abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20801317
Even een bericht van mij waarin ik Kristel en Ramona, de beruchte freakshows uit Landgraaf, wil verdedigen. Enkel en alleen omdat het in het vorige topic met deze titel, maar dan zonder "deel 2" een beetje lastig oordelen was wie nu gelijk had.

Kristel verhuisde inderdaad een tijdje geleden naar Landgraaf en was tot kort daarvoor een vriendin van Fleur (Camoth), maar dat liep in de soep om voor mij niet geheel duidelijke redenen maar inderdaad iets over stelen. Nu weet ik niet of ik Fleur of Kristel moet geloven, de één beweert dat Kristel heeft gestolen van Fleur en de ander niet, en jullie weten wel wie wat beweert. Nu is dat op zich niet zo erg, verbroken vriendschap, want Kristel is toch verhuisd, maar nu wilde zij dus naar wat ik heb begrepen om gewoon weer eens te praten, herinneringen op te halen enzo, Fleur toevoegen op msn. Hoe die gesprekken zijn verlopen weet ik niet maar Fleur heeft in ieder geval haar én Ramona geblokkeerd.

Toen kreeg ze van Ramona een e-mail waarin stond dat ze in elkaar geslagen zou worden (maar dan niet in die verwoording), en zo ging het verder en Fleur vroeg op fok om hulp en de rest weten jullie wellicht.

Daarom tegen Fleur en de rest van de posters in het vorige deel van dit topic:
Het is nooit hun intentie geweest je echt te komen molesteren, en in eerste instantie wilde ze alleen maar vriendelijk doen, maar het botert gewoon niet tussen jullie blijkbaar.

Als modjes vinden dat dit een te grote inbreuk is op hun privéleven of wat dan ook, sluit hem dan maar, ik heb het in ieder geval gezegd.
pi_20801357
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:51 schreef p-etr-a het volgende:
Het is nooit hun intentie geweest je echt te komen molesteren, en in eerste instantie wilde ze alleen maar vriendelijk doen
Aha, dus ze proberen vriendelijk te doen door dreigmailtjes te sturen... Ik snap het... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_20801376
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Aha, dus ze proberen vriendelijk te doen door dreigmailtjes te sturen... Ik snap het... .
Eerst kwam het vriendelijke, toen de dreigmails n.a.v. hoe dat verliep.
pi_20801407
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:54 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Eerst kwam het vriendelijke, toen de dreigmails n.a.v. hoe dat verliep.
Oooooooh, dus geblokkeerd worden op msn is voldoende om een dreigmailtje te sturen...
De vriendelijkheid is inderdaad aandoenlijk .
pi_20801426
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oooooooh, dus geblokkeerd worden op msn is voldoende om een dreigmailtje te sturen...
De vriendelijkheid is inderdaad aandoenlijk .
Heb je dat dreigmailtje gelezen?

En ach ik post het alleen maar om gewoon even te laten zien dat er ook een andere kant van het verhaal is.
pi_20801457
ik vind ze allemaal even labiel, dus boeit niet wie er begon.
pi_20801469
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:57 schreef p-etr-a het volgende:
Heb je dat dreigmailtje gelezen?

En ach ik post het alleen maar om gewoon even te laten zien dat er ook een andere kant van het verhaal is.
Even alles op een rijtje zetten.

Dat Fleur mokkel ging huilend naar de politie en vervolgens toen men daar niets met haar "aangifte" deed, kwam ze er hier over janken.
En nu ga jij piepen dat die zielige vriendinnetjes zo onterecht behandeld worden...
Wat krijgen we volgende maand?
Een topic van jullie ouders waarin ze hun spijt betuigen over jullie geboorte?

Tip:
Ga weer lief met je popjes spelen en val de grote mensen niet lastig met jullie theekransprobleempjes, domme snol...
pi_20801493
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Even alles op een rijtje zetten.

Dat Fleur mokkel ging huilend naar de politie en vervolgens toen men daar niets met haar "aangifte" deed, kwam ze er hier over janken.
En nu ga jij piepen dat die zielige vriendinnetjes zo onterecht behandeld worden...
Wat krijgen we volgende maand?
Een topic van jullie ouders waarin ze hun spijt betuigen over jullie geboorte?

Tip:
Ga weer lief met je popjes spelen en val de grote mensen niet lastig met jullie theekransprobleempjes, domme snol...
Mijn ouders zitten niet op fok dus dat zal het niet zijn, misschien een topic van de zielige vriendinnetjes zelf met een bedreiging

En ik val je er geenszins mee lastig, jij hebt er zelf voor gekozen dit topic te lezen, te reageren en daarmee je gal te spuwen op mij, terwijl je nieteens wéét of ik een domme snol ben.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:05:53 #9
64882 Mac11
I roll you up like my Rizla
pi_20801505
wauw, wat is het mooi heh internet...
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:06:38 #10
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_20801513
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:04 schreef p-etr-a het volgende:

[..]
...
En ik val je er geenszins mee lastig, jij hebt er zelf voor gekozen dit topic te lezen, te reageren en daarmee je gal te spuwen op mij, terwijl je nieteens wéét of ik een domme snol ben.
Verstandige repley.
Let maar niet op die holbewoner. Het gegeven dat ie een aantal keer is gebanned spreekt voor zich.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_20801573
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:06 schreef tisauch het volgende:

[..]

Verstandige repley.
Let maar niet op die holbewoner. Het gegeven dat ie een aantal keer is gebanned spreekt voor zich.
Al is hij al een aantal keer gebanned, wil ik best normaal reageren, maar dan moet hij dat ook doen.
pi_20801591
Is dit de donderdagnacht rel? Even een fles wijn erbij pakken hoor
#geen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:14:24 #13
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_20801608
Dat spreekt voor zich
Qui habet aures audiendi audiat
pi_20801611
Wat ging er vooraf aan deze topic? Een link zou aardig zijn p-etr-a
#geen
pi_20801615
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:14 schreef tisauch het volgende:
Dat spreekt voor zich
Een Limbo-rel?
#geen
pi_20801619
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:11 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Al is hij al een aantal keer gebanned, wil ik best normaal reageren, maar dan moet hij dat ook doen.
wat wil je nou eigenlijk zeggen dan.
Wat is de andere kant van t verhaal?
pi_20801630
quote:
Na het lezen van de openingspost wist ik al voldoende...
Je hebt het over een vriendinnen van een vriendin die iets over vriendinnen op het internet plaatst waarmee ze haar vriendinnen beledigd en daar kun jij niet mee leven, dus open je er een topic over...
Hoe leeg en nutteloos is je leven dan vraag ik me af...
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:17:16 #19
64882 Mac11
pi_20801652
Jerry Jerry Jerry.... Steeeeeeeeeve
pi_20801665
quote:

[..]

terwijl je nieteens wéét of ik een domme snol ben.
dat is helaas algemeen bekend
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_20801671
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:
Politie die niet wil luisteren
Dank U Knuffel Kroel
#geen
pi_20801701
Ach, soort zoekt soort hè?
pi_20801711
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:16 schreef Xennia het volgende:
Politie die niet wil luisteren
Bij nader inzien is dat wel heel erg veel tekst.

Een samenvatting iemand??
#geen
pi_20801719
Is Camoth een vriendin van p-etr-a?
#geen
pi_20801727
Ik ga slechts 1 maal reageren neem ik mezelf nu voor: dan mogen jullie daar lekker lang over nadwijlen moeten jullie zelf uitzoeken:

Voor Petra: Waar bemoei jij je mee, je weet helemaal van niks en die teringhoer heeft zelf ook vingers en kan prima voor zichzelf opkomen lijkt mij.

Voor Ramona: Die heeft al haar excuses aangeboden dus over haar heb ik het niet meer.

Voor Kristel: Ik hoop dat je nooit naar het Gooi wederkeert, en dat ALS je dat doet het is om de spullen die je van me gejat hebt terug te brengen.

Voor alle wandelende woordenboeken en psychiaters en andere zielige mensen: Scheldt je hart eruit, ik lees deze troep toch niet meer.

Bubaai
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:23:16 #26
64882 Mac11
pi_20801729
Het is nu laat, alle sentimentele fokkers liggen op hun nest.
Het zou beter voor je zijn om te gaan slapen en alles te vergeten, het was allemaal
maar een nare droom
pi_20801738
pi_20801768
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:23 schreef Camoth het volgende:
Ik ga slechts 1 maal reageren neem ik mezelf nu voor: dan mogen jullie daar lekker lang over nadwijlen moeten jullie zelf uitzoeken:

Voor Petra: Waar bemoei jij je mee, je weet helemaal van niks en die teringhoer heeft zelf ook vingers en kan prima voor zichzelf opkomen lijkt mij.

Voor Ramona: Die heeft al haar excuses aangeboden dus over haar heb ik het niet meer.

Voor Kristel: Ik hoop dat je nooit naar het Gooi wederkeert, en dat ALS je dat doet het is om de spullen die je van me gejat hebt terug te brengen.

Voor alle wandelende woordenboeken en psychiaters en andere zielige mensen: Scheldt je hart eruit, ik lees deze troep toch niet meer.

Bubaai
Heeft ze je Nederlandse lesboeken gejat ofzo?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:26:18 #29
64882 Mac11
pi_20801774
Hehehehe, sjesus.

Moet je nagaan hoe groot de impact is van de dagelijkse soapseries, het slaat gewoon in de bol van 14 jarige meisjes.
pi_20801787
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:21 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Bij nader inzien is dat wel heel erg veel tekst.

Een samenvatting iemand??
die gaf kasta hierboven toch al
pi_20801791
quote:

Bubaai
Nou da's jammer, ik begon net geïnteresseerd te raken in een spannend verhaal en een nachtelijke rel
#geen
pi_20801799
quote:
ik herhaal dit slechts eenmaal en dan mag je weer verder gaan met krassen: ik vind jullie allemaal even labiel dus het boeit me niet wie er begon en hoe het afliep stelletje dramaqueens
pi_20801801
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

die gaf kasta hierboven toch al
Hmpf is dat alles??
#geen
pi_20801830
Oei even niet bijgehouden...
kasta: mijn leven heeft wél inhoud maar dat is het punt hier niet.
Fleur: ik weet er niet alles van maar wel iets en zij weet zelf niet hoe fok werkt.
pi_20801840
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:28 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hmpf is dat alles??
tja, als je een hoog dramaqueengehalte hebt, kun je het natuurlijk her en der wat aandikken maar daar zijn anderen voor
pi_20801865
Xennia ... als het je nou allemaal niets kan schelen scheelt dat, maar dat hoef je toch geen honderd keer in dit topic te vermelden?
pi_20801879
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:31 schreef p-etr-a het volgende:
Oei even niet bijgehouden...
kasta: mijn leven heeft wél inhoud maar dat is het punt hier niet.
Als je de tijd hebt om je druk te maken over een vriendin van een vriendin terwijl je ze en het verhaal nauwelijks kent, dan kán je leven simpelweg geen inhoud hebben...
quote:
Fleur: ik weet er niet alles van maar wel iets en zij weet zelf niet hoe fok werkt.
Hoe fok werkt
- Typ tekst
- Klik op "invoeren"

En het dan nog vreemd vinden dat ik je dom als stront vind .
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:35:37 #38
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_20801892
proest, ruzie via fok
pi_20801899
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je de tijd hebt om je druk te maken over een vriendin van een vriendin terwijl je ze en het verhaal nauwelijks kent, dan kán je leven simpelweg geen inhoud hebben...
[..]

Hoe fok werkt
- Typ tekst
- Klik op "invoeren"

En het dan nog vreemd vinden dat ik je dom als stront vind .
Een vriendin van een vriendin ... wat een onzin. Ik ken ze allebei en zij elkaar ook.

En dat jij mij dan dom als stront vindt is onzinnig, want ik weet wel hoe het werkt maar zij niet.
pi_20801903
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:33 schreef p-etr-a het volgende:
Xennia ... als het je nou allemaal niets kan schelen scheelt dat, maar dat hoef je toch geen honderd keer in dit topic te vermelden?
twee keer meid, slechts twee keer. Maar hiermee maak je wel je ik-dik-het-wat-aan-drama-queen-gehalte duidelijk. Bedankt voor de heldere illustratie ervan
pi_20801920
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

twee keer meid, slechts twee keer. Maar hiermee maak je wel je ik-dik-het-wat-aan-drama-queen-gehalte duidelijk. Bedankt voor de heldere illustratie ervan
Blijkbaar was twee keer voor mij al te veel, en graag gedaan.
pi_20801929
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:36 schreef p-etr-a het volgende:
Een vriendin van een vriendin ... wat een onzin. Ik ken ze allebei en zij elkaar ook.
Kennelijk denkt je vriendin daar zelf anders over:
quote:
Voor Petra: Waar bemoei jij je mee, je weet helemaal van niks
quote:
En dat jij mij dan dom als stront vindt is onzinnig, want ik weet wel hoe het werkt maar zij niet.
Dat je het haar kennelijk niet uit kunt leggen en het daarom maar zelf post, toont eveneens aan hoe dom jíj bent hoor...
pi_20801948
<taalpuree>
Een 'freakshow' is een tent op de kermis waarin mensen met bizarre fysieke afwijkingen te kijk staan. Die mensen zelf zijn 'freaks', geen 'freakshows'
</taalpuree>
pi_20801954
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kennelijk denkt je vriendin daar zelf anders over:
[..]

[..]

Dat je het haar kennelijk niet uit kunt leggen en het daarom maar zelf post, toont eveneens aan hoe dom jíj bent hoor...
Dat is geen vriendin van mij, iemand kennen is anders.

Ik zou het haar best uit kunnen leggen maar dat is meer werk dan dit, en een graadmeter voor iemands IQ is dat sowieso niet.
pi_20801961
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:37 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Blijkbaar was twee keer voor mij al te veel
en zo komt het dat een zin op msn als: ''ik vind jou niet zo aardig'' ineens wordt: "ik ga je vermoorden trut"
pi_20801969
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:40 schreef dvr het volgende:
<taalpuree>
Een 'freakshow' is een tent op de kermis waarin mensen met bizarre fysieke afwijkingen te kijk staan. Die mensen zelf zijn 'freaks', geen 'freakshows'
</taalpuree>
Ik heb niet bedacht dat ze zo genoemd moeten worden, daarvoor moet je bij Camoth zijn.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:42:34 #47
32266 thetruth
pi_20801973
Ik snap helemaal niks van dit topic
pi_20801998
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:41 schreef Xennia het volgende:

[..]

en zo komt het dat een zin op msn als: ''ik vind jou niet zo aardig'' ineens wordt: "ik ga je vermoorden trut"
Ja.
En jij kan het weten, natuurlijk
  vrijdag 23 juli 2004 @ 02:45:07 #49
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_20802004
muhahahahaha... altijd leuk om te lachen midden in de nacht..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_20802029
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:41 schreef p-etr-a het volgende:
Dat is geen vriendin van mij, iemand kennen is anders.
Goddamnit domme kut, dat zeg ik toch! Het is een vriendin van je vriendin!
quote:
Ik zou het haar best uit kunnen leggen maar dat is meer werk dan dit, en een graadmeter voor iemands IQ is dat sowieso niet.
Dus je maakt je liever druk over iets dat je niet aangaat en bemoeit je met zaken waar je totaal niets mee te maken hebt, dan dat je iemand uitlegt dat ze na het typen van tekst op "invoeren" moet drukken...
Dat zei ik ook al eerder, je hebt een leeg bestaan .
pi_20802049
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Dus je maakt je liever druk over iets dat je niet aangaat en bemoeit je met zaken waar je totaal niets mee te maken hebt, dan dat je iemand uitlegt dat ze na het typen van tekst op "invoeren" moet drukken...
*glipt toch stiekem nog even binnen*
pi_20802053
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Dan is het goed

En ja, dat blijkt wel weer hè. Verder is mijn bestaan niet leeg, jij vindt het leeg. Dat mag je vinden, alleen denk ik daar anders over.
pi_20802077
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:49 schreef Camoth het volgende:

[..]

*glipt toch stiekem nog even binnen*
Jij bent ook nog steeds het achterlijke mokkel dat huilend naar het politiebureau gaat, omdat je een lullig mailtje kreeg, dus tyf jij ook maar gewoon weer op hoor...
pi_20802084
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:49 schreef p-etr-a het volgende:
En ja, dat blijkt wel weer hè. Verder is mijn bestaan niet leeg, jij vindt het leeg. Dat mag je vinden, alleen denk ik daar anders over.
Het is reeds gebleken dat denken niet je sterkste punt is, dus dat zal ik in het vervolg wel voor je doen...
pi_20802106
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is reeds gebleken dat denken niet je sterkste punt is, dus dat zal ik in het vervolg wel voor je doen...
Dat vind ik erg lief van je, maar ookal ben ik er slecht in sla ik je aanbod af.
pi_20802133
Politie, altijd er als je ze NIET nodig heb.. en heb je ze nodig zijn ze niet te vinden, of ze negeeren je :/
  Eindredactie Games vrijdag 23 juli 2004 @ 03:00:30 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20802168
valt hier nog wat te neuken?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_20802170
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
Politie, altijd er als je ze NIET nodig heb.. en heb je ze nodig zijn ze niet te vinden, of ze negeeren je :/
lees je eens in. De politie had volkomen gelijk deze ''aanklacht'' te negeren. Ze hebben wel wat beters te doen
pi_20802228
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:00 schreef donald_dick het volgende:
valt hier nog wat te neuken?
Lees je eens in. Nee.
  Eindredactie Games vrijdag 23 juli 2004 @ 03:06:55 #60
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20802230
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

lees je eens in. De politie had volkomen gelijk deze ''aanklacht'' te negeren. Ze hebben wel wat beters te doen
dan een 14jarige bithcfight op te losse
  Eindredactie Games vrijdag 23 juli 2004 @ 03:07:31 #61
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20802235
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:06 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Lees je eens in. Nee.
breezertje? ik heb speciaal voor jouw light gehaalt
pi_20802241
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:07 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat kan ik wel waarderen
pi_20802245
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:07 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Bier is beter
pi_20802248
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:08 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dat kan ik wel waarderen
ook als hij dat doet om je te neuken?
  Eindredactie Games vrijdag 23 juli 2004 @ 03:12:17 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20802266
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:08 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Bier is beter
ja momenteel heb je ook amstel light ja.
  Eindredactie Games vrijdag 23 juli 2004 @ 03:12:36 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_20802268
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

uiteraard....
pi_20802272
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dan al helemaal!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 03:15:58 #68
32266 thetruth
pi_20802286
moet deze niet naar onzin?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 03:17:24 #69
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_20802291

Loves likes to f**k

ff creatief..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_20802376
oo neee, bel de politie !

er heeft mij iemand op msn geblockt en hij heeft "klootzak" gezegd tegen mij

beter nog, verwittig het leger, of bel naar de president van amerika zodat hij een bommenwerper kan sturen

o ja, bij de IQ test scoorden jullie -1 zeker? .... (naam niet ingevuld )
pi_20802393
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:37 schreef www.manowar.be het volgende:

o ja, bij de IQ test scoorden jullie -1 zeker? .... (naam niet ingevuld )
Ik weet niet wat die anderen scoorden, ik had 127.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 03:43:47 #72
32266 thetruth
pi_20802412
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:41 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

bnn cker
pi_20802482
127

als je 10 keer een IQ test doet mag je ze wel niet alle 10 optellen he ;-)

graaapje
pi_20804915
quote:
He doe jij eens normaal, beetje denigrerend lopen doen over mensen zonder vingers
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_20822225
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:41 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

right
pi_20822281
Gaat dit nog ergens over ? Ik geloof het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')