quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat die rustige rijstijl weer van de baan is is jullie schuld
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
korreltjes zout
Wel goed voor het vertrouwenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je hoeft niet mee.
Liever wel ..
![]()
![]()
drom!! gewoon meegaan, mietjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel goed voor het vertrouwen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
‘iets met een korrel zout nemen’quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
OPM.......
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet wel wat het betekent, maar hoe bedoel je het in dit verband.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet wel wat het betekent, maar hoe bedoel je het in dit verband.
onderstaand de post van jou waar RB op reageerde, ik bedoelde dat ie dat van KD meeting met een korrel zout moest nemenquote:Gerako en Plodures zijn de enigste. Wel met een korrel zout.![]()
![]()
en ook in zijn algemeenheid hier, vaak moet je dingen met een korrel zout nemen. je moet wel ff even een tijdje al hier rondhangen wil je kunnen aanvoelen wat wel en wat niet je met zout moet nemenquote:Deze week klaverblad meeting, volgende week KD meeting
Ok .. kwam er een beetje rot uit dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]tuurlijk weet ik dat jij dat weet
[..]
onderstaand de post van jou waar RB op reageerde, ik bedoelde dat ie dat van KD meeting met een korrel zout moest nemen
[..]
kennen wij elkaarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:06 schreef Gerako het volgende:
Hoor ik daar mijn naam???
(tvp)
Where the Fok! have'u been...... aardig wat topics gemist Geraak.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:06 schreef Gerako het volgende:
Hoor ik daar mijn naam???
(tvp)
[korrelzout-mode]mag ik die ook ff lenen dan, missch komt het er wel vanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok .. kwam er een beetje rot uit dan.![]()
Mochten we inderdaad een klavermeet doen ..
..dan trek ik misschien mijn full leren racepak wel aan met KD sliders.
i know, heel mooi pakquote:Ligt al 10 jaar in de kast. Maar 1-2 keer aangehad. Had toen namelijk een wat groter buikje dan nu.
En het is een Lucky Strike Suzuki pak die nergens bij past dan wit met rood.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:08 schreef Gerako het volgende:
Gerrit, nee dat was mijn opa. (Echt zo trouwens)
Alles is wel goed ja, jullie ook allemaal?
Ik was een tijdje geleden op zoek gegaan naar werk, heb ik dus gevonden. Ben vandaag een dagje vrij omdat het niet zo druk was.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Where the Fok! have'u been...... aardig wat topics gemist Geraak.![]()
![]()
trouwens, begrijpen is een groot woord…iets wat riet en ik op msn het over hadden. laat maarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]weet ik Gerard, niet dat van je opa
check Fok Motorclub [SC deel 55] om ‘Gerrit’ te begrijpen
haaha is goed, ik laat mijn vriend thuisquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
OPM gezien je sign .. wij gaan wel een keertje wisselen he .. ff lekker rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |