Dan denk ik dat je ons bezig hebt gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:00 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zei al, volgens mij woon je niet ver hier vandaanDaarstraks zijn bijna-buren van me ook al een eind bezig geweest met het stutten van hun zonnescherm
![]()
ommelbergen woont*
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:02 schreef Allan24 het volgende:
Ow f***ing hell, mijn balkondeur stond nog open! Alles is nat! ^%@&%^@
Lomperaarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:02 schreef Allan24 het volgende:
Ow f***ing hell, mijn balkondeur stond nog open! Alles is nat! ^%@&%^@
En dan is het ook nog niet eens verzekerd....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:04 schreef henkalex het volgende:
[..]
Lomperaar
Das dus het eerste bekende geval van waterschade hier![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:03 schreef henkalex het volgende:
[..]
*Beemdenbuurt woont*
Gelukkig zit er een soort van afdakje boven mijn deur. Het valt op zich meer, heb net (lol, om 2 uur 's nachts) staan dweilen en ik hoop dat mijn laminaat zich goed houdtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:04 schreef henkalex het volgende:
[..]
Lomperaar
Das dus het eerste bekende geval van waterschade hier![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:46 schreef pekel het volgende:
Denken jullie dat er morgen nog fikse onweersbuien richting Emmen komen?
Alleen als het front zo langzaam trekt dta het pas 's middags Drenthe bereikt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel eens tijd worden!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:06 schreef DuchessX het volgende:
Onweer in Eindhoven!
Ik ga dalijk lekker de honden uitlatenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:11 schreef Asskicker14 het volgende:
WOEI WOEI, NOODWEER IN ROERMOND...Net een paar donderslagen + de regen dondert echt naar onder
Mogelijk krijgt Eindhoven straks nog een tweede (erg klein) buitje.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:17 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik ga dalijk lekker de honden uitlaten![]()
Ik heb dus een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alleen als het front zo langzaam trekt dta het pas 's middags Drenthe bereikt.
En dat is 2quote:Op vrijdag 23 juli 2004 02:24 schreef MissHobje het volgende:
stond boven dus nog een raam mega op net.. en mijn hele slaap kamer is ondergelopen
Inmiddels dweilwerk erop zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |