Aha, dus ze proberen vriendelijk te doen door dreigmailtjes te sturen... Ik snap het...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:51 schreef p-etr-a het volgende:
Het is nooit hun intentie geweest je echt te komen molesteren, en in eerste instantie wilde ze alleen maar vriendelijk doen
Eerst kwam het vriendelijke, toen de dreigmails n.a.v. hoe dat verliep.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Aha, dus ze proberen vriendelijk te doen door dreigmailtjes te sturen... Ik snap het....
Oooooooh, dus geblokkeerd worden op msn is voldoende om een dreigmailtje te sturen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Eerst kwam het vriendelijke, toen de dreigmails n.a.v. hoe dat verliep.
Heb je dat dreigmailtje gelezen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oooooooh, dus geblokkeerd worden op msn is voldoende om een dreigmailtje te sturen...
De vriendelijkheid is inderdaad aandoenlijk.
Even alles op een rijtje zetten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:57 schreef p-etr-a het volgende:
Heb je dat dreigmailtje gelezen?
En ach ik post het alleen maar om gewoon even te laten zien dat er ook een andere kant van het verhaal is.
Mijn ouders zitten niet op fok dus dat zal het niet zijn, misschien een topic van de zielige vriendinnetjes zelf met een bedreigingquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Even alles op een rijtje zetten.
Dat Fleur mokkel ging huilend naar de politie en vervolgens toen men daar niets met haar "aangifte" deed, kwam ze er hier over janken.
En nu ga jij piepen dat die zielige vriendinnetjes zo onterecht behandeld worden...
Wat krijgen we volgende maand?
Een topic van jullie ouders waarin ze hun spijt betuigen over jullie geboorte?
Tip:
Ga weer lief met je popjes spelen en val de grote mensen niet lastig met jullie theekransprobleempjes, domme snol...
Verstandige repley.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
...
En ik val je er geenszins mee lastig, jij hebt er zelf voor gekozen dit topic te lezen, te reageren en daarmee je gal te spuwen op mij, terwijl je nieteens wéét of ik een domme snol ben.
Al is hij al een aantal keer gebanned, wil ik best normaal reageren, maar dan moet hij dat ook doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:06 schreef tisauch het volgende:
[..]
Verstandige repley.
Let maar niet op die holbewoner. Het gegeven dat ie een aantal keer is gebanned spreekt voor zich.
Een Limbo-rel?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:14 schreef tisauch het volgende:
Dat spreekt voor zich![]()
wat wil je nou eigenlijk zeggen dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Al is hij al een aantal keer gebanned, wil ik best normaal reageren, maar dan moet hij dat ook doen.
Na het lezen van de openingspost wist ik al voldoende...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:04 schreef p-etr-a het volgende:
En ik val je er geenszins mee lastig, jij hebt er zelf voor gekozen dit topic te lezen, te reageren en daarmee je gal te spuwen op mij, terwijl je nieteens wéét of ik een domme snol ben.
dat is helaas algemeen bekendquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
terwijl je nieteens wéét of ik een domme snol ben.
Dank Uquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:
Politie die niet wil luisteren
Bij nader inzien is dat wel heel erg veel tekst.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:
Politie die niet wil luisteren
Heeft ze je Nederlandse lesboeken gejat ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:23 schreef Camoth het volgende:
Ik ga slechts 1 maal reageren neem ik mezelf nu voor: dan mogen jullie daar lekker lang over nadwijlen moeten jullie zelf uitzoeken:
Voor Petra: Waar bemoei jij je mee, je weet helemaal van niks en die teringhoer heeft zelf ook vingers en kan prima voor zichzelf opkomen lijkt mij.
Voor Ramona: Die heeft al haar excuses aangeboden dus over haar heb ik het niet meer.
Voor Kristel: Ik hoop dat je nooit naar het Gooi wederkeert, en dat ALS je dat doet het is om de spullen die je van me gejat hebt terug te brengen.
Voor alle wandelende woordenboeken en psychiaters en andere zielige mensen: Scheldt je hart eruit, ik lees deze troep toch niet meer.
Bubaai
die gaf kasta hierboven toch alquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bij nader inzien is dat wel heel erg veel tekst.
Een samenvatting iemand??![]()
Nou da's jammer, ik begon net geïnteresseerd te raken in een spannend verhaal en een nachtelijke relquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:23 schreef Camoth het volgende:
Ik ga slechts 1 maal reageren neem ik mezelf nu voor: dan mogen jullie daar lekker lang over nadwijlen moeten jullie zelf uitzoeken:
Voor Petra: Waar bemoei jij je mee, je weet helemaal van niks en die teringhoer heeft zelf ook vingers en kan prima voor zichzelf opkomen lijkt mij.
Voor Ramona: Die heeft al haar excuses aangeboden dus over haar heb ik het niet meer.
Voor Kristel: Ik hoop dat je nooit naar het Gooi wederkeert, en dat ALS je dat doet het is om de spullen die je van me gejat hebt terug te brengen.
Voor alle wandelende woordenboeken en psychiaters en andere zielige mensen: Scheldt je hart eruit, ik lees deze troep toch niet meer.
Bubaai
ik herhaal dit slechts eenmaal en dan mag je weer verder gaan met krassen: ik vind jullie allemaal even labiel dus het boeit me niet wie er begon en hoe het afliep stelletje dramaqueensquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:23 schreef Camoth het volgende:
Hmpf is dat alles??quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
die gaf kasta hierboven toch al
tja, als je een hoog dramaqueengehalte hebt, kun je het natuurlijk her en der wat aandikken maar daar zijn anderen voorquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:28 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmpf is dat alles??
Als je de tijd hebt om je druk te maken over een vriendin van een vriendin terwijl je ze en het verhaal nauwelijks kent, dan kán je leven simpelweg geen inhoud hebben...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:31 schreef p-etr-a het volgende:
Oei even niet bijgehouden...
kasta: mijn leven heeft wél inhoud maar dat is het punt hier niet.
Hoe fok werktquote:Fleur: ik weet er niet alles van maar wel iets en zij weet zelf niet hoe fok werkt.
Een vriendin van een vriendin ... wat een onzin. Ik ken ze allebei en zij elkaar ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt om je druk te maken over een vriendin van een vriendin terwijl je ze en het verhaal nauwelijks kent, dan kán je leven simpelweg geen inhoud hebben...
[..]
Hoe fok werkt
- Typ tekst
- Klik op "invoeren"
En het dan nog vreemd vinden dat ik je dom als stront vind.
twee keer meid, slechts twee keer. Maar hiermee maak je wel je ik-dik-het-wat-aan-drama-queen-gehalte duidelijk. Bedankt voor de heldere illustratie ervanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:33 schreef p-etr-a het volgende:
Xennia ... als het je nou allemaal niets kan schelen scheelt dat, maar dat hoef je toch geen honderd keer in dit topic te vermelden?
Blijkbaar was twee keer voor mij al te veel, en graag gedaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
twee keer meid, slechts twee keer. Maar hiermee maak je wel je ik-dik-het-wat-aan-drama-queen-gehalte duidelijk. Bedankt voor de heldere illustratie ervan![]()
Kennelijk denkt jequote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:36 schreef p-etr-a het volgende:
Een vriendin van een vriendin ... wat een onzin. Ik ken ze allebei en zij elkaar ook.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:23 schreef Camoth het volgende:
Voor Petra: Waar bemoei jij je mee, je weet helemaal van niks
Dat je het haar kennelijk niet uit kunt leggen en het daarom maar zelf post, toont eveneens aan hoe dom jíj bent hoor...quote:En dat jij mij dan dom als stront vindt is onzinnig, want ik weet wel hoe het werkt maar zij niet.
Dat is geen vriendin van mij, iemand kennen is anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kennelijk denkt jevriendin
daar zelf anders over:
[..]
[..]
Dat je het haar kennelijk niet uit kunt leggen en het daarom maar zelf post, toont eveneens aan hoe dom jíj bent hoor...
en zo komt het dat een zin op msn als: ''ik vind jou niet zo aardig'' ineens wordt: "ik ga je vermoorden trut"quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Blijkbaar was twee keer voor mij al te veel
Ik heb niet bedacht dat ze zo genoemd moeten worden, daarvoor moet je bij Camoth zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:40 schreef dvr het volgende:
<taalpuree>
Een 'freakshow' is een tent op de kermis waarin mensen met bizarre fysieke afwijkingen te kijk staan. Die mensen zelf zijn 'freaks', geen 'freakshows'
</taalpuree>
Ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
en zo komt het dat een zin op msn als: ''ik vind jou niet zo aardig'' ineens wordt: "ik ga je vermoorden trut"
Goddamnit domme kut, dat zeg ik toch! Het is een vriendin van je vriendin!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:41 schreef p-etr-a het volgende:
Dat is geen vriendin van mij, iemand kennen is anders.
Dus je maakt je liever druk over iets dat je niet aangaat en bemoeit je met zaken waar je totaal niets mee te maken hebt, dan dat je iemand uitlegt dat ze na het typen van tekst op "invoeren" moet drukken...quote:Ik zou het haar best uit kunnen leggen maar dat is meer werk dan dit, en een graadmeter voor iemands IQ is dat sowieso niet.
*glipt toch stiekem nog even binnen*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goddamnit domme kut, dat zeg ik toch! Het is een vriendin van je vriendin!
[..]
Dus je maakt je liever druk over iets dat je niet aangaat en bemoeit je met zaken waar je totaal niets mee te maken hebt, dan dat je iemand uitlegt dat ze na het typen van tekst op "invoeren" moet drukken...
Dat zei ik ook al eerder, je hebt een leeg bestaan.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goddamnit domme kut, dat zeg ik toch! Het is een vriendin van je vriendin!
[..]
Dus je maakt je liever druk over iets dat je niet aangaat en bemoeit je met zaken waar je totaal niets mee te maken hebt, dan dat je iemand uitlegt dat ze na het typen van tekst op "invoeren" moet drukken...
Dat zei ik ook al eerder, je hebt een leeg bestaan.
Jij bent ook nog steeds het achterlijke mokkel dat huilend naar het politiebureau gaat, omdat je een lullig mailtje kreeg, dus tyf jij ook maar gewoon weer op hoor...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
*glipt toch stiekem nog even binnen*![]()
Het is reeds gebleken dat denken niet je sterkste punt is, dus dat zal ik in het vervolg wel voor je doen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:49 schreef p-etr-a het volgende:
En ja, dat blijkt wel weer hè. Verder is mijn bestaan niet leeg, jij vindt het leeg. Dat mag je vinden, alleen denk ik daar anders over.
Dat vind ik erg lief van je, maar ookal ben ik er slecht in sla ik je aanbod af.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is reeds gebleken dat denken niet je sterkste punt is, dus dat zal ik in het vervolg wel voor je doen...
lees je eens in. De politie had volkomen gelijk deze ''aanklacht'' te negeren. Ze hebben wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
Politie, altijd er als je ze NIET nodig heb.. en heb je ze nodig zijn ze niet te vinden, of ze negeeren je :/
Lees je eens in. Nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:00 schreef donald_dick het volgende:
valt hier nog wat te neuken?
dan een 14jarige bithcfight op te lossequote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
lees je eens in. De politie had volkomen gelijk deze ''aanklacht'' te negeren. Ze hebben wel wat beters te doen
breezertje? ik heb speciaal voor jouw light gehaaltquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lees je eens in. Nee.
Dat kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
breezertje? ik heb speciaal voor jouw light gehaalt![]()
Bier is beterquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
breezertje? ik heb speciaal voor jouw light gehaalt![]()
ook als hij dat doet om je te neuken?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat kan ik wel waarderen![]()
ja momenteel heb je ook amstel light ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Bier is beter
uiteraard....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
ook als hij dat doet om je te neuken?
Dan al helemaal!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
ook als hij dat doet om je te neuken?
Ik weet niet wat die anderen scoorden, ik had 127.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:37 schreef www.manowar.be het volgende:
o ja, bij de IQ test scoorden jullie -1 zeker? .... (naam niet ingevuld![]()
)
bnn ckerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die anderen scoorden, ik had 127.
He doe jij eens normaal, beetje denigrerend lopen doen over mensen zonder vingersquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:23 schreef Camoth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |