De knuffelbeer factorquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:04 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn god kunnen ze die Reese niet verzuipen. Wat een dramaqueen echt vreselijk nep en overdreven.
Mose is so cuteNiet om aan te zien, maar ik vind hem echt enorm schattig
Neehee, JONAS is de knuffelbeerquote:
lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:01 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze heeft bijna geen bovenlip![]()
Ergens heeft ze wel gelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:30 schreef Copycat het volgende:
En wat is die veganiste van lotje getikt....
Ja, eieren = moordquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef OnaNia het volgende:
Ergens heeft ze wel gelijk.
Die discussie is hier al gevoerd, afdoende ook naar mijn onbescheiden mening.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef OnaNia het volgende:
Ergens heeft ze wel gelijk.
Kom zeg, je begon er zelf weer over.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die discussie is hier al gevoerd, afdoende ook naar mijn onbescheiden mening.
Daarover kun je beter hier Culinesse à gogo een zeepkist zoeken dan wel maken.
Kom op,quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:59 schreef OnaNia het volgende:
Kom zeg, je begon er zelf weer over.
Tis Amerikaquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:06 schreef SuperUli het volgende:
Die valse nicht is echt TE nep..
Zo kan iemand gewoon niet zijn.
Kevan is ook leuk, hij gedroeg zich tenminste tegenover die Amish en hij pakte die suffe relnicht ff goed aan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
Als ik trouwens uit al die gasten een gozer moest kiezen ging ik voor een amish
Bewijs maar eens dat ze niet gelijk heeft, als je denkt dat ze ongelijk heeftquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Helemaal overtuigd van haar gelijk (je gaat dood van melk)
Ik kan niks bewijzen idd, maar ik denk dat ze waarschijnlijk ongelijk heeft. Maar goed, ik vind het best dat zo iemand dat denkt hoor, ze staat tenminste ergens voor, dat isquote:Op woensdag 13 juli 2005 23:31 schreef TechXP het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ze niet gelijk heeft, als je denkt dat ze ongelijk heeft![]()
Overigens is ze niet echt een goed voorbeeld voor veganisme... ze schijnt nog te zeggen in een uitzending dat koeien van een andere planeet zijn....quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kan niks bewijzen idd, maar ik denk dat ze waarschijnlijk ongelijk heeft. Maar goed, ik vind het best dat zo iemand dat denkt hoor, ze staat tenminste ergens voor, dat is![]()
whaha, ofnietquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
Wat een irritant wijf, die Ariel..
Beetje laat, maar ik denk t niet, aangezien een van die wijven geen idee had waarom Reese boos was op Kevanquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zouden ze trouwens wel door hebben dat Reese homo is
Volgens mij zei ze kippenabortussenquote:
Ja, dat had ik ook ergens in één van die spoilers gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:30 schreef TechXP het volgende:
Overigens is ze niet echt een goed voorbeeld voor veganisme... ze schijnt nog te zeggen in een uitzending dat koeien van een andere planeet zijn....![]()
Zie mijn ondertitelquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij zei ze kippenabortussen![]()
quote:er zit volgens mij minimaal 1 Amish bij die eigenlijk niet Amish is.
Van die site:quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
link :
http://www.upn.com/shows/amish_in_the_city/
quote:Name: Miriam
Occupation: Waitress and hotel maid
Kheb geen idee.. ik vind dr ook wat te bruin eigenlijk..quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Van die site:
[..]![]()
![]()
Book nu een kamer in het gezellig, ouderwetsche amish hotel ofzo
Dus een soort van "Herken de Amish"quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Toch vind ik het niet helemaal kloppen, er zit volgens mij minimaal 1 Amish bij die eigenlijk niet Amish is. Volgens mij versprak een van hen zich. Hmz, dat wordt dus de serie volgen om te kijken of ik ze nog meer op onwaarheden kan betrappen![]()
De homo hebben we allang gesignaleerd, dat was dit keer niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:25 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dus een soort van "Herken de Amish"![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
De homo hebben we allang gesignaleerd, dat was dit keer niet zo moeilijk
Volgens mij was het Miriamquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:10 schreef daeri het volgende:
[..]
Kheb geen idee.. ik vind dr ook wat te bruin eigenlijk..zonnebankbruin
Rumspringaquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij was het MiriamZe vertelde iets over die Amish alsof ze het niet over zichzelf had en corrigeerde zichzelf zowat in dezelfde zin dat ze nu met die "ontgroening" (hoe heet dat nou ook alweer in het Amish?) wel make-up gebruikt. Shit wanneer is de herhaling want mijn geheugen laat me in de steek
Hij is de Molquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:25 schreef amaranta het volgende:
Behalve die Randy dan, die heeft geen bijbelse naam...
Ik dacht dat die Vega-muts aan het zeiken was dat als er geen veganistisch voedsel in bereid werd, de blender besmet zou worden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:19 schreef Zephyrus het volgende:
Ruth durfde de blender niet te gebruiken omdat ie anders vies zou worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |