Gewoon doen kan geen kwaad... Als het werkt is het alleen maar beter en anders gebeurt er nietsquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:07 schreef daeri het volgende:
Ik denk dat dit wel hier kwijt kan..
Ik heb gewoon twee oorbellen in mijn lelletje, en die heb ik al 14 jaar, maar ik heb er ong. een half jaar geen oorbellen in gehad, maar ik vond het nu dus wel tijd voor nieuwe en heb dus ringetjes gekocht (zilver).
Ik kreeg de ringetjes er niet in en het was pijnlijk en opgezet dus heb ik de volgende dag nieuwe gekocht (knopjes) die ook zilver zijn.. alleen waren mn oren dus een beetje ontstoken, maar ik heb er nu (na een dag met knopjes) geen last meer van.
Nu is mijn vraag of ik het dan tóch zal ontsmetten met daarvoor bestemde vloeistof..? of niet?
het gaatje zat er dus nog, en de knopjes zitten erin, maar het was dus licht ontstoken...quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon ff doorsteken...
Doet ff pijn maar je heb iig weer een gaatje
Als ik het goed begrijp zitten ze er nu dus wel doorheen. Mocht dit nogmaals voorkomen dan kun je beter bij de piercingshop een tapertje halen. Dat is een handig dingetje die het gaatje iets oprekt waardoor je je ringetje (of wat dan ook) er makkelijker doorheen haalt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:22 schreef daeri het volgende:
[..]
het gaatje zat er dus nog, en de knopjes zitten erin, maar het was dus licht ontstoken...
Ter informatie, ik kreeg de ringetjes wel door het gaatje, maar ik kreeg ze niet dicht... en daardoor heb ik dus erg getrokken en gepielt aan mn oor waardoor ze geirriteerd raakten..
Website ziet er ook strak uit en overzichtelijk en ze hebben VEEL!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:43 schreef DarkElf het volgende:
http://www.roxy-shop.be/
heb hier een gouden neusstud besteld.
snelle levering, reageren op mailtjes en groot assortiment.
Ik heb ze gemaild of ze ietwat vrouwelijke naturals kunnen leveren. Ik zoek zelf een plug van jade. Moeilijk te verkrijgen en om dat uit Engeland met een creditcard te bestellen (kost 80 pond!!!) lijkt me niet zo' n goed plan.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:03 schreef DarkElf het volgende:
ja heik ben erg tevreden.
Ja ik hoor ook hele goeie dingen over Bas. Meisje die ik ken is goed bevriend met hem, hij heeft ook haar tattoe gezet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:32 schreef Webby het volgende:
Even kort:
In Hilversum ken ik Tattooshop Hilversum op de havenstraat. Kort gezegt ziet het er op het eerste gezicht niet super netjes uit, klein hokje voor piercings, maar is erg netjes en de jongen die je helpt, Bas, is echt fijn. Hij stelt je op je gemak, vertelt je eerst alles en is zeer vakkundig. Hij heeft mijn vriendin een nieuwe rechte labret gezet, nadat ze hem bij een goedkopere shop scheef had gekregen. Piercen is echt zijn passie en dat merk je goed.
(knip)
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:53 schreef Nuek het volgende:
Huh?
Ik had al antwoord. Helaas hebben ze die alleen nog in grote maten en geen paartjes.
Duur? Ik vond het niet schrikbarend. Deel je internetsite met ons dan als het zo veel goedkoper isquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:05 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat is die Roxy site (te) duuuur
Heb pas nieuwe ergens ander online gekocht, maar ik hoef dan ook niet zoveel speciaals.
Krijg alleen van 1 ringetje het balletje er niet goed inZelfs niet als hij niet meer in mn neus zit gvd!
Met een week of 8 kun je wel veilig verwisselen. Wees er iig zeker van dat je nieuwe sieraad schoon is.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer ik mijn piercingssieraad kan vervangen door een ander? Ik heb mijn piercing nu 3,5 week. (Wenkbrauw) zou het nu genoeg genezen zijn?
nuekneus?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef DarkElf het volgende:
en voor je neus Nuek?
Hoe kom je erbij dat dat minder pijnlijk is?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:13 schreef woediewokkie het volgende:
Die van mij is wel door mijn neus "geschoten", minder pijnlijk.
Zonder het achterstukkie.
Heb je de eerste post gelezen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
Ik heb er niets van gevoeld in elk geval............ Men zei dat je effe iets voelde...... nou ik wachten maar niets hoor................ of zou ik een gevoelloos type zijn. Gniff
Als het nog verder gaat hier met echt reviews wil ik voor Bianca's en Tattooshop Hilversum reviews schrijven van mijn binnenkomst tot vertrek.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook hele goeie dingen over Bas. Meisje die ik ken is goed bevriend met hem, hij heeft ook haar tattoe gezet.
Over Bianca's hoor ik minder goeie dingen; ze zou niet goed voorlichten en absurd duur zijn. Maargoed, is ook alleen van horen en zeggen natuurlijk.
Persoonlijk vind ik Chaos (tegenover Euro bioscoop) heel goed. Hij steld je goed op je gemak, zegt wat hij precies gaat doen. Je moet een overeenkomst tekenen dat je niet onder invloed van iets bent of bepaalde gevaarlijke ziektes hebt e.d. Je krijgt zijn 06 dus je kan hem altijd bellen met vragen enzo. Super aardige gozer. Net hokje voor piercen.![]()
Bij de piercingshop kunnen ze je dat zo vertellen en helpen ze bij het verwisselen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb mijn neuspiercing nu bijna 7 weken. Ik heb hem laten piercen. Hij is volgens mij nu wel genezen dus nu wil ik er iets anders is. Ik wil graag een ringetje. Maar nu vraag ik me af wat de diameter van zo'n neusring moet zijn. De piercing zit niet echt hoog. Hij zit eerder wat lager in mijn neusvleugel dan in het midden.
Heeft iemand advies voor mij?
Ja of een stukje plastic folie ofzo? Wel foto makenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef DuchessX het volgende:
Overigens, ik durf niet naar de kapper te gaan, ben bang dat met verven troep in mijn oorpiercing komt. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen? Zou het afdoende zijn om een pleister over die piercing te plakken?? (Oorpiercing is niet helemaal genezen)
Over pleisters gesproken: ik had een nieuwe navelpiercing "geplaatst" maar die ging ontsteken. Ik had eerst een ringetje, maar daar kreeg ik het balletje niet meer terug opquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef DuchessX het volgende:
Overigens, ik durf niet naar de kapper te gaan, ben bang dat met verven troep in mijn oorpiercing komt. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen? Zou het afdoende zijn om een pleister over die piercing te plakken?? (Oorpiercing is niet helemaal genezen)
ik zet hem bij mijn favorietenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:48 schreef DuchessX het volgende:
Als we dan toch reclame gaan maken voor piercingshops, bij deze 'de mijne':
www.bellenouvelle.nl
Zit in Eindhoven op de Kruisstraat, ben er zeer vakkundig geholpen.
Als je dan ergens tegenaan loopt en dat onderste gaat zo in je oog, lekkerquote:
Ook wel eens geweest om een ringetje te halen. Spreekt de rest van de staff wel normaal nederlands/belgisch trouwens?quote:Op maandag 26 juli 2004 07:46 schreef racing_max het volgende:
dit is mijn piercer
http://www.wildcat.be/
hier heb ik een navel en een tepel piercing laten zetten
tepel is nu 1.8 en navel is tot 4mm
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:29 schreef brechtje het volgende:
Ik ben 13 en mag een neuspiercin,g hopelijk ergens in deze week nogIk heb er zoooo zin in! zo'n mooi dingetje in je neus enzo
Ik neem geen ringetje maar zo'n knopje
Maar ik wil er even zo'n uitleg over..
Hoe doen je z''n piercing in je neus? Met zo'n pistool en houden je zo je neusgat beet ofzo?
En wat zijn de kosten ongeveer?
Als iemand dit weet, please!!! Geef even reactie of mail even naar gek_wyffiej@hotmail.com alvast HEEEEEL erg bedankt
degene die piercen kunnen niet allemaal nederlands maar wel engelsquote:Op maandag 26 juli 2004 13:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook wel eens geweest om een ringetje te halen. Spreekt de rest van de staff wel normaal nederlands/belgisch trouwens?
Je gaat het laten schieten? Ze hebben een apparaatje dat ze op je neus zetten (dit houden ze vast) en dan drukken ze ergens op en zo schiet het knopje erin. Hetzelfde principe als oorbellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als je gaatjes in je oren (oorlel) laat piercen, heb je dan een kleinere kans op zeer/beurs kraakbeen?
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leukquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is??
Twee jaar geleden had ik hem voor het eerst laten zetten, die heb ik er na een paar maanden weer uitgehaald omdat het mijn tandvlees een beetje kapot maaktequote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Foto's Scandalous?
Leuk, wel foto's posten als je een piercing neemt hequote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat die site van die piercer te bekijken en mijn oog viel op die foto
Maar ja, kon hem niet meteen saven he, dus dan maar de moeilijke weg.
Ik heb een mapje (my pictures dus) waarin ik mooie foto's en plaatjes bewaar, word ik blij van als ik die zo af en toe bekijk.
Ik ga er niets mee doen, maar heb nu wel een eikpunt waar ik de piercing wil mocht ik hem gaan nemen
Hahaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeen
Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leuk
Maar ik ben nu al 3 jaar aan het dubben eigenlijk...
Je kunt de kant van het knopje die aan de binnenkant van je lip zit van kunststof nemen, dan slaat dat metaal niet steeds tegen je tanden (zeker in je slaap).
Wanneer hak jij de knoop door?
Ik heb mijn piercer even gebeld, en die zei dat ik 2 tot 4 maanden moet wachten omdat het dan pas genezen is...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer ik mijn piercingssieraad kan vervangen door een ander? Ik heb mijn piercing nu 3,5 week. (Wenkbrauw) zou het nu genoeg genezen zijn?
Dank je!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....
Oh en Scandalous, geweldige foto's!!Staat je erg mooi! Dit maakt het me alleen nog maar makkelijker... En als ik er een laat zetten, dan ook dichter bij de lip, dat vind ik ook het beste staan...
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat hier niet echt een piercingding dichtbij zit wil ik graag voor mn vriendin zo'n soort piercing bestellen:
[afbeelding]
iemand enig idee of ik zoiets online kan bestellen en waar?
Brechtje, je hebt in deze topic hopelijk wel gelezen wat de risico's van schieten zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (Piercing online bestellen):
[..]
tnx!quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weer
http://www.mariebelle.nl
op http://piercing.pagina.nl/ staan er nog wel wat
quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weer
http://www.mariebelle.nl
op http://piercing.pagina.nl/ staan er nog wel wat
Hmm,daarom ga ik zelf altijd liever naar de piercer om juwelen te kopen. Krijg je precies de goede maat en kun je het meteen laten steriliserenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
Weet je niet wat er door past? Maar je hebt zelf toch al en ringetje, weet je daar dan ook de afmetingen niet van?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
het doet bijna geen pijn. Ik had de eerste tijd dat het in m'n gezichtsveld zat, waardoor ik steeds een beetje scheel ging kijkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef brechtje het volgende:
Vraag:
Hoe voelt het precies om een neuspiercing te hebben ? doet het pijn emt die naald enzo? Even veel als je oor ofzo?
Ik heb die van mij er kort geleden uit gehaald. Bij mij was het staafje te lang waardoor het tandvlees naar beneden wed geduwd. Als dat te lang blijft zitten gaan je tanden los zitten en kunnen zelfs uitvallen! Maarrrrr! Dat kwam bij mij achteraf gezien omdat de piercer misschien minder kundig was dan ik dacht. Als mijn tandvlees weer in orde is laat ik m misschien opnieuw zetten maar dan ergens anders. Het geneest trouwens vrij snel. Althans bij mij wel, sneller als een tongpiercing naar mijn mening. ik heb laast trouwens een neuspiercing laten zetten in Utrecht bij Magic tattoo en piercing studio's. (www.magictattoo.nl) Zijn er meer mensen bekent met piercers uit Utrecht? Ik ben in ieder geval erg tevreden over magictattoo. De rest van de Utrechtste piercers maakten op mij niet zo'n denderende indruk..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Ik vond het laten piercen van m'n neus redelijk pijnlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat dat deel van de neus relatief dik is bij mij. Het verschilt sowieso wel per persoon. Ik heb bijv weer andere piercings waar ik weinig van voelde. Maar ik zou m wel laten piercen en niet schieten. Piercen is veel beter ivm het genezings proces enzow.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef brechtje het volgende:
Vraag:
Hoe voelt het precies om een neuspiercing te hebben ? doet het pijn emt die naald enzo? Even veel als je oor ofzo?
Ik had dus precies hetzelfde. Mijn tandvlees werd naar beneden geduwd. 2 jaar later was alles weer goed en heb ik hem opnieuw laten zetten, ditmaal door een goede piercerquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ik heb die van mij er kort geleden uit gehaald. Bij mij was het staafje te lang waardoor het tandvlees naar beneden wed geduwd. Als dat te lang blijft zitten gaan je tanden los zitten en kunnen zelfs uitvallen! Maarrrrr! Dat kwam bij mij achteraf gezien omdat de piercer misschien minder kundig was dan ik dacht. Als mijn tandvlees weer in orde is laat ik m misschien opnieuw zetten maar dan ergens anders.
Ja.. ik heb er 50 voor betaaldquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe duur is die van jou Scandalous?
Die Labret (da's toch de lippiercing?).
Nette prijsquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja.. ik heb er 50 voor betaald![]()
Best wel ja, en de vorige keer had ik er 35 voor betaald maar die zat dan ook scheef en molde mn tandvleesquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:12 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nette prijs![]()
Ik ben nog nooit een piercer tegengekomen die pierced onder de 40 euri. De mijne pierced alles voor 50, en super goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Best wel ja, en de vorige keer had ik er 35 voor betaald maar die zat dan ook scheef en molde mn tandvleesDeze is perfect.
Yep, inclusief sieraadquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Met knopje? (wordt wel een beetje slow-chat zo he).
Nog meer vragen dan maar
Hoe lang duurt het ongeveer tot het geneest?
Hoe pijnlijk is het piercen? Zwelt het erg?
Moet je terug om een definitief knopje in te kunnen laten zetten ofzo?
Hoe ontsmet je het wondje? (mondwater binnen en sterilon buiten ofzo?)
Yep, die van mij ook, laatste piercings waren allemaal 50quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een piercer tegengekomen die pierced onder de 40 euri. De mijne pierced alles voor 50, en super goed![]()
moet ik ff kijken, maar dan ziet ie er hetzelfde uit hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:52 schreef Riann het volgende:
Scandalous ziet erg cool uit. Heb je ook een foto van je tongpiercing van de voorkant???
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ik zie het als een pinnetje maar daarnaast zit een rood rondje. Misschien als ik het van de voorkant zie dat ik het dan wel duidelijk zie hoe het zitquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
moet ik ff kijken, maar dan ziet ie er hetzelfde uit hoor![]()
Ahh.. De piercing is doorzichtig, je kunt dus het staafje erdoor zien.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ik zie het als een pinnetje maar daarnaast zit een rood rondje. Misschien als ik het van de voorkant zie dat ik het dan wel duidelijk zie hoe het zit![]()
aaah zo nu snap ik het.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ahh.. De piercing is doorzichtig, je kunt dus het staafje erdoor zien.
linken gaat perfectquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.
[afbeelding]
<knip>
Zwelt het erg nadat je die piercing hebt laten zetten? En heb je er ook "last" van, pijn oid??quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik had dus precies hetzelfde. Mijn tandvlees werd naar beneden geduwd. 2 jaar later was alles weer goed en heb ik hem opnieuw laten zetten, ditmaal door een goede piercer![]()
Dat ligt echt per persoon verschillend. Het is wel wat gevoelig maar dat zijn alle piercings aan het begin. De ene piercing wat meer dan de andere...quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:43 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Zwelt het erg nadat je die piercing hebt laten zetten? En heb je er ook "last" van, pijn oid??
Ik wil em misschien deze week laten zetten, maar dancevalley is dit weekend en dan wil ik er niet zoveel last van hebben.... Vandaar...quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:38 schreef Nuek het volgende:
Dat ligt echt per persoon verschillend. Het is wel wat gevoelig maar dat zijn alle piercings aan het begin. De ene piercing wat meer dan de andere...![]()
is het wetenschappijlijk aangetoond dat die dingen bestaan dan? volgens mij is et net zoiets als aardstralen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 04:01 schreef Zenchi het volgende:
verneukt je meridianen
Dan worden ze wellicht versterktquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef P8 het volgende:
[..]
is het wetenschappijlijk aangetoond dat die dingen bestaan dan? volgens mij is et net zoiets als aardstralen.
You've got mail!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:42 schreef Nuek het volgende:
Tot nu toe heb ik iets van 4 mails ontvangen met bevindingen over verscheidene piercingshops. Dit lijkt me (nog) niet voldoende om een lijst te maken.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:03 schreef Riann het volgende:
kruisje oldenzaaltje
Idd mooi is andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat dus idd echt lelijk staan
je bent toch geen stier?
Stieren horen niet gepierced te zijn!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat dus idd echt lelijk staan
je bent toch geen stier?
nee maar zij hebben wel vaak een ring door hun neusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Stieren horen niet gepierced te zijn!
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee maar zij hebben wel vaak een ring door hun neus
vindt ik persoonlijk ook minder! nog minder dan gewoon een knopje en dat vindt ik al niet mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan anders
[afbeelding]
Nee, het is nu wel goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kruisjes
je hebt waarschijnlijk een beveiliging of iets dergelijks bij je lycos account erop staan! moet je er ff af halen
Thanxs!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:17 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
oww ff f5-en en ze doen het wel weer
geen mooie plek voor een jongen eerlijk gezegd
vindt ik had er bij moeten staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:23 schreef Doagere het volgende:
[..]
Thanxs!![]()
Staat je lief.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan anders
[afbeelding]
Jouw probleemquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:06 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kruisje hier bij mij
waarom zo boos op mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Jouw probleem
Niet verkeerd trouwens, mevrouw D.E.
donequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:11 schreef DarkElf het volgende:
oldenzaaltjuh wil je alsjeblieft de link naar die foto weghalen?
Dat is ook leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:16 schreef Nuek het volgende:
ow.. ik vind het wel leuk staan eigenlijk... Ik zit er ook over te dubben maar dan wel een staafje zodat je eigenlijk alleen de bolletjes aan de zijkanten ziet.
Ehm... Gatverderdamme! Dat is dus gewoon een hele verzameling lelijke piercings bij elkaar...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
die in der neus dus
dat koeiegeval dus
nee ik vindt hem niet mooi
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef Nuek het volgende:
[..]
Staat je lief.
ja die vind ik mooi! Maar wel een ringetje erdoor doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:15 schreef Doagere het volgende:
Ik heb er vandaag eentje samen met me vriendin laten zetten!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief?Dat hoor ik niet echt vaak nee
Ah ok, ook primaquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.
Ik vind het je goed staan maar reageerde dus met opzet overdreven.
sory bedoelde niet gemeenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief?Dat hoor ik niet echt vaak nee
ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.
Ik vind het je goed staan maar reageerde dus met opzet overdreven.
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komen
anderen zullen mijn tongpiercing ook niks vinden en dat wordt ook wel gezegd! Doet me verder niks maar ze mogen het van mij part duizenden keren zeggen tegen me hoor![]()
Hm inderdaad alles loopt nu nogal door elkaar ik snap er zelf weinig meer vanquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.
ja ik voelde me aangesproken ja! en dat is ook erg logisch omdat ik de enige was die er wat van zei ezno! en een eerdere opmerki9ng van jou naar mij maakt dat ook wel duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.
Ik heb nu al ruim 2 jaar een piercing onder mijn lip (niet in het midden maar schuin) en ik heb er nog nooit last van gehad. Volgens de tandarts heeft het mijn tanden en tandvlees niet geschaadt dus ben voorlopig ook niet van plan hem uit te halen. Maar een vriendin van me moest hem wel uit halen omdat het glazuur op haar tanden werd aangetast ofzo...quote:Op dinsdag 27 juli schreef Dreuzel het volgende:
Bij je piercingshop hebben ze je vast wel ingelicht wat je wel en niet moest laten om je piercing zo goed mogelijk te kunnen laten genezen. Ik vind het volstrekt onverantwoord dat je niet goed voor jezelf zorgt. Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:45 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Ik heb op mijn 16e een navelpiercing laten schieten bij SkinArt in Utrecht (A'damsestraatweg).
De service was perfect, alles werd steriel gedaan, perfecte nazorg (gratis piercing laten verwisselen enzo).
Echter, toen ik die zomer op vakantie ging naar Frankrijk, en het water daar niet helemaal jofel was (moest het eigelijk koken, maar had daar dus ECHT geen zin in!) is hij die vakantie zo erg gaan ontsteken dat ik hem heb moeten verwijderen. (er zat een giga onderhuidse ontsteking onder)
Nu, 2 jaar later, wil ik hem opnieuw laten zetten.
Er zit alleen wel een littekentje en aan de onderkant kun je er nog een stukje in.
Heeft iemand ervaring met het 'opnieuw' piercen en kan mij adviseren qua schoonmaken enzo? Ik laat hem net na mijn vakantie schieten, dus hoef me niet druk te maken om vervuild zwemwater e.d...
wat mij is verteld door mijn piercer, is dat je bij een ontsteking moet schoon maken met sterilon of chloorhexadine. en om de genezing te stimuleren kan je zinkzalf gebruiken. maar van een anti-biotica kuur heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef Nuek het volgende:
Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.
Als je een onwijze onsteking ergens anders hebt (bijv. keelontsteking) krijg je dat toch ook?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:42 schreef P8 het volgende:
[..]
wat mij is verteld door mijn piercer, is dat je bij een ontsteking moet schoon maken met sterilon of chloorhexadine. en om de genezing te stimuleren kan je zinkzalf gebruiken. maar van een anti-biotica kuur heb ik nog nooit gehoord.
In een navelpiercing?? Op de huid heb ik er goede ervaringen mee, maar om dat nou in je piercing te frutten ... help me out?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:38 schreef P8 het volgende:
zinkzalf is ook een wondermiddel
Ja, voor babybilletjes bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:38 schreef P8 het volgende:
zinkzalf is ook een wondermiddel
Je kunt altijd veilig zout gedestilleerd water gebruiken. Het voordeel ervan vind ikzelf dat er gewoon nooit zeepresten achter kunnen blijven Unicurazeep doet zijn werk ook en is ook anti-bacterieel. Ik ben er alleen zelf gevoelig voor dus is zout water een alternatief (wat naar mijn idee ook beter werkt).quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:56 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Sorry voor de woordkeus, ik weet dat ie geprikt wordt ipv geschoten...
Dus wanneer ik mijn navel opnieuw laat piercen, en hij mocht weer gaan ontsteken, is gekookt water met zout de beste remedie? Hoe moet je dat dan fatsoenlijk op je buik krijgen en houden? Kopje? En weekt de rotzooi er dan vanzelf uit?
Ik doe het in ieder geval na mijn vakantie, vorige keer had ik m in februari laten zetten, in juni een andere piercing er in en in juli gingen we naar de camping in Frankrijk... ik wil nu gewoon mijn navel de hele winter de kans geven om te genezen, en dan rond mei een andere piercing er in... ben veel te bang voor een nieuwe ontsteking! Mijn piercing shop adviseerde me om 2 maal daags te draaien onder de douche met unicura handzeep (blokje, niet vloeibaar)
Klopt dit en wie heeft er nog tips m.b.t. het schoonhouden?
Mijn idee is namelijk dat als je twee maal daags draait met die zeep, dat de wond week blijft en niet de kans krijgt om te helen... ik kan verkeerd zitten maar kan me voorstellen dat je lichaam zo reageert.
waarom niet? Ik heb een tepelpiercing en er werd mij aanbevolen om het te gebruiken. Na 2 dagen zag je al dat het beter werd. en daarnaast droog je de huid er volgens mij nauwelijk mee uit.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ja, voor babybilletjes bijvoorbeeld.
Hoe droger de piercing is hoe eerder het heelt en hoe minder stof en andere rotzooi het aantrekt. Lijkt mij niet zo verstandig om dat in een navelpiercing te smeren ondanks dat het de wond een beetje dichttrekt.
bron: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=1276&Method=infotekstquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:19 schreef P8 het volgende:
[..]
waarom niet? Ik heb een tepelpiercing en er werd mij aanbevolen om het te gebruiken. Na 2 dagen zag je al dat het beter werd. en daarnaast droog je de huid er volgens mij nauwelijk mee uit.
Waarom zou je dat gebruiken? (Buikgriep?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef Vava het volgende:
En echineaforce? Daar is een creme van maar ook een oplossing, zou dit ook kunnen?
Niks mis mee, ook geen buikgriep maar ik vroeg het me af, iemand gaf me die tip namelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gebruiken? (Buikgriep?)
Wat is er mis met een zoutoplossing?
daar staat het al. maar ik snap niet hoe je opquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:35 schreef Nuek het volgende:
[..]
bron: http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=1276&Method=infotekst
1. Wat doet dit middel en waarbij wordt het gebruikt?
Zinkoxide werkt licht samentrekkend en beschermend op de huid. afhankelijk van de basis waarin het is verwerkt, werkt het ook indrogend, jeukstillend of verkoelend .
Zinkoxide wordt bij veel huidaandoeningen gebruikt. De belangrijkste aandoeningen waarbij het kan worden toegepast zijn eczeem, luiereczeem, jeuk, koortslip en krentenbaard.
komt. En dat zalf op piercings vuil aantrekt heb je helemaal gelijk in. daar had ik nooit over nagedacht maar onbewust wel verholpen door er altijd steriel gaas over heen te doen. Ik had nooit zin in die zalf in mn klerenquote:maar zodra je het in een wond gaat smeren kun je geen fatsoenlijk resultaat te verwachten. Het blijft een (ietwat vettige) zalf en zalf op piercings trekt vuil aan.
You horny little buggerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:52 schreef Weekender het volgende:
uhm, foto's?
Wat nou? als jij een mening kan geven erover zonder het te zien ben jij einstein.. (wist ff niemand anders te verzinnen)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:53 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
You horny little bugger
Geen idee, daar heb ik nou echt geen verstand van. Maar ik vind ze altijd wel sexy.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:55 schreef Meisssie het volgende:
haha heb d'r wel een foto van maar toen had ik hem net 5 weken dus dat schiet niet op. misschien dat ik er straks 1 kan maken als me vriend er is. maar jullie weten niet of het uitgroei is of niet?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:56 schreef Frank112 het volgende:
[..]
Wat nou? als jij een mening kan geven erover zonder het te zien ben jij einstein.. (wist ff niemand anders te verzinnen)
misschien heb je gelijk of je geilt er gewoon op..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:56 schreef Frank112 het volgende:
[..]
Wat nou? als jij een mening kan geven erover zonder het te zien ben jij einstein.. (wist ff niemand anders te verzinnen)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:56 schreef Frank112 het volgende:
[..]
Je ziet hem niet door de huid heen zitten, maar doordat je nu meer staafje ziet denk ik dat ie dus is uitgegroeid. de piercer zei dat ik al 2 of 3 maanden een ontsteking had zitten, maar heb nog nooit pijn gehad ofzo, dus dacht dat ie gewoon aan het genezen was.... maar het is inderdaad zonde om hem eruit te halen en als het ff kan doe ik dat ook niet. ben er veels te blij meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
Als-ie iets meer naar buiten is gekomen en je hem door de huid heen kunt zien, is-ie idd door dat wilde vlees/ontsteking wat uitgegroeid.
Ik heb dat ook bij 1 van mijn piercings die dus helaas niet meer recht zit, maar ik vind het ook zonde om hem eruit te halen.
Je kunt het voorkomen door hem goed schoon te houden, maar soms voorkom je gewoon niet dat zoiets gebeurt. Het is volgens mij, jammer genoeg, niet meer terug te draaien.
Genezen duurt langer dan menigeen denkt bij navelpiercings. Ik denk ook dat ie ietwat uitgegroeid is. Als het lelijk zit of scheef is gaan hangen zou ik het opnieuw laten prikken. Je hebt het voor de versiering, toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:55 schreef Meisssie het volgende:
[..]
Je ziet hem niet door de huid heen zitten, maar doordat je nu meer staafje ziet denk ik dat ie dus is uitgegroeid. de piercer zei dat ik al 2 of 3 maanden een ontsteking had zitten, maar heb nog nooit pijn gehad ofzo, dus dacht dat ie gewoon aan het genezen was.... maar het is inderdaad zonde om hem eruit te halen en als het ff kan doe ik dat ook niet. ben er veels te blij mee![]()
Ja, dat mag. Er staat niets over in de wet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:12 schreef dafjedaf het volgende:
Weet iemand vanaf welke leeftijd piercings WETTELIJK zijn toegestaan? Ik weet dat gaatjes in de oorlel geschoten worden bij kleuters al, maar ik vroeg me af wat er in de wet staat over piercen. Iemand een idee? Het is voor een artikel wat ik aan het schrijven ben. Bijvoorbeeld een piercing in de bovenkant van het oor (dus door kraakbeen) bij een meisje van 11? Mag dat eigenlijk wel?
Ik vind het belachelijk! Als een moeder vind dat een kind van 7 een navelpiercing moet hebben, kan ze dat zomaar laten doen? Ik vind het echt belachelijk.... Ik heb zitten googelen en het voorbeeld wat ik noemde komt niet bij een morsig achterafzaakje weg, maar van de V&D. Wat vind jij daar nou van Nuek? Ik heb nu email contact met de PR afdeling van V&D en ben van plan er een artikel over te schrijven, ik zal het op fok! plaatsen. V&D doet zelfs tepelpiercings, ze doen alles behalve genitaal. Op de website staat vanaf 14 jaar maar als de ouders mee gaan is er eigenlijk nooit een probleem zegt google. *zucht*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:14 schreef Nuek het volgende:
Ja, dat mag. Er staat niets over in de wet.
Ik ben met je eens dat het onverantwoord is. Ik vind zelfs dat navelpiercings bij de meeste 16 jarigen nog veel te vroeg gezet worden (lees verhaaltje ontstoken navel hierboven ergens eens, onverantwoord en geen benul hebben wat ze aan het doen zijn).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:20 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk! Als een moeder vind dat een kind van 7 een navelpiercing moet hebben, kan ze dat zomaar laten doen? Ik vind het echt belachelijk.... Ik heb zitten googelen en het voorbeeld wat ik noemde komt niet bij een morsig achterafzaakje weg, maar van de V&D. Wat vind jij daar nou van Nuek? Ik heb nu email contact met de PR afdeling van V&D en ben van plan er een artikel over te schrijven, ik zal het op fok! plaatsen. V&D doet zelfs tepelpiercings, ze doen alles behalve genitaal. Op de website staat vanaf 14 jaar maar als de ouders mee gaan is er eigenlijk nooit een probleem zegt google. *zucht*
Als mensen hier hun mening willen geven, zal ik die misschien verwerken in het artikel.
http://213.136.13.140/Index/0,4306,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2F213.136.13.140%2FPagina%2F0%2C7090%2C31-1-2528-2926-2127195-1438-730825-%2C00.htmlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:24 schreef Nuek het volgende:
Btw: linkje? Ik wil dat graag lezen...
Tja.. daar komen de bloemkooloren.........quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:27 schreef dafjedaf het volgende:
Als de moeder mee is is het geen probleem bij V&D. Het is "maar" een oor. Het is verdorie kraakbeen, dat is wel even wat anders dan een oorlel zeg! En ik ken ook geen goeie piercer die neuspiercings met een pistool zet, en dat doen ze daar ook...
Ik zoek nog een fotograaf voor mn artikel, bij mij melden alstublieft
Ja ik zat al te kijken hoe ik die link klikbaar maak en er "klik" neerzet ipv de hele link, waar staat dat ergens want ik heb er al meerdere faqs op nagezocht...?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Nuek het volgende:
Verander je linkje effe in http://tinyurl.com/7y9up (klein tipje bij lange links)
Precies, V&D beweert dat piercen doodnormaal is geworden en bij de jongerencultuur hoort en dat die meiden anders ook wel een piercing zouden nemen maar liever in een warenhuis zich laten piercen dan in een achterafzaakje. Dat is blijkbaar hun bewoording voor specialisten met jaren ervaring en een smetteloos schone werkomgeving. Juist dat piercing niet super toegankelijk is zet er toe aan om het goed te overwegen, je goed te informeren en niet zomaar tussen het kopen van een agenda en een multomap door een piercing te laten plaatsen. Piercen moet je serieus nemen en de nazorg ook, en ik denk dat dat op deze manier niet wordt gestimuleerd. Bovendien denk ik dat die kinderen zo minder serieus nadenken over piercings, hun vriendinnen laten er iets in knallen, dus ze leggen zelf ook 7 euro neer en hebben een piercing in hun neus... Inderdaad, in een piercingshop zouden ze niet geholpen worden...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Nuek het volgende:
Wij richten ons op jongeren, vooral meisjes, vanaf een jaar of dertien tot twintig
Ja, die 13 jarigen zijn niet te schijterig zo'n zaak in te lopen maar ze zijn bang om afgewezen te worden, of uitgelachen!
Lekker professioneel... In een normale piercingshop zouden ze niet geholpen worden.
Ik zal je even mailenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Nuek het volgende:
Ik maak wel eens foto's maar eigenlijk meer om ze naderhand te bewerken
Wat wil je dat ik doe? Je mag trouwens wel mailen of msn.
Jazekerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:36 schreef Scandalous het volgende:
Piercen in de V&D ?![]()
Oh, dat heb ik nooit gelezen. Een halve theelepel is genoeg. Het bijt trouwens niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:09 schreef Vava het volgende:
Nuek, ik had het al eerder gevraagd maar misschien heb je er overheen gelezen. Ik ben wel benieuwd naar de verhouding water/zout dus hoeveel zout in een klein glaasje water? Dat het niet ontzettend gaat bijten ofzo
Okay bedankt! Ik ga het proberen, door de warmte is het een klein beetje gaan irriteren, niet erg gelukkig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:15 schreef Nuek het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nooit gelezen. Een halve theelepel is genoeg. Het bijt trouwens niet!
Zelf had ik mijn navel nogmaals gestretched en dat was ietsje gaan onsteken door het warme weer en de lange reis. Ik ben een paar keer wezen zwemmen in heel schoon helder zeewater en daarna was het echt over.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:17 schreef Maart85 het volgende:
Hey mensen,
ik ben van plan om zeer binnekort een tongpiercing te laten schieten.
En ik wil graag dan ook dat dit zo veilig mogelijk etcetc verloopt.
Dus nu was mijn vraagje of jullie goede adresjes weten in omgeving haarlem/amsterdam.
Shops die erkend zijn etcetc....
Ik heb zelf veel gehoord over Body Manipulations in Adam...
maar mischien weet iemand andere opties??
Maart
Meid gaaaaaaaaaaaaaat ie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:39 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
piercings schiet je niet
jeuj ik ben een meid!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:13 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Meid gaaaaaaaaaaaaaat ie?![]()
post anders wat nuttigs....
Ik kan me zo voorstellen dat een verbrande huid of rode huid rondom de navel en dus wondje niet bevordelijk is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:32 schreef dafjedaf het volgende:
Ik hoor van een aantal meisjes met navelpiercings dat hen wordt aangeraden er mee in de zon te gaan zitten (dezelfde dag nog liefst) omdat dit goed zou zijn voor het helingsproces. Mijn piercer zegt juist een aantal weken niet in de zon ermee (iig niet veel). Wat klopt er nou?
Denk ik ook. Het is wel goed het droog te houden ipv zweterig maar er vet mee in de zon gaan zitten lijkt me niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat een verbrande huid of rode huid rondom de navel en dus wondje niet bevordelijk is.
Eh, ik heb mijn piercing ook laten schieten hoor! Gewoon bij een juwelier. En ik heb nergens last van!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:32 schreef Nuek het volgende:
[..]
Tja.. daar komen de bloemkooloren.........
En achteraf zeiken dat piercen slecht is! Terwijl ze niet gepierced worden maar geschoten. Zielig. Ouders moeten opgevoed worden.
Wat voor piercing? En waarom zou je niet gewoon naar een expert gaan voor een piercing, je haalt je brood toch ook niet bij de slager>?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Doagere het volgende:
[..]
Eh, ik heb mijn piercing ook laten schieten hoor! Gewoon bij een juwelier. En ik heb nergens last van!
Een zweerknopje bovenin, ik vroeg een ringetje maar ik moest eerst deze ongeveer 2 maand in laten, goed draaien en 2x daags met sterilon schoon houden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat voor piercing? En waarom zou je niet gewoon naar een expert gaan voor een piercing, je haalt je brood toch ook niet bij de slager>?
Misschien moet je de openingspost eens doorlezen. Daar staat alles precies in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:44 schreef Doagere het volgende:
[..]
Een zweerknopje bovenin, ik vroeg een ringetje maar ik moest eerst deze ongeveer 2 maand in laten, goed draaien en 2x daags met sterilon schoon houden.
Dat draaien gaat steeds makkelijker, en wondje is 'genezen'
[afbeelding]
^^ Dat was toen ik hem net had laten schieten.![]()
Ik heb natuurlijk wel gevraagt, maar het koste rond de 35 en de 40 euro. Toen ik vroeg bij een juwelier koste het 7 euro. Dus betaal ik niet extra veel..
Wat is trouwens het verschil tussen een piercing laten schieten, of een piercing te laten piercen.
Dan heb je mazzel gehad..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Doagere het volgende:
[..]
Eh, ik heb mijn piercing ook laten schieten hoor! Gewoon bij een juwelier. En ik heb nergens last van!
Ik voel er niets meer van.. Denk ook wel dat het aan de hygiene ligt hoor. Maarja, volgende keer laat ik het dan doen bij een profesionele piercer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad..
Schieten in kraakbeen en elders ( behalve in oorlel, dat kan nog wel) is gewoon niet verstandig!
Lees de openingspost nog eens! Bij een juwelier kunnen ze het _nooit_ zo hygienisch doen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:49 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik voel er niets meer van.. Denk ook wel dat het aan de hygiene ligt hoor. Maarja, volgende keer laat ik het dan doen bij een profesionele piercer.![]()
Nee, maar je kunt het wel goed schoon maken/houden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:03 schreef Nuek het volgende:
[..]
Lees de openingspost nog eens! Bij een juwelier kunnen ze het _nooit_ zo hygienisch doen.
Ah nee, dan is het goed. Je wast hepatitis nl. zo wegquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:41 schreef Doagere het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt het wel goed schoon maken/houden.
Wat loop je altijd te zeiken zegquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:33 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ah nee, dan is het goed. Je wast hepatitis nl. zo weg![]()
Boehoe :'( .... Het zal mij een worst wezen wat jij allemaal vindt en wat jij allemaal leest. Ik zeik niet, ik geef mijn mening en ik vind het erg zielig als mensen ziek worden of geinfecteerde lichaamsdelen hebben of krijgen. Ktnx.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat loop je altijd te zeiken zeg
Ik lees dit topic en het tattootopic regelmatig en ik word zo langzamerhand strontberoerd van dat eeuwige gezeik.
Als je alles beter weet, kun je dat ook op een normale manier zeggen zonder die eeuwigesmiley.
We zijn helaas niet allemaal zo volge'prikt' als jij, dus niet iedereen heeft er evenveel verstand van.
Accepteer dat gewoon ipv als een gefrustreerde zeikerd hier te posten.
En ik heb ook wel eens geneukt zonder condoom en ik had geen soa.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Doagere het volgende:
Volgens mij is dat titanium. Naast dat er titanium gebruikt wordt zal alles waarmee de piercing geplaatst moet worden ontsmet moeten zijn. Dan heb je de minste kans op infecties.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef Vava het volgende:
Wat is eigenlijk het veiligst? Chirurgisch staal, zilver, titanium.... waarmee heb je dus de minste kans op irritatie?
Om wat voor piercing gaat het? Een labret, tong of scrumper?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:14 schreef Ska-te het volgende:
Ik ben op zoek naar piercing (ringetje) dat helemaal van rubber is, of iig van een zachter materiaal. Dus niet alleen het balletje maar het ringetje zelf ook.
Dit omdat mijn tand stuk gaat, ik mn piercing er dus uit moet halen. Maar als er iets is van een zachter materiaal kan ik dat er dus in doen en toch mn piercing houden. Weet iemand of dit uberhaupt wel bestaat??
Plastic ringetjes zijn wel te koop. Moet je wel goed zoeken. Het draagt voor geen meter en het gaatje (litteken) wordt er ook niet mooier op. (Ik zou het zelf ook niet als oplossing zien geloof ik)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:29 schreef Ska-te het volgende:
Hij zit aan de zijkant van mn onderlip. Ik kies ook voor mn tanden, daarom vraag ik of er ringetjes zijn van rubber zodat ze niet verder beschadigd worden, en mn tand gemaakt wordt door mn tandarts.
Heb je enig idee hoer dat plastic werkt? En vooral waar ik dat kan halen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Lyve het volgende:
Ik heb sinds 15 maanden een navelpiercing, ben er heel gelukkig mee MAAR....
Er komt nog steeds rotzooi uit
Ik heb destijds altijd alles netjes schoongemaakt en zo dus daar kan het niet aan liggen en ook nu ontsmet ik de piercing regelmatig.
Ik heb contact opgenomen met het piercingstudio en die zeiden dat het heel normaal is en dat er altijd wat troep uit komt, maar eigenlijk geloof ik daar niets van. Een vriendin van mij heeft twee maanden later een piercing genomen en heeft nergens meer last van. Ik heb verder ook geen pijn of dat het rood of anders geļrriteerd is. Het is dus ook niet ontstoken lijkt me
Weten jullie misschien of dit normaal is? En of er iets aan te doen is?
TNX
Niet met ringetjes dragen. Wel met stretchers (bijna hetzelfde). De hele (nieuwe) huidlaag ging erdoor kapot.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:08 schreef Ska-te het volgende:
Heb je zelf ervaring met plastic ringetjes ???
Wat is 'regelmatig ontsmetten' en waarmee doe je dat? Wat voor soort sieraad draag je en van welk materiaal? Misschien is het gewoon vuil en stof? Verder ligt bij iedereen de genezingstijd verschillend, het zou best kunnen dat het nog niet door en door genezen is. Vergelijk eens met je vriendin of die van jou niet dieper geplaatst is en probeer je piercing weer een tijdje te behandelen zoals een fris gezette. Elke dag een paar keer schoonmaken met zout gedestilleerd water en tijdens het douchen met bijv. seba-med of unicura.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Lyve het volgende:
Ik heb sinds 15 maanden een navelpiercing, ben er heel gelukkig mee MAAR....
Er komt nog steeds rotzooi uit
Ik heb destijds altijd alles netjes schoongemaakt en zo dus daar kan het niet aan liggen en ook nu ontsmet ik de piercing regelmatig.
Ik heb contact opgenomen met het piercingstudio en die zeiden dat het heel normaal is en dat er altijd wat troep uit komt, maar eigenlijk geloof ik daar niets van. Een vriendin van mij heeft twee maanden later een piercing genomen en heeft nergens meer last van. Ik heb verder ook geen pijn of dat het rood of anders geļrriteerd is. Het is dus ook niet ontstoken lijkt me
Weten jullie misschien of dit normaal is? En of er iets aan te doen is?
TNX
Koude vla, waterijsjes, dat soort dingen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Subsonik het volgende:
iemand tips wat ik wel kan nemen om toch mn kalorieen binnen te krijgen? (kalorieenbom)
Tuurlijk mag dat. Naderhand spoelen en klaar is kees.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:05 schreef Subsonik het volgende:
vla en yoghurt mag toch niet?? (melkproducten)
ok mooiquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Naderhand spoelen en klaar is kees.
Heb je het nu nog over de tragus? Helingstijd is zo'n 6 tot 12 weken maar kan ook langer zijn. Deze piercing ontsteekt wel snel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:05 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik neem dan eerst een staafje maar koop der wel een ringetje bij!
ik doe het misschien morgen maar durf nog niet
ben beetje bang voor de pijn!
genezingstijd duurt ook beetje erg lang! half jaar tot een jaar!
hmmmzz bij de shop hadden ze hhet over een half jaar tot een jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:15 schreef Nuek het volgende:
[..]
Heb je het nu nog over de tragus? Helingstijd is zo'n 6 tot 12 weken maar kan ook langer zijn. Deze piercing ontsteekt wel snel.
Dat is wel een beetje lang... Zou best kunnen dat ze veel klanten hebben gehad waarbij het erg lang duurde. Een half jaar kan ik me wel voorstellen maar 1 heel jaar lijkt me iets teveel van het goede. Hoewel het best af en toe zal voorkomen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
hmmmzz bij de shop hadden ze hhet over een half jaar tot een jaarvaag
Als het eenmaal genezen is kun je er gerust iets in doen wat niet zo opvalt. Er zijn verschillende soorten retainers verkrijgbaar in piercingshops (of je koopt visdraad...werkt goed mits de juiste dikte en is goedkoop. Wel altijd inbrengen met een beetje vaseline o.i.d.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:43 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
tragius piercing!
kan die eruit gehaald worden wanneer je wilt?? en zo ja hoe lang kan je hem dan maximaal uitlaten voordat die weer dichtgroeit??
tong is dat in het begin erg snel maar ik weet niet hoe dat met de rest van de piercings zit??
ik kom altijd bij sharon vriendinnen van me laten hun piercings ook altijd bij haar zetten staat ook van 1 op de site wat zeg ik niet hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Dare2Wear in Amsterdam
http://www.dare2wear.info
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Als het eenmaal genezen is kun je er gerust iets in doen wat niet zo opvalt. Er zijn verschillende soorten retainers verkrijgbaar in piercingshops (of je koopt visdraad...werkt goed mits de juiste dikte en is goedkoop. Wel altijd inbrengen met een beetje vaseline o.i.d.).
Klein voorbeeldje
[afbeelding]
Lijkt me vreselijk onhandig en tijdens de genezingstijd pijnlijk. Volgens mij zouden de dopjes wel passen maar drukt een piercing in de tragus er wel tegenaan. Ik vind dat de twijfel waard idd. Kun je niet een andere piercing uitkiezen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet
op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet
dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Dat heb ik nu met mijn industrial ... ik heb een bluetooth oorgeval voor mijn telefoon gekocht, het gaat wel, maar als ik hem te lang in heb wordt het wel pijnlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet
op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet
dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Normaal gesproken verwissel je pas je sieraad als je piercing genezen is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Doagere het volgende:
Kan ik trouwens niet eerder een ringetje? Ik moet nu 2 maanden lopen met een ding wat ik erg lelijk vindtKan ik er eerder een ringetje in doen?
En ik wil dr nog wel eentje bij .. Is het mooi als ik hem hier doe? (dat grijze puntje)
Ik heb precies hetzelfde. Heb laten weten dat ik het echt wil, ook informatie etc opgezocht maar ze verandert niet van mening. Ik denk dat je dan maar moet wachten tot je het huis uit mag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!
Alvast bedankt,
Liefs, Leintje
Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!
Alvast bedankt,
Liefs, Leintje
Hetzelfde hierzo. Maar dan zullen ze er ook niet blij mee zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.
Eh, ik was 15 toen ik een ringetje in me'n oor wou. En ik bleef net zolang zeuren totdat ik er daadwerkelijk eentje mocht. Ik moest wachten tot ik 16 was (wat toen nog maar 3 maandjes duurder) en als ik hem dan nog wou dan moest ik hem maar laten zetten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 18
Liefs, Leintje
Ik ken dat ja, heb ik bij al mijn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk wandelend metaal. Anyway, sterktequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:20 schreef martinuhhh het volgende:
Wel problemen met mn ouders nu trouwens :').
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik ken dat ja, heb ik bij al mikjn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk
Foto!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb een lippiercing laten zetten vandaag![]()
.
quote:
mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Dankje. Eerste bezoekje opa en oma gaat ook gezellig worden ben ik bang
.
Ik denk niet dat mijn oma nog in staat is te praten als ze me zietquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.![]()
Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef martinuhhh het volgende:
Hoe lang moet hij er eigenlijk in blijven zitten voordat er een nieuwe in mag?
Geen zin in gehad, nee dusquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:37 schreef Nuek het volgende:
[..]
Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:44 schreef martinuhhh het volgende:
Nee daar schiet ik wat mee op.
En als je er zeker van wilt zijn of iets voldoende genezen is om het te wisselen dan ga je langs je piercer.quote:Uit O.P.:Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2004 22:42 schreef Nuek het volgende:
[..]
[..]
En als je er zeker van wilt zijn of iets voldoende genezen is om het te wisselen dan ga je langs je piercer.
Dat is het niet. Jouw vraag komt nl. op elke pagina wel een keer aan bod. En telkens is het hetzelfde antwoord. Iedereen geneest anders en daarom is er niet precies een genezingstijd vast te stellen. Daarnaast ligt het ook aan welke piercing je hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:47 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga je niet langer lastigvallen
.
Leuk!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Doagere het volgende:
Echt weer iets voor mij, ik neem een piercing en deze gaat na een week en 2 dagen ontsteken. Bij echt alles wat ik doe zitten consequenties!
Maargoed wat kan ik doen, mijn oor waar de piercing (zweerknopje) in zit is een keer zo dik als het andere oor. Het is gewoon ontstoken dus. Iemand tips?
Zal ik je nu alvast uitlachen of zal ik maar even wachten??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Doagere het volgende:
[..]
Thja, me vriendin heeft er ook 1 laten schieten en die heeft nergens last van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef coolbabe het volgende:
[..]
[..]
Zal ik je nu alvast uitlachen of zal ik maar even wachten??
Ga maar even langs je huisarts want je wil naturlijk niet dat je kraakbeen aangetast raakt, toch??
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Doagere het volgende:
[..]
Weet je wat? Ga maar naar je juwelier. Misschien kan hij/zij er wat aan doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:33 schreef Doagere het volgende:
Echt weer iets voor mij, ik neem een piercing en deze gaat na een week en 2 dagen ontsteken. Bij echt alles wat ik doe zitten consequenties!
Maargoed wat kan ik doen, mijn oor waar de piercing (zweerknopje) in zit is een keer zo dik als het andere oor. Het is gewoon ontstoken dus. Iemand tips?
1.6mmquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:46 schreef simonsvision het volgende:
wat is de standaard dikte van een tongpiercing?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:03 schreef coolbabe het volgende:
[..]
[..]
Zal ik je nu alvast uitlachen of zal ik maar even wachten??
Ga maar even langs je huisarts want je wil naturlijk niet dat je kraakbeen aangetast raakt, toch??
Hij doet 't erom hoor, dus reacties uitlokken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
[..]
Weet je wat? Ga maar naar je juwelier. Misschien kan hij/zij er wat aan doen.
Same thought here. Had bijna iemand een bloemkooloor gewenstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij doet 't erom hoor, dus reacties uitlokken.
Tenminste, die indruk krijg ik.
Eindelijk gaan ze hier mee beginnen. Het werd ook eens tijd. Zeker nu je de mogelijkheid hebt om bj de V&D piercings te laten zetten.quote:Piercing en tatoeages voor minderjarigen aan banden
Uitgegeven: 25 augustus 2004 09:27
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2004 10:01
AMSTERDAM - Het aanbrengen van piercings en tatoeages bij minderjarigen wordt aan banden gelegd. Dat kan straks alleen nog in het bijzijn van ouders. Piercings op intieme delen zoals penissen en schaamlippen worden voor jongeren onder achttien jaar verboden. Projectleider Worp van het Landelijk Centrum Hygiėne en Veiligheid (LCHV) bevestigde woensdag dat op verzoek van het ministerie van Volksgezondheid regels in die zin in de maak zijn.
Tot nu toe ontbreekt elke wetgeving op dit gebied. Vanaf medio 2005 zou die in werking moeten treden. Een woordvoerder van het ministerie tekent er wel bij aan dat het om een voorstel voor een richtlijn gaat. Of er een verbod komt op piercings onder de gordel voor jongeren is nog onzeker. De Tweede Kamer heeft het laatste woord.
Ook piercing- en tatoezaken alsmede juweliers zullen, als het aan Worp ligt, aan hygiėne- en veiligheidsvoorschriften onderworpen worden. Er komen controles door plaatselijke GGD's, zoals in Amsterdam volgens een woordvoerder nu al gebeurt. Worp werkt in in Amsterdam en zit een een werkgroep met mensen die actief zijn als piercer of tatoeėerder, dermatologen en GGD-mensen.
Worp is voor een leeftijdsgrens. Zij wil jonge mensen beschermen tegen lichamelijke en psychische schade. Kinderen van twaalf zijn nog in de groei, de tatoeage wordt er niet mooier op, stelt ze. Of het de verzorging van een eventuele wond, met het gevaar voor infecties, aankan is de vraag.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=386200&c=10
Ik vind het een goeie zaak, ookal heb ik mijn piercings allemaal voor mijn achttiende laten zetten. Ik vind alleen dat de leeftijd 16 behoort te zijn en niet 18. Op je 16e ben je ook al nagenoeg uitgegroeid en schat ik de meeste jongeren oud genoeg om de eventuele consequenties te voorzien en een weloverwogen beslissing erover te kunnen maken. Over dat de V&D nu ook al piercings zet, ik begrijp er het doel niet van. Wat willen ze hiermee bereiken? "Ik kom even een agenda aanschaffen, en, oja, nog een tepelpiercing graag, nu ik hier toch ben."quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:13 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Eindelijk gaan ze hier mee beginnen. Het werd ook eens tijd. Zeker nu je de mogelijkheid hebt om bj de V&D piercings te laten zetten.
Probeer eens met rubberen handschoenen. Als je dat niet hebt zou je droog toiletpapier kunnen gebruiken of een zakdoekje ofzo...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:20 schreef P8 het volgende:
klein probleempje hier. heeft iemand nog wat tips om een piercing los te krijgen? dat ding bij mij zit muurvast. met de hand krijg ik em niet los. wat kan ik nog meer doen?
Geboortedatum: 1989-02-03quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb een lippiercing laten zetten vandaag![]()
.
tepelpiercingquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Probeer eens met rubberen handschoenen. Als je dat niet hebt zou je droog toiletpapier kunnen gebruiken of een zakdoekje ofzo...
Om welke piercing gaat het?
Niet gelukt?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:43 schreef P8 het volgende:
[..]
tepelpiercing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |