abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2004 @ 21:39:11 #1
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20796245
Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief te zijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.

***Let op!
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
- Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV. Wat dit inhoudt lees je hier: http://www.vc.fnv.nl/bestel/product.asp?dept_id=42&sku=41.03.045
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
- De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
- Maak je sieraden regelmatig schoon.
- De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
http://www.mariebelle.nl/
http://www.mypiercing.nl/
http://www.alloverpiercings.nl/
http://www.piercingworld.nl/
http://www.jewelsoffantasy.nl/
http://www.coldsteel.co.uk/frames.html (favoriet)
http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (favoriet)
http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
http://www.roxy-shop.be/

Vorige Piercingdelen:
http://forum.fok.nl/topic/175371
http://forum.fok.nl/topic/371414
http://forum.fok.nl/topic/474686
http://forum.fok.nl/topic/551055

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuek op 23-07-2004 10:01:19 ]
Proud Powerpauper
pi_20796535

goeie OP

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20796828
Ik denk dat dit wel hier kwijt kan..

Ik heb gewoon twee oorbellen in mijn lelletje, en die heb ik al 14 jaar, maar ik heb er ong. een half jaar geen oorbellen in gehad, maar ik vond het nu dus wel tijd voor nieuwe en heb dus ringetjes gekocht (zilver).
Ik kreeg de ringetjes er niet in en het was pijnlijk en opgezet dus heb ik de volgende dag nieuwe gekocht (knopjes) die ook zilver zijn.. alleen waren mn oren dus een beetje ontstoken, maar ik heb er nu (na een dag met knopjes) geen last meer van.

Nu is mijn vraag of ik het dan tóch zal ontsmetten met daarvoor bestemde vloeistof..? of niet?
pi_20796978
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef daeri het volgende:
Ik denk dat dit wel hier kwijt kan..

Ik heb gewoon twee oorbellen in mijn lelletje, en die heb ik al 14 jaar, maar ik heb er ong. een half jaar geen oorbellen in gehad, maar ik vond het nu dus wel tijd voor nieuwe en heb dus ringetjes gekocht (zilver).
Ik kreeg de ringetjes er niet in en het was pijnlijk en opgezet dus heb ik de volgende dag nieuwe gekocht (knopjes) die ook zilver zijn.. alleen waren mn oren dus een beetje ontstoken, maar ik heb er nu (na een dag met knopjes) geen last meer van.

Nu is mijn vraag of ik het dan tóch zal ontsmetten met daarvoor bestemde vloeistof..? of niet?
Gewoon doen kan geen kwaad... Als het werkt is het alleen maar beter en anders gebeurt er niets

[ Bericht 6% gewijzigd door RoOoYtJuH op 22-07-2004 22:23:21 (Ff verkeerd gelezen) ]
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_20797125
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Je moet hem gewoon ff doorsteken...
Doet ff pijn maar je heb iig weer een gaatje
het gaatje zat er dus nog, en de knopjes zitten erin, maar het was dus licht ontstoken...

Ter informatie, ik kreeg de ringetjes wel door het gaatje, maar ik kreeg ze niet dicht... en daardoor heb ik dus erg getrokken en gepielt aan mn oor waardoor ze geirriteerd raakten..
  donderdag 22 juli 2004 @ 22:41:40 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20797560
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 22:22 schreef daeri het volgende:

[..]

het gaatje zat er dus nog, en de knopjes zitten erin, maar het was dus licht ontstoken...

Ter informatie, ik kreeg de ringetjes wel door het gaatje, maar ik kreeg ze niet dicht... en daardoor heb ik dus erg getrokken en gepielt aan mn oor waardoor ze geirriteerd raakten..
Als ik het goed begrijp zitten ze er nu dus wel doorheen. Mocht dit nogmaals voorkomen dan kun je beter bij de piercingshop een tapertje halen. Dat is een handig dingetje die het gaatje iets oprekt waardoor je je ringetje (of wat dan ook) er makkelijker doorheen haalt.

Mag ik verder als advies geven dat je je oor nu het beste 2x per dag even laat weken in een zoutwateroplossing. Dan trekt alle troep eruit en blijft het lekker schoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuek op 22-07-2004 22:48:35 ]
Proud Powerpauper
pi_20798396
uit de OP: - Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

Niet ook iets vermelden over kraakbeen stuk / restkraakbeen wat overblijft tegenover piercen, holle naald, kraakbeen netjes verwijderd?
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_20798977
Webby, je had het over piercingshops in Hilversum. Ken je Chaos en zoja wat vind je daarvan?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 07:32:55 #10
3415 Webby
1 omhoog!
pi_20802894
Even kort:

In Hilversum ken ik Tattooshop Hilversum op de havenstraat. Kort gezegt ziet het er op het eerste gezicht niet super netjes uit, klein hokje voor piercings, maar is erg netjes en de jongen die je helpt, Bas, is echt fijn. Hij stelt je op je gemak, vertelt je eerst alles en is zeer vakkundig. Hij heeft mijn vriendin een nieuwe rechte labret gezet, nadat ze hem bij een goedkopere shop scheef had gekregen. Piercen is echt zijn passie en dat merk je goed.

De 2e is Bianca's, achter het spoor. Als je daar binnenkomt valt het je al meteen op. Super luxe. Een mooie aparte kamer voor piercen, en super schoon. De piercster Anne weet waar ze het over heeft. Ze doet het nog niet zo heel lang, maar erg netjes.

Bij beide shops zou ik zo weer naar binnen lopen voor een piercing. Bianca's is iets duurder. En ik vind tattooshop H'sum qua vakkundigheid net iets beter.

Bij beide shops ben ik ook teruggeweest voor controle's. Als je vragen hebt kan je ook altijd binnenlopen.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 08:37:11 #11
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_20803147
Ik had een tijdje terug dus echt super veel last van m'n navelpiercing maar dat is helemaal goed gekomen :

Ik wou nog een tongpiercing maar dat wil ik nu niet meer En als ik hem nog wil, kan ik het nog altijd laten doen..
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_20803842

heb hier een gouden neusstud besteld.
snelle levering, reageren op mailtjes en groot assortiment.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2004 @ 10:00:49 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20804085
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 09:43 schreef DarkElf het volgende:

heb hier een gouden neusstud besteld.
snelle levering, reageren op mailtjes en groot assortiment.
Website ziet er ook strak uit en overzichtelijk en ze hebben VEEL!
Proud Powerpauper
pi_20804123
ja he ik ben erg tevreden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2004 @ 10:20:36 #15
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20804386
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 10:03 schreef DarkElf het volgende:
ja he ik ben erg tevreden.
Ik heb ze gemaild of ze ietwat vrouwelijke naturals kunnen leveren. Ik zoek zelf een plug van jade. Moeilijk te verkrijgen en om dat uit Engeland met een creditcard te bestellen (kost 80 pond!!!) lijkt me niet zo' n goed plan.

Ben benieuwd naar het antwoord. Ik heb erbij gezegd dat ik nav een tevreden klant eens heb gekeken.
Proud Powerpauper
  vrijdag 23 juli 2004 @ 10:53:53 #16
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20805037
Huh?

Ik had al antwoord. Helaas hebben ze die alleen nog in grote maten en geen paartjes.
Proud Powerpauper
pi_20805558
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 07:32 schreef Webby het volgende:
Even kort:

In Hilversum ken ik Tattooshop Hilversum op de havenstraat. Kort gezegt ziet het er op het eerste gezicht niet super netjes uit, klein hokje voor piercings, maar is erg netjes en de jongen die je helpt, Bas, is echt fijn. Hij stelt je op je gemak, vertelt je eerst alles en is zeer vakkundig. Hij heeft mijn vriendin een nieuwe rechte labret gezet, nadat ze hem bij een goedkopere shop scheef had gekregen. Piercen is echt zijn passie en dat merk je goed.

(knip)
Ja ik hoor ook hele goeie dingen over Bas. Meisje die ik ken is goed bevriend met hem, hij heeft ook haar tattoe gezet.

Over Bianca's hoor ik minder goeie dingen; ze zou niet goed voorlichten en absurd duur zijn. Maargoed, is ook alleen van horen en zeggen natuurlijk.

Persoonlijk vind ik Chaos (tegenover Euro bioscoop) heel goed. Hij steld je goed op je gemak, zegt wat hij precies gaat doen. Je moet een overeenkomst tekenen dat je niet onder invloed van iets bent of bepaalde gevaarlijke ziektes hebt e.d. Je krijgt zijn 06 dus je kan hem altijd bellen met vragen enzo. Super aardige gozer. Net hokje voor piercen.
pi_20805903
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 10:53 schreef Nuek het volgende:
Huh?

Ik had al antwoord. Helaas hebben ze die alleen nog in grote maten en geen paartjes.
bij mij waren ze ook zo snel.
tweede mailtje duurde twee dagen eer ik antwoord had maar goed; ze zullen ook eens dicht zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20807211
Wat is die Roxy site (te) duuuur
Heb pas nieuwe ergens ander online gekocht, maar ik hoef dan ook niet zoveel speciaals.
Krijg alleen van 1 ringetje het balletje er niet goed in Zelfs niet als hij niet meer in mn neus zit gvd!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 21:00:43 #20
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20816640
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 14:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat is die Roxy site (te) duuuur
Heb pas nieuwe ergens ander online gekocht, maar ik hoef dan ook niet zoveel speciaals.
Krijg alleen van 1 ringetje het balletje er niet goed in Zelfs niet als hij niet meer in mn neus zit gvd!
Duur? Ik vond het niet schrikbarend. Deel je internetsite met ons dan als het zo veel goedkoper is
Proud Powerpauper
pi_20816855
tis goede kwaliteit, goede en snelle service dus daar wil ik wel voor betalen hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20817516
Weet iemand wanneer ik mijn piercingssieraad kan vervangen door een ander? Ik heb mijn piercing nu 3,5 week. (Wenkbrauw) zou het nu genoeg genezen zijn?
#geen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:05:57 #23
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20818168
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer ik mijn piercingssieraad kan vervangen door een ander? Ik heb mijn piercing nu 3,5 week. (Wenkbrauw) zou het nu genoeg genezen zijn?
Met een week of 8 kun je wel veilig verwisselen. Wees er iig zeker van dat je nieuwe sieraad schoon is.
Proud Powerpauper
pi_20818176
Oeh pas 8 weken...ik ben dat ding nu al zat
#geen
pi_20818198
en voor je neus Nuek?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20818260
ik heb mijn neus piercing na anderhalve week al vervangen door een subtiel klein steentje.
Volgens de "zetter" mocht ie er na een week al uit en idd met geen geval met alcoholisch spul reinigen.
Refuse/Resist/Innerself
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:09:49 #27
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20818274
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef DarkElf het volgende:
en voor je neus Nuek?
nuekneus?

Je merkt over het algemeen zelf wel wanneer hde zwelling echt weg is en het minder gevoelig is. Dat wil nog niet zeggen dat het al genezen is. Na 2 mnd moet het wel voldoende genezen zijn om te wisselen (maar 6 wk kan waarschijnlijk ook wel).

Effe voor de info: jij had er 1 laten schieten door je neus toch?
Proud Powerpauper
pi_20818307
nee piercen dooske

erin gedrukt, langzaam...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20818331
had last van hooikoorts dus hij genas langzaam

maar heb nu allerfree en het is al drie dagen mooi gezond
Heb hem nu 4 en een halve week
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20818350
Die van mij is wel door mijn neus "geschoten", minder pijnlijk.
Zonder het achterstukkie.
Refuse/Resist/Innerself
pi_20818374
oh ja eerste twee en een halve week ging prima en toen ging ik niezen en lopende ogen hebben en jeuk etc en toen ging ie irriteren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:18:00 #32
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20818457
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:13 schreef woediewokkie het volgende:
Die van mij is wel door mijn neus "geschoten", minder pijnlijk.
Zonder het achterstukkie.
Hoe kom je erbij dat dat minder pijnlijk is?
Proud Powerpauper
pi_20818609
Ik heb er niets van gevoeld in elk geval............ Men zei dat je effe iets voelde...... nou ik wachten maar niets hoor................ of zou ik een gevoelloos type zijn. Gniff
Refuse/Resist/Innerself
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:37:11 #34
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20818873
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
Ik heb er niets van gevoeld in elk geval............ Men zei dat je effe iets voelde...... nou ik wachten maar niets hoor................ of zou ik een gevoelloos type zijn. Gniff
Heb je de eerste post gelezen?
Proud Powerpauper
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:38:38 #35
3415 Webby
1 omhoog!
pi_20825095
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 12:53 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ja ik hoor ook hele goeie dingen over Bas. Meisje die ik ken is goed bevriend met hem, hij heeft ook haar tattoe gezet.

Over Bianca's hoor ik minder goeie dingen; ze zou niet goed voorlichten en absurd duur zijn. Maargoed, is ook alleen van horen en zeggen natuurlijk.

Persoonlijk vind ik Chaos (tegenover Euro bioscoop) heel goed. Hij steld je goed op je gemak, zegt wat hij precies gaat doen. Je moet een overeenkomst tekenen dat je niet onder invloed van iets bent of bepaalde gevaarlijke ziektes hebt e.d. Je krijgt zijn 06 dus je kan hem altijd bellen met vragen enzo. Super aardige gozer. Net hokje voor piercen.
Als het nog verder gaat hier met echt reviews wil ik voor Bianca's en Tattooshop Hilversum reviews schrijven van mijn binnenkomst tot vertrek.

Bianca's is inderdaad wat duurder ... maar je krijgt ook gelijk een stukje unicura zeep mee bijv.
En de shop is echt heel luxe en mooi.
Het meisje (Anne) wat pierced is de ex vriendin van mijn zusje.
Bas van Tshop h'sum is een oud klasgenootje van me. Bas is echt heel netjes. Ik zou hem iedereen aanraden. Alles wordt goed besproken met je. En hij pierced echt heel vakkundig.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:55:15 #36
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20825396
Goeie of slechte ervaringen met een piercingshop? Mail ze naar mij flaflaz@hotmail.com
Proud Powerpauper
pi_20827187
Ik heb mijn neuspiercing nu bijna 7 weken. Ik heb hem laten piercen. Hij is volgens mij nu wel genezen dus nu wil ik er iets anders is. Ik wil graag een ringetje. Maar nu vraag ik me af wat de diameter van zo'n neusring moet zijn. De piercing zit niet echt hoog. Hij zit eerder wat lager in mijn neusvleugel dan in het midden.

Heeft iemand advies voor mij ?
  zaterdag 24 juli 2004 @ 14:13:36 #38
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20827283
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb mijn neuspiercing nu bijna 7 weken. Ik heb hem laten piercen. Hij is volgens mij nu wel genezen dus nu wil ik er iets anders is. Ik wil graag een ringetje. Maar nu vraag ik me af wat de diameter van zo'n neusring moet zijn. De piercing zit niet echt hoog. Hij zit eerder wat lager in mijn neusvleugel dan in het midden.

Heeft iemand advies voor mij ?
Bij de piercingshop kunnen ze je dat zo vertellen en helpen ze bij het verwisselen.
Proud Powerpauper
pi_20827818
Als we dan toch reclame gaan maken voor piercingshops, bij deze 'de mijne':

www.bellenouvelle.nl
Zit in Eindhoven op de Kruisstraat, ben er zeer vakkundig geholpen.
#geen
pi_20835439
Overigens, ik durf niet naar de kapper te gaan, ben bang dat met verven troep in mijn oorpiercing komt. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen? Zou het afdoende zijn om een pleister over die piercing te plakken?? (Oorpiercing is niet helemaal genezen)
#geen
  zaterdag 24 juli 2004 @ 23:10:21 #41
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20836438
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef DuchessX het volgende:
Overigens, ik durf niet naar de kapper te gaan, ben bang dat met verven troep in mijn oorpiercing komt. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen? Zou het afdoende zijn om een pleister over die piercing te plakken?? (Oorpiercing is niet helemaal genezen)
Ja of een stukje plastic folie ofzo? Wel foto maken
Proud Powerpauper
pi_20842668
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef DuchessX het volgende:
Over pleisters gesproken: ik had een nieuwe navelpiercing "geplaatst" maar die ging ontsteken. Ik had eerst een ringetje, maar daar kreeg ik het balletje niet meer terug op Dus ik een HUGE pleister erop geplakt want me piercer was op vakantie Heb ik uiteindelijk een nieuwe gekocht, en die zit wel ok. Maar was echt geen gezicht met die giga pleister op me buik
pi_20856850
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 14:48 schreef DuchessX het volgende:
Als we dan toch reclame gaan maken voor piercingshops, bij deze 'de mijne':

www.bellenouvelle.nl
Zit in Eindhoven op de Kruisstraat, ben er zeer vakkundig geholpen.
ik zet hem bij mijn favorieten
  zondag 25 juli 2004 @ 23:58:57 #44
100189 scruffy
bunny ...undercover
pi_20856981

*yaay* voor spikepiercings!
you're already the voice inside my head
Deep in our hearts you will live again
Skr | Stickie zegt: hiya sweety
pi_20860585
dit is mijn piercer
http://www.wildcat.be/

hier heb ik een navel en een tepel piercing laten zetten
tepel is nu 1.8 en navel is tot 4mm
pi_20865259
quote:
Op zondag 25 juli 2004 23:58 schreef scruffy het volgende:
[afbeelding]

*yaay* voor spikepiercings!
Als je dan ergens tegenaan loopt en dat onderste gaat zo in je oog, lekker
quote:
Op maandag 26 juli 2004 07:46 schreef racing_max het volgende:
dit is mijn piercer
http://www.wildcat.be/

hier heb ik een navel en een tepel piercing laten zetten
tepel is nu 1.8 en navel is tot 4mm
Ook wel eens geweest om een ringetje te halen. Spreekt de rest van de staff wel normaal nederlands/belgisch trouwens?
  dinsdag 27 juli 2004 @ 09:25:33 #47
16715 Mylene
*schatje*
pi_20883363
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 26 juli 2004 23:29 schreef brechtje het volgende:
Ik ben 13 en mag een neuspiercin,g hopelijk ergens in deze week nog Ik heb er zoooo zin in! zo'n mooi dingetje in je neus enzo Ik neem geen ringetje maar zo'n knopje

Maar ik wil er even zo'n uitleg over..

Hoe doen je z''n piercing in je neus? Met zo'n pistool en houden je zo je neusgat beet ofzo?

En wat zijn de kosten ongeveer?

Als iemand dit weet, please!!! Geef even reactie of mail even naar gek_wyffiej@hotmail.com alvast HEEEEEL erg bedankt
pi_20885240
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:09 schreef ParanoidEv het volgende:

Ook wel eens geweest om een ringetje te halen. Spreekt de rest van de staff wel normaal nederlands/belgisch trouwens?
degene die piercen kunnen niet allemaal nederlands maar wel engels
wat ik nu niet echt een probleem vind
pi_20887637
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Je gaat het laten schieten? Ze hebben een apparaatje dat ze op je neus zetten (dit houden ze vast) en dan drukken ze ergens op en zo schiet het knopje erin. Hetzelfde principe als oorbellen.
pi_20888362
Als je gaatjes in je oren (oorlel) laat piercen, heb je dan een kleinere kans op zeer/beurs kraakbeen?
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:00:35 #51
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20889446
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
pi_20891153
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als je gaatjes in je oren (oorlel) laat piercen, heb je dan een kleinere kans op zeer/beurs kraakbeen?
Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeen
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:48:28 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20891694
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is??
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leuk
Maar ik ben nu al 3 jaar aan het dubben eigenlijk...
Je kunt de kant van het knopje die aan de binnenkant van je lip zit van kunststof nemen, dan slaat dat metaal niet steeds tegen je tanden (zeker in je slaap).

Wanneer hak jij de knoop door?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20891728
Oeh ik loop weer achter, alvast ff een tvp

En ik plug ook maar even mijn favoriete piercer Sharon, http://www.dare2wear.info

staan ook een paar foto's van mij op die site
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_20891759
quote:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Twee jaar geleden had ik hem voor het eerst laten zetten, die heb ik er na een paar maanden weer uitgehaald omdat het mijn tandvlees een beetje kapot maakte

Nu heb ik hem weer laten zetten en ik heb helemaal geen last, hij is deze keer iets dichter onder mijn lip gezet.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:58:45 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20891900
Foto's Scandalous?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20892036
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Foto's Scandalous?
Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.

Deze heb ik ook nog, staat niet op die site.

dinsdag 27 juli 2004 @ 17:18:57 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20892339
Ben jij dat?
Hihi, ik heb net die foto via printscreen en Paint in "my pictures" gemikt haha.
Hele mooie foto!
Die plek op mijn lip wil ik ook als ik hem neem.
Vind je het trouwens erg dat ik je foto gepikt heb?
pi_20892383
Ligt eraan wat je ermee gaat doen

En dank je
  dinsdag 27 juli 2004 @ 17:25:21 #60
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20892489
Ik zat die site van die piercer te bekijken en mijn oog viel op die foto
Maar ja, kon hem niet meteen saven he, dus dan maar de moeilijke weg.
Ik heb een mapje (my pictures dus) waarin ik mooie foto's en plaatjes bewaar, word ik blij van als ik die zo af en toe bekijk.
Ik ga er niets mee doen, maar heb nu wel een eikpunt waar ik de piercing wil mocht ik hem gaan nemen
pi_20892539
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat die site van die piercer te bekijken en mijn oog viel op die foto
Maar ja, kon hem niet meteen saven he, dus dan maar de moeilijke weg.
Ik heb een mapje (my pictures dus) waarin ik mooie foto's en plaatjes bewaar, word ik blij van als ik die zo af en toe bekijk.
Ik ga er niets mee doen, maar heb nu wel een eikpunt waar ik de piercing wil mocht ik hem gaan nemen
Leuk, wel foto's posten als je een piercing neemt he

Deze hoort er trouwens bij

dinsdag 27 juli 2004 @ 17:38:48 #62
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20892770
Nou, voorlopig is het nog lang niet zover hoor, haha.
Ga eerst nog een half jaar stage lopen en in die tijd mag ik geen piercings laten zetten (hepatitus B gevaar enzo).
En ik moet er nog even hele hard over nadenken.

Ook een mooie foto trouwens
pi_20892956
Ach piercings kun je er altijd uithalen, als het je niet bevalt kun je hem er altijd uithalen gelukkig

En dankjewel
pi_20893656
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:22 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeen
Haha

Ik heb dus met mijn 3e gaatje wél last gehad van mijn kraakbeen en zelfs nog steeds als ik een oorbel ertegenaan druk. Die zijn dus geschoten en als ik 2 gaatjes erbij wil komt het dus écht tegen het kraakbeen aan. Vandaar mijn vraag of dat met piercen niet is.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 19:40:43 #65
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20894755
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leuk
Maar ik ben nu al 3 jaar aan het dubben eigenlijk...
Je kunt de kant van het knopje die aan de binnenkant van je lip zit van kunststof nemen, dan slaat dat metaal niet steeds tegen je tanden (zeker in je slaap).

Wanneer hak jij de knoop door?
Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....

Oh en Scandalous, geweldige foto's!! Staat je erg mooi! Dit maakt het me alleen nog maar makkelijker... En als ik er een laat zetten, dan ook dichter bij de lip, dat vind ik ook het beste staan...
pi_20910952
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb mijn piercer even gebeld, en die zei dat ik 2 tot 4 maanden moet wachten omdat het dan pas genezen is... Balen!
#geen
pi_20911246
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....

Oh en Scandalous, geweldige foto's!! Staat je erg mooi! Dit maakt het me alleen nog maar makkelijker... En als ik er een laat zetten, dan ook dichter bij de lip, dat vind ik ook het beste staan...
Dank je!
pi_20913454
Uit gesloten topic (Piercing online bestellen):
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat hier niet echt een piercingding dichtbij zit wil ik graag voor mn vriendin zo'n soort piercing bestellen:

[afbeelding]

iemand enig idee of ik zoiets online kan bestellen en waar?
pi_20913492
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Brechtje, je hebt in deze topic hopelijk wel gelezen wat de risico's van schieten zijn?
Ik zou zeggen, als je het krijgt, laat het dan piercen en niet schieten.

En ik ben een dwarse cheapass en heb het laten schieten
pi_20913514
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (Piercing online bestellen):
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weer
http://www.mariebelle.nl
op http://piercing.pagina.nl/ staan er nog wel wat
pi_20913702
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

tnx!

ik heb zojuist deze besteld:
pi_20916608
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
#geen
pi_20916643
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
Hmm,daarom ga ik zelf altijd liever naar de piercer om juwelen te kopen. Krijg je precies de goede maat en kun je het meteen laten steriliseren
pi_20916796
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Weet je niet wat er door past? Maar je hebt zelf toch al en ringetje, weet je daar dan ook de afmetingen niet van?
pi_20916831
Nee ik heb geen maten, kan ik natuurlijk wel even opvragen
#geen
pi_20929491
Vraag:

Hoe voelt het precies om een neuspiercing te hebben ? doet het pijn emt die naald enzo? Even veel als je oor ofzo?
pi_20929667
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef brechtje het volgende:
Vraag:

Hoe voelt het precies om een neuspiercing te hebben ? doet het pijn emt die naald enzo? Even veel als je oor ofzo?
het doet bijna geen pijn. Ik had de eerste tijd dat het in m'n gezichtsveld zat, waardoor ik steeds een beetje scheel ging kijken Maar dat ging vanzelf weer over. Het is een tijdje gevoelig, dus met kleren uit/aantrekken oppassen. S'nachts een plijster eroverheen doen anders kan hij uitvallen de eerste tijd. Ik weet niet meer hoeveel pijn mijn oor deed omdat ik nog zo klein was toen ik die kreeg, maar m'n neus deed amper pijn.
pi_20932696
quote:
Ik heb die van mij er kort geleden uit gehaald. Bij mij was het staafje te lang waardoor het tandvlees naar beneden wed geduwd. Als dat te lang blijft zitten gaan je tanden los zitten en kunnen zelfs uitvallen! Maarrrrr! Dat kwam bij mij achteraf gezien omdat de piercer misschien minder kundig was dan ik dacht. Als mijn tandvlees weer in orde is laat ik m misschien opnieuw zetten maar dan ergens anders. Het geneest trouwens vrij snel. Althans bij mij wel, sneller als een tongpiercing naar mijn mening. ik heb laast trouwens een neuspiercing laten zetten in Utrecht bij Magic tattoo en piercing studio's. (www.magictattoo.nl) Zijn er meer mensen bekent met piercers uit Utrecht? Ik ben in ieder geval erg tevreden over magictattoo. De rest van de Utrechtste piercers maakten op mij niet zo'n denderende indruk..
pi_20932753
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef brechtje het volgende:
Vraag:

Ik vond het laten piercen van m'n neus redelijk pijnlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat dat deel van de neus relatief dik is bij mij. Het verschilt sowieso wel per persoon. Ik heb bijv weer andere piercings waar ik weinig van voelde. Maar ik zou m wel laten piercen en niet schieten. Piercen is veel beter ivm het genezings proces enzow.
pi_20933202
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Ik heb die van mij er kort geleden uit gehaald. Bij mij was het staafje te lang waardoor het tandvlees naar beneden wed geduwd. Als dat te lang blijft zitten gaan je tanden los zitten en kunnen zelfs uitvallen! Maarrrrr! Dat kwam bij mij achteraf gezien omdat de piercer misschien minder kundig was dan ik dacht. Als mijn tandvlees weer in orde is laat ik m misschien opnieuw zetten maar dan ergens anders.
Ik had dus precies hetzelfde. Mijn tandvlees werd naar beneden geduwd. 2 jaar later was alles weer goed en heb ik hem opnieuw laten zetten, ditmaal door een goede piercer
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:57:56 #81
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20934430
Hoe duur is die van jou Scandalous?
Die Labret (da's toch de lippiercing?).
pi_20934588
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe duur is die van jou Scandalous?
Die Labret (da's toch de lippiercing?).
Ja.. ik heb er 50 voor betaald
pi_20934704
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:06 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja.. ik heb er 50 voor betaald
Nette prijs
pi_20934729
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:12 schreef Camoth het volgende:

[..]

Nette prijs
Best wel ja, en de vorige keer had ik er 35 voor betaald maar die zat dan ook scheef en molde mn tandvlees Deze is perfect.
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:15:10 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20934748
Met knopje? (wordt wel een beetje slow-chat zo he).
Nog meer vragen dan maar
Hoe lang duurt het ongeveer tot het geneest?
Hoe pijnlijk is het piercen? Zwelt het erg?
Moet je terug om een definitief knopje in te kunnen laten zetten ofzo?
Hoe ontsmet je het wondje? (mondwater binnen en sterilon buiten ofzo?)
pi_20934755
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:14 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Best wel ja, en de vorige keer had ik er 35 voor betaald maar die zat dan ook scheef en molde mn tandvlees Deze is perfect.
Ik ben nog nooit een piercer tegengekomen die pierced onder de 40 euri. De mijne pierced alles voor 50, en super goed
pi_20934803
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Met knopje? (wordt wel een beetje slow-chat zo he).
Nog meer vragen dan maar
Hoe lang duurt het ongeveer tot het geneest?
Hoe pijnlijk is het piercen? Zwelt het erg?
Moet je terug om een definitief knopje in te kunnen laten zetten ofzo?
Hoe ontsmet je het wondje? (mondwater binnen en sterilon buiten ofzo?)
Yep, inclusief sieraad Ik heb een paar dagen 'last' gehad (dwz je bent je er gewoon nog erg bewust van) , na 3 weken was het ongeveer wel genezen.(Ik ging gewoon regelmatig langs bij de piercer, die kan het dan een beetje in de gaten)

Pijnlijk, hmmm..dat is altijd relatief natuurlijk, je voelt het zeker wel. Het is even doorbijten, daarna alleen nog even wennen.

Ik had wel het gevoel dat er veel zwelling was maar dat bleek juist mee te vallen . Is ook bij iedereen anders denk ik

Ontsmetten, deed ik met Listerine. Wassen met Sebamed zeep, en af en toe reinigen met zeezout
pi_20934808
Mijn tepelpiercing is al een paar keer gaan onsteken. elke keer gekloot met zinkzalf en het is elke keer daardoor goed gegaan. maar toch komt het elke keer na een week of 2 weer terug. Ik heb er chirurgisch staal in nu. maar ik heb ooit een keer opgevangen dat titanium niet kan onsteken ofzo. helpt het iig als ik de piercing nu vervang door een titanium staafje?
Extremistisch gematigd.
pi_20934812
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een piercer tegengekomen die pierced onder de 40 euri. De mijne pierced alles voor 50, en super goed
Yep, die van mij ook, laatste piercings waren allemaal 50
pi_20936756
Scandalous ziet erg cool uit. Heb je ook een foto van je tongpiercing van de voorkant???
pi_20936829
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:52 schreef Riann het volgende:
Scandalous ziet erg cool uit. Heb je ook een foto van je tongpiercing van de voorkant???
moet ik ff kijken, maar dan ziet ie er hetzelfde uit hoor
pi_20936861
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:56 schreef Scandalous het volgende:

[..]

moet ik ff kijken, maar dan ziet ie er hetzelfde uit hoor
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ik zie het als een pinnetje maar daarnaast zit een rood rondje. Misschien als ik het van de voorkant zie dat ik het dan wel duidelijk zie hoe het zit
pi_20936876

Da's de enige die ik heb volgens mij, charmante foto
pi_20936884
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ik zie het als een pinnetje maar daarnaast zit een rood rondje. Misschien als ik het van de voorkant zie dat ik het dan wel duidelijk zie hoe het zit
Ahh.. De piercing is doorzichtig, je kunt dus het staafje erdoor zien.
pi_20936941
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 18:00 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ahh.. De piercing is doorzichtig, je kunt dus het staafje erdoor zien.
aaah zo nu snap ik het.
pi_20985802
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 17:05 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.
[afbeelding]

<knip>
linken gaat perfect

zo'n suf rechtermuisknop scriptje is wel erg fout
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:43:53 #97
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20987758
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik had dus precies hetzelfde. Mijn tandvlees werd naar beneden geduwd. 2 jaar later was alles weer goed en heb ik hem opnieuw laten zetten, ditmaal door een goede piercer
Zwelt het erg nadat je die piercing hebt laten zetten? En heb je er ook "last" van, pijn oid??
  zondag 1 augustus 2004 @ 12:02:06 #98
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20987997
Ik wilde ook graag een labret maar heb er vanaf gezien ivm werk vinden. Ik werk nu bij V&D en eigenlijk mag je geen piercings in het gezicgt. Maar zag afgelopen week iemand met een labret, maar goed. In oktober ben ik werkloos dus moet nieuw werk zoeken, vandaar dat ik geen piercings in het gezicht neem. Ook wil ik de opleiding apothekersassistente doen en een kennis van me moest haar wenkbrauw-piercing ook uitdoen in de apotheek. Vandaar dus, nix in mijn gezicht want ik heb geen zin om alles er weer uit te halen etc. Misschien later, als de maatschappij wat soepeler is met peircings dan doe ik het misschien ooit...maar mijn vriend vind het ook nix dus daarom doe ik het ook niet eigenlijk

voor mijn tongpiercing ben ik trouwens bij bodysteel geweest, helaas zijn ze verhuisd naar de korvelseweg geloof ik, maar weet het niet zeker. Ook kan ik geen website meer vinden van ze. Ik ben er wel erg goed geholpen iig, en ga nooit naar de broekhovense weg in tilburg naar tattooist. Die heeft mijn navelpiercing zo slecht gezet en die van mijn moeder is daar ook uitgegroeid. Ik vind het een bagger-shop maar goed
To infinity…and beyond!
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:38:41 #99
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20990550
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:43 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Zwelt het erg nadat je die piercing hebt laten zetten? En heb je er ook "last" van, pijn oid??
Dat ligt echt per persoon verschillend. Het is wel wat gevoelig maar dat zijn alle piercings aan het begin. De ene piercing wat meer dan de andere...
Proud Powerpauper
  zondag 1 augustus 2004 @ 15:29:11 #100
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20991503
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:38 schreef Nuek het volgende:
Dat ligt echt per persoon verschillend. Het is wel wat gevoelig maar dat zijn alle piercings aan het begin. De ene piercing wat meer dan de andere...
Ik wil em misschien deze week laten zetten, maar dancevalley is dit weekend en dan wil ik er niet zoveel last van hebben.... Vandaar...
pi_20991508
Mine:

Volgende piercing: Septum.
Iemand daar ervaring mee?
Sit back, relax.
  zondag 1 augustus 2004 @ 19:12:06 #102
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_20995238
wat is een septum??

edit-

zoiets dus
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_21002729
kruisje oldenzaaltje
  maandag 2 augustus 2004 @ 04:01:20 #104
57775 Zenchi
Makes love, not war
pi_21004503
eerder vond ik het wel cool, ik had twee piercings in mijn wenkbrauw... nu kan ik alleen nog maar denken, tja een stukje metaal door het lichaam heen, kost geld, kost moeite, verneukt je meridianen en het maakt er iemand niet stukken mooier op, meestal juist minder mooi... raaarrrrrr
pi_21009840
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 04:01 schreef Zenchi het volgende:
verneukt je meridianen
is het wetenschappijlijk aangetoond dat die dingen bestaan dan? volgens mij is et net zoiets als aardstralen.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 00:12:25 #106
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21022885
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef P8 het volgende:

[..]

is het wetenschappijlijk aangetoond dat die dingen bestaan dan? volgens mij is et net zoiets als aardstralen.
Dan worden ze wellicht versterkt en bij volle maan al helemaal!
Proud Powerpauper
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:42:48 #107
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21094694
Tot nu toe heb ik iets van 4 mails ontvangen met bevindingen over verscheidene piercingshops. Dit lijkt me (nog) niet voldoende om een lijst te maken.
Proud Powerpauper
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 12:34:46 #108
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_21095841
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 11:42 schreef Nuek het volgende:
Tot nu toe heb ik iets van 4 mails ontvangen met bevindingen over verscheidene piercingshops. Dit lijkt me (nog) niet voldoende om een lijst te maken.
You've got mail!
pi_21097478
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:03 schreef Riann het volgende:
kruisje oldenzaaltje

die in der neus dus
dat koeiegeval dus

nee ik vindt hem niet mooi
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21098124
ik vind het dus ook niet mooi
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:16:36 #111
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21098165
ow.. ik vind het wel leuk staan eigenlijk... Ik zit er ook over te dubben maar dan wel een staafje zodat je eigenlijk alleen de bolletjes aan de zijkanten ziet.
Proud Powerpauper
pi_21098266
ik vind dat dus idd echt lelijk staan
je bent toch geen stier?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:38:17 #113
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_21098518
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef DarkElf het volgende:
je bent toch geen stier?

Idd mooi is anders
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:58:05 #114
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21098716
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef DarkElf het volgende:
je bent toch geen stier?

Stieren horen niet gepierced te zijn!
Proud Powerpauper
pi_21099324
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Stieren horen niet gepierced te zijn!
nee maar zij hebben wel vaak een ring door hun neus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21101187
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nee maar zij hebben wel vaak een ring door hun neus
Ik ook Maar dan anders
pi_21102802
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik ook Maar dan anders
[afbeelding]
vindt ik persoonlijk ook minder! nog minder dan gewoon een knopje en dat vindt ik al niet mooi

gelukkig verschillen smaken

je ogen zijn wel mooi trouwens
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21102815
Ik heb er vandaag eentje samen met me vriendin laten zetten!

pi_21102825
edit-
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21102832
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

kruisjes

je hebt waarschijnlijk een beveiliging of iets dergelijks bij je lycos account erop staan! moet je er ff af halen
Nee, het is nu wel goed.

Je reageert te snel! Ik was aan het up loaden en poste dit eerst!
pi_21102836
oww ff f5-en en ze doen het wel weer

geen mooie plek voor een jongen eerlijk gezegd
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21102946
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:17 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
oww ff f5-en en ze doen het wel weer

geen mooie plek voor een jongen eerlijk gezegd
Thanxs!
pi_21102994
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:23 schreef Doagere het volgende:

[..]

Thanxs!
vindt ik had er bij moeten staan

sjorry maar das mijn smaak nu eenmaal niet
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21103439
zo foto heeft er lang genoeg gestaan

[ Bericht 87% gewijzigd door DarkElf op 06-08-2004 19:10:17 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103563
zo heb ik ook een neusknopje darkelf en dat is zeer bescheiden
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:05:11 #126
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21103714
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik ook Maar dan anders
[afbeelding]
Staat je lief.
Proud Powerpauper
pi_21103729
edit

[ Bericht 74% gewijzigd door oldenzaaltjuh.nl op 06-08-2004 19:11:58 ]
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:07:03 #128
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21103749
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:06 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

kruisje hier bij mij
Jouw probleem

Niet verkeerd trouwens, mevrouw D.E.
Proud Powerpauper
pi_21103791
zo heeft er weer lang genoeg gestaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103807
oldenzaaltjuh wil je alsjeblieft de link naar die foto weghalen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103824
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Nuek het volgende:

[..]

Jouw probleem

Niet verkeerd trouwens, mevrouw D.E.
waarom zo boos op mij?
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21103837
thenks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103839
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:11 schreef DarkElf het volgende:
oldenzaaltjuh wil je alsjeblieft de link naar die foto weghalen?
done
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21106342
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:16 schreef Nuek het volgende:
ow.. ik vind het wel leuk staan eigenlijk... Ik zit er ook over te dubben maar dan wel een staafje zodat je eigenlijk alleen de bolletjes aan de zijkanten ziet.
Dat is ook leuk inderdaad.
Ik wil een ringetje met 2 balletjes weetje..

Oh ik weet trouwens nog wel een goede piercingshop voor je 'lijst' ding.
Body Art Studio in Den Haag. Bij de Rijswijkseweg.
Ik heb er mijn lip laten piercen (de piercer is Lucia en ze is al wat ouder, boven de 40 denk ik zeker) en vond de service erg goed.
Ze beantwoord al je vragen en neemt echt de tijd enzo.
Ook is het er schoon en ze maakt de naald en alles voor je neus open zodat je kan zien dat het uit een gesloten verpakking komt. Dat vind ik zelf wel belangrijk om te zien.
Sit back, relax.
pi_21106405
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

[afbeelding]

die in der neus dus
dat koeiegeval dus

nee ik vindt hem niet mooi
Ehm... Gatverderdamme! Dat is dus gewoon een hele verzameling lelijke piercings bij elkaar...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21115471
die aan de bovenkant van der neus vindt ik we lgeinig
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21143188
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef Nuek het volgende:

[..]

Staat je lief.
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief? Dat hoor ik niet echt vaak nee
pi_21143385
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:15 schreef Doagere het volgende:
Ik heb er vandaag eentje samen met me vriendin laten zetten!

[afbeelding]
[afbeelding]
ja die vind ik mooi! Maar wel een ringetje erdoor doen
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:39:29 #139
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21143439
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief? Dat hoor ik niet echt vaak nee
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.

Ik vind het je goed staan maar reageerde dus met opzet overdreven.
Proud Powerpauper
pi_21143480
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.

Ah ok, ook prima
Ik vind het wel leuk om in zo'n topic als dit, evenals het tattoo-topic, plaatjes te kijken.
pi_21148293
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

sory bedoelde niet gemeen

ik vindt die persoonlijk niet mooi
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21148312
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:

[..]

ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komen

anderen zullen mijn tongpiercing ook niks vinden en dat wordt ook wel gezegd! Doet me verder niks maar ze mogen het van mij part duizenden keren zeggen tegen me hoor
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:36:48 #143
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21149094
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 09:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komen

anderen zullen mijn tongpiercing ook niks vinden en dat wordt ook wel gezegd! Doet me verder niks maar ze mogen het van mij part duizenden keren zeggen tegen me hoor
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.
Proud Powerpauper
pi_21149212
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Hm inderdaad alles loopt nu nogal door elkaar ik snap er zelf weinig meer van
Had gewoon een plaatje gepost omdat ik het zelf leuk vind om plaatjes in zulk soort topic te zien.
Of iemand het mooi vind of niet was niet eens de vraag En boeit me ook weinig
pi_21149340
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

ja ik voelde me aangesproken ja! en dat is ook erg logisch omdat ik de enige was die er wat van zei ezno! en een eerdere opmerki9ng van jou naar mij maakt dat ook wel duidelijk

je schreef het idd een beetje in het algemeen maar jij weet net zo goed als ik dat het over mij ging voornamelijk!!
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21150247
quote:
Op dinsdag 27 juli schreef Dreuzel het volgende:

Ik heb nu al ruim 2 jaar een piercing onder mijn lip (niet in het midden maar schuin) en ik heb er nog nooit last van gehad. Volgens de tandarts heeft het mijn tanden en tandvlees niet geschaadt dus ben voorlopig ook niet van plan hem uit te halen. Maar een vriendin van me moest hem wel uit halen omdat het glazuur op haar tanden werd aangetast ofzo...
Relax girl, sip some of my slurpee...
pi_21151843
Ik heb op mijn 16e een navelpiercing laten schieten bij SkinArt in Utrecht (A'damsestraatweg).
De service was perfect, alles werd steriel gedaan, perfecte nazorg (gratis piercing laten verwisselen enzo).
Echter, toen ik die zomer op vakantie ging naar Frankrijk, en het water daar niet helemaal jofel was (moest het eigelijk koken, maar had daar dus ECHT geen zin in!) is hij die vakantie zo erg gaan ontsteken dat ik hem heb moeten verwijderen. (er zat een giga onderhuidse ontsteking onder)
Nu, 2 jaar later, wil ik hem opnieuw laten zetten.
Er zit alleen wel een littekentje en aan de onderkant kun je er nog een stukje in.

Heeft iemand ervaring met het 'opnieuw' piercen en kan mij adviseren qua schoonmaken enzo? Ik laat hem net na mijn vakantie schieten, dus hoef me niet druk te maken om vervuild zwemwater e.d...
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
pi_21153313
hallow een piercing laat je niet schieten
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:09:51 #149
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21153851
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:45 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Ik heb op mijn 16e een navelpiercing laten schieten bij SkinArt in Utrecht (A'damsestraatweg).
De service was perfect, alles werd steriel gedaan, perfecte nazorg (gratis piercing laten verwisselen enzo).
Echter, toen ik die zomer op vakantie ging naar Frankrijk, en het water daar niet helemaal jofel was (moest het eigelijk koken, maar had daar dus ECHT geen zin in!) is hij die vakantie zo erg gaan ontsteken dat ik hem heb moeten verwijderen. (er zat een giga onderhuidse ontsteking onder)
Nu, 2 jaar later, wil ik hem opnieuw laten zetten.
Er zit alleen wel een littekentje en aan de onderkant kun je er nog een stukje in.

Heeft iemand ervaring met het 'opnieuw' piercen en kan mij adviseren qua schoonmaken enzo? Ik laat hem net na mijn vakantie schieten, dus hoef me niet druk te maken om vervuild zwemwater e.d...
Bij je piercingshop hebben ze je vast wel ingelicht wat je wel en niet moest laten om je piercing zo goed mogelijk te kunnen laten genezen. Ik vind het volstrekt onverantwoord dat je niet goed voor jezelf zorgt. Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.

Je kunt het opnieuw laten piercen. Misschien is het handig om de piercing iets dieper te laten zetten (nl. achter het littekenweefsel) maar dat moet natuurlijk wel mogelijk zijn. Door littekenweefsel heen kan ook, het is wat stugger dan normale huid.
Proud Powerpauper
pi_21154557
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef Nuek het volgende:
Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.
wat mij is verteld door mijn piercer, is dat je bij een ontsteking moet schoon maken met sterilon of chloorhexadine. en om de genezing te stimuleren kan je zinkzalf gebruiken. maar van een anti-biotica kuur heb ik nog nooit gehoord.

en iets wat ik anderen die voor het eerst een piercing willen laten zetten aanraad is dat je moet kiezen voor een titanium staafje/ringetje. Meestal wordt er standaard chirurgisch staal gebruikt. Maar sommige lichamen reageren daar niet echt goed op en die paar euro meer voor titanium geven je wel de zekerheid dat als je het goed schoonhoudt, dat het dan niet ontsteekt.
Extremistisch gematigd.
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:16:26 #151
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21155352
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:42 schreef P8 het volgende:

[..]

wat mij is verteld door mijn piercer, is dat je bij een ontsteking moet schoon maken met sterilon of chloorhexadine. en om de genezing te stimuleren kan je zinkzalf gebruiken. maar van een anti-biotica kuur heb ik nog nooit gehoord.
Als je een onwijze onsteking ergens anders hebt (bijv. keelontsteking) krijg je dat toch ook?

Anyways... je kunt je piercing wel lekker schoon gaan maken met sterilon maar hoe krijg je de troep eruit dan?
Als je er een kopje lauwwarm gekookt water met zout tegen je ontstoken piercing aanhoudt loopt het vuil er namelijk uit en dan is het dus echt 100% schoon. Daarna afdrogen en eventueel een beetje betadine erop. Dat is mijn advies. Als je dat een paar dagen 2 a 3x per dag volhoudt zie je dat de piercing ' rustiger' wordt en dat het gaat helen.

Alcohol houdt de wond veel langer open dan nodig is wat ook nieuwe infecties kan veroorzaken.
Proud Powerpauper
pi_21157409
zinkzalf is ook een wondermiddel
Extremistisch gematigd.
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:52:56 #153
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21157739
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:38 schreef P8 het volgende:
In een navelpiercing?? Op de huid heb ik er goede ervaringen mee, maar om dat nou in je piercing te frutten ... help me out?
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_21157844
Sorry voor de woordkeus, ik weet dat ie geprikt wordt ipv geschoten...
Dus wanneer ik mijn navel opnieuw laat piercen, en hij mocht weer gaan ontsteken, is gekookt water met zout de beste remedie? Hoe moet je dat dan fatsoenlijk op je buik krijgen en houden? Kopje? En weekt de rotzooi er dan vanzelf uit?
Ik doe het in ieder geval na mijn vakantie, vorige keer had ik m in februari laten zetten, in juni een andere piercing er in en in juli gingen we naar de camping in Frankrijk... ik wil nu gewoon mijn navel de hele winter de kans geven om te genezen, en dan rond mei een andere piercing er in... ben veel te bang voor een nieuwe ontsteking! Mijn piercing shop adviseerde me om 2 maal daags te draaien onder de douche met unicura handzeep (blokje, niet vloeibaar)
Klopt dit en wie heeft er nog tips m.b.t. het schoonhouden?
Mijn idee is namelijk dat als je twee maal daags draait met die zeep, dat de wond week blijft en niet de kans krijgt om te helen... ik kan verkeerd zitten maar kan me voorstellen dat je lichaam zo reageert.
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:58:13 #155
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21157881
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:38 schreef P8 het volgende:
Ja, voor babybilletjes bijvoorbeeld.
Hoe droger de piercing is hoe eerder het heelt en hoe minder stof en andere rotzooi het aantrekt. Lijkt mij niet zo verstandig om dat in een navelpiercing te smeren ondanks dat het de wond een beetje dichttrekt.
Proud Powerpauper
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:06:42 #156
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21158045
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:56 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Sorry voor de woordkeus, ik weet dat ie geprikt wordt ipv geschoten...
Dus wanneer ik mijn navel opnieuw laat piercen, en hij mocht weer gaan ontsteken, is gekookt water met zout de beste remedie? Hoe moet je dat dan fatsoenlijk op je buik krijgen en houden? Kopje? En weekt de rotzooi er dan vanzelf uit?
Ik doe het in ieder geval na mijn vakantie, vorige keer had ik m in februari laten zetten, in juni een andere piercing er in en in juli gingen we naar de camping in Frankrijk... ik wil nu gewoon mijn navel de hele winter de kans geven om te genezen, en dan rond mei een andere piercing er in... ben veel te bang voor een nieuwe ontsteking! Mijn piercing shop adviseerde me om 2 maal daags te draaien onder de douche met unicura handzeep (blokje, niet vloeibaar)
Klopt dit en wie heeft er nog tips m.b.t. het schoonhouden?
Mijn idee is namelijk dat als je twee maal daags draait met die zeep, dat de wond week blijft en niet de kans krijgt om te helen... ik kan verkeerd zitten maar kan me voorstellen dat je lichaam zo reageert.
Je kunt altijd veilig zout gedestilleerd water gebruiken. Het voordeel ervan vind ikzelf dat er gewoon nooit zeepresten achter kunnen blijven Unicurazeep doet zijn werk ook en is ook anti-bacterieel. Ik ben er alleen zelf gevoelig voor dus is zout water een alternatief (wat naar mijn idee ook beter werkt).
Als je het water in een kopje doet en het dan tegen je buik aanhoudt (en een beetje laat klotsen) dan komt inderdaad de prut er zo uit glijden. Hiervoor hoef je niet onder de douche te springen.

Om ontstekingen verder te voorkomen draag je 's nachts en overdag een schoon shirt of hemd wat niet pluist en van ademend (natuurlijk) materiaal is. Probeer ook kledingstukken als riemen en broeken die strak in de taille zitten te vermijden. Dit kan ook irriteren.

Als laatste tip die misschien wel de belangrijkste is: Laat je piercing met rust! Zit er niet aan met ongewassen handen en speel er niet mee.
Proud Powerpauper
pi_21158291
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ja, voor babybilletjes bijvoorbeeld.
Hoe droger de piercing is hoe eerder het heelt en hoe minder stof en andere rotzooi het aantrekt. Lijkt mij niet zo verstandig om dat in een navelpiercing te smeren ondanks dat het de wond een beetje dichttrekt.
waarom niet? Ik heb een tepelpiercing en er werd mij aanbevolen om het te gebruiken. Na 2 dagen zag je al dat het beter werd. en daarnaast droog je de huid er volgens mij nauwelijk mee uit.
Extremistisch gematigd.
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:35:09 #158
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21158606
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:19 schreef P8 het volgende:

[..]

waarom niet? Ik heb een tepelpiercing en er werd mij aanbevolen om het te gebruiken. Na 2 dagen zag je al dat het beter werd. en daarnaast droog je de huid er volgens mij nauwelijk mee uit.
bron: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=1276&Method=infotekst
1. Wat doet dit middel en waarbij wordt het gebruikt?

Zinkoxide werkt licht samentrekkend en beschermend op de huid. Afhankelijk van de basis waarin het is verwerkt, werkt het ook indrogend, jeukstillend of verkoelend.

Zinkoxide wordt bij veel huidaandoeningen gebruikt. De belangrijkste aandoeningen waarbij het kan worden toegepast zijn eczeem, luiereczeem, jeuk, koortslip en krentenbaard.

Een piercing is geen huidaandoening. Een piercing gaat onder de huid. Als je dit alleen op de gaatjes zou smeren kan ik me er nog iets goeds van voorstellen maar zodra je het in een wond gaat smeren kun je geen fatsoenlijk resultaat te verwachten. Het blijft een (ietwat vettige) zalf en zalf op piercings trekt vuil aan.
Proud Powerpauper
pi_21158873
Zinkzalf lijkt me er idd ook niet voor geschikt!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21159878
En echineaforce? Daar is een creme van maar ook een oplossing, zou dit ook kunnen?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 9 augustus 2004 @ 18:26:40 #161
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21159964
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef Vava het volgende:
En echineaforce? Daar is een creme van maar ook een oplossing, zou dit ook kunnen?
Waarom zou je dat gebruiken? (Buikgriep? )
Wat is er mis met een zoutoplossing?
Proud Powerpauper
pi_21160107
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:

[..]

Waarom zou je dat gebruiken? (Buikgriep? )
Wat is er mis met een zoutoplossing?
Niks mis mee, ook geen buikgriep maar ik vroeg het me af, iemand gaf me die tip namelijk.

Maar wat is de verhouding zout/water?
Let's plant a tree
pi_21160850
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:35 schreef Nuek het volgende:

[..]

bron: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=1276&Method=infotekst
1. Wat doet dit middel en waarbij wordt het gebruikt?

Zinkoxide werkt licht samentrekkend en beschermend op de huid. afhankelijk van de basis waarin het is verwerkt, werkt het ook indrogend, jeukstillend of verkoelend .

Zinkoxide wordt bij veel huidaandoeningen gebruikt. De belangrijkste aandoeningen waarbij het kan worden toegepast zijn eczeem, luiereczeem, jeuk, koortslip en krentenbaard.
daar staat het al. maar ik snap niet hoe je op
quote:
maar zodra je het in een wond gaat smeren kun je geen fatsoenlijk resultaat te verwachten. Het blijft een (ietwat vettige) zalf en zalf op piercings trekt vuil aan.
komt. En dat zalf op piercings vuil aantrekt heb je helemaal gelijk in. daar had ik nooit over nagedacht maar onbewust wel verholpen door er altijd steriel gaas over heen te doen. Ik had nooit zin in die zalf in mn kleren
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:49:29 #164
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_21182707
hey mensen.

Ik heb nu 10 maanden een navelpiercing. 3 weken geleden zat er iets van wild vlees ofzo en een ontsteking (waar ik niets van voelde, me piercer zei het).

nu de ontsteking en het wild vlees weg is zie ik ontzettend veel van het staafje zitten.
nu vraag ik mij dus af of de piercing door die ontsteking een stukje is uitgegroeid of dat het alleen maar zo lijkt omdat het wild vlees nou ook weg is... heeft iemand dit ook weleens gehad??
shaking that assssssss
pi_21182817
uhm, foto's?
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_21182847
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:52 schreef Weekender het volgende:
uhm, foto's?
You horny little bugger
gymnocalycium saglione in m'n hol
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:55:59 #167
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_21182891
haha heb d'r wel een foto van maar toen had ik hem net 5 weken dus dat schiet niet op. misschien dat ik er straks 1 kan maken als me vriend er is. maar jullie weten niet of het uitgroei is of niet?
shaking that assssssss
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:56:13 #168
76439 Frank112
Here without you..
pi_21182901
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:53 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

You horny little bugger
Wat nou? als jij een mening kan geven erover zonder het te zien ben jij einstein.. (wist ff niemand anders te verzinnen)
L33T
pi_21182943
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:55 schreef Meisssie het volgende:
haha heb d'r wel een foto van maar toen had ik hem net 5 weken dus dat schiet niet op. misschien dat ik er straks 1 kan maken als me vriend er is. maar jullie weten niet of het uitgroei is of niet?
Geen idee, daar heb ik nou echt geen verstand van. Maar ik vind ze altijd wel sexy.
pi_21182962
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:56 schreef Frank112 het volgende:

[..]

Wat nou? als jij een mening kan geven erover zonder het te zien ben jij einstein.. (wist ff niemand anders te verzinnen)

pi_21183019
quote:

[..]

misschien heb je gelijk of je geilt er gewoon op..

weet niet of het uitgroei is, denk het niet eigenlijk
pi_21183022
quote:

[..]

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_21183518
Ik heb zelf al een jaar of 8 een navelpiercing. Geen uitgroei hiero, maar ik heb hem netjes verzorgd en dus nooit ontsteking gehad... Vraag het je piercer
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:29:18 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_21183792
Als-ie iets meer naar buiten is gekomen en je hem door de huid heen kunt zien, is-ie idd door dat wilde vlees/ontsteking wat uitgegroeid.
Ik heb dat ook bij 1 van mijn piercings die dus helaas niet meer recht zit, maar ik vind het ook zonde om hem eruit te halen.
Je kunt het voorkomen door hem goed schoon te houden, maar soms voorkom je gewoon niet dat zoiets gebeurt. Het is volgens mij, jammer genoeg, niet meer terug te draaien.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:55:15 #175
70888 Meisssie
shaking that assssssss
pi_21184544
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
Als-ie iets meer naar buiten is gekomen en je hem door de huid heen kunt zien, is-ie idd door dat wilde vlees/ontsteking wat uitgegroeid.
Ik heb dat ook bij 1 van mijn piercings die dus helaas niet meer recht zit, maar ik vind het ook zonde om hem eruit te halen.
Je kunt het voorkomen door hem goed schoon te houden, maar soms voorkom je gewoon niet dat zoiets gebeurt. Het is volgens mij, jammer genoeg, niet meer terug te draaien.
Je ziet hem niet door de huid heen zitten, maar doordat je nu meer staafje ziet denk ik dat ie dus is uitgegroeid. de piercer zei dat ik al 2 of 3 maanden een ontsteking had zitten, maar heb nog nooit pijn gehad ofzo, dus dacht dat ie gewoon aan het genezen was.... maar het is inderdaad zonde om hem eruit te halen en als het ff kan doe ik dat ook niet. ben er veels te blij mee
shaking that assssssss
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 17:07:22 #176
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21184948
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef Meisssie het volgende:

[..]

Je ziet hem niet door de huid heen zitten, maar doordat je nu meer staafje ziet denk ik dat ie dus is uitgegroeid. de piercer zei dat ik al 2 of 3 maanden een ontsteking had zitten, maar heb nog nooit pijn gehad ofzo, dus dacht dat ie gewoon aan het genezen was.... maar het is inderdaad zonde om hem eruit te halen en als het ff kan doe ik dat ook niet. ben er veels te blij mee
Genezen duurt langer dan menigeen denkt bij navelpiercings. Ik denk ook dat ie ietwat uitgegroeid is. Als het lelijk zit of scheef is gaan hangen zou ik het opnieuw laten prikken. Je hebt het voor de versiering, toch?
Proud Powerpauper
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:12:30 #177
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21203605
Weet iemand vanaf welke leeftijd piercings WETTELIJK zijn toegestaan? Ik weet dat gaatjes in de oorlel geschoten worden bij kleuters al, maar ik vroeg me af wat er in de wet staat over piercen. Iemand een idee? Het is voor een artikel wat ik aan het schrijven ben. Bijvoorbeeld een piercing in de bovenkant van het oor (dus door kraakbeen) bij een meisje van 11? Mag dat eigenlijk wel?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:14:46 #178
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21203667
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:12 schreef dafjedaf het volgende:
Weet iemand vanaf welke leeftijd piercings WETTELIJK zijn toegestaan? Ik weet dat gaatjes in de oorlel geschoten worden bij kleuters al, maar ik vroeg me af wat er in de wet staat over piercen. Iemand een idee? Het is voor een artikel wat ik aan het schrijven ben. Bijvoorbeeld een piercing in de bovenkant van het oor (dus door kraakbeen) bij een meisje van 11? Mag dat eigenlijk wel?
Ja, dat mag. Er staat niets over in de wet.
Of het verantwoord is en of piercers het doen is een ander verhaal natuurlijk. De meeste piercers houden 16 jaar aan en voor genitale piercings 18 jaar.
Proud Powerpauper
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:20:48 #179
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21203821
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Nuek het volgende:
Ja, dat mag. Er staat niets over in de wet.
Ik vind het belachelijk! Als een moeder vind dat een kind van 7 een navelpiercing moet hebben, kan ze dat zomaar laten doen? Ik vind het echt belachelijk.... Ik heb zitten googelen en het voorbeeld wat ik noemde komt niet bij een morsig achterafzaakje weg, maar van de V&D. Wat vind jij daar nou van Nuek? Ik heb nu email contact met de PR afdeling van V&D en ben van plan er een artikel over te schrijven, ik zal het op fok! plaatsen. V&D doet zelfs tepelpiercings, ze doen alles behalve genitaal. Op de website staat vanaf 14 jaar maar als de ouders mee gaan is er eigenlijk nooit een probleem zegt google. *zucht*

Als mensen hier hun mening willen geven, zal ik die misschien verwerken in het artikel.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:24:11 #180
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21203918
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:20 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk! Als een moeder vind dat een kind van 7 een navelpiercing moet hebben, kan ze dat zomaar laten doen? Ik vind het echt belachelijk.... Ik heb zitten googelen en het voorbeeld wat ik noemde komt niet bij een morsig achterafzaakje weg, maar van de V&D. Wat vind jij daar nou van Nuek? Ik heb nu email contact met de PR afdeling van V&D en ben van plan er een artikel over te schrijven, ik zal het op fok! plaatsen. V&D doet zelfs tepelpiercings, ze doen alles behalve genitaal. Op de website staat vanaf 14 jaar maar als de ouders mee gaan is er eigenlijk nooit een probleem zegt google. *zucht*

Als mensen hier hun mening willen geven, zal ik die misschien verwerken in het artikel.
Ik ben met je eens dat het onverantwoord is. Ik vind zelfs dat navelpiercings bij de meeste 16 jarigen nog veel te vroeg gezet worden (lees verhaaltje ontstoken navel hierboven ergens eens, onverantwoord en geen benul hebben wat ze aan het doen zijn).
Ik denk wel dat het meer uitzondering als regel is dat iemand ook maar een kind van onder de 14 een navelpiercing zet...

Btw: linkje? Ik wil dat graag lezen...
Proud Powerpauper
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:27:04 #181
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21203988
Als de moeder mee is is het geen probleem bij V&D. Het is "maar" een oor. Het is verdorie kraakbeen, dat is wel even wat anders dan een oorlel zeg! En ik ken ook geen goeie piercer die neuspiercings met een pistool zet, en dat doen ze daar ook...

Ik zoek nog een fotograaf voor mn artikel, bij mij melden alstublieft
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:28:45 #182
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21204029
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef Nuek het volgende:
Btw: linkje? Ik wil dat graag lezen...
http://213.136.13.140/Index/0,4306,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2F213.136.13.140%2FPagina%2F0%2C7090%2C31-1-2528-2926-2127195-1438-730825-%2C00.html

Ze vonden het meisje van 11 wel verantwoordelijk over komen
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:32:06 #183
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21204119
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef dafjedaf het volgende:
Als de moeder mee is is het geen probleem bij V&D. Het is "maar" een oor. Het is verdorie kraakbeen, dat is wel even wat anders dan een oorlel zeg! En ik ken ook geen goeie piercer die neuspiercings met een pistool zet, en dat doen ze daar ook...

Ik zoek nog een fotograaf voor mn artikel, bij mij melden alstublieft
Tja.. daar komen de bloemkooloren.........
En achteraf zeiken dat piercen slecht is! Terwijl ze niet gepierced worden maar geschoten. Zielig. Ouders moeten opgevoed worden.
Proud Powerpauper
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:36:12 #184
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21204191
Die PR dame loopt te stressen joh, ze wil steeds mn vragen niet beantwoorden en weet duidelijk niets van piercings af... Bovendien maakt ze aan de lopende band spelfouten en haar schrijfstijl is beroerd. Wie haar heeft aangenomen is me een raadsel, slecht zeg... Nuek, jij fotografeert toch ook, of heb ik dat verkeerd onthouden? Zin om mee te helpen?
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:41:43 #185
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21204332
Verander je linkje effe in http://tinyurl.com/7y9up (klein tipje bij lange links )

Wij richten ons op jongeren, vooral meisjes, vanaf een jaar of dertien tot twintig

Ja, die 13 jarigen zijn niet te schijterig zo'n zaak in te lopen maar ze zijn bang om afgewezen te worden, of uitgelachen!
Lekker professioneel... In een normale piercingshop zouden ze niet geholpen worden.

Ik maak wel eens foto's maar eigenlijk meer om ze naderhand te bewerken
Wat wil je dat ik doe? Je mag trouwens wel mailen of msn.
Proud Powerpauper
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:52:51 #186
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21204611
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Nuek het volgende:
Verander je linkje effe in http://tinyurl.com/7y9up (klein tipje bij lange links )
Ja ik zat al te kijken hoe ik die link klikbaar maak en er "klik" neerzet ipv de hele link, waar staat dat ergens want ik heb er al meerdere faqs op nagezocht...?
quote:
Wij richten ons op jongeren, vooral meisjes, vanaf een jaar of dertien tot twintig

Ja, die 13 jarigen zijn niet te schijterig zo'n zaak in te lopen maar ze zijn bang om afgewezen te worden, of uitgelachen!
Lekker professioneel... In een normale piercingshop zouden ze niet geholpen worden.
Precies, V&D beweert dat piercen doodnormaal is geworden en bij de jongerencultuur hoort en dat die meiden anders ook wel een piercing zouden nemen maar liever in een warenhuis zich laten piercen dan in een achterafzaakje. Dat is blijkbaar hun bewoording voor specialisten met jaren ervaring en een smetteloos schone werkomgeving. Juist dat piercing niet super toegankelijk is zet er toe aan om het goed te overwegen, je goed te informeren en niet zomaar tussen het kopen van een agenda en een multomap door een piercing te laten plaatsen. Piercen moet je serieus nemen en de nazorg ook, en ik denk dat dat op deze manier niet wordt gestimuleerd. Bovendien denk ik dat die kinderen zo minder serieus nadenken over piercings, hun vriendinnen laten er iets in knallen, dus ze leggen zelf ook 7 euro neer en hebben een piercing in hun neus... Inderdaad, in een piercingshop zouden ze niet geholpen worden...
quote:
Ik maak wel eens foto's maar eigenlijk meer om ze naderhand te bewerken
Wat wil je dat ik doe? Je mag trouwens wel mailen of msn.
Ik zal je even mailen
  woensdag 11 augustus 2004 @ 13:14:05 #187
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21205170
Nuek heeft helaas geen tijd, dus ik zoek nog steeds een fotograaf. Het gaat om simpele foto's van de plek waar gepierct wordt en de piercer en dergelijke, misschien een uurtje werk, waarschijnlijk in Utrecht. Je naam komt uiteraard in het artikel
pi_21207282
Piercen in de V&D ?
pi_21210345
Op mijn 16e ( of was ik 15) ben ik heel eigenwijs meerdere juwelierszaken afgelopen om een ring door mijn kraakbeen te laten schieten.
Uiteindelijk vond ik er 1 die hem schoot..
Mijn hemel wat was ik stom..
Zwaar ontstoken, bijna niet eruit te krijgen.
Uiteindelijk is dat gelukt, stukje zwart oor ( bij gaatje) en een bult.
Wat bleek, er was een haartje mee doorheen geschoten
Ik was 15/16 en deed dit zonder medeweten van ouders..
Wist wel hoe je het moest reinigen, maar was stronteigenwijs.
Wist dondersgoed dat het niet verstandig was het bij een juwelier te doen.. maar ik moest en zou er op dat moment 1 hebben.
16 jarigen zijn over het algemeen wijsneuzen en lang niet altijd verstandig.
Ouders weten vaak niet eens dat een kind dit gaat doen ( verklaring ouders nodig?)
Ik vind dat je 18 moet zijn voor het piercen in kraakbeen, navel, wenkbrauw, tong.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:07:42 #190
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21215523
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef Scandalous het volgende:
Piercen in de V&D ?
Jazeker Ze doen alles behalve genitaal, vanaf een jaar of 10. Fijn he
  woensdag 11 augustus 2004 @ 20:34:33 #191
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21216100
Vanavond 22.30u Net 5 Doc.: Tattoos & Skin.

Documentaire De mens maakt zichzelf graag mooi. Met tatoeages en piercings bijvoorbeeld. Of met make-up, kleding, sieraden, kapsels of facelifts. Dit is echter niet iets van onze tijd, maar van alle tijden en van alle volkeren over de hele wereld. In deze documentaire zien we waarom we onze huid verfraaien en hoe. Van een van top tot teen getatoeėerde man tot mensen met piercings in neus, oren, wenkbrauwen, lippen, tong of navel. Daarnaast zijn er altijd extremen zoals een jonge vrouw die zich laat brandmerken en, nog pijnlijker, mensen in Thailand die tijdens een ritueel feest, hun gezicht doorboren met ijzeren stokken, boomtakken en huisraad

(Maar nu eerst Plastisch Wonderwerk )
Proud Powerpauper
pi_21216938
Nuek, ik had het al eerder gevraagd maar misschien heb je er overheen gelezen. Ik ben wel benieuwd naar de verhouding water/zout dus hoeveel zout in een klein glaasje water? Dat het niet ontzettend gaat bijten ofzo
Let's plant a tree
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:15:29 #193
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21217096
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef Vava het volgende:
Nuek, ik had het al eerder gevraagd maar misschien heb je er overheen gelezen. Ik ben wel benieuwd naar de verhouding water/zout dus hoeveel zout in een klein glaasje water? Dat het niet ontzettend gaat bijten ofzo
Oh, dat heb ik nooit gelezen. Een halve theelepel is genoeg. Het bijt trouwens niet!

Zelf had ik mijn navel nogmaals gestretched en dat was ietsje gaan onsteken door het warme weer en de lange reis. Ik ben een paar keer wezen zwemmen in heel schoon helder zeewater en daarna was het echt over.
Nu zeg ik niet dat je overal zo maar in de zee kunt gaan zwemmen (en in de Noordzee al helemaal niet!) maar in Scandinavie is het echt superschoon en veilig.
Proud Powerpauper
pi_21217161
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:15 schreef Nuek het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik nooit gelezen. Een halve theelepel is genoeg. Het bijt trouwens niet!

Zelf had ik mijn navel nogmaals gestretched en dat was ietsje gaan onsteken door het warme weer en de lange reis. Ik ben een paar keer wezen zwemmen in heel schoon helder zeewater en daarna was het echt over.
Okay bedankt! Ik ga het proberen, door de warmte is het een klein beetje gaan irriteren, niet erg gelukkig.

Geen tijd om naar zee te gaan, ik maak een huis-tuin-en-keuken oplossing
Let's plant a tree
pi_21257003
Uit gesloten topic:
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:17 schreef Maart85 het volgende:
Hey mensen,
ik ben van plan om zeer binnekort een tongpiercing te laten schieten.
En ik wil graag dan ook dat dit zo veilig mogelijk etcetc verloopt.
Dus nu was mijn vraagje of jullie goede adresjes weten in omgeving haarlem/amsterdam.
Shops die erkend zijn etcetc....
Ik heb zelf veel gehoord over Body Manipulations in Adam...
maar mischien weet iemand andere opties??

Maart
pi_21257019
Dare2Wear in Amsterdam

http://www.dare2wear.info
pi_21257061
Body Manipulations was een van de eerste piercingstudio's in Nederland maar door problemen met de belasting hebben ze de zaak moeten sluiten geloof ik.
pi_21257358
piercings schiet je niet
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21276859
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:39 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
piercings schiet je niet
Meid gaaaaaaaaaaaaaat ie?
post anders wat nuttigs....
pi_21278554
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 02:13 schreef Maart85 het volgende:

[..]

Meid gaaaaaaaaaaaaaat ie?
post anders wat nuttigs....
jeuj ik ben een meid!

dat was dan zekers de snelste operatie ooit want heb er niks van gemerkt

Maar ff zonder dollen! Ik erger me er dood aan als mensen hier zeggen:"waar kan je het beste piercings laten schieten?" enzo

dus tis wel degelijk nuttig dat ik het zeg want ik hoop dat het minder gezegd wordt
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 11:32:39 #201
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21279836
Ik hoor van een aantal meisjes met navelpiercings dat hen wordt aangeraden er mee in de zon te gaan zitten (dezelfde dag nog liefst) omdat dit goed zou zijn voor het helingsproces. Mijn piercer zegt juist een aantal weken niet in de zon ermee (iig niet veel). Wat klopt er nou?
pi_21281658
geloof de piercer nou maar! Hij heeft er verstand van
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21285264
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 11:32 schreef dafjedaf het volgende:
Ik hoor van een aantal meisjes met navelpiercings dat hen wordt aangeraden er mee in de zon te gaan zitten (dezelfde dag nog liefst) omdat dit goed zou zijn voor het helingsproces. Mijn piercer zegt juist een aantal weken niet in de zon ermee (iig niet veel). Wat klopt er nou?
Ik kan me zo voorstellen dat een verbrande huid of rode huid rondom de navel en dus wondje niet bevordelijk is.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 17:09:02 #204
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21285655
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:45 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat een verbrande huid of rode huid rondom de navel en dus wondje niet bevordelijk is.
Denk ik ook. Het is wel goed het droog te houden ipv zweterig maar er vet mee in de zon gaan zitten lijkt me niet zo goed.
Proud Powerpauper
pi_21287014
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:32 schreef Nuek het volgende:

[..]

Tja.. daar komen de bloemkooloren.........
En achteraf zeiken dat piercen slecht is! Terwijl ze niet gepierced worden maar geschoten. Zielig. Ouders moeten opgevoed worden.
Eh, ik heb mijn piercing ook laten schieten hoor! Gewoon bij een juwelier. En ik heb nergens last van!
pi_21287155
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Doagere het volgende:

[..]

Eh, ik heb mijn piercing ook laten schieten hoor! Gewoon bij een juwelier. En ik heb nergens last van!
Wat voor piercing? En waarom zou je niet gewoon naar een expert gaan voor een piercing, je haalt je brood toch ook niet bij de slager>?
pi_21287351
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Wat voor piercing? En waarom zou je niet gewoon naar een expert gaan voor een piercing, je haalt je brood toch ook niet bij de slager>?
Een zweerknopje bovenin, ik vroeg een ringetje maar ik moest eerst deze ongeveer 2 maand in laten, goed draaien en 2x daags met sterilon schoon houden.

Dat draaien gaat steeds makkelijker, en wondje is 'genezen'

^^ Dat was toen ik hem net had laten schieten.

Ik heb natuurlijk wel gevraagt, maar het koste rond de 35 en de 40 euro. Toen ik vroeg bij een juwelier koste het 7 euro. Dus betaal ik niet extra veel..

Wat is trouwens het verschil tussen een piercing laten schieten, of een piercing te laten piercen.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:48:40 #208
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21287430
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 18:44 schreef Doagere het volgende:

[..]

Een zweerknopje bovenin, ik vroeg een ringetje maar ik moest eerst deze ongeveer 2 maand in laten, goed draaien en 2x daags met sterilon schoon houden.

Dat draaien gaat steeds makkelijker, en wondje is 'genezen'

[afbeelding]

^^ Dat was toen ik hem net had laten schieten.

Ik heb natuurlijk wel gevraagt, maar het koste rond de 35 en de 40 euro. Toen ik vroeg bij een juwelier koste het 7 euro. Dus betaal ik niet extra veel..

Wat is trouwens het verschil tussen een piercing laten schieten, of een piercing te laten piercen.
Misschien moet je de openingspost eens doorlezen. Daar staat alles precies in.

Quote:
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
Proud Powerpauper
pi_21289911
quote:

[..]

Dan heb je mazzel gehad..
Schieten in kraakbeen en elders ( behalve in oorlel, dat kan nog wel) is gewoon niet verstandig!
pi_21305941
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:42 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel gehad..
Schieten in kraakbeen en elders ( behalve in oorlel, dat kan nog wel) is gewoon niet verstandig!
Ik voel er niets meer van.. Denk ook wel dat het aan de hygiene ligt hoor. Maarja, volgende keer laat ik het dan doen bij een profesionele piercer.
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:03:50 #211
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21306264
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 17:49 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ik voel er niets meer van.. Denk ook wel dat het aan de hygiene ligt hoor. Maarja, volgende keer laat ik het dan doen bij een profesionele piercer.
Lees de openingspost nog eens! Bij een juwelier kunnen ze het _nooit_ zo hygienisch doen.
Proud Powerpauper
pi_21307111
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:03 schreef Nuek het volgende:

[..]

Lees de openingspost nog eens! Bij een juwelier kunnen ze het _nooit_ zo hygienisch doen.
Nee, maar je kunt het wel goed schoon maken/houden.
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:33:26 #213
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21308415
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 18:41 schreef Doagere het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt het wel goed schoon maken/houden.
Ah nee, dan is het goed. Je wast hepatitis nl. zo weg
Proud Powerpauper
pi_21308693
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 19:33 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ah nee, dan is het goed. Je wast hepatitis nl. zo weg
Wat loop je altijd te zeiken zeg
Ik lees dit topic en het tattootopic regelmatig en ik word zo langzamerhand strontberoerd van dat eeuwige gezeik.
Als je alles beter weet, kun je dat ook op een normale manier zeggen zonder die eeuwige smiley.
We zijn helaas niet allemaal zo volge'prikt' als jij, dus niet iedereen heeft er evenveel verstand van.
Accepteer dat gewoon ipv als een gefrustreerde zeikerd hier te posten.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_21310183
Mja, ik hoest wel elke keer slijm op.. Kan dat ermee te maken hebben?

zondag 15 augustus 2004 @ 20:57:17 #216
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21310315
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 19:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Wat loop je altijd te zeiken zeg
Ik lees dit topic en het tattootopic regelmatig en ik word zo langzamerhand strontberoerd van dat eeuwige gezeik.
Als je alles beter weet, kun je dat ook op een normale manier zeggen zonder die eeuwige smiley.
We zijn helaas niet allemaal zo volge'prikt' als jij, dus niet iedereen heeft er evenveel verstand van.
Accepteer dat gewoon ipv als een gefrustreerde zeikerd hier te posten.
Boehoe :'( .... Het zal mij een worst wezen wat jij allemaal vindt en wat jij allemaal leest. Ik zeik niet, ik geef mijn mening en ik vind het erg zielig als mensen ziek worden of geinfecteerde lichaamsdelen hebben of krijgen. Ktnx.

Tevens snap ik ook niet dat sommige mensen zo vol blijven houden dat piercings door kraakbeen wel geschoten kunnen worden want bij hun ging het wel goed. Dit hoort dan zowieso niet thuis in het piercingtopic omdat het niet het meest verstandige is als je kiest voor een piercing. Maar goed, ik zal wel de enbige zijn die dat wel belangrijk vindt te melden.

Anders start je een 'ikhaat Nuek!'-topic in [onz] ofzo...

[ Bericht 20% gewijzigd door Nuek op 15-08-2004 21:07:43 (toevoeginkje) ]
Proud Powerpauper
pi_21317120
-edit: niet doen

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 16-08-2004 09:06:31 ]
pi_21318668
Hoooooo maar weer mensen .

Reacties die verder op die toer gaan worden weggehaald .
  maandag 16 augustus 2004 @ 21:56:32 #219
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21333105
quote:
En ik heb ook wel eens geneukt zonder condoom en ik had geen soa.
En mn oma rookt een pakje per dag en die is al 83 en gezond.
Ja, statistiek is nu eenmaal niet aan iedereen besteed
pi_21339839
mededeling die ik kwijt moet: Vanavond laat ik een ander staafje zetten . Chirugisch staal is niet super gegaan, dus dan maar titanium.

[ Bericht 44% gewijzigd door Mylene op 17-08-2004 19:50:29 (aangepast) ]
Extremistisch gematigd.
pi_21354691
Wat is eigenlijk het veiligst? Chirurgisch staal, zilver, titanium.... waarmee heb je dus de minste kans op irritatie?
Let's plant a tree
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:43:16 #222
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21356059
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef Vava het volgende:
Wat is eigenlijk het veiligst? Chirurgisch staal, zilver, titanium.... waarmee heb je dus de minste kans op irritatie?
Volgens mij is dat titanium. Naast dat er titanium gebruikt wordt zal alles waarmee de piercing geplaatst moet worden ontsmet moeten zijn. Dan heb je de minste kans op infecties.
Proud Powerpauper
pi_21356378
nuek, berichtje gehad? was benieuwd..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21358463
Ik ben op zoek naar piercing (ringetje) dat helemaal van rubber is, of iig van een zachter materiaal. Dus niet alleen het balletje maar het ringetje zelf ook.
Dit omdat mijn tand stuk gaat, ik mn piercing er dus uit moet halen. Maar als er iets is van een zachter materiaal kan ik dat er dus in doen en toch mn piercing houden. Weet iemand of dit uberhaupt wel bestaat??
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:33:00 #225
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21358996
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 22:14 schreef Ska-te het volgende:
Ik ben op zoek naar piercing (ringetje) dat helemaal van rubber is, of iig van een zachter materiaal. Dus niet alleen het balletje maar het ringetje zelf ook.
Dit omdat mijn tand stuk gaat, ik mn piercing er dus uit moet halen. Maar als er iets is van een zachter materiaal kan ik dat er dus in doen en toch mn piercing houden. Weet iemand of dit uberhaupt wel bestaat??
Om wat voor piercing gaat het? Een labret, tong of scrumper?
Ik denk dat je serieus moet gaan overwegen of je tanden belangrijk genoeg zijn. Er zijn wel oplossingen met bijv. plastic maar of het mooi is en vooral hygienisch is te betwisten.
Proud Powerpauper
pi_21360481
Hij zit aan de zijkant van mn onderlip. Ik kies ook voor mn tanden, daarom vraag ik of er ringetjes zijn van rubber zodat ze niet verder beschadigd worden, en mn tand gemaakt wordt door mn tandarts.
Heb je enig idee hoe dat plastic werkt? En vooral waar ik dat kan halen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ska-te op 18-08-2004 13:08:03 ]
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:46:28 #227
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21360924
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:29 schreef Ska-te het volgende:
Hij zit aan de zijkant van mn onderlip. Ik kies ook voor mn tanden, daarom vraag ik of er ringetjes zijn van rubber zodat ze niet verder beschadigd worden, en mn tand gemaakt wordt door mn tandarts.
Heb je enig idee hoer dat plastic werkt? En vooral waar ik dat kan halen
Plastic ringetjes zijn wel te koop. Moet je wel goed zoeken. Het draagt voor geen meter en het gaatje (litteken) wordt er ook niet mooier op. (Ik zou het zelf ook niet als oplossing zien geloof ik)
Proud Powerpauper
pi_21370286
Heb je zelf ervaring met plastic ringetjes ???
pi_21379952
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Lyve het volgende:
Ik heb sinds 15 maanden een navelpiercing, ben er heel gelukkig mee MAAR....
Er komt nog steeds rotzooi uit
Ik heb destijds altijd alles netjes schoongemaakt en zo dus daar kan het niet aan liggen en ook nu ontsmet ik de piercing regelmatig.
Ik heb contact opgenomen met het piercingstudio en die zeiden dat het heel normaal is en dat er altijd wat troep uit komt, maar eigenlijk geloof ik daar niets van. Een vriendin van mij heeft twee maanden later een piercing genomen en heeft nergens meer last van. Ik heb verder ook geen pijn of dat het rood of anders geļrriteerd is. Het is dus ook niet ontstoken lijkt me

Weten jullie misschien of dit normaal is? En of er iets aan te doen is?

TNX
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:53:11 #230
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21381992
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:08 schreef Ska-te het volgende:
Heb je zelf ervaring met plastic ringetjes ???
Niet met ringetjes dragen. Wel met stretchers (bijna hetzelfde). De hele (nieuwe) huidlaag ging erdoor kapot.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Lyve het volgende:
Ik heb sinds 15 maanden een navelpiercing, ben er heel gelukkig mee MAAR....
Er komt nog steeds rotzooi uit
Ik heb destijds altijd alles netjes schoongemaakt en zo dus daar kan het niet aan liggen en ook nu ontsmet ik de piercing regelmatig.
Ik heb contact opgenomen met het piercingstudio en die zeiden dat het heel normaal is en dat er altijd wat troep uit komt, maar eigenlijk geloof ik daar niets van. Een vriendin van mij heeft twee maanden later een piercing genomen en heeft nergens meer last van. Ik heb verder ook geen pijn of dat het rood of anders geļrriteerd is. Het is dus ook niet ontstoken lijkt me

Weten jullie misschien of dit normaal is? En of er iets aan te doen is?

TNX
Wat is 'regelmatig ontsmetten' en waarmee doe je dat? Wat voor soort sieraad draag je en van welk materiaal? Misschien is het gewoon vuil en stof? Verder ligt bij iedereen de genezingstijd verschillend, het zou best kunnen dat het nog niet door en door genezen is. Vergelijk eens met je vriendin of die van jou niet dieper geplaatst is en probeer je piercing weer een tijdje te behandelen zoals een fris gezette. Elke dag een paar keer schoonmaken met zout gedestilleerd water en tijdens het douchen met bijv. seba-med of unicura.

Succes.
Proud Powerpauper
pi_21394126
Gister mn tong laten piercen, aleen nu kan ik totaal niet meer eten, vast voedsel dan, slikken is kut en er blijft van alles achter dat ding hangen, vrij pijnlijk

iemand tips wat ik wel kan nemen om toch mn kalorieen binnen te krijgen? (kalorieenbom)
hoi
  donderdag 19 augustus 2004 @ 12:51:00 #232
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21396069
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Subsonik het volgende:
iemand tips wat ik wel kan nemen om toch mn kalorieen binnen te krijgen? (kalorieenbom)
Koude vla, waterijsjes, dat soort dingen...
Als ontbijt en lunch deed ik yoghurt, sinaasappelsap en een hele bak fruit in de blender (alleen heel zuur fruit en kiwi's vermijden vanwege de pitjes), nou dan zit je echt wel lekker vol! En 's avonds prakte ik vissticks en daar at ik dan aardappelpuree bij met wat mayo dr op. Best te doen, en na een paar dagen kun je weer gewoon vast eten hebben. Pas wel op met de vork in je mond doen, doet pijn als je je piercing raakt.
pi_21396430
vla en yoghurt mag toch niet?? (melkproducten)
hoi
pi_21396483
nog even over schieten en zo

mijn oorbelletjes beneden heb ik laten schieten en mijn 2 oorknopjes boven in mijnoor heb ik laten schieten en mijn neusgaatje heb ik laten schieten. Nergens last van gehad.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:58:57 #235
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21403962
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:05 schreef Subsonik het volgende:
vla en yoghurt mag toch niet?? (melkproducten)
Tuurlijk mag dat. Naderhand spoelen en klaar is kees.
Proud Powerpauper
pi_21404158
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Naderhand spoelen en klaar is kees.
ok mooi

*pakt een schaaltje aardbeienyoghurt
hoi
pi_21407317
waaaaaaaaaaaaaa had ik het vana eindelijk gedaan

maar durfde nog niet

ik wil al maaaaaaaaaaaaaaaaanden een tragius!
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430350
tragius piercing!

kan die eruit gehaald worden wanneer je wilt?? en zo ja hoe lang kan je hem dan maximaal uitlaten voordat die weer dichtgroeit??

tong is dat in het begin erg snel maar ik weet niet hoe dat met de rest van de piercings zit??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430396
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOW???
pi_21430687

niet die in de lel maar de andere dus
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430725
ik vind um mooi
pi_21430863
ik neem dan eerst een staafje maar koop der wel een ringetje bij!

ik doe het misschien morgen maar durf nog niet :'(
ben beetje bang voor de pijn!
genezingstijd duurt ook beetje erg lang! half jaar tot een jaar! :'(
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430878
gewoon doen oldenzaaltjuh
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:15:22 #244
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21431122
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:05 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik neem dan eerst een staafje maar koop der wel een ringetje bij!

ik doe het misschien morgen maar durf nog niet
ben beetje bang voor de pijn!
genezingstijd duurt ook beetje erg lang! half jaar tot een jaar!
Heb je het nu nog over de tragus? Helingstijd is zo'n 6 tot 12 weken maar kan ook langer zijn. Deze piercing ontsteekt wel snel.
Proud Powerpauper
pi_21431693
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:15 schreef Nuek het volgende:

[..]

Heb je het nu nog over de tragus? Helingstijd is zo'n 6 tot 12 weken maar kan ook langer zijn. Deze piercing ontsteekt wel snel.
hmmmzz bij de shop hadden ze hhet over een half jaar tot een jaar vaag
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:40:19 #246
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21431816
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

hmmmzz bij de shop hadden ze hhet over een half jaar tot een jaar vaag
Dat is wel een beetje lang... Zou best kunnen dat ze veel klanten hebben gehad waarbij het erg lang duurde. Een half jaar kan ik me wel voorstellen maar 1 heel jaar lijkt me iets teveel van het goede. Hoewel het best af en toe zal voorkomen.
Proud Powerpauper
pi_21431943

alleen dan zonder zó'n steentje
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:27:54 #248
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21432977
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:43 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
tragius piercing!

kan die eruit gehaald worden wanneer je wilt?? en zo ja hoe lang kan je hem dan maximaal uitlaten voordat die weer dichtgroeit??

tong is dat in het begin erg snel maar ik weet niet hoe dat met de rest van de piercings zit??
Als het eenmaal genezen is kun je er gerust iets in doen wat niet zo opvalt. Er zijn verschillende soorten retainers verkrijgbaar in piercingshops (of je koopt visdraad...werkt goed mits de juiste dikte en is goedkoop. Wel altijd inbrengen met een beetje vaseline o.i.d. ).

Klein voorbeeldje
Proud Powerpauper
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:40:16 #249
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_21433258
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Dare2Wear in Amsterdam

http://www.dare2wear.info
ik kom altijd bij sharon vriendinnen van me laten hun piercings ook altijd bij haar zetten staat ook van 1 op de site wat zeg ik niet haha

maaruh ik ga eerdaags nog 4 navel piercngs erbij laten zetten door sharon die komen dan ook op de site

het wordt btw in de vorm van een pentagram
pi_21434883
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:27 schreef Nuek het volgende:

[..]

Als het eenmaal genezen is kun je er gerust iets in doen wat niet zo opvalt. Er zijn verschillende soorten retainers verkrijgbaar in piercingshops (of je koopt visdraad...werkt goed mits de juiste dikte en is goedkoop. Wel altijd inbrengen met een beetje vaseline o.i.d. ).

Klein voorbeeldje
[afbeelding]
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet

op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet

dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:07:47 #251
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21435542
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet

Lijkt me vreselijk onhandig en tijdens de genezingstijd pijnlijk. Volgens mij zouden de dopjes wel passen maar drukt een piercing in de tragus er wel tegenaan. Ik vind dat de twijfel waard idd. Kun je niet een andere piercing uitkiezen?
Proud Powerpauper
pi_21440743
andere behalve de tong en die vindt ik niet zo mooi

de tong heb ik al
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21443714
Kan ik trouwens niet eerder een ringetje? Ik moet nu 2 maanden lopen met een ding wat ik erg lelijk vindt Kan ik er eerder een ringetje in doen?

En ik wil dr nog wel eentje bij .. Is het mooi als ik hem hier doe? (dat grijze puntje)

[ Bericht 27% gewijzigd door Doagere op 21-08-2004 19:00:09 ]
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:34:38 #254
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_21456392
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

Dat heb ik nu met mijn industrial ... ik heb een bluetooth oorgeval voor mijn telefoon gekocht, het gaat wel, maar als ik hem te lang in heb wordt het wel pijnlijk
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:34:53 #255
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_21456397
^^^ Webby
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:46:08 #256
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21460162
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Doagere het volgende:
Kan ik trouwens niet eerder een ringetje? Ik moet nu 2 maanden lopen met een ding wat ik erg lelijk vindt Kan ik er eerder een ringetje in doen?

En ik wil dr nog wel eentje bij .. Is het mooi als ik hem hier doe? (dat grijze puntje)
Normaal gesproken verwissel je pas je sieraad als je piercing genezen is.

Mooi? Dat is toch voor iedereen anders. Je doet het toch voor jezelf? Dus als jij het mooi vindt waarom dan niet doen?
Proud Powerpauper
pi_21486447
Hallo,

Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!

Alvast bedankt,

Liefs, Leintje
  maandag 23 augustus 2004 @ 16:19:31 #258
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_21487971
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,

Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!

Alvast bedankt,

Liefs, Leintje
Ik heb precies hetzelfde. Heb laten weten dat ik het echt wil, ook informatie etc opgezocht maar ze verandert niet van mening. Ik denk dat je dan maar moet wachten tot je het huis uit mag.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_21488911
quote:
Hallo,

Alvast bedankt,

Liefs, Leintje
Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.
  maandag 23 augustus 2004 @ 17:26:23 #260
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_21489602
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 16:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.
Hetzelfde hierzo. Maar dan zullen ze er ook niet blij mee zijn.
Een navelpiercing was geen probleem .. .
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_21490420
mijn ouders warenhet er ook niet mee eens!
Heb het toch gedaan en ze hebben er verder niks van gezegd enzo

Heb hem nu al 3 jaar en nu moeten ze toch wel weten he dat ik hem heb omdat ik het zelf mooi vindt voor mezelf! En niet om gewoon stoer te doen want dan had ik hem al lang uit gedaan!!

maar ja alle ouders zijn verschillend
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21491467
quote:
Hallo,

Ik ben een meisje van 18

Liefs, Leintje
Eh, ik was 15 toen ik een ringetje in me'n oor wou. En ik bleef net zolang zeuren totdat ik er daadwerkelijk eentje mocht. Ik moest wachten tot ik 16 was (wat toen nog maar 3 maandjes duurder) en als ik hem dan nog wou dan moest ik hem maar laten zetten.

Toen ik 16 werd had ik het uit met mijn vriendin die ik had, en het maakte me alemaal niet zoveel meer uit. En nu ben ik 17 en heb me er toch maar eentje laten zetten.
pi_21492117
Ik heb een lippiercing laten zetten vandaag .
pi_21492140
Wel problemen met mn ouders nu trouwens .
pi_21492210
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:20 schreef martinuhhh het volgende:
Wel problemen met mn ouders nu trouwens :').
Ik ken dat ja, heb ik bij al mijn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk wandelend metaal. Anyway, sterkte
pi_21492249
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:22 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik ken dat ja, heb ik bij al mikjn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk
Dankje . Eerste bezoekje opa en oma gaat ook gezellig worden ben ik bang :').
pi_21492307
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef martinuhhh het volgende:
Foto!
pi_21492359
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Foto!

pi_21492461
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:27 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

[afbeelding]
! Leuk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:36:24 #270
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21492606
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Dankje . Eerste bezoekje opa en oma gaat ook gezellig worden ben ik bang .
mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.
Proud Powerpauper
pi_21492662
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.
Ik denk niet dat mijn oma nog in staat is te praten als ze me ziet .
pi_21493690
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21493714
Hoe lang moet hij er eigenlijk in blijven zitten voordat er een nieuwe in mag?
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:37:57 #274
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21494114
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef martinuhhh het volgende:
Hoe lang moet hij er eigenlijk in blijven zitten voordat er een nieuwe in mag?
Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?
Proud Powerpauper
pi_21494259
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:37 schreef Nuek het volgende:

[..]

Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?
Geen zin in gehad, nee dus .

*OP lezen gaat*

Sorry
pi_21494305
Nee daar schiet ik wat mee op .
  maandag 23 augustus 2004 @ 22:42:16 #277
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21497172
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:44 schreef martinuhhh het volgende:
Nee daar schiet ik wat mee op .
quote:
Uit O.P.:Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
En als je er zeker van wilt zijn of iets voldoende genezen is om het te wisselen dan ga je langs je piercer.
Proud Powerpauper
pi_21497286
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:42 schreef Nuek het volgende:

[..]

[..]

En als je er zeker van wilt zijn of iets voldoende genezen is om het te wisselen dan ga je langs je piercer.
Dankje . Ik ga je niet langer lastigvallen .
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:08:52 #279
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21497758
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:47 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Dankje . Ik ga je niet langer lastigvallen .
Dat is het niet. Jouw vraag komt nl. op elke pagina wel een keer aan bod. En telkens is het hetzelfde antwoord. Iedereen geneest anders en daarom is er niet precies een genezingstijd vast te stellen. Daarnaast ligt het ook aan welke piercing je hebt.
Proud Powerpauper
pi_21503320
Echt weer iets voor mij, ik neem een piercing en deze gaat na een week en 2 dagen ontsteken. Bij echt alles wat ik doe zitten consequenties!

Maargoed wat kan ik doen, mijn oor waar de piercing (zweerknopje) in zit is een keer zo dik als het andere oor. Het is gewoon ontstoken dus. Iemand tips?
pi_21503877
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:27 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

[afbeelding]
Leuk! Ik wil er ook ooit nog een, maar dan haal ik wel mn labret weg.
pi_21504793
wat is de standaard dikte van een tongpiercing?
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:03:43 #283
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21505108
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Doagere het volgende:
Echt weer iets voor mij, ik neem een piercing en deze gaat na een week en 2 dagen ontsteken. Bij echt alles wat ik doe zitten consequenties!

Maargoed wat kan ik doen, mijn oor waar de piercing (zweerknopje) in zit is een keer zo dik als het andere oor. Het is gewoon ontstoken dus. Iemand tips?
quote:

[..]

Zal ik je nu alvast uitlachen of zal ik maar even wachten??
Ga maar even langs je huisarts want je wil naturlijk niet dat je kraakbeen aangetast raakt, toch??
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21506079
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef coolbabe het volgende:

[..]

[..]

Ga maar even langs je huisarts want je wil naturlijk niet dat je kraakbeen aangetast raakt, toch??
Thja, me vriendin heeft er ook 1 laten schieten en die heeft nergens last van.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:15:46 #285
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21511137
Thja, misschien heeft je vriendin wel heel erg veel geluk gehad. Er wordt niet voor niets gewarschuwd dat het schieten van een oorbel in je kraakbeen een niet zo goed plan is.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:44:00 #286
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21516317
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Doagere het volgende:

Weet je wat? Ga maar naar je juwelier. Misschien kan hij/zij er wat aan doen.
Proud Powerpauper
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:44:37 #287
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21516336
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:46 schreef simonsvision het volgende:
wat is de standaard dikte van een tongpiercing?
1.6mm
Proud Powerpauper
pi_21518234
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef coolbabe het volgende:

[..]

[..]

Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21518333
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

[..]

Weet je wat? Ga maar naar je juwelier. Misschien kan hij/zij er wat aan doen.
Hij doet 't erom hoor, dus reacties uitlokken.

Tenminste, die indruk krijg ik .
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 22:27:09 #290
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21521077
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij doet 't erom hoor, dus reacties uitlokken.

Tenminste, die indruk krijg ik .
Same thought here. Had bijna iemand een bloemkooloor gewenst
Proud Powerpauper
pi_21521480
ach misschien kan dat weer een nieuwe hype worden, bloemkooloren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 25 augustus 2004 @ 10:13:41 #292
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_21528338
quote:
Piercing en tatoeages voor minderjarigen aan banden

Uitgegeven: 25 augustus 2004 09:27
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2004 10:01

AMSTERDAM - Het aanbrengen van piercings en tatoeages bij minderjarigen wordt aan banden gelegd. Dat kan straks alleen nog in het bijzijn van ouders. Piercings op intieme delen zoals penissen en schaamlippen worden voor jongeren onder achttien jaar verboden. Projectleider Worp van het Landelijk Centrum Hygiėne en Veiligheid (LCHV) bevestigde woensdag dat op verzoek van het ministerie van Volksgezondheid regels in die zin in de maak zijn.

Tot nu toe ontbreekt elke wetgeving op dit gebied. Vanaf medio 2005 zou die in werking moeten treden. Een woordvoerder van het ministerie tekent er wel bij aan dat het om een voorstel voor een richtlijn gaat. Of er een verbod komt op piercings onder de gordel voor jongeren is nog onzeker. De Tweede Kamer heeft het laatste woord.

Ook piercing- en tatoezaken alsmede juweliers zullen, als het aan Worp ligt, aan hygiėne- en veiligheidsvoorschriften onderworpen worden. Er komen controles door plaatselijke GGD's, zoals in Amsterdam volgens een woordvoerder nu al gebeurt. Worp werkt in in Amsterdam en zit een een werkgroep met mensen die actief zijn als piercer of tatoeėerder, dermatologen en GGD-mensen.

Worp is voor een leeftijdsgrens. Zij wil jonge mensen beschermen tegen lichamelijke en psychische schade. Kinderen van twaalf zijn nog in de groei, de tatoeage wordt er niet mooier op, stelt ze. Of het de verzorging van een eventuele wond, met het gevaar voor infecties, aankan is de vraag.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=386200&c=10
Eindelijk gaan ze hier mee beginnen. Het werd ook eens tijd. Zeker nu je de mogelijkheid hebt om bj de V&D piercings te laten zetten.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_21533690
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:13 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Eindelijk gaan ze hier mee beginnen. Het werd ook eens tijd. Zeker nu je de mogelijkheid hebt om bj de V&D piercings te laten zetten.
Ik vind het een goeie zaak, ookal heb ik mijn piercings allemaal voor mijn achttiende laten zetten. Ik vind alleen dat de leeftijd 16 behoort te zijn en niet 18. Op je 16e ben je ook al nagenoeg uitgegroeid en schat ik de meeste jongeren oud genoeg om de eventuele consequenties te voorzien en een weloverwogen beslissing erover te kunnen maken. Over dat de V&D nu ook al piercings zet, ik begrijp er het doel niet van. Wat willen ze hiermee bereiken? "Ik kom even een agenda aanschaffen, en, oja, nog een tepelpiercing graag, nu ik hier toch ben."
pi_21536117
klein probleempje hier. heeft iemand nog wat tips om een piercing los te krijgen? dat ding bij mij zit muurvast. met de hand krijg ik em niet los. wat kan ik nog meer doen?
Extremistisch gematigd.
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:44:49 #295
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21537815
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef P8 het volgende:
klein probleempje hier. heeft iemand nog wat tips om een piercing los te krijgen? dat ding bij mij zit muurvast. met de hand krijg ik em niet los. wat kan ik nog meer doen?
Probeer eens met rubberen handschoenen. Als je dat niet hebt zou je droog toiletpapier kunnen gebruiken of een zakdoekje ofzo...
Om welke piercing gaat het?
Proud Powerpauper
pi_21537954
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef martinuhhh het volgende:
Geboortedatum: 1989-02-03

En je hebt ruzie met je ouders?
Waar heb je de toestemming voor de piercer vandaan geplukt?
pi_21555970
Ben naar de kapper geweest, de eerste keer sinds mijn oorpiercing. Ik heb een pleister over de piercing gedaan, de kapsters gewaarschuwd en alles is prima gegaan
Ik was echt heel bang dat ze met de kam aan mijn piercing zouden blijven hangen en dan...ratss!!! Maar gelukkig niet dus
#geen
pi_21556036
oh ja, wisselvallige DE weer in de bocht:

Neusknopje is eruit

al twee weken en mijn neusje is weer zichzelf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21557085
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Probeer eens met rubberen handschoenen. Als je dat niet hebt zou je droog toiletpapier kunnen gebruiken of een zakdoekje ofzo...
Om welke piercing gaat het?
tepelpiercing
Extremistisch gematigd.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 15:02:39 #300
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21557430
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 14:43 schreef P8 het volgende:

[..]

tepelpiercing
Niet gelukt?