Wou eerst de BT090 maar die slijten echt als een gek dus ik ga voor de BT010, voor en achterquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U heeft handige vrienden inderdaad.![]()
Helemaal goed gegaan/gedaan. Maar ja die lui draaien hun hand daar ook niet voor om natuurlijk.![]()
Morgen nieuwe bandjes erop maar eerst even wat pics! maken he van die rokende Continental.![]()
Weet je al wat je erop wilt hebben? Ik heb Michelin Pilot sport en Riet rijdt tegenwoordig ook Michelin Pilot.
Hee Gerrit, lang niet gesproken manquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:55 schreef MRPhone het volgende:
Tering wat was het vanavond lekker weer om weer is ff te gaan kachelen. Zeer relaxed. Heb ook afgelopen week nieuwe motorbroek gehaald een vrij dunne met versteviginsstukken zodat je je niet helemaal kapot zweet. Dit is deze zomer zekers voor herhaling vatbaar.
Luuuuuukt je nieeeeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:30 schreef Makster het volgende:
En ik zal proberen een goede burnout te maken
Leg hem daar niet op zijn kant he ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:30 schreef Makster het volgende:
En ik zal proberen een goede burnout te maken
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Gerrit, lang niet gesproken man
dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
Maar BT090 slijt als een gek? Dat snap ik niet...Is toch meer/eerder toer dan BT012F ..
Vroeger was het zelfs alleen maar een toerband, nu sportief voor lichte machines.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:30 schreef Makster het volgende:
Wou eerst de BT090 maar die slijten echt als een gek dus ik ga voor de BT010, voor en achter
Zie nu net wel dat de BT012F even duur is als de 010F, misschien dat ik die dan wel voor erom laat leggen
quote:Hebben we al .. en daar is nog maar 1 vrouw toegelaten.
met conti'squote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gokje .. jij gaat morgen af op de bandenboer en komt met hele andere banden terug.
.. moet wat overdrijven toch..quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]Ik dacht 2
Dat is goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:59 schreef ondeugend het volgende:
IK ga zelfs slapen geloof ik
![]()
Hoe the fuck kom je op het idee dat ik Gerrit heet? En nee, deze zomer is geen reet aan maar vanavond was uitzonderlijk prettig motorrijden.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee Gerrit, lang niet gesproken man
Maaruh, jij vindt dit een lekkere zomerIk heb ze beter gezien...
Heb meerdere malen gelezen dat de BT090 veel harder slijt als een BT010. Schijnt dat de 090 een betere plakband is dan een BT010, vooral voor de 400cc's. In iedergeval dat is wat ik ervan weet. MAar hoe dan ook ik ga voor de BT010.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leg hem daar niet op zijn kant he ..En doe je wel even voor en achter oproken.
![]()
Maar BT090 slijt als een gek? Dat snap ik niet...Is toch meer/eerder toer dan BT012F ..
Vroeger was het zelfs alleen maar een toerband, nu sportief voor lichte machines.
Op Marktplaats staat er een Aprillia RS125 met die banden erom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |