Postbank..nope!quote:Van site van ib-groep:
Betaaldata
Hieronder vind je de data waarop de betalingen in 2004 worden verwerkt. Enkele dagen later staat het geld op je rekening.
betaaldata 2004
23 januari 24 februari
24 maart 23 april
24 mei 24 juni
23 juli 24 augustus
24 september 22 oktober
24 november 22 december
Nou, bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:24 schreef Herion het volgende:
Wat boeit het nu waneer die binnen komt, bij mij gaat die er toch vrijwel direct weer af. Incasso van kamerhuur zetten ze altijd 2 dagen nadat stufi binnen is.
Idemquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Rabobank: check
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:33 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Idem
Vervelend dat er altijd zo weinig van overblijft. Evenals m'n salaris, 170 euri per week, geen id waar het allemaal blijft![]()
Zelfs een postbankrekening heeft het nog eerder dan ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:51 schreef Pompiedom het volgende:
Postbank ontvangen
Jij kan niet met geld omgaan? Lijkt me een duidelijk probleem jaquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:43 schreef ErikT het volgende:
Het probleem is:
Ik heb geld nodig want het is op, en het komt altijd te laat.
Snapt iedereen het probleem nu?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:53 schreef Ienepien het volgende:
Vanochtend nog niksEn ik zou juist vanavond lekker wild gaan stappen, maar zonder centjes doe je weinig. Stomme postbank, ik krijg het natuurlijk morgen pas. Grrr
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Bij mij staat het erop. (Rabobank)
Het geweldige bedrag van ¤ 74,11![]()
Ik heb nog minderquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Bij mij staat het erop. (Rabobank)
Het geweldige bedrag van ¤ 74,11![]()
Wees blij dat je tenminste iets krijgt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef Soldier2000 het volgende:
Geweldig bedrag ¤74,11
Je OV is om van je woonadres naar je studieadres te reizen.. en laat het nou zo zijn dat in deze periode vrijwel alle scholen dicht zijn..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:48 schreef Revision het volgende:
hoezo krijg je wel stufi, maar is je ov niet geldig (niet dat ik t erg vind)
Nog minder, kan dat dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog minder![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij pas maandag
Postbank heeft ook weekend helaas .
Dat gaat heel erg omlaag, ik iig van 220 naar 133 euro per maandquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:28 schreef furanku het volgende:
INFORMATIE BEHEER GROEP
Studiefinanciering
JULI 2004
Bij 249,8
=======
Ik hoop dat het goed komt, want ik doe nu een nieuwe opleiding dit jaar (van MBO naar HBO) dus hoop dat het gewoon doorgaat zonder problemen.
hmm.. dat weet ik niet.. ik heb zowieso al 255 euro vaste lasten in de maandquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:28 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg omlaag, ik iig van 220 naar 133 euro per maand
Ja maar je sit hier tog niet op sgool?!? ut is maar fok tenzlottequote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
Studiefinanciering is voor profiteurs!
En het is sowieso Furanku. Al dat belastinggeld aan studiefinanciering en dan leren ze nog niet eens om fatsoenlijk Nederlands te schrijven
Ach nee... laten we alleen rijke mensen naar school sturen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
En het is sowieso Furanku. Al dat belastinggeld aan studiefinanciering en dan leren ze nog niet eens om fatsoenlijk Nederlands te schrijven
Vind je? Ik mag straks als ik ga werken en goed ga verdienen ook een fikse belasting afdragen. Daar profiteer ook jij van meequote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
Gelijke kansen zijn in ieder geval niet voor mensen die weigeren een studielening af te sluiten terwijl ze dat geld wel nodig hebben. Mensen die om die reden stoppen met studeren kunnen op vrij weinig symphatie rekenen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:26 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ach nee... laten we alleen rijke mensen naar school sturen.
Gelijke kansen zijn voor mietjes immers.![]()
Heb ik ook gehad, daar was ik ook niet zo blij meequote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:36 schreef p-etr-a het volgende:
Ik krijg pas in oktober mijn eerste studiefinanciering, en moet nu al 350 euro aan boeken uitgeven en in september ook mijn eerste 300 euro aan de opleiding betalen. Dat vindt mijn banksaldo niet leuk
Ik ga er juist op vooruitquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:28 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Dat gaat heel erg omlaag, ik iig van 220 naar 133 euro per maand
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
Nee. Want de smiley fungeerde als punt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:01 schreef furanku het volgende:
[..]
Eindig je een zin niet met een punt?
![]()
Eindelijk iemand die het begrijpt!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:26 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Ach nee... laten we alleen rijke mensen naar school sturen.
Gelijke kansen zijn voor mietjes immers.![]()
Als je lekker bent heb ik veel liever seks met je. Daar profiteer ik veel meer van mee.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik mag straks als ik ga werken en goed ga verdienen ook een fikse belasting afdragen. Daar profiteer ook jij van mee
Als je het niet erg vindt..... toch maar liever nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als je lekker bent heb ik veel liever seks met je. Daar profiteer ik veel meer van mee.
Hee bedankt he! Vind ik echt tof van je dat je zo hard werkt dat je er chagrijnig van wordt en het daarna aan mij geeftquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:54 schreef KreKkeR het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
ben ik nou de enige die een teringhekel heeft aan mensen waarbij de studiefinanciering hun enige inkomsten zijn en dan nog kankeren over de hoogte van t bedrag ook?
luie flikkers, ga erbij werken.
Jou neem ik toch al een hele lange poos niet serieus meer.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
ben ik nou de enige die een teringhekel heeft aan mensen waarbij de studiefinanciering hun enige inkomsten zijn en dan nog kankeren over de hoogte van t bedrag ook?
vraag ik erom om serieus genomen te worden dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:08 schreef Panzer het volgende:
[..]
Jou neem ik toch al een hele lange poos niet serieus meer.
Dat zal mij een worst zijn, maar serieus genomen worden in het echte leven? Daar plaats ik mijn twijfels bij. It's your life, thank god.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
vraag ik erom om serieus genomen te worden dan?
tis fok maar hoor, serieus genomen word ik wel irl
EENS!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
Helemaal mee eens. Al rond de 15e van de maand hebben die paupers hun studiefinanciering er al weer doorheen gejaagd en dan begint het gekanker alweer.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn uni schrijft je voor een nieuw jaar in per 1 september. Omdat StuFi net als salaris achteraf betaald wordt, neem ik aan dat je pas eind september je StuFi krijgt...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:42 schreef Silmarwen het volgende:
Krijg ik het dan al in augustus of pas eind september? Ik begin dit jaar dus weer aan een nieuwe studie en had vorig jaar geen stufi.
Kan het nergens vinden namelijk.
Alvast bedankt
volgens mij krijgen eerste jaars pas vanaf september stufiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:07 schreef MazeNL het volgende:
Ik heb nu introductie week maar mag ik dan ook gelijk stufi incasseren of hoelang duurt dat? :p
ik ook nog niksquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:54 schreef Xilantof het volgende:
ikke heb het nog niet ontvangen..
morgen denk ik zo...
ff *check* op mijnpostbank.nl, tis al bijgeschrevenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:03 schreef nozem het volgende:
Postbank nog niet gechecked, maar vast niet..
Troost je. Da's ¤ 55,85 meer dan wat ik hebquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:19 schreef nexcro het volgende:
Rabo >> 55,85![]()
Wat een geluk! Het staat er bij mij ook op! Jippie! Ik wilde dat ik nog maar 50 euro rood stond...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:04 schreef ErikT het volgende:Ik heb het!
Nu nog maar 50 euro rood
Eigenlijk, na n half jaartje rond de wereld op weinig ben ik er wel achter gekomen dat onze uni's en hogescholen spotgoedkoop zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nog minder, kan dat dan?![]()
En dan loopt de overheid te propageren dat ze een kennis economie willen, hoe gaat dat lukken met dit soort fooitjes als stufi![]()
Zijn dat niet de dure uni's zoals Harvard enzo waar je een godsvermogen kwijt bent. En als het voor de andere uni's ook geldt goede zaak. Zo hou je het pleps buiten en krijg je alleen goed gemotiveerde studentenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:58 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Eigenlijk, na n half jaartje rond de wereld op weinig ben ik er wel achter gekomen dat onze uni's en hogescholen spotgoedkoop zijn.
K noem alleen ff verhalen van USA-ers en UK-ers.
Die gasten betalen elk jaar zeker 10.000 per jaar aan college, nu KUNNEN ze in de USA scholarship krijgen, gesponsoord worden dus. Maar de meeste lukt dat niet, en gaan ze na de studie gelijk werken om die schuld weg te werken. Mensen die studeren in London krijgen zelfs 1800 euro per jaar meer alleen al omdat ze in die stad wonen, wat je wel nodig hebt schijnt..
De gemiddelde student zat dus 20.000 euro in het rood.
Nou, en die zijn dan zelfs op reis, ken je nagaan...
Ze moeten inderdaad een hoop jaar werken om hun schuld terug te betalen, ik von het ook schandalige bedragen.
Ze hebben het systeem daar anders geregeld. Of dat nou slechter is vraag ik me af. Je zou de resultaten van uni's daar moeten vergelijken met hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef mechatronics het volgende:
nope, ELKE uni is zo, ik zei dat ook, en wat als je nou chef werkplaats wil worden ofzo? ook dan...
en zo krijg je niet gemotiveerde studenten, waar moet je nou in godsnaam 40.000 euro vandaan halen als je 17-20 bent?
en je ouders zijn niet al te rijk?
jep, dan maar werken bij de WAL-mart... toen ik dat hoorde dat dat de toekomst was voor aardig wat mensen was ik toch weer heel blij om in NL te wonen.
Ik neem een willekeurig schoolsysteem wat toelages uitdeelt voor sportprestaties niet serieus.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ze hebben het systeem daar anders geregeld. Of dat nou slechter is vraag ik me af. Je zou de resultaten van uni's daar moeten vergelijken met hier.
Zal wel na het weekend wordenquote:Op vrijdag 24 september 2004 10:01 schreef xman het volgende:
Nog niks binnen!
Postbank hier!
Nou hoeft niet..de vorige keren hadden ze het gewoon in het weekend of vrijdags eind van de dag erop gestort. Heel vaag is dat bij de postbank.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:35 schreef the_bbk het volgende:
[..]
Zal wel na het weekend worden![]()
Wel als je een aardig bedragje krijgt in de maandquote:Op vrijdag 24 september 2004 11:47 schreef dp81 het volgende:
Wie gaat nou weer leven van studiefinancieringis t zo belangrijk.
Rabo: binnenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:58 schreef IJsblok het volgende:
Aan het einde van mijn salaris heb ik altijd een stukje maand over---Loesje.
Was wel grappig toen ik hem las...
ofzo...
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:51 schreef Fwnk het volgende:
[code]
Het actuele saldo van uw Girorekeningen
Rekening Saldo (¤)
********** 55,95
[/code]
ik krijg gewoon standaard voor thuiswonende sjit 55.85 pleuroquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:07 schreef nozem het volgende:
Goh, ik heb weer eens meer dan 300 euri op mijn rekening..
Dan vrees ik dat ze jou een maandje overslaan.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:55 schreef 9christensen het volgende:
Godsamme ik heb 'm nog niet.
¤1545..quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:57 schreef SEMTEX het volgende:
ABN Binnen? Mooi, dan zal het ook wel op mijn rekening staan inmiddels.
718 euro
edit: YESSS!
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:40 schreef mechatronics het volgende:
heeft iedereen die voor het eerst naar het HBO / uni n exhorbitant hoog bedrag gehad?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:48 schreef nozem het volgende:
Oke, alles is binnen. Het grote zuipen kan dus beginnen.
Wat? Uh dat bedrag bestaat niet. Leg 's uit?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:08 schreef Drommelsch85 het volgende:
¤ 55,85![]()
het totaal van je rekening neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
¤1545..
Checked
Nu nog wel ja, straks niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Paupers.
Nopesquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:18 schreef Revision het volgende:
[..]
het totaal van je rekening neem ik aan?![]()
Aanvullende beurs heet zoietsquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:17 schreef Revision het volgende:
leg uit!
Arme ouders dus.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:21 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Aanvullende beurs heet zoiets.
nee.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Arme ouders dus.
Had goed gekund ja.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Arme ouders dus.
Wat voor bedrijf heb je?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:29 schreef Sport_Life het volgende:
Heeft in mijn geval met ondernemersschap te maken. (dus ook geen lening)
ja ik niet me oudersquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heb je?
Oké, op die fiets.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ja ik niet me ouders![]()
.
Moet alleen oppassen dat ik met stage + parttime job niet teveel verdien anders kan ik alles weer inleveren.
idd en om de een of andere vreemde wijze (bedoel ik zet bijna alles wat binnenkomt direct op spaarrekening voor als ik studeer straks en de rest ga ik van met vakantie) krijg ik alles van aanvullend.. naja t zal wel ik zit er niet meequote:Op zaterdag 25 september 2004 00:36 schreef mechatronics het volgende:
mijn ouders hebben inderdaad ook een bedrijf met een variabel inkomen, namelijk agrarische glastuinbouw.
misschien dat dat het is.
Ik weet ook niet echt hoe het werkt allemaal.. zal waarschijnlijk zwart een stagevergoeding krijgen. Stage is 40 uur per week, en parttime baan op het moment ff niet, maar zeker in de zomermaanden wil ik nog weleens veel werken. (maargoed dat schijnt te mogen?quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oké, op die fiets.
Geef je je stage netjes op aan de belasting dan? Je mag best wel wat verdienen. Ik weet niet hoeveel uur je werkt natuurlijk, maar je mag best wel wat verdienen per jaar en dan worden de maanden juli & augustus niet eens meegeteld.
Zomermaanden is kein Probleem. Dan kan je rustig 70 uur per week draaien.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt hoe het werkt allemaal.. zal waarschijnlijk zwart een stagevergoeding krijgen. Stage is 40 uur per week, en parttime baan op het moment ff niet, maar zeker in de zomermaanden wil ik nog weleens veel werken. (maargoed dat schijnt te mogen?)
volgens mij had je met 8500 euro jaarinkomen exclusief stufi nog geen probleem, trek dit wel ff na, het kan ook anders zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oké, op die fiets.
Geef je je stage netjes op aan de belasting dan? Je mag best wel wat verdienen. Ik weet niet hoeveel uur je werkt natuurlijk, maar je mag best wel wat verdienen per jaar en dan worden de maanden juli & augustus niet eens meegeteld.
kijk hier wel mee uit dat je niet meer dan 2500 per kwartaal doet, anders kan je je loonheffingskorting kwijtraken, als je die nog had.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:40 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt hoe het werkt allemaal.. zal waarschijnlijk zwart een stagevergoeding krijgen. Stage is 40 uur per week, en parttime baan op het moment ff niet, maar zeker in de zomermaanden wil ik nog weleens veel werken. (maargoed dat schijnt te mogen?)
Ik wist in januari al dat ik ineens zoveel zou krijgen... Resultaat: Ik kan gelijk 500 van de stufi euro lening aan me ouders af betalenquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:41 schreef mechatronics het volgende:
ik wacht nog even n paar dagen tot het collegegeld wordt afgeschreven en dan kan het, hoop ik voor 17.00 de laatste dag van de maand de rest even op de spaarrekening.
dan blijft me rentepercentage nog n beetje leuk.
Maar echt, vanmiddag ging ik n saldocheck doen en ik dacht echt WTF!, en klasgenoten ook van hey ik krijg zoiets niet etc. etc. En van niet dat geld uitgeven straks moet je het nog terugbetalen etc.
Maar nu moet ik tuurlijk wel me studie afmaken binnen 10 jaar, en me Propdeuse halen binnen 2 jaar![]()
Ik weet het exacte bedrag niet, maar met 8500 inkomen per jaar excl juli en augustus zit je goed....quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:42 schreef mechatronics het volgende:
[..]
volgens mij had je met 8500 euro jaarinkomen exclusief stufi nog geen probleem, trek dit wel ff na, het kan ook anders zijn.
nee ok,.. :')quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chicks scoren in de kantine is niets mis mee.
Mja ik vind die opleiding echt geen drol aan, het doet de naam ook totaal geen eer aan.. Tis meer administratie op het laagste nivo. Loop nu stage en ik heb het idee dat ik in 3 weken nog meer heb geleerd dan 2 jaar 'voltijd' (20 les uur a 40 min per weekquote:Op zaterdag 25 september 2004 00:52 schreef mechatronics het volgende:
met accountancy zal je idd wel weten dat die bijdrage in 1 keer wel goed zit dus.
heb er gewoon vertrouwen in dat er altijd mensen zijn die jou, afgestudeerd en al, ook nodig zullen hebben.
Zodra je kan denken van ik zit op school om te leren, niet om vrij te krijgen en te werken en te relaxen en chicks scoren in de kantine,dan ben je klaar
![]()
Ik ga eerst naar zo'n studiebeurs in oktober en als ik geen leuke studie tegen kom ga ik me verdiepen om naar het buitenland te gaanquote:Op zaterdag 25 september 2004 01:39 schreef mechatronics het volgende:
oja!
ja ik heb me stufi binnen ja
anders moet je ff een topic aanmaken in travel of SES als je erover nadenkt om stage te doen in het buitenland, morgen dan, dan is er vast wel 1 die gaat posten
maar ik ga zo pitten
Maar ik rook niet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:43 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb echt medelijden met die studentjes die pas weer geld kunnen uitgeven als ze de maandelijkse stufi binnen hebben..
quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar ik rook niet.
Dat roep ik ook al 2 jaar aan het begin van elke maandquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:33 schreef Dizzee het volgende:
ik ga vanaf deze maand sparen.
Inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2004 09:56 schreef mechatronics het volgende:
Seinfeld avatar, met serenity uitspraak, Kramer met z Anytown USA deur in de flat,
en die PC's via de telefoon verkopen
Seinfeld was is geweldig
Klopt. 22e is verwerkingsdatum van de IBG. Dus pas zaterdag op zn vroegst en dus maandag of dinsdag voor de Postbankklanten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:26 schreef sipdawg het volgende:
ik denk eerder zaterdag op zn vroegst
Waarbij het de IBG zou sieren als ze een keertje een rekening openden bij de Postbank en daar hun Postbankklanten van bedienden. Of zou dat teveel service zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt. 22e is verwerkingsdatum van de IBG. Dus pas zaterdag op zn vroegst en dus maandag of dinsdag voor de Postbankklanten.
hoezo?quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:38 schreef sipdawg het volgende:
Sja, mooi minders. Helemaal voor niet-rabobank klanten.
Rabobank is het snelste met storten en Postbank het traagst. Kan soms wel dag of 3 / 4 tussen zittenquote:Op maandag 18 oktober 2004 10:47 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
hoezo?
Je krijgt je eerste studietoelage en je moet meteen terugbetalen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:44 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik krijg als het goed is voor het eerst geld van de ib-groep!!!
En voor het eerst gaat daar ook een hoop geld heen de 25e![]()
Gedeelte van schoolgeld gaat dan betaald worden, dit gaat daar toch heenquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:11 schreef V2i het volgende:
[..]
Je krijgt je eerste studietoelage en je moet meteen terugbetalen?
p.s. Studiefinanciering komt deze maand de 22ste
Vorige keer had ik het wel precies de dag die IB-groep aangaf.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:28 schreef sipdawg het volgende:
gaat je niet lukken christensen
Hoezo paupers en kneuzen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hahaha!
Het is weer net voorbij de helft van de maand en een hoop paupers en kneuzen zitten weer zonder geld.
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hahaha. Kneusjes altijd die mensen die vanaf de 20e van de maand om de vijf minuten checken of hun studiefinanciering binnen is. Kunnen ze er weer een weekje tegenaan om de rest van de maand in geldnood te zitten. Paupers.
Onopvallende kloon, Mikequote:Op maandag 18 oktober 2004 16:46 schreef Intergalactrick het volgende:
Gedeelte van schoolgeld gaat dan betaald worden, dit gaat daar toch heen![]()
Voor mij is het inmiddels alweer einde van de maand hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hahaha!
Het is weer net voorbij de helft van de maand en een hoop paupers en kneuzen zitten weer zonder geld.
das potverdikkeme net te laatquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:57 schreef Tijn het volgende:
Het komt de 22e, dat is deze vrijdag.
Whoohooo!
Ik heb een girorekening, dus ik heb het vrijdag ook daadwerkelijkquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
das potverdikkeme net te laat
heb voor een weekend iets nodig
achjazit niet altijd mee
Sinds wanneer is de postbank snel dan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb een girorekening, dus ik heb het vrijdag ook daadwerkelijk
Altijd eigenlijk. Ik heb iig meestal m'n stufi op de dag dat de IBG het verwerkt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de postbank snel dan?
Dat is 2 dagen eerder dan normaal...waarom?quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:57 schreef Tijn het volgende:
Het komt de 22e, dat is deze vrijdag.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is 2 dagen eerder dan normaal...waarom?
Zal wel iets met het weekend te maken hebben denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee.
Ja, dus jij wilt zeggen dat wij bij de rabo onze stufi meteen op vrijdag / ochtend / avond / nacht krijgen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:41 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de postbank snel dan?
Met mijn Rabobank rekening heb ik het gelukkig vrijdag al. Wel klote, zit al paar weken met heel weinig geld aangezien ik heb moeten stoppen met mijn bijbaantje a 600/700 euro per maand
rabo is ok!quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:52 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ja, dus jij wilt zeggen dat wij bij de rabo onze stufi meteen op vrijdag / ochtend / avond / nacht krijgen?
En dus dat ik zaterdag ochtend al geld heb?
I love Rabobank.
En ja, hoe kan het dat Postbank opeens zo snel is? Normaal is die bank rete traag.
Wel als je van bank naar giro overschrijft, dat duurt eeuwen. Maar van giro naar giro staat er direct op.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:52 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
En ja, hoe kan het dat Postbank opeens zo snel is? Normaal is die bank rete traag.
omdat het anders op zondag betaald wordquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is 2 dagen eerder dan normaal...waarom?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:28 schreef BrauN het volgende:
Mijn huidige girorekening saldo: ¤0,46
Laat maar komen, die studiefinanciering, want dit is geen leven.
Ja hoor, ik heb tot nu toe altijd meegemaakt dat het geld op de betaaldag braaf op mijn rekening stond te wachtenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:52 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Ja, dus jij wilt zeggen dat wij bij de rabo onze stufi meteen op vrijdag / ochtend / avond / nacht krijgen?
En dus dat ik zaterdag ochtend al geld heb?
I love Rabobank.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:21 schreef sipdawg het volgende:
Ik hoorde dat voor sommige studenten de betaaldag nog eens eerder kan komen. De 21e om precies te zijn. Meer hier over op: [edit]verwijderd
sukkeltje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:21 schreef sipdawg het volgende:
Ik hoorde dat voor sommige studenten de betaaldag nog eens eerder kan komen. De 21e om precies te zijn. Meer hier over op: verwijderd
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 08:51 schreef sipdawg het volgende:
Dank je wel voor jullie liefheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |