Ja kut, vroeger hadden ze het over het ringsteken in Almelo.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:33 schreef Knoekie het volgende:
Tegenwoordig alleen maar Tour de France gelul
Varkensstaarttikken te Vinkel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja kut, vroeger hadden ze het over het ringsteken in Almelo.
Je kan niet alles hebben.
Komkommertijdquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja kut, vroeger hadden ze het over het ringsteken in Almelo.
Je kan niet alles hebben.
Ze was idd niet te veel aan het woord. en dus ook niet veel in beeld.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:36 schreef golfer het volgende:
Ook met Erica viel het vandaag mee.
Beeldvullend materiaal genoeg, die dochter van mijn lerares Nederlands.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze was idd niet te veel aan het woord. en dus ook niet veel in beeld.
Klopt wel dacht ik, volgens mij zei hij dat ook in dat boek van Marije Randewijck (over net-niet winnaars en vergeten winnaars in de tour).quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:50 schreef Perico het volgende:
En mja uit de woorden van Eddy Bouwmans mag ik afleiden, dat EPO gebruik in het peloton vanaf 1993 massaal ingevoerd was....
Eddy Planckaert (toch niet zomaar de eerste de beste renner) zegt dat hij het eerst over EPO hoorde in 1985 ! , en zijn eerste inspuiting kreeg in 1988 !quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt wel dacht ik, volgens mij zei hij dat ook in dat boek van Marije Randewijck (over net-niet winnaars en vergeten winnaars in de tour).
Wanneer was die coup van Gewiss in de Waalse Pijl, met Berzin, Furlan en god hoe heet die derde ook al weer, dat was nota bene de bekendste. Achteraf was wel duidelijk dat die stijf stonden van de EPO.
Was volgens mij in 93, 94 of 95.
Hm. Misschien vandaar die uitspraak van Lemond in Le Monde, dat Armstrong van Lemond wilde horen dat Lemond EPO gebruikt, omdat "iedereen dat tenslotte gebruikte".quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:44 schreef Perico het volgende:
Ik denk dat dat klopt van de late jaren 80. Wellicht dat Greg LeMond er zelfs mede zijn comeback aan te danken heeft, dat hij toen profiteerde van dit nieuwe middel met allemaal dat lood in zijn lijf.. Hij zei zelf laatst dat er geen wonderen in de wielersport bestaan.
Mooi gezegdquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Zwakke aflevering. Johan vd Velde is natuurlijk een prachtig icoon, doch de man is verbaal niet sterk. en tsja Erica...
Ducrot heeft al eens aan tafel gezeten een paar dagen geleden en op Zeikstraal zit ik niet echt te wachten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:00 schreef pietpaaltjens het volgende:
Ik wil ook wel eens die 2 verslaggevers aan tafel zien, Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra.
Ik heb in 1994 ! een lezing bijgewoond van Manfred Ewalds eerste versie van zijn boek waarin hij zwart op wit aantoonde dat de doping die hij in de DDR toediende gewoon oa kanker veroorzaakte. Hij waarschuwde toen al voor sporters die binnen enkele jaren kanker (en andere ziektes) zouden krijgen omdat ze afgeleide of gelijjkaardige producten uit zijn dopinglabs gebruikten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hm. Misschien vandaar die uitspraak van Lemond in Le Monde, dat Armstrong van Lemond wilde horen dat Lemond EPO gebruikt, omdat "iedereen dat tenslotte gebruikte".
Maar Lemond reed wel minder met dat lood in zijn lijf dan voordat hij dat had. Voor die tijd reed hij ook nog klassiekers en zo (voorin mee), en daarna alleen nog maar de tour (en Wk) goed. Ik kan me nog herinneren dat Lemond de Giro altijd als voorbereiding reed en er hopeloos zoek werd gereden, maar toch in 1990 (met wat moeite en zonder etappeoverwinningen) de tour won. Wat in ieder geval bewijst dat hij niet beter reed dan daarvoor.
Waarbij Lance natuurlijk wel opeens veel beter rijdt dan voor zijn kanker. Ervoor kon 'ie in de bergen niet mee met de besten, en nu rijdt hij ze er af. Maar er is natuurlijk wel het een en ander veranderd in zijn lichaam agv zijn ziekte, en hij is dik afgevallen. Maar ik vind het verschil nog steeds verdacht groot.
Wil je hier iets specifieks mee zeggen, of is het een algemene opmerking?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik heb in 1994 ! een lezing bijgewoond van Manfred Ewalds eerste versie van zijn boek waarin hij zwart op wit aantoonde dat de doping die hij in de DDR toediende gewoon oa kanker veroorzaakte. Hij waarschuwde toen al voor sporters die binnen enkele jaren kanker (en andere ziektes) zouden krijgen omdat ze afgeleide of gelijjkaardige producten uit zijn dopinglabs gebruikten.
Nee, da's juist. In het geval van LeMond was een soort van paardenmiddel ook bittere noodzaak om nog terug te komen. Hij heeft nooit het nivo van daarvoor benaderd, wel op taaiheid 2 Tours gewonnen. Zijn exit kwam ook vrij snel. Het mooie aan hem was dat hij ook in 1992 nog met de allure de eerste tourweek domineerde met aanvallen alsof hij de te kloppen man was.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar Lemond reed wel minder met dat lood in zijn lijf dan voordat hij dat had. Voor die tijd reed hij ook nog klassiekers en zo (voorin mee), en daarna alleen nog maar de tour (en Wk) goed. Ik kan me nog herinneren dat Lemond de Giro altijd als voorbereiding reed en er hopeloos zoek werd gereden, maar toch in 1990 (met wat moeite en zonder etappeoverwinningen) de tour won. Wat in ieder geval bewijst dat hij niet beter reed dan daarvoor.
Was een val in een zesdaagse in de winter van 1969 (wielerbaan van Blois geloof ik). Er was daardoor iets verdraaid in zijn rug of zo, wat nooit meer goed is gekomen. Hij zat daarna ook altijd aan zijn zadel te sleutelen om een betere zit te vinden, waar hij minder pijn had.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:26 schreef Perico het volgende:
Maarja, Eddy merckx zegt ook dat hij zijn eerste Tour formidabel klom en door een val daarna het alleen nog op karakter uithield bergop zijn hele carriere. Zo heeft iedereen wel wat....
Oud-wielrenner Teun van Vliet en de zanger van Skik, Daniel Lohues.quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:43 schreef Juan Zueco het volgende:
Wie komen er morgen?
Amfetamineverslaving, gevolgd door diefstallen om die amfetamines te betalen, gevolgd door gevangenis wegens gepakt worden bij diefstal.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef PyTh het volgende:
Weet iemand hier te vertellen wat "het zwarte gat" is waar Johan van de Velde ingezeten heeft?
Sjeetjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Amfetamineverslaving, gevolgd door diefstallen om die amfetamines te betalen, gevolgd door gevangenis wegens gepakt worden bij diefstal.
]Volgens mij is laatst genoemde vorig jr ook al geweest, en een ENORME wieler gek!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oud-wielrenner Teun van Vliet en de zanger van Skik, Daniel Lohues.
Merckx had altijd pijn als hij klom (door die val) , wat uiteraard zijn prestaties niet ten goede kwam.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was een val in een zesdaagse in de winter van 1969 (wielerbaan van Blois geloof ik). Er was daardoor iets verdraaid in zijn rug of zo, wat nooit meer goed is gekomen. Hij zat daarna ook altijd aan zijn zadel te sleutelen om een betere zit te vinden, waar hij minder pijn had.
Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar men zegt ook dat het duidelijk te zien was, dat 'ie minder makkelijk klom. Zo'n stunt als in de koninginnerit in de Pyreneën in 1969 heeft 'ie in ieder geval nooit meer uitgehaald.
Het zal in ieder geval mee te maken dat Mart en Lance vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:11 schreef mbn het volgende:
Ik vond het zeer opmerkelijk hoe Armstrong tegen Mart Smeets zei dat hij er flink naastzat met zijn voorspellingen. Armstrong verstaat dingen die in het Nederlands gezegd worden. Hij zal toch ook niet gewoon iedere avond met een schotel studio sportzomer kijken?![]()
Is dat nu echt zo?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval mee te maken dat Mart en Lance vriendjes zijn.
Vorig jaar kon je het wel merken. Andere journalisten liep hij straal voorbij en bij Mart stopte die.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:16 schreef 456 het volgende:
[..]
Is dat nu echt zo?
Mart doet het soms zo wel voorkomen (en op zich kan ik het me ook wel voorstellen, hij is het poldermodel zelve(vooral niets kwaads zeggen over renners, en een aai over de bol geven, wat zijn goed recht is hoor))
maar kennen zij elkaar nu echt zo goed?
Idd.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Merckx had altijd pijn als hij klom (door die val) , wat uiteraard zijn prestaties niet ten goede kwam.
Eigenlijk een geluk voor de tegenstand , kun je zeggen , als je ziet wat hij na 69 nog allemaal gewonnen heeft ...
Armstrong begrijpt Nederlands omdat de volledige entourage van de US Postal wielerploeg Vlamingen zijn. Van zijn ploegleider , adjunct-ploegleiders, mecaniciens, tot de verzorgers , koks , en chauffeurs ...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:11 schreef mbn het volgende:
Ik vond het zeer opmerkelijk hoe Armstrong tegen Mart Smeets zei dat hij er flink naastzat met zijn voorspellingen. Armstrong verstaat dingen die in het Nederlands gezegd worden. Hij zal toch ook niet gewoon iedere avond met een schotel studio sportzomer kijken?![]()
In ieder geval heeft of hijzelf de voorspelling gezien dat hij deze tour niet zou gaan winnen of iemand heeft het tegen hem gezegd. Maar dan toch onthouden wat een journalist heeft gezegd en erop terugkomen.
Heb ik ook gehoord. Maar van dat fabel uit de wereld helpen dan weer niet. Ik zou, als ik Mart was, ook niet het liefst aan de grote klok hangen. Maar dat die twee elkaar beter kennen dan een andere andere tourjournalist en Armstrong is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Vorige week zaterdag was Mart volgens mij commentator naast Ducrot. Ducrot begon een verhaal met dat Mart een vriend zou zijn van Armstrong, Mart reageerde daar gelijk op met de de woorden:"Laat ik deze fabel gelijk uit de wereld helpen, Lance en ik zijn geen vrienden, ik ken hem alleen goed" Ik denk dat dit mede komt doordat ze beide zo erg ziek zijn geweest. Lance weet dit ook van Smeets dus is er wederzijds veel respect voor elkaar.
Dat is al heel wat langer geleden hoor, volgens mij na de eerste Tour die hij won. Niemand herkende hem, zelfs in z'n woonplaats wisten ze niet wie hij was. Dat is nu heel wat anders.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien komt het omdat Mart Smeets 2 jaar geleden persoonlijk naar de huis van Lance Armstrong in Texas is gegaan om een interview met hem te houden. Daar hebben we elkaar wel goed kunnen leren kennen.
Je zag het goed jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:19 schreef 456 het volgende:
Zag ik nu werkelijk Tim Krabbe net een item over de tour in het NOS journaal hebben?
Krabbé noemde als argument vooral de vele wedstrijden die Merkx reed. Voor beste renner aller tijden doet dat ter zake, voor beste TOURrenner niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:27 schreef tong80 het volgende:
Krabbé is het niet met hem eens kwa Armstrong maar komt niet echt met feiten maar spreekt meer uit z'n gevoel.
Van zijn site: "....De uitkomst moet kloppen met wat je ook zonder databases en gereken had kunnen bedenken..."quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:09 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zie ook Krabbés formule om de beste Tourwinnaar te berekenen.
Kneteman for Bondscoach......oh dat was ie al. Hoe die ook dat verhaal vertelde toen zijn overwinning afgenomen werd, lachuh met die kerel.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:35 schreef 456 het volgende:
Die kneteman is toch ook een wereld vent zeg. Hahaha. wat een ouwehoer!
Idd, mooi samengevatte drie weken wielrennen door het Franse land.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:36 schreef Remzz het volgende:
Mooie afsluiting!
Fok!kers hebben veel gemeen met onze Jeanquote:Op zondag 25 juli 2004 23:25 schreef Perico het volgende:
Jean ... en voor jou is altijd een gerucht meteen de waarheid als het in je (anti-Spaanse) straatje past...
Mercado een rit.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef okkidude het volgende:
Resultaten zijn best redelijk (zeker in vergelijking met...) , maar toch vond ik de Spanjaarden enigszins kleurloos deze Tour.
Mancebo heeft niet echt kunnen overtuigen. Mayo en Heras eruit, De Galdeano onzichtbaar, Aitor Gonzalez in de marge van het klassement (wel een ritzege overigens). Sastre top 10, maar ook niet opvallend.
Vanmiddag 16.10-17.00 Ned. 2, de herhaling van de uitzending van gisteravond.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef 456 het volgende:
'shit de laatste sportzomer gemist',
Qua uci punten haal je volgens mij wel meer voordeel uit een top 10 plek dan uit een ritzege hoor. (en vaak krijgen renners toch een verloning tov het aantal uci puntne ze behalen voor hun team. )quote:Op zondag 25 juli 2004 23:46 schreef okkidude het volgende:
Zou je ook kunnen verklaren door het feit dat hij niet echt is opgevallen. Ik vind wel dat het klassement wordt ondergewaardeerd, een ritzege is meer waard dan een plek in de top 10, das eigenlijk vreemd.
wat missen er komen nog wereldbekers, olympische spelen en wereldkamp.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef Toad het volgende:
Mart, Jean, wat zullen we ze weer allemaal een jaar missen.
De tour is anders.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat missen er komen nog wereldbekers, olympische spelen en wereldkamp.
maja vanaf 1sept kunnen we weer kijken als goed is naar de belg
I know maar Jean, Mart, Maarten en ik hoop egl van niet maar denk van wel Herbie verslaan ook andere wedstrijden dan alleen de Tour.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:06 schreef Toad het volgende:
[..]
De tour is anders.
Wie?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
I know maar Jean, Mart, Maarten en ik hoop egl van niet maar denk van wel Herbie verslaan ook andere wedstrijden dan alleen de Tour.
Ow ja
Dat heb ik ook heel sterk. Als het weer is afgelopen mis je gewoon wat, een leeg gevoel. Heel raar is dat. Na Athene krijg ik dat ook weer.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:00 schreef 456 het volgende:
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik zon laatste uitzending zie. Vorig jr iets meer (in mijn ogen een superieure tour tov dit jr met een val van armstrong in de klim, Mayo, val Beloki en het mountain biken van Armstrong, de beslissende val van Ullrich etc. Net nog die compilatie op mijn divx zitten kijken (vorig jr gecaptured) en moet zeggen dat die beter was dan van dit jr)
maar ook nu kreeg ik zoiets van, het is over. Als je dan al die beelden ziet wie er in 3 weken langs is gekomen, of als je de eerste aflevering ziet (JA, het is begonnen!!!) dan bekruipt mij het gevoel van 'had ik er toen maar meer van genoten, want het is nu echt voorbij'
Maar ja. Volgend jaar weer !
Succes formule vind ik dit.
dat krijg ik ook als het formule 1 seizoen afgelopen isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:38 schreef Chepke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel sterk. Als het weer is afgelopen mis je gewoon wat, een leeg gevoel. Heel raar is dat. Na Athene krijg ik dat ook weer.
ik welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:48 schreef Chepke het volgende:
Ja, maar het Formule 1 seizoen zit je niet zo intensief in. Tijdens de spelen draait mijn leven echt om de de TV.
das waar, maar F1 is m'n grote passiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
Een paar autootjes vergelijken met het grootste sportevenement op aarde.
Ik dacht a.s. maandag.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:53 schreef Chepke het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzendingen??
Klopt, ik heb die van inge de bruin gezien. ERG indrukwekkend. Het is niet mijn favoriete sportster, maar ze kwam er erg positief uit wat mij betreft.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Afgelopen week wel twee geweldige docu's om elf uur geweest:
- over Harmes en v/d Leur en hun maffe coach: 'Wankel evenwicht'
- en over Inge de Bruin: 'Keerpunt van een kampioen'
Hier had ik graag meer van gezien
edit: titel melding
Dionequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:55 schreef mitt het volgende:
Mart zien we vrijdag pas..
en wie moet het nu anders doen
Ze was ten tijde van het verdwijnen van dat podium al zwanger van 'arnie'quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:01 schreef popolon het volgende:
Moest toen van Lance denk ik.
Zit die niet bij SBS6 nu?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:00 schreef popolon het volgende:
Die Overgaag is in alle stilte van het podium verdwenen he?
Ja, daar doet ze Shownieuws.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zit die niet bij SBS6 nu?
Wat zeggen ze in België dan zeüs ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het heeft zelfs tot halfweg de uitzending geduurd voor ik door had wie die "Suis" was waar hij het toch over had (wie spreekt Zeus nu eigenlijk zo uit)
Hahaha ik ook jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:30 schreef tong80 het volgende:
98. Pratend over de spelen van LA uit 34. Ik dacht dat ik oud was.
Gewoon Zeus uiteraard Z - euh - s (zo ongeveer spreekt men het zelfs in het Grieks uit , dacht ik )quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in België dan zeüs ?
ja idd, 1 keer die fout maken kan, maar het was wel voortdurend. Ik dacht dat ze allemaal met een oortje in werkten waardoor ze terechtgewezen konden worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:12 schreef golfer het volgende:
Humberto, hou eens op met "Kijk, hier ziet u...." te zeggen tegen een blinde.
Ongelofelijk zeg ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:07 schreef popolon het volgende:
Zo!
Die Marie Vierdag praat zeg98 jaar.
Fik is die wat oudere man die de oude os uitlegt?Kvond hem wel goed vandaag. Maar ik ben zelf dan ook atleet, dus dan interesseert het je meer denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:04 schreef spruud het volgende:
Humberto was weer ontzettend vervelend. Hij onderbreekt de hele tijd zijn gasten en stelt domme vragen. Ik weet niet of hij die doorkrijgt, anders is de NOS vreemd.
Zelfs Fik was minder. Hij liet alleen Guus Hoogmoed wat leuke kunstjes doen.
Mart Smeets![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:58 schreef Chepke het volgende:
Hoe komt het dat Nederland/ NOS altijd die mooie plaatsen heeft?? Iedereen wilt daar toch zitten, net onder de acropolis
Zo een apart plekje is het nou ook niet, ze zitten op het dak van een advocatenkantoor aan de rand van de Plaka met in de verte uitzicht op de Arcropolis.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:16 schreef Ambrosius het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af, bij de Tour zou het best kunnen dat Smeets genoeg bekenden heeft om zo de mooiste plekjes te krijgen, maar bij de OS lijkt me dat toch niet. Misschien betaalt de NOS gewoon meer..
vertel?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:38 schreef jozef444 het volgende:
hehe volgens mij is Smeets al lang blij dat ie niet zen uitzendingen vanuit een klein studio'tje in t HHH moet doen (voor de mensen die ook de boekjes van smeets lezen weten wat voor een hekel hij heeft aan bepaalde mensen die er in t HHH rondlopen)
Mooi om het verschil van de tour sportzomers en deze sportzomers te zien. De gasten dan. Zij denken veel na voordat ze iets zeggen, terwijl bij het wielrennen (vooralsnog he, pas op, we zijn pas 1 dag op wegquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Blijkt weer eens dat gouden medaille winnaars per definitie geen goede praters zijn. Stelletje sufkutten bij elkaar
Het beginmuziekje maakt dat al meer dan goed mitt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:47 schreef mitt het volgende:
gezellig hoor
jammer dat ze (nog) geen eindmuziekje hebben
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:24 schreef tong80 het volgende:
Alsof je de paralympics met de echte spelen vergelijkt.
Wielrenners zijn gewoon van op de meest onaangename momenten (bv als je net na 230 km en 5 bergen de meet overkomt) een micro onder de neus te krijgen en dan te moeten beginnen lullen hé.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:33 schreef 456 het volgende:
[..]
Mooi om het verschil van de tour sportzomers en deze sportzomers te zien. De gasten dan. Zij denken veel na voordat ze iets zeggen, terwijl bij het wielrennen (vooralsnog he, pas op, we zijn pas 1 dag op weg) iedereen flink aan het spuien was
khebbet over de gasten aan tafelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 02:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wielrenners zijn gewoon van op de meest onaangename momenten (bv als je net na 230 km en 5 bergen de meet overkomt) een micro onder de neus te krijgen en dan te moeten beginnen lullen hé.
nou dat ie nogal vaak door dronken nederlanders aan wordt gesproken die dan natuurlijk neerlands trots op sociaal en economisch vlak weerspiegelen. Terwijl hij nog aan t werk is of naar de studio toe gaat. Wanneer Smeets dan zegt dat ie geen trek heeft in een biertje of dat ie moet werken dat er dan wel s opmerkingen naar zen hoofd worden geslingerd die niet echt herhaald hoeven te wordenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:21 schreef JPM01 het volgende:
[..]
vertel?
* popolon nog steeds dankbaar is voor "The Smiths - The Headmaster Ritual"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:44 schreef Juan Zueco het volgende:
Het nummer van the Smiths (begintune) is overigens "Oscillate Wildly"![]()
In mijn collectie op de lp/cd "Louder than Bombs"
* popolon heeft na "The Queen is Dead" nooit meer iets aangeschaft van the Smiths.
J.
Pierre Zenden, prachtige vent. 6e Dan en net als ik groot fan van Willem Ruska.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:31 schreef mitt het volgende:
leuk die commentatoren, vooral Hans Brian
uiteraard, maar ik zeg maar waarom wielrenners (en de gasten tijdens de tour waren toch meestal ex-renners) meestal vlotte praters zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:56 schreef 456 het volgende:
[..]
khebbet over de gasten aan tafel
Daar kon je vragen aan stellen iig. Maar het lijkt me sterk dat die vier dames daar 's avonds laat live gaan zitten terwijl ze midden in het Olympisch toernooi zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Volgens Smeets kwamen idd Tiesto en de zwemdames.
Heeswijk is altijd lachen, die kun je hebben of hij nou verloren heeft of niet blijft een sympathieke gozer...quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:34 schreef tong80 het volgende:
Was erg leuk gisteren met van Heeswijk en Gal.
Idd, Menno is tofquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Lachen helaas is het de verkeerde gozer ik haat dat hockey ventje had Menno moeten zijn. Maar wel lachen.
NIET???quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:40 schreef popolon het volgende:
ik weet niet eens wat dat 6pack gedoe is
Sportzomer is er al de hele zomer (duh), niet alleen tijdens de Spelenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:41 schreef 456 het volgende:
[..]
ps. waarom staat dit topic niet in OS topic?
True, true.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sportzomer is er al de hele zomer (duh), niet alleen tijdens de Spelen.
Die oude blijven de beste idd.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke aflevering
Ja.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Het begint!Deborah
Deborah is een scheet Golfer, je hebt er kijk op.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:17 schreef golfer het volgende:
Deborah is liev.![]()
Zonde van de centen inderdaad, wist iedereen vantevoren.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
En een muts die sowieso wist dat ze niks zou bereiken met het schermen.
-Ey, we hebben een goeie scherper nodig in Irak..quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me geen reclame.
mooi hequote:Op maandag 16 augustus 2004 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij noemde Erica een oranje vlek op de tribune
Boogert is niet genoemd net.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:03 schreef Remzz het volgende:
Vandaag Kristie Boogerd, Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
Je ouwe baas toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:48 schreef golfer het volgende:
Matthijs
Kan het toch nog leuk wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boogert is niet genoemd net.
Het slaat als kut op Dirk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme Smeeets gaat ie een kwisje doen terwijl dfe jong en van nieuwkerk er zitten.
Niet echt mijn baas geweest, hij was hoofdredacteur en ik ben geen journalist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:51 schreef Bayer het volgende:
Je ouwe baas toch?
Of vergis ik me?
Geintje onder elkaar. Matthijs is quizgek op het gebied van muziek en sport, vandaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme Smeeets gaat ie een kwisje doen terwijl dfe jong en van nieuwkerk er zitten.
Ik zou het in V&A zetten, dit aanbod.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:52 schreef Bayer het volgende:
Ik heb trouwens een kaartje beschikbaar voor honkbal op vrijdag en zaterdag. Kaartjes voor nop, vlucht zelf betalen en regelen. Interesse?
Ben je gek, dit is op uitnodiging van een sponsor. (klant)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik zou het in V&A zetten, dit aanbod.
Heel lief van je aangeboden, maar het gaat Bluezz en mij dus echt niet lukken op zo korte termijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:57 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ben je gek, dit is op uitnodiging van een sponsor. (klant)
Die geef ik niet aan iedereen weg.
Dat is ook mijn probleem.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:10 schreef golfer het volgende:
niet lukken op zo korte termijn.
Gat dus echt niet lukken, qua werk en geld en Bluezz en mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:23 schreef Bayer het volgende:
Bovendien heb ik wel een vlucht, maar die kan ik niet overdoen.
KLM, donderdagochtend 10:00 uur als dat helpt. Ik ben afgemeld voor de vlucht. (Bij KLM, niet bij de klant)
En op het dakterras.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:43 schreef Yeahinho het volgende:
Gaat een gekkenhuis worden in dat Holland Heineken Huis.
Ik vond dat een beetje flauw.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Geweldig leuk mens die Edith Bosch, tegen Mark Huizinga:
"Altijd al gedacht dat ie een beetje een homo was""
Dat was een leuke opmerking, maar verder een hoop gezeur van haar zeg: "ow wat ziet m'n haar eruit", "maar ik ben zo moe"..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:29 schreef golfer het volgende:
Geweldig leuk mens die Edith Bosch, tegen Mark Huizinga:
"Altijd al gedacht dat ie een beetje een homo was""
Wat is dit nou weer voor een kutopmerking? Ik word eerlijk gezegd een beetje simpel van dat gezeik over haar geloof.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
Erg leuke aflevering dus en als het even tegenzit hebben we morgen dus God haar plaatsvervanger in de uitzending.
In dat geval raad ik je aan om hier jouw steun te betuigen:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:19 schreef Butra het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kutopmerking? Ik word eerlijk gezegd een beetje simpel van dat gezeik over haar geloof.
Nou ja, ik neem aan dat die vragen door de redactie worden uitgekozen, en Mart vond het volgens mij op een bepaald moment wel wat genant worden, maar ik vond het verder wel een legitieme vraag. Zo veel strakke goed gevormde lichamen bij elkaar, en veel champagne, dat moet toch wel wat nachtelijke topsport opleveren.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Verder heb ik altijd het gevoel dat Mart Smeets een perverse man is
Dat Mart juist die vraag uitkiest, vind ik wel markant
Fragmentje vanop de Belgische TV vorige week :quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat die vragen door de redactie worden uitgekozen, en Mart vond het volgens mij op een bepaald moment wel wat genant worden, maar ik vond het verder wel een legitieme vraag. Zo veel strakke goed gevormde lichamen bij elkaar, en veel champagne, dat moet toch wel wat nachtelijke topsport opleveren..
Nachtelijke topsport op de spelen van Sydney ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
En in welke wijze heeft het te maken met wat Baboon zei?
Tijdens de spelen gaan de hormonen in het Atletendorp flink opspelen en komen er leuke combinaties tot stand.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nachtelijke topsport op de spelen van Sydney ?![]()
Overigens, als je hoort dat er 2 jaar na de spelen een Belgische judoka en een andere atleet getrouwd zijn en ze elkaar op de spelen hebben leren kennen , kan ik mij daar ook iets bij voorstellen , eigenlijk![]()
Ik weet nog dat er ergens bij een van de spelen in de jaren '80 een Duitser betrapt werd op een te hoge "testosteronspiegel" en die als excuus gaf dat hij voor de wedstrijd een potje had liggen vrijen. Enig probleem voor hem , het bleek achteraf niet met zijn vrouw geweest te zijn ...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Tijdens de spelen gaan de hormonen in het Atletendorp flink opspelen en komen er leuke combinaties tot stand.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik weet nog dat er ergens bij een van de spelen in de jaren '80 een Duitser betrapt werd op een te hoge "testosteronspiegel" en die als excuus gaf dat hij voor de wedstrijd een potje had liggen vrijen. Enig probleem voor hem , het bleek achteraf niet met zijn vrouw geweest te zijn ...
Een redactie die goed op internet rondkijkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik neem aan dat die vragen door de redactie worden uitgekozen
Uit het Judotopic.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:12 schreeft Little_Acorn het volgende:
Even een rare vraag, misschien weet iemand het. Bij sommige judoka's, o.a. bij Huizinga, zijn hun oren een beetje raar. Hoe komt dit?
Zou kunnen, maar misschien tip ik ze wel eens, zie ook mijn vraag over aantal medailles op 1 dag.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:22 schreef Bayer het volgende:
Exact dezelfde vraag. Toeval?
Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:22 schreef Bayer het volgende:
Uit het Judotopic.
Exact dezelfde vraag. Toeval?
Met als gasten:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:39 schreef golfer het volgende:
Benieuwd of het weer zo'n leuke aflevering worden gaat zo meteen.
ja heel irri zegquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:49 schreef golfer het volgende:
Slechte geluidsverbinding met allemaal trilletjes er tussen door.
het was toch niets?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:50 schreef popolon het volgende:
nou nou dames toch.
stelletje oude chagerijnige bokkepoten.
Tsja, dan komt die gezellige dikzak gewoon niet meer. En ik denk dat ie genoeg vriendjes heeft bij het NOC om het Mart iig niet aangenamer te maken. En daarnaast is ie gewoon prins en zolang we een monarchie zijn moet je maar lief tegen de prins doen. Want hij is nu eenmaal de prins.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
Maar dat kontgekruip tegen WA dat hoeft van mij niet.
Pak die vent aan en durf gewoon eens echt kritische vragen te stellen.
die tekst...nee niet alleen via de mobiel hoor....ook met de vaste lijn, bellen in het buitenland is duur !!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:01 schreef tong80 het volgende:
GVD ga werken voor je geld sukkel.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:29 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond Daniëlle Overgaag te gast.....hopelijk nu een keer echt
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:29 schreef Remzz het volgende:
Hoe heet dan nummer aan het eind eigenlijk? Die waar de beelden van de dag onderkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |