ik heb het probleem dat ik geen vakantie heb, dus helaas zit ik binnen. Maar het weekeinde komt eraan!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef Marky-Boom het volgende:
Iedereen lekker aan het zonnen? Ik zweette vandaag zo goed als weg in de zon. Begin al aardig bij te kleuren
Liefst niet eigenlijk. Blijf maar binnen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:51 schreef MissHobje het volgende:
Gisteren: ik de zon in.. zon weg![]()
Vandaag: ik de zon in.. zon weg![]()
Morgen maar weer een poging doen
Idd zuiden van duitsland kunnen weer flinke onweersbuien verwachtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
In het noorden van Zwitserland en het zuiden van Duitsland is het niet droog, geloof ik.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:56 schreef Keios het volgende:
[..]
Liefst niet eigenlijk. Blijf maar binnen...
Dit topic draait altijd veel beter met slecht weer, of bij kansen daar opquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
is dit topic nog al niet vol? En dat met dit stralende weer!
Sommige mensen moet werkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap niet dat er nog zoveel mensen binnen zitten te Fok!ken met zulk mooi weer, ik ben net naar de stad geweest, babes watchen...ijsje eten...heerlijk!
Werken aan de Nederlandse spelling?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit topic draait altijd veel beter met slecht weer, of bij kansen daar op
[..]
Sommige mensen moet werken![]()
Overigens: morgen een kleine kans op een onweersbui.....
He, het is warm, kom op!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:56 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
Werken aan de Nederlandse spelling?![]()
dat hoop ik wel ja, ik was van plan dit weekeinde verdomde weinig te gaan doen eigenlijk. Biertje in de hand, boek op schoot, zonnetje erbij en lezen maar..quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, het is warm, kom op!
Als het trouwens gaat onweren morgen zal het echt heel weinig zijn, het grootste deel van het land houdt het gewoon droog.
Ik schat dat er aan het eind van volgende week kans is op een paar flinke onweersbuien, net als die zaterdagquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef hellmondunited het volgende:
hellmondunited is ook weer bijgekleurd
mja wil toch wel weer een keer flink onweer zien enzo
als dat zo is zoals afgelopen keer dan ga ik je zoenenquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik schat dat er aan het eind van volgende week kans is op een paar flinke onweersbuien, net als die zaterdag![]()
Mja verwacht ik hoor lol
Ik ben vandaag ook veel buiten geweest, en nog wel gewerkt in deze hitte pffff mja
vorig jaar was extreem..quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:23 schreef Againzender het volgende:
Kom op mensen, dit is toch geen hitte? Vorig jaar was het 10 graden warmer dan vandaag!
Maar een beetje onweer kan nooit kwaad natuurlijk, als het maar niet morgen is.
OK, dat is wel zo, maar dit jaar is er in De Bilt volgens mij pas 1 tropische dag geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
vorig jaar was extreem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |