toro is er ook al eens terug uit gegooid. Daarom heb ik die voorlopig bij het niet-lijstje gezet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:13 schreef California het volgende:
Dat Depp eruit is klopt geloof ik (gerucht en officiële mededeling zijn moeilijk te onderscheiden bij dit project), maar Del Toro zit er wel in.
OP aangepast.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:05 schreef California het volgende:
Clive Owen heeft al scènes met hem (en Tarantino) opgenomen. Ik mag 'm ook niet echt, maar hij zal wel een betrouwbare bron zijn.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
OP aangepast.![]()
Natuurlijk niet, dat is Mickey Rourke.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:40 schreef California het volgende:
Ik herken Rosario Dawson nauwelijks.
Shit, should've seen that one comingquote:Op maandag 26 juli 2004 14:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Natuurlijk niet, dat is Mickey Rourke.![]()
Jessica Albaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:30 schreef BobRooney het volgende:
Jessica Alba
Dankquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
EricusMaximus misschien heb je hier iets aan.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef EricusMaximus het volgende:
En welke zijn nou in de film verwerkt?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:27 schreef EricusMaximus het volgende:
# Sin City
# Sin City: That Yellow Bastard
# Sin City: The Big Fat Kill
Staat allemaal al in de OP.quote:Op maandag 27 december 2004 00:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Quentin Tarantino gaat Sin City deels regisseren met Robert Rodriguez en Frank Miller(bedenker van de originele strip 'Sin City')
Tarantino Confirmed for Sin City
And not exactly for a fistful of dollars, either!
Houston, Texas - Variety has confirmed that Quentin Tarantino has directed part of Robert Rodriguez and Frank Miller's big-screen adaptation of the latter's Sin City graphic novel series.
So how much did it cost to hire QT? Precisely one dollar. That's reportedly the same amount Tarantino paid Rodriguez to score Kill Bill Vol. 2.
Inderdaad, ik verheug me op deze film.quote:Op maandag 13 september 2004 00:08 schreef Ascaroth het volgende:
http://www.themoviebox.ne(...)Z/SinCity/comic_con/
Wow, dit ziet er echt goed uit.
Normaal komen films in Nederland eerder in de bioscoop dan in Belgiëquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij komt uit in Nederland op 2 juni.
België 25 mei
nee voor een groot deel komen films eerder uit in Belgie dan in Nederland. Uitzonderingen: Alexander, Der Untergang, Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Normaal komen films in Nederland eerder in de bioscoop dan in België![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 02:39 schreef BlackJack het volgende:
Als je de officiele site zoekt is sincity.com geen goed idee.
Maar in ieder geval komt ie 1 april uit (echt!).quote:Official Site: Not Available
Holy Smoke, dat ziet er goed uit. Volgens mij wordt Sin City echt de cult hit van 2005.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog enkele veelbelovende plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het komt echt allemaal rechtstreeks uit de strips. Erg herkenbaar vaak. Laatste plaatje is gewoon.
Dit is echt een aanrader, jongensquote:
Je bent niet snel genoeg, dude. Er stond een half jaar geleden al een link naar dat filmpje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is echt een aanrader, jongens
Ja hij staat op de officieële site.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:33 schreef Timo20 het volgende:
Is er een al een wallpaper van de film van Jessica Alba??
heb nu 1 op m`n achtergrond staan van Alexis Bleidel
thnx. die wallpaper had ik ook gezien, maar daar trekt ze zo`n raar gezicht opquote:
Die dansbewegening in de trailer zijn ookquote:Op zondag 6 maart 2005 12:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
thnx. die wallpaper had ik ook gezien, maar daar trekt ze zo`n raar gezicht op
ik bedoelde eigenlijk of iemand weet waar dit plaatje op wallpaper formaat te krijgen is?? had idd duidelijker moeten zijn
[afbeelding]![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:54 schreef Shogo het volgende:Nee helaas weet ik niet of die als wallpaper te krijgen is.
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die dansbewegening in de trailer zijn ook![]()
hehe, das een coole bijnaamquote:Op zondag 6 maart 2005 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Jessica 'i'd fuck her anyday' Alba, ze was wel lekkerder toen ze nog bruin haar had...
Dit jaar nog, volgens de laatste berichtenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht het niet.
[..]
In de loop van de 21ste eeuw. Ze zijn nog maar net met de opnames begonnen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij komt uit in Nederland op 2 juni.
België 25 mei
Nee, die komen regelrecht uit de comic books.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:47 schreef mechatronics het volgende:
Trouwens, die plaatjes met die teksten enzo, het komt regelrecht uit Max Payne (dat spel)
niet dat daar iets mis mee is
Zoals reeds eerder vermeld: nee. Max Payne heeft dat regelrecht van Sin City gepikt. Sin City was zo'n 10 jaar eerder.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:47 schreef mechatronics het volgende:
Oh en &^!)@ we zijn weer eens een week later dan dat pauperbelgie.
Hoe krijgen we dát nou weer voor elkaar?
Trouwens, die plaatjes met die teksten enzo, het komt regelrecht uit Max Payne (dat spel)
niet dat daar iets mis mee is
Thanx!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, het is de instrumental version van Cells van The Servants
Ik denk niet dat het bij dit soort film een groot probleem is. Ik vind het gewoon jammer dat, wanneer men de intentie heeft een comic extreem getrouw te gaan verfilmen, men een personage dat in die comic nauwelijks gekleed rondloopt laat spelen door een preuts trutjequote:Op maandag 7 maart 2005 23:50 schreef SlimShady het volgende:
Hopen misschien, verwachten niet. De VS van A is preuts, weet je nog? zie: Janet J. incident.
Nu ik er zo over na denk... Halle Berry was wel topless in SwordFish.
Als het een succes wordt dan is een sequel natuurlijk niet uit te sluiten.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat A Dame to Kill For of The Babe Wore Red niet verfilmd werden. Al overweegt Rodriguez enkele anderen ook te verfilmen als sequel. Maar A Dame To Kill For is eigenlijk de voorloper van The Big Fat Kill en vertelt toch een belangrijk stuk achtergrond voor de personages van Owen en Dawson. En ik was eigenlijk wel benieuwd wie ze als Ava zouden casten.
Verder vraag ik me af of er in de films evenveel naakt zit als in de comics. Gugino liep al topless rond, Alba durft niet. Maar ook de personages van Dawson, King en Aoki lopen in verschillende fases van naaktheid rond in de strips. En als ze echt 100% trouw zijn, mag er toch ook wel een beetje gore verwacht worden.
nog maar 3 weken ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:17 schreef Timo20 het volgende:
Ooooooooooowwwwwww shit die trailer ziet er zo stoer uit!!! waarom duurt t nog zo lang??![]()
![]()
Can hardly wait
Ik hoop dat het een leuke rol is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:18 schreef Kontiki het volgende:
Rutger wipt ook nog even langs in die trailer
[afbeelding]
Kleine rol, ik denk zelfs maar één scene. Maar die zou wel memorabel moeten zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:23 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een leuke rol is.
Ik ben dan wel een meisje, maar...holy fuck!quote:
25 mei in Belgie en in Nederland pas op 2 juni (das tenminste wat ik elders heb gelezen)quote:
Het nummer heet eigenlijk Cellsquote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de track die onder de trailer zit heet:
The Servant - Chills
voor de liefhebber
Vast wel. Als ze een beejte in goede conditie verkeren, stijgen de prijzen vast aanzienelijk de komende maanden.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:59 schreef Smots het volgende:
Met een beetje mazzel worden al die oude Sin City comics van mij nou héééél erg veel knaken waard.
niet dat ik ze ooit zou verkopen, maar toch!
Damn, ben ik ff blij dat ze nog allemaal in M/NM staat verkeren!quote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vast wel. Als ze een beejte in goede conditie verkeren, stijgen de prijzen vast aanzienelijk de komende maanden.
goh, de tpb van Year One wordt meer geld waard? dat gebeurt niet veel. Ik heb ze als losse nummers, dat wordt ca$henquote:Op maandag 21 maart 2005 18:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vast wel. Als ze een beejte in goede conditie verkeren, stijgen de prijzen vast aanzienelijk de komende maanden.
Hetzelfde geld bijvoorbeeld voor Spiderman comics bij de nieuwste Spiderman film of voor Batman (en dan voornamelijk de Year One tpb) bij de Batman Begins.
Dark Horse Presents Fifth Anniversary Specialquote:
hoe graag ik deze film ook wil zien, ik denk dat ik toch braaf wacht tot ie in de bioscoop komt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog een week voordat de film uitkomt in Amerika, kan niet wachten totdat ik de film van het Internet kan rippen
Kan je ons vertellen waar?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
8 april zie ik mKan niet wachten eerlijk gezegd!
GTA 5 bestaat toch helemaal nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:15 schreef BGN het volgende:
Sin City werd ook genoemd als mogelijke titel van Grand Theft Auto 5. Beter dan San Andreas imho
ach, een maand maar.... het is wel 's erger geweestquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:06 schreef NgInE het volgende:
waarom komen de gave films altijd pas een maand later in Nederland uit?
Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dark Horse Presents Fifth Anniversary Special
Die heb ik ook, ik wist niet dat er ook een Sin City strip in zat.
Och verrek ja!quote:Deze comic is trouwens ook te zien in Army of Darkness (in de kofferbak van de auto).
Bring it on.quote:"Sublime! Visually stunning. Great, meanspirited fun. "
"‘Classic’ isn't word enough to describe this unflinching look into the dark side of the comic book world."
"A relentless assault on the senses, jam-packed with stylish visuals, great lines, over the top violence and a surprising amount of hearty laughs."
"...eye-popping visuals, tremendous fun, delectable dialogue, ultra-cool characters and..."
"a feast for the eyes, and will provide a serious geek-on for comic fans of all types."
Dit zijn kritieken van RottenTomatoes en niet van een voorpremiere op Aint-it-cool-news ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:58 schreef NgInE het volgende:
tja, dat krijg je wanneer je alleen comic-fans uitnodigd voor de screeningff wachten totdat de 'echte' journalisten hun mening geven.
Idd. Als je gaat kijken bij enkele reviewers welke andere films even hoge quoteringen krijgen van hen dan zie je films als Oldboy, Hotel Rwanda en Der Untergang.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit zijn kritieken van RottenTomatoes en niet van een voorpremiere op Aint-it-cool-news ofzo.
ah, ok. Harry Knowles staat er inderdaad nou niet bepaald bekend om dat hij onafhankelijke kritiek verschaftquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:01 schreef Mike het volgende:
[..]
Dit zijn kritieken van RottenTomatoes en niet van een voorpremiere op Aint-it-cool-news ofzo.
Het is maar goed dat je die 3 laatste woordjes had toegevoegd, anders had ik toch wel een heel ander beeld van jou gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alexis.. Rosario.
. Jessica.
.
Ik heb er zin in, in de film.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je die 3 laatste woordjes had toegevoegd, anders had ik toch wel een heel ander beeld van jou gehad![]()
Waarom kan nooit iemand mijn grapjes waarderenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef Henkmanz het volgende:
[..].
Ik kijk ook zeker uit naar deze film, maar de acteurs kunnen me gestolen worden. Het verhaal moet gewoon goed zijn. Ik hoop dat Tarantino niet teveel invloed heeft hierin, ik vind Rodriguez alleen veel beter.
Casting is ook erg belangrijk. Zeker in verfilmingen van materiaal dat al vrij bekend is. Maar dit lijkt me wel één van de best gecaste films van de laatste jaren, in tegenstelling tot enkele andere comicverfilmingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef Henkmanz het volgende:
[..].
Ik kijk ook zeker uit naar deze film, maar de acteurs kunnen me gestolen worden. Het verhaal moet gewoon goed zijn. Ik hoop dat Tarantino niet teveel invloed heeft hierin, ik vind Rodriguez alleen veel beter.
de trappen scene als de politie em komt halen! heb ik ook gelezen!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:43 schreef dapluiz het volgende:
Gister een paar comics zitten lezen (die met marv) en ik kwam toen al wel een paar beelden tegen die ik in de trailer had gezien, zag er wel leuk uit
Het zijn veel grote namen, en bij grote namen zie je andere films en rollen. Dat wil ik niet bij deze film, daarom vraag ik mij af of het wel handig is om bekende mensen te hebben. Maar goed, het is maar speculerenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Casting is ook erg belangrijk. Zeker in verfilmingen van materiaal dat al vrij bekend is. Maar dit lijkt me wel één van de best gecaste films van de laatste jaren, in tegenstelling tot enkele andere comicverfilmingen.
Wie had je dan in gedachten voor Manute? Die grote donkere meneer met de 3 namen is ideaalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Het zijn veel grote namen, en bij grote namen zie je andere films en rollen. Dat wil ik niet bij deze film, daarom vraag ik mij af of het wel handig is om bekende mensen te hebben. Maar goed, het is maar speculeren.
Ik ben in elk geval erg benieuwd.
begrijp mij niet verkeerd, ik lever niet lomp kritiek ofzo. Ik tuurlijk is Duncan perfekt voor Manute, en Rourke zal ook geniaal zijn, maar mensen als Josh Hartnett, Elijah Wood, Jessica Alba, dat wief van de Gilmore Girls en Brittany Murphy hadden er voor mij niet in gehoeven. Dat leidt alleen maar af.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wie had je dan in gedachten voor Manute? Die grote donkere meneer met de 3 namen is ideaal
en voor Marv is Rourke natuurlijk geniaal
en BTW miho is een onbekend mutsje en der zijn nog meer relatief onbekende rollen
tjah zo trek je het grore publiek hequote:Op woensdag 30 maart 2005 12:22 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
begrijp mij niet verkeerd, ik lever niet lomp kritiek ofzo. Ik tuurlijk is Duncan perfekt voor Manute, en Rourke zal ook geniaal zijn, maar mensen als Josh Hartnett, Elijah Wood, Jessica Alba, dat wief van de Gilmore Girls en Brittany Murphy hadden er voor mij niet in gehoeven. Dat leidt alleen maar af.
Juist. en dát is juist hetgene waar ik wél kritiek op heb.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
tjah zo trek je het grore publiek he
Waaromquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Juist. en dát is juist hetgene waar ik wél kritiek op heb.
Dat heb ik 2 posts daarboven uitgelegd. Het interesseert mij geen drol wie deze film gaat kijken, of ie nou een hit wordt of niet, daar heb ik het ook niet over.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
WaaromAlternatieve films mogen geen groot publiek trekken? Ze zijn alleen maar goed als alleen "de underground" ze kent? Ik begrijp het niet.
Ja, OK dan. Ik vind het een non-argument, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Verder vind ik dat alle rollen (met uitzondering van Alba) erg goed gecast zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:40 schreef Henkmanz het volgende:
Te veel bekende namen, daar heb ik kritiek op. Lees mijn posts nou 's...
Eerlijk gezegd interesseert mij het verhaal in deze film niet. Juist het visuele aspect van deze film is gewoon enorm goed. Deze film is voor de visueel ingestelde mens, niet voor mensen die een superverfijnd plot willen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:42 schreef Henkmanz het volgende:
[..].
Woon je in Amerika dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:24 schreef Smeich het volgende:
fokking vette film!Net de premiere bijgewoond en damn! Prachtige setting, decor, de violence was super en de dames (Jessica Alba in t bijzonder) erg mooi! Ik wou dat de film niet stopte!
Op RottenTomatoes is hij ondertussen gezakt naar 77%.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:01 schreef Mike het volgende:
[..]
cool figuur, staat hier ook in de vitrine.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:55 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Deze figure net gekocht, in anticipatie op de film. Is nog van de originele comic. Als je de schakelaar (ja, die zit er los bij!) overhaalt lichten z'n ogen rood op, gaat ie schudden ("convulsions") en begint ie te schelden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik ben op t moment voor 6 maanden (nog 3 te gaan) in San Francisco en ik heb al verscheidene filmpremieres bijgewoond hier. Lucky motherfucker me![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:03 schreef Smeich het volgende:
Dat stukje zit ook in de film jaBruce Willis had een erg moeilijke rol zeg
Hoe zit het met de entreeprijzen dan, Smeich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik ben op t moment voor 6 maanden (nog 3 te gaan) in San Francisco en ik heb al verscheidene filmpremieres bijgewoond hier. Lucky motherfucker me
De valuta van de Amerikaanse dollar is op dit moment erg gunstig heb ik vernomen.
Hoeveel goedkoper is zo'n kaartje in de VS dan wel niet?
En hoe bevalt San Fransisco?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Ik ben gisteren in Toronto geweest voor CAD 10 (6,5 euro). De prijzen zijn hier net verlaagd omdat er te weinig bezoekers kwamen.quote:Op zondag 3 april 2005 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de entreeprijzen dan, Smeich?
De valuta van de Amerikaanse dollar is op dit moment erg gunstig heb ik vernomen.
En hoe bevalt San Fransisco?![]()
Er zitten wel wat grote namen in. Ik denk dat dat toch wel scheelt.quote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Mike het volgende:
Sin City was dit weekend in Amerika de nr.1 van de box office met ruim 28 miljoen dollar. Da's een zeer behoorlijke opening...het is toch een film die het niet van het grote publiek moet hebben.
Ja, premieres als in de niet-royale bedoeling van premieres dan. Ik bedoel dus premieres voor het publiek, dus toch als één van de eerste die films gezien die ik heb gezien, toch wel leuk natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2005 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de entreeprijzen dan, Smeich?
En hoe bevalt San Fransisco?![]()
Dat was vrij voorspelbaar eigenlijk. Maar we blijven benieuwd.quote:Op maandag 4 april 2005 22:38 schreef el_hombre het volgende:
Wow, deze film is gewoon gelijk de IMDB top 250 ingeschoten.
De 3 cd cam versie die rond zwerft is een van de beste cams die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 4 april 2005 22:38 schreef el_hombre het volgende:
Wow, deze film is gewoon gelijk de IMDB top 250 ingeschoten.
Ik kan niet wachten om deze film te zien.
In de bioscoop dan, want deze film wil ik perse op een groot scherm zien. Een of ander smerig cammetje doet deze film denk ik geen recht
Precies daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga de 3CD-cam versie niet downloaden.
Dit is een film die je voor het eerst in de bioscoop moet zien.
Zo'n cam versie zou onrecht doen aan de film.
helemaal mee eens. dit is een van de visueel mooiste films ooit volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga de 3CD-cam versie niet downloaden.
Dit is een film die je voor het eerst in de bioscoop moet zien.
Zo'n cam versie zou onrecht doen aan de film.
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:46 schreef Plastic_Power het volgende:
Erg goede film, hoewel wellicht wat aan de lange kant.
Ik vind 2 uur lang genoeg.quote:Runtime: 126 min
*begint te twijfelen om te downenquote:Op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
De 3 cd cam versie die rond zwerft is een van de beste cams die ik ooit gezien heb.
Ga jij eerst maar eens leren spellen en kom mij dan maar weer de les lezen. Ik kijk al een jaar uit naar deze film en wilde hem zo snel mogelijk zien.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enkel filmbarbaren kijken cam-versies. De echte liefhebber kijkt in de bios (of anders op z'n minst een DVD-rip). Zoiets is een princiepskwestie.
over leren spellen gesproken: tis nog altijd Jacques Goderie, zonder de "de" ertussenquote:Op donderdag 7 april 2005 20:28 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens leren spellen en kom mij dan maar weer de les lezen. Ik kijk al een jaar uit naar deze film en wilde hem zo snel mogelijk zien.
Ben het in principe helemaal met je eens. Maar uit principe maak ik voor deze keer ook maar een uitzondering.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enkel filmbarbaren kijken cam-versies. De echte liefhebber kijkt in de bios (of anders op z'n minst een DVD-rip). Zoiets is een princiepskwestie.
Dat is niet zo raar. In het begin waren het natuurlijk voornamelijk fanboys die naar de film gingen. En nu gaan ermeer "normale mensen" naar de film die hem minder vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:22 schreef victorinox het volgende:
De film is trouwens aan het zakken op IMDb.
Hij staat al niet meer in de top 100.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:14 schreef victorinox het volgende:
Ik vind dit wel een leuke review:
Childcare Action Project
Let op, Spoilers
quote:So, subjectively speaking, though Sin City is a technological masterpiece with high wattage thespians, it is deeply dark, vulgar, sinister and ugly cinematic cyanide.
Helaas zijn de films die tegenwoordig elke week op de tv komen niet van die klassiekers.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:37 schreef superbezo het volgende:
Over 10 jaar een klassieker die bijna elke week op de tv komt, mark my words!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is inderdaad een 3 voudige film-noir, Bruce Willis, Mickey Rourke en Clive Owen zetten hun film-noir karakter perfect neer (mijn voorkeur gaat toch uit naar het karakter van Willis (Hartigan))
ik ga er zeker weer 1 of meerdere keren heen als ie hier in de bios komt en op dvd wordt ie zeker aangeschaft.
mijn rating
8.8/10
<hr>
heb m als achtergrond ingesteldquote:Op vrijdag 22 april 2005 03:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
owja op de site (sincitythemovie.com) kun je wallpapers maken... best leuk
[afbeelding] ff snel gemaaktmakkelijk en cool
hij komt pas in juni in de bios hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:47 schreef timmeeeh het volgende:
Ik heb hem gister in de bios gezien (tussen Hotel Rwanda en Finding Neverland in) en het is een erg strakke film hoor. Ik ga ook even zo'n wallpapertje in elkaar knallen
Met een uitgave door RCV hoef je niet veel te verwachten voor de DVD-release. Dat wordt dus importerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn review:
Ja ik heb gezondigd door de cam-versie te kijken. Maar ik ga hem zeker meteen in de bios kijken als die uitkomt.
De film bestaat eigenlijk uit drie verhalen, die maar heel losje verband met elkaar houden. Het is echt een fantastische film geworden. Hij overtrefte zelfs mijn redelijke hoge verwachtigen. Het idee om alles in het orginele zwart-wit met maar enkele details in kleur geeft de film het juiste film-noir gevoel die de verhalen ook hebben. Daarop zit dan nog een goede soundtrack. De dialogen en vooral de monologen zijn fantastisch. Het merendeel van de acteurs/actrices (op een enkeling na) zijn allemaal even goed. Vooral Mickey Rourke is geweldig, en dit zal wel eens de come-back van 2005 kunnen zijn. Jessica Alba is en irriteert verder niet. Bruce Willis is, i.t.t. wat andere vonden. ook goed opdreef. Clive Owen is ook geweldig evenals Benicio Del Toro. En het is altijd leuk om Rutger Hauer weer eens in een film te zien.
Nu maar wachten tot die uitkomt in de bioscoop. En daarna op de dvd met alle extra's. En daarna op het vervolg, want gelukkig zijn er nog meer verhalen uit SIn City, die verfilmd kunnen worden. (En ook gaan, want Rodriguez heeft al aangegeven uiteindelijk alle Sin City's comics te willen verfilmen) Had ik al gezegd dat de regie van Rodriguez absoluut geweldig is en dat het een fantasitsche film is. Nou bij deze dan.
Sorry dat het zulk geraaskalk is, maar ben nog steeds helemaal onderste boven van de film.
cijfer: 10
sneak preview op de filmnacht van filmvereniging Cinema. het was in Cinecitta in Tilburg. ze vertoonden dus Hotel Rwanda, Sin City en daarna Finding Neverland.quote:
Helemaal met je eens, ben ook helemaal weg van deze film. Zo`n geweldige stijl, actie, verhaal, acteurs/actrices. Ook al zit de film vol met CGI het irriteert nergens, het ziet er alleen maar prachtig uit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn review:
Ja ik heb gezondigd door de cam-versie te kijken. Maar ik ga hem zeker meteen in de bios kijken als die uitkomt.
De film bestaat eigenlijk uit drie verhalen, die maar heel losje verband met elkaar houden. Het is echt een fantastische film geworden. Hij overtrefte zelfs mijn redelijke hoge verwachtigen. Het idee om alles in het orginele zwart-wit met maar enkele details in kleur geeft de film het juiste film-noir gevoel die de verhalen ook hebben. Daarop zit dan nog een goede soundtrack. De dialogen en vooral de monologen zijn fantastisch. Het merendeel van de acteurs/actrices (op een enkeling na) zijn allemaal even goed. Vooral Mickey Rourke is geweldig, en dit zal wel eens de come-back van 2005 kunnen zijn. Jessica Alba is en irriteert verder niet. Bruce Willis is, i.t.t. wat andere vonden. ook goed opdreef. Clive Owen is ook geweldig evenals Benicio Del Toro. En het is altijd leuk om Rutger Hauer weer eens in een film te zien.
Nu maar wachten tot die uitkomt in de bioscoop. En daarna op de dvd met alle extra's. En daarna op het vervolg, want gelukkig zijn er nog meer verhalen uit SIn City, die verfilmd kunnen worden. (En ook gaan, want Rodriguez heeft al aangegeven uiteindelijk alle Sin City's comics te willen verfilmen) Had ik al gezegd dat de regie van Rodriguez absoluut geweldig is en dat het een fantasitsche film is. Nou bij deze dan.
Sorry dat het zulk geraaskalk is, maar ben nog steeds helemaal onderste boven van de film.
cijfer: 10
Uiteraard is deze film beter in de bios, maar de camversie is verre van slecht, absoluut kijkbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Bah, door al die enthousiast verhalen kan ik me bijna niet meer inhouden om de camversie te bekijken.
Ja weet ik. Ik heb een klein stukje gekeken. Zag er wel ok uit, maar ik ben toch bang dat het toch afbreuk doet aan de kwaliteit, juist omdat het visuele aspect zo belangrijk is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Uiteraard is deze film beter in de bios, maar de camversie is verre van slecht, absoluut kijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2005 11:55 schreef dapluiz het volgende:mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Now for the news that I'm sure most people will agree is absolutely great. Robert Rodriguez will be shooting back to back sequels for SIN CITY 2 and 3 starting February of next year for a release presumably summer of 2007. I guess the studio big wigs were satisfied with the commercial and critical appeal of the uber-cool SIN CITY that they jumped on the shooting back to back sequels bandwagon. Further, Rodriguez plans to start shooting a film titled CONAN for Warner Bros. after he's done with the sequels. We're not sure whether CONAN is the same sequel that's been in development for a few years now, Conan O'Brien's scintillating tell-all autobiography or something completely original.
2sin2cityquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Zolang ze het maar niet Sin City 2 gaan noemen, dat is lame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |