quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat die rustige rijstijl weer van de baan is is jullie schuld
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
korreltjes zout
Wel goed voor het vertrouwenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je hoeft niet mee.
Liever wel ..
![]()
![]()
drom!! gewoon meegaan, mietjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel goed voor het vertrouwen
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
‘iets met een korrel zout nemen’quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
OPM.......
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet wel wat het betekent, maar hoe bedoel je het in dit verband.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet wel wat het betekent, maar hoe bedoel je het in dit verband.
onderstaand de post van jou waar RB op reageerde, ik bedoelde dat ie dat van KD meeting met een korrel zout moest nemenquote:Gerako en Plodures zijn de enigste. Wel met een korrel zout.![]()
![]()
en ook in zijn algemeenheid hier, vaak moet je dingen met een korrel zout nemen. je moet wel ff even een tijdje al hier rondhangen wil je kunnen aanvoelen wat wel en wat niet je met zout moet nemenquote:Deze week klaverblad meeting, volgende week KD meeting
Ok .. kwam er een beetje rot uit dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]tuurlijk weet ik dat jij dat weet
[..]
onderstaand de post van jou waar RB op reageerde, ik bedoelde dat ie dat van KD meeting met een korrel zout moest nemen
[..]
kennen wij elkaarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:06 schreef Gerako het volgende:
Hoor ik daar mijn naam???
(tvp)
Where the Fok! have'u been...... aardig wat topics gemist Geraak.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:06 schreef Gerako het volgende:
Hoor ik daar mijn naam???
(tvp)
[korrelzout-mode]mag ik die ook ff lenen dan, missch komt het er wel vanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok .. kwam er een beetje rot uit dan.![]()
Mochten we inderdaad een klavermeet doen ..
..dan trek ik misschien mijn full leren racepak wel aan met KD sliders.
i know, heel mooi pakquote:Ligt al 10 jaar in de kast. Maar 1-2 keer aangehad. Had toen namelijk een wat groter buikje dan nu.
En het is een Lucky Strike Suzuki pak die nergens bij past dan wit met rood.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:08 schreef Gerako het volgende:
Gerrit, nee dat was mijn opa. (Echt zo trouwens)
Alles is wel goed ja, jullie ook allemaal?
Ik was een tijdje geleden op zoek gegaan naar werk, heb ik dus gevonden. Ben vandaag een dagje vrij omdat het niet zo druk was.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Where the Fok! have'u been...... aardig wat topics gemist Geraak.![]()
![]()
trouwens, begrijpen is een groot woord…iets wat riet en ik op msn het over hadden. laat maarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]weet ik Gerard, niet dat van je opa
check Fok Motorclub [SC deel 55] om ‘Gerrit’ te begrijpen
haaha is goed, ik laat mijn vriend thuisquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
OPM gezien je sign .. wij gaan wel een keertje wisselen he .. ff lekker rijden.
Als ze toch onderdelen moeten bestellen kan je hem toch ook volgende week brengen?!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Aangezien het een aantal dagen gaat duren zal ik me moeten voortbewegen op die ER-5, dus dat wordt steppenslijten![]()
je kan iig weer normaal rijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:08 schreef Makster het volgende:
Nou binkies ik heb nieuwe banden onder de ZXR zitten.
Het zijn BT014 geworden, voor en achter. En ik merkte gelijk al een wereld van verschil! Bij de eerste bocht gelijk het "induik" gevoel weg, mijn oude banden waren namelijk ook zo vierkant als een doos. Thuis gekomen ook gelijk ff mijn hand op de band gelegd en deze plakte dus echt !!
Ben er wel blij mee, minder leuk was dat ik ff 320 euro af kon tikken
Owja, geen burnout foto's, de ouden banden waren er al af voordat ik poep kon zeggen
ik denk dat ze eerst willlen bekijken wat ze moeten bestellenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ze toch onderdelen moeten bestellen kan je hem toch ook volgende week brengen?!
vooral omdat er toch zo'n laag op zit die je er eerst af moet rijden? hoe lang duurt dat, 500 km ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
en opvallend dat ze nu al beter plakken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik denk dat ze eerst willlen bekijken wat ze moeten bestellen
Ik heb het wel eens binnen 20 kilometer gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]vooral omdat er toch zo'n laag op zit die je er eerst af moet rijden? hoe lang duurt dat, 500 km ofzo?
Volgende maand wil ik de kleppen laten stellen dus dat kost me ook nog een paar centen. Maarja moet gebeuren en aangezien ik niemand ken die het voor een prikkie kan doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kan iig weer normaal rijdenof heb je iets wat je moet doen?
Aardig aan de prijs ja, maar wsa ook inclusief balanceren en monteren enz.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Wij hebben niet zoveel gepost mannen, want Fok! lag er precies 1.5 uur uit ..
Toch wel prijzig die bandjes Makster .. en opvallend dat ze nu al beter plakken.
Wou even een "westside" groet brengen maar dat gaat toch lastig met handschoenen en 130 km per uurquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Beter Mark
Wat zat je op de snelweg nu moeilijk te doen met je vingers?
mij welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:Lijkt mij niet zo moeilijk.
LOLquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Wou even een "westside" groet brengen maar dat gaat toch lastig met handschoenen en 130 km per uur
Ach ja je moet wat
Teruggedraaid tellertje en dus versleten blokje?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mij welnee, tis goed zo. laat hem maar lekker vast daar staan, als ie maar zsm gefikst wordt! ben al blij dat ze niet moeilijk over garantie enzo.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]Wou even een "westside" groet brengen maar dat gaat toch lastig met handschoenen en 130 km per uur
Ach ja je moet wat
Na het weekend brengen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mij welnee, tis goed zo. laat hem maar lekker vast daar staan, als ie maar zsm gefikst wordt! ben al blij dat ze niet moeilijk over garantie enzo.
dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Teruggedraaid tellertje en dus versleten blokje?![]()
tja...quote:Bij hoge km-standen kunnen ze nl. olie gaan verbruiken
Heb er ook mijn twijfels overquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
LOL
Curacao is niet goed voor je geweest
nope, ik wil hem zsm gemaakt hebben. dan maar op de ER-5 naar het KBquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:22 schreef Patrick281 het volgende:
Na het weekend brengen.![]()
![]()
vind ik wel een goed ideequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi allemaal,
ik heb net even ingelezen... is het geen idee om op het terrein waar hollander het over had te gaan rijden ??
zou zomaar kunnen, ach ik breng hem weg en hoor het welquote:@ OPM toen ik dinsdag achter jou reed zag ik regelmatig een blauw pluimje uit je uitlaat komen dus dat kan betekenen dat je zuigerveren niet helemaal 100% zijn,
ik heb het toen niet kunnen zeggen
gefeliciteerdquote:vandaag feest hier Raus is jarig[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi allemaal,
ik heb net even ingelezen... is het geen idee om op het terrein waar hollander het over had te gaan rijden ??
@ OPM toen ik dinsdag achter jou reed zag ik regelmatig een blauw pluimje uit je uitlaat komen dus dat kan betekenen dat je zuigerveren niet helemaal 100% zijn,
ik heb het toen niet kunnen zeggen
vandaag feest hier Raus is jarig[afbeelding]
vraagje: toen wij in ressen hebben gereden vroeg wij ons af of we deze week nog een keer konden rijden. vrijdag avond was volgens jullie wel een optiequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag feest hier Raus is jarig[afbeelding]
Vanaf morgen 12 uur,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hoe laat is de borrel?! Feli!!!!!!!! Raus!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]nope, ik wil hem zsm gemaakt hebben. dan maar op de ER-5 naar het KB
Watermeloen .. zijn het ook negers ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Makster het volgende:
Weet wel dat ik nu ff ga douchen en een watermeloen naar de garage ga brengen als dank voor de geleverde diensten van gisteren
We gaan vanavond ook rijden, feest is morgen pas..... combinatie feestje,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vraagje: toen wij in ressen hebben gereden vroeg wij ons af of we deze week nog een keer konden rijden. vrijdag avond was volgens jullie wel een optie![]()
??
waarom? Wil je niet een rondje op die heerlijke ER-5 sturenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:28 schreef Patrick281 het volgende:Daar krijg je spijt van .....
![]()
motorrijden = feestjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Rausdouwer het volgende:
Feestje is trouwens ook heel leuk, maar ik ga uiteraard voor feestje + motor rijden
![]()
is inderdaad een heel leuk cadeau, theorie gehaald
Dat vraag je toch niet aan een dame ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:37 schreef Patrick281 het volgende:..en hoeveel jaar mogen we nu noteren Raus? 19 .. ?
Daar ben ik het 1000% mee eens helemaal niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
motorrijden = feestje
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..] Dat vraag je toch niet aan een dame ?![]()
En je was al afgeschrevenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb er ook mijn twijfels over
Weet wel dat ik nu ff ga douchen en een watermeloen naar de garage ga brengen als dank voor de geleverde diensten van gisteren
Wanneer is een meisje een vrouw in jou ogen dan ??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
nee ik vraag het aan een meisje..
![]()
Nee, maar het is niet heeeel ver .....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, ben vanavond bij Rotterdam Airport, woon jij daar in de buurt?
quote:Uw route: 15.33 km
Mijn wel/niet ex vriendin is 34 en noemt zich ook nog een meisje.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Wanneer is een meisje een vrouw in jou ogen dan ??
in dat licht is ze zeker nog een meisje,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:49 schreef Patrick281 het volgende:![]()
![]()
[..]
Mijn wel/niet ex vriendin is 34 en noemt zich ook nog een meisje.
Dat zijn de lieve type's onder ons.
Een vrouw is getrouwd .. kinderen .. i.c.m. een saai karakter enz..
![]()
okquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:
en ik ben dan ook wel 10 jaar jonger![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Rausdouwer het volgende:
en ik ben dan ook wel 10 jaar jonger![]()
![]()
Ik ben bezet geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn: Had je ook ff komen kijken ofzo
Moet ie wel online komen en willen vertellen waar het is,quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik wel een goed idee
Verschilt van motor tot motor lijkt mij maar daar heb je weinig aan..heb je echt van die groeven erin?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet iemand de tolerantie waarden voor remschijven?
Als je op de motor zit, is de rechter remschijf 0,4mm en de linker 0,44mm
Volgens mij heb je weinig aan een fabrieksterrein. Klaverblad is wel ff andere koek..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Moet ie wel online komen en willen vertellen waar het is,
Doe haast nooit stoppies....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verschilt van motor tot motor lijkt mij maar daar heb je weinig aan..heb je echt van die groeven erin?![]()
Niet zoveel stoppie's doen he .. veel afremmen op de motor enzo.![]()
Bandit ook niet danquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je weinig aan een fabrieksterrein. Klaverblad is wel ff andere koek..
Maar ja met een ER-5 hoef je daar niet te komen.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Que ????![]()
![]()
![]()
Iemand die supersport gewend is en een afgeragde ER-5 meekrijgt is wel wat anders dan iemand met een Bandit en hier helemaal op ingereden is.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Bandit ook niet dan
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ze is 24 jaar geworden vandaag!
Is alleen info voor monteurs, niet voor berijders. Open een topic op motorforum zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Het staat niet in mn boekje.....
Handig info zonder getallen.quote:voor de remschijven : De remschijven vervangen van zodra de minimumwaarde van de constructeur bereikt is of vanaf het ogenblik dat er tekens van beschadiging te bespeuren zijn (kromtrekking, spleten, oxidatie, diepe krassen). Het is ten stelligste aan-bevolen, de remschijven mede te vervangen elke twee keer men de remblokken vervangt (90.000 km). In ieder geval de remblokken bij iedere wisseling van remschijven vervangen. Steeds de schijven per paar vervangen.
quote:Remschijven
Neem de remschijven tussen duim- en wijsvinger en laat je vingers van binnen naar buiten glijden (dus van het hart van het wiel naar de band toe). Je mag nauwelijks langsgroeven of ribbels voelen. Dat wijst op onregelmatige slijtage en is nefast voor de levensduur van je remblokken.
De remschijven zelf mogen ook niet krom zijn. Om dit te controleren ga je best de baan op met de machine en remt enkele keren zo hard mogelijk. Als je stuur bij het remmen begint te trillen zal het zeker de moeite lonen om de schijven grondig te controleren. Dit kan haast alleen na demontage.
Contoleer de dikte van de schijven.
Als de schijf aan de buitenste 2 à 3 millimeter, waar de blokken niet op ingrijpen, veel dikker is dan op het remoppervlak, dan mag je aannemen dat de schijven versleten zijn, of binnenkort aan vervanging toe zijn. Dat is een dure kost die je niet graag zal doen.
alweer thuisquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iemand die supersport gewend is en een afgeragde ER-5 meekrijgt is wel wat anders dan iemand met een Bandit en hier helemaal op ingereden is.![]()
Goede actie ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alweer thuisonderweg nog even zitten nadenken over pepijns overmerking: net gebeld en dinsdag breng ik hem naar roggel
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede actie ..krijg dan ook steeds meer zin in een klaverblad meeting..
Kon tot nu extra veel fokken want het systeem werd geupgraded van 11:45 tot 14:30.![]()
Lekker handig op de dag zelf.![]()
![]()
Nu wat in te halen ..........................
Ik stem voor, wie volgt....of heeft een ander idee ....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
dus, wat gaan we doen zondag? Apeldoorn?? vind ik het beste KB wat ik gezien heb, maarja ik heb er ook maar een paar gezien...
Geeeeeen commentaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]niet? hoe oud dan?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]haaha is goed, ik laat mijn vriend thuis![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:23 schreef Rietvaerder het volgende:
He Pepijn, gelezen? 4mm dik zijn ze nog
zow, dat duurde lang...voordat je reactie er wasquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Daaag relnichtje .. altijd al geweten ..
![]()
![]()
Ja ik vergeet wel eens te reageren .. maar herinner mij het later wel..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zow, dat duurde lang...voordat je reactie er wasouderdom
![]()
??
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ja ik vergeet wel eens te reageren .. maar herinner mij het later wel..![]()
![]()
1e meet? Veluwe? wat dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Weet je nog die ene opmerking de eerste meet OPM.
Waar ik nog op moest reageren ...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]1e meet? Veluwe? wat dan?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar ik nog op moest reageren ...![]()
Je weet het niet meer?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ga je gang
heb echt geen ideequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
Je weet het niet meer?![]()
Zo gaat het dus altijd bij mij .. ghe ghe ...
Jaaa gaat weer nergens over...
schiet ook lekker op, de laatse paar uur kun je aan de slag op de vrijdagmiddagquote:Gek word je van werken hier .. die rubberlucht tast de hersens aan.
ghe ghequote:Evenals rijden achter een licht rokende ZXR-400..![]()
![]()
![]()
Heel onwezenlijk is dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
schiet ook lekker op, de laatse paar uur kun je aan de slag op de vrijdagmiddag![]()
Vertel .......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar bemoei je je mee Pepijn?!
Heppie luisquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
En waarom bemoei jij je er dan mee.![]()
Geen ruimte .. ook niet in het schaamhaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Heppie luis
a little more info then i neededquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen ruimte .. ook niet in het schaamhaar.![]()
Que? Zit die ook op Fok!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:aan wie? naughty by nature
?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je nog een motorbroek Pepijn
Cool .. zal vanavond even kijken. Heb net wel een imperiaal voor een BX doorgemaild naar mijn collega.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
www.gratisoptehalen.nl
Jij had/heb gelijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat dan wel, mercy?
had jij niet de bt56, mercy?quote:de bt014 is de opvolger van de bt012 en deze was de opvolger van de 010
en de 010 was de opvolger van de bt56en deze was de opvolger van de bt50.
Heeft bij mij 15 km geduurd (eerst banden een beetje warmgereden, toen op een parkeerplaats tig rondjes gedraait). Toen was het meeste er al afquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vooral omdat er toch zo'n laag op zit die je er eerst af moet rijden? hoe lang duurt dat, 500 km ofzo?
Gefeliquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
vandaag feest hier Raus is jarig
Hoi We zijn er weerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had jij niet de bt56, mercy?
Dát zag ik !!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:aan wie? naughty by nature
?
hoe was t? beter weer gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoi We zijn er weer
jij had toen wat vragen erover toch? nou, dat is de geschiedenis van je bandquote:Ja ik heb BT56 bandjes,
Tnxquote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe was t? beter weer gehadof niet?
[..]
jij had toen wat vragen erover toch? nou, dat is de geschiedenis van je band
Hi white nigger ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:04 schreef Makster het volgende:
Hydiho cowgirls,
Wordt er morgen nog door bepaalde iemanden gereden? En wat is zondag nou precies de bedoeling?
Tell me
Owkee, dan lezen we het nog wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hi white nigger ..
Morgen een feestje bij Rausdauwer.
Zondag klaverblad meet afh. van het weer.. maar specifiek nog geen details bekend.
Mercy zou de details nog even posten ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Feesje?????
OPMquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Zondag klaverblad meet afh. van het weer.. maar specifiek nog geen details bekend.
Dat zijn nog eens vriendenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:13 schreef Patrick281 het volgende:
Ikhaed alvast doorgegeven dat jij ice tea wilt hebben.![]()
Geen dank jongen, je mag zondag naar mijn kont kijken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:10 schreef Makster het volgende:
Bedankt opa
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb ook feestje morgen, nieuwe remblokken monteren!
Verder wil ik even kwijt dat ik het GEWELDIG VIND OM MOTOR TE RIJDEN! HEERLIJK!
Net stukje wezen rijden en was het gelukkigste mens op aarde
Hij parkeert hem gewoon even tegen een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OPM
Hoe ga je nou foto's maken @ Klaverblad Apeldoorn dan? Dat kon toch niet goed de vorige keer
Als je je kleren aan houdt vind ik het bestquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen dank jongen, je mag zondag naar mijn kont kijken.![]()
![]()
Opzich ben ik dat nog steeds van meningquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:22 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet je sign nog even aanpassen Makkie.
Dat niet maar zijn hoofdsponsor (of voormalig hoofdsponsor) komt wel uit Dordrecht, dat kan er iets mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
Maar hij houd nog een lichte slag om de arm ..![]()
Is Jos Verstappen familie?
Met wat minder luchtweerstand.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:37 schreef ondeugend het volgende:
Hoorde ik kont ?![]()
Precies, ben niet meer van alle details op de hoogtequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Mja .. er staat nu inderdaad Christian Albers op de gevel.![]()
Ben je even weg naar Curacao..
Nee ik hoorde kont..... geen kontjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met wat minder luchtweerstand.![]()
![]()
Als je het over de duivel hebt ..
Verstokt van alle wereldinformatie .. en maar 10 minuten fokken per week ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Precies, ben niet meer van alle details op de hoogte
Maar Albers zeg je, misschien inderdaad een sportman met een iets beter toekomst perspectief. Om in Trust termen te spreken ;"een betere investering"
Ghe ghe .. ik bedoelde alleen maar mijn 2 gaatjes hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee ik hoorde kont..... geen kontje
Ja Pepijn, het ware zware weken voor mijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verstokt van alle wereldinformatie .. en maar 10 minuten fokken per week ..![]()
Inderdaad zit er meer muziek in Albers .. en die is al net zo eigenwijs als Josje ..
In ieder gevalik voor'em ..
Heb je toen dat filmpje van die race tegen Jurgen van den Goorbergh nog gezien?![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Nee ik hoorde kont..... geen kontje
Lekker kontje hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe .. ik bedoelde alleen maar mijn 2 gaatjes hoor.![]()
[afbeelding]
Conform sig. wel te verstaan..
Maak me gek .... gooi je haar los !!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Een leren kontje ..
![]()
Dit verzoek kan ik helaas niet inlossen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maak me gek .... gooi je haar los !!
Tja, je moet wat om aan een vriendin te komen als je geen stapper benquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zal ons er wel ff uitlblazen he op de Maasvlaktequote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:21 schreef PatrickM het volgende:
Owwww.... toen reed ik 170/180, en kwam ik er achter dan ogenschijnlijk flauwe bochten dan toch nog best scherp kunnen zijn op hoge snelheid en dat vangrails dan best snel op je afkomt![]()
Ik ben ook geen stapperquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, je moet wat om aan een vriendin te komen als je geen stapper ben![]()
Op topsnelheid rechte stuk welquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij zal ons er wel ff uitlblazen he op de Maasvlakte
is goedquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik ben ook geen stapper
Zullen we samen iemand zoeken
Die met die uiers? als je daar een heftige vrijpartij mee hebt en zij zit bovenop en ze wordt te enthausiast slaat ze je pardoes knock-out met die memmenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind Pepijn zn buurmeisje wel wat
ben ik wel benieuwd naar, of er vandaag iemand gaat rijden?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:04 schreef Makster het volgende:
Hydiho cowgirls,
Wordt er morgen nog door bepaalde iemanden gereden? En wat is zondag nou precies de bedoeling?
Tell me
ach, wat is niet goed? dat gaat wel lukken, gewoon op een veilige plaats in de bermquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM
Hoe ga je nou foto's maken @ Klaverblad Apeldoorn dan? Dat kon toch niet goed de vorige keer
Klinkt goedquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Vanmiddag!
KB Gorinchem!
Te retro?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:53 schreef PatrickM het volgende:
Gaat geloof ik een nieuwe trend worden, 1000cc nakeds afgeleid van supersports...
Zag ook al ergens dat Yamaha waarschijnlijk met een FZ1 gaat komen in 2005...
Wat is er mis met de good old GSX1400F en de XJR1300...
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn
Waarom hangen de knippers van je Beemer er zo armoedig bij
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Te retro?
Ik stoor me er vaak aan..... zo'n mooie motor die qua uiterlijk PERFECT is (:+) en dan van die bungelende knippers....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Moggûh.... Ze kunnen wel iets rechter ja .. hangen in rubber zodat ze kunnen bewegen.
Fazertje zag zondag een minimaal scheurtje bij de linkerknipper. Waarschijnlijk iemand tegenaan gelopen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar die van Pepijn zitten niet mooi vind ik... en ongelijk....
Ik vond dat je moest weten hoe ik erover dacht Pepijn
ehhhhhhh rustiger rijden dan maar.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en ze stuiteren als een gek als ie rijdt
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Daarom zei ik ook, ''bengelen''
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt wel saai in mijn eentje in apeldoorn...
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh heb het al, met Adobe ImageReady....
haha, tja... shit happensquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:45 schreef Makster het volgende:
Nou.....was weer leuk...
In ridderkerk volop olie in de Holecbocht, brandweer was bezig met schoonmaken. Op klaverblad Gorinchem stond 340000 km file, echt heel het blad stond vast en dan hadden we ook nog een open brug !
Was weer genieten allemaal
Gelukkig wel over de 100 km gegaan dus die poeplaag zal wel van mijn banden zijn
Doe ik ook altijd.... lekker... na het etenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:55 schreef ondeugend het volgende:
We gaan lekker even lucht verplaatsen
Hehehe.. was ook ff gegaan, stond idd helemaal vastquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:45 schreef Makster het volgende:
Op klaverblad Gorinchem stond 340000 km file, echt heel het blad stond vast
Nu heeft ie weer schaamrandjes van 20cmquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
haha, tja... shit happens
Ik zit nu lekker thuis af en toe wat te keuvelen en vooral in de tuin zitten. Als ik me vandaag nog op een tweewieler ga verplaatsen is het m'n scooter of m'n fiets... tis best warm met de zon op m'n bol
Ennuh, je kan nu toch zeker wel zien of die siliconenlaag eraf is voor het grootste gedeelte
En als ie nog niet schoon genoeg is, gewoon ff een zooi rotondes pakken en 'm steeds platter leggenniet 100% horizontaal uiteraard
En hoe is het daar geweest?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar ben je geweest Luc?
heyquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:02 schreef ZX9R het volgende:
* Brommer van ZX9R staat nog in de garage en heeft dus nog niet gereden. *
(net terug van vakantie)![]()
Hallo luitjes.![]()
ff zoveel mogelijk teruglezen!![]()
witquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Die witte CBR rechts is van pisang
Hoiii welkom terug weerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:02 schreef ZX9R het volgende:
Hallo luitjes.![]()
ff zoveel mogelijk teruglezen!![]()
Nee, niet cool. Geil!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koeleen Z8
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:01 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij ging het om't nummerbord OPM.
Ik zag op Fok! al enthousiaste topics over dit programma, nu voor het eerst gezien .. geloof dat ze een sport van het afkraken maken..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:01 schreef ZX9R het volgende:
Nee, niet cool. Geil!
Gister op TopGear helemaal de grond in geboord.
Er werd zelfs een vergelijk gemaakt door Jeremy om in een Scania truck te rijden en te zeggen dat een Z8 precies zo rijd....![]()
Zijn die hetzelfde als voor een auto?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie heeft er nog een setje remblokken voor een Bandiet uit 96 nodig? Zijn nog 40% goed![]()
Met een hamer past alles.......quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:08 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn die hetzelfde als voor een auto?
Je hoeft het echt niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij vat ook alles anders op he
Toen ik dat zei bedoelde het sarcastisch..... MF-ers zeggen toch altijd, remmen is voor mietjes.....
Zucht![]()
Eeeey ik vertrek 2 augustus ook naar Istrië, Kroatië (plaatsje Medulin)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:47 schreef ZX9R het volgende:
Wij zijn geweest:
Croatië, op het schiereiland Istrië.
Oostenrijk, in de alpen twee overnachtingen, zowel op de heen als de terugweg.
Tsjechië, Praag. (veel te warm 30+ graden in de stad)
Duitsland, Potsdam, voorstad van Berlijn.
In totaan 4250 km gereden in het koekblik. Over heel mooie (en minder mooie) wegen![]()
Ik wist niet dat mijn dieseltje op legale vliegsnelheden voort te bewegen was. In Duitsland ff doorgetrokken tot 210 en toen moest ik weer van m'n gas af omdat er een slome nederlander zo nodig de linkerbaan moest vervuilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |