Die hebben hun eigen shows.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:27 schreef OnaNia het volgende:
Ze hadden wel wat meer zwarten erin mogen doen. Nu zit er weer precies 1 excuusnegerin bij.
Of dieptepunt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat met die kippenabortussen was toch wel het hoogtepunt.
Kevan is wel relaxed jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eigenlijk alle stadsmensen. Behalve Kevan.
Zouden ze trouwens wel door hebben dat Reese homo isquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geweldig ook toen Whitney vroeg of er ook negerinnen Amish waren. "Ja, soms wordt eentje wel erg bruin in de zomer.".
Als jij kookt, boodschappen doet etcetera dring je ook onbewust jouw manier van denken op. Alleen valt dat minder op, omdat je dat 'normaal' vindt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:28 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is mensen die neurotisch bezig zijn om andere mensen ''hun" wetenschappelijk niet bewezen zienswijze op wat gezond is en niet gezond is gaan opdringen.
Maar dat is mijn mening maar.
Alles met mate is mijn motto.
Dat vraag ik me dus ernstig af. Want Ruth (of Miriam) zei alleen maar dat Amish mannen nooit make-up op deden. Maar volgens mij weten ze nieteens dat dat bestaat ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef ChrisJX het volgende:
Zouden ze trouwens wel door hebben dat Reese homo is
quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als jij kookt, boodschappen doet etcetera dring je ook onbewust jouw manier van denken op. Alleen valt dat minder op, omdat je dat 'normaal' vindt.
Ik zou zeggen, ga eens kijken hoe het er op een 'scharrel'boerderij aan toe gaat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat met die kippenabortussen was toch wel het hoogtepunt.
Maar ik denk niet cora zegt dat spaghetti inferieur voedsel is, alleen omdat ze het niet lust.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef Toeps het volgende:
Als jij kookt, boodschappen doet etcetera dring je ook onbewust jouw manier van denken op. Alleen valt dat minder op, omdat je dat 'normaal' vindt.
We hebben het over het programma, toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef cora4034 het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft niet mee te eten met mij hoor![]()
Oh, get a grip.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:32 schreef Toeps het volgende:
Ik zou zeggen, ga eens kijken hoe het er op een 'scharrel'boerderij aan toe gaat.
Maar ja, da's 'normaal' hè, daar hoef je niet over na te denken.
Spaghetti is gewoon vegan hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar ik denk niet cora zegt dat spaghetti inferieur voedsel is, alleen omdat ze het niet lust.
idd. Ze deed net of alle moderne mannen dat wel doen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat vraag ik me dus ernstig af. Want Ruth (of Miriam) zei alleen maar dat Amish mannen nooit make-up op deden. Maar volgens mij weten ze nieteens dat dat bestaat ofzo.
Juist van een amish verwacht je die opmerking niet... ze zijn min of meer ook organic eatersquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:26 schreef ChrisJX het volgende:
"I never go shopping with an organic eater again"Dat zijn nog eens wijze woorden
En dan Miriam die geen ideeeeeeee had wat Ariel bedoelde met dat poot uitdraaien
quote:
Ja. Nou, dat doen ze niet echt, geloof ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef ChrisJX het volgende:
idd. Ze deed net of alle moderne mannen dat wel doen.
Hoi trouwens, lang niet gesproken
Wat wij veganisten noemen, noemen ze daar organic eaters heb ik het idee. En amish zijn dat totaal niet. Integendeel, die leven volgens mij dichter bij de natuur dan Ariel. Zij eten wat ze zelf kunnen verbouwen en daar hoort ook melk, kaas, boter en vlees bij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:33 schreef TechXP het volgende:
Juist van een amish verwacht je die opmerking niet... ze zijn min of meer ook organic eaters
De vertaling van dat was in het nl 'veganiste'..beetje rare vertaling eigenlijk
Als veganist vind je vlees en zuivel logischerwijs slecht, dat is precies de reden waarom je het niet eet. Verder denk ik dat er nogal wat in ge-edit is, zodat het overkomt alsof ze een vreselijke zeur is. Bij het boodschappen doen lijkt het me logisch dat ze haar keuzes verantwoordt, omdat het voor de anderen 'raar' is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]Het was een vergelijking. Ariel vindt alles wat niet veganistisch is inferieur en roept dat te pas en te onpas. Iemand met wie je boodschappen doet gaat natuurlijk ook van z'n eigen voorkeuren uit, maar zal in de meeste gevallen ander voedsel niet als inferieur beschouwen.
En dat is wel een heel groot verschil met de melk, eieren, boter en vlees die in de winkel te koop is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wat wij veganisten noemen, noemen ze daar organic eaters heb ik het idee. En amish zijn dat totaal niet. Integendeel, die leven volgens mij dichter bij de natuur dan Ariel. Zij eten wat ze zelf kunnen verbouwen en daar hoort ook melk, kaas, boter en vlees bij.
En gewoon datgene meenemen waar om werd gevraagd. Gelukkig was Mose wel zo netjes om aan iedereen te denkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Iemand met wie je boodschappen doet gaat natuurlijk ook van z'n eigen voorkeuren uit, maar zal in de meeste gevallen ander voedsel niet als inferieur beschouwen.
Die make up ging ook wel erg makkelijk, terwijl ze normaal nooit make up mochten gebruiken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Wat wel vreemd is. Miriam vroeg in de auto of in die huizen filmsterren wonen.
Hoe kan ze dat weten als Amish geen tv hebben
Maar je hoeft er niet bij te gaan uitleggen dat vlees is alsof vikingen een poot uitdraaienquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:36 schreef Toeps het volgende:
Als veganist vind je vlees en zuivel logischerwijs slecht, dat is precies de reden waarom je het niet eet. Verder denk ik dat er nogal wat in ge-edit is, zodat het overkomt alsof ze een vreselijke zeur is. Bij het boodschappen doen lijkt het me logisch dat ze haar keuzes verantwoordt, omdat het voor de anderen 'raar' is.
Dit vroeg ik me ook af.. en hoe komen ze aan al die "fancy" kleren en MAKE UP!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Wat wel vreemd is. Miriam vroeg in de auto of in die huizen filmsterren wonen.
Hoe kan ze dat weten als Amish geen tv hebben
Er zitten wel wat plot holes in.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:39 schreef _Boo_ het volgende:
Die make up ging ook wel erg makkelijk, terwijl ze normaal nooit make up mochten gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |