ik heb hem eeen paar weken geleden van suprnova afgehaaldquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:43 schreef HeyFreak het volgende:
die wil ik eigenlijk best wel zien. Ik hou wel van tenenkrommend slechte films (Piranha's 2)
je vergeet je smiley!quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:47 schreef haaahaha het volgende:
ok
binnenkort maar even kijken danquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb hem eeen paar weken geleden van suprnova afgehaald
met een beetje mazzel kun je voor een paar euro nog een exemplaar vinden in de budgetbakken van de frs vinden
ik snap dan ook niet dat we deze niet hebben gekeken op het baggerfilmavondje van Kinky Queenquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:49 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
je vergeet je smiley!
ontopic:
haha...dronken naar zo'n baggerflim kijken...en dan helemaal in een scheur liggen om een vent in een berenpak![]()
....echt lache
![]()
6,5 Euro bij play..quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb hem eeen paar weken geleden van suprnova afgehaald
met een beetje mazzel kun je voor een paar euro nog een exemplaar vinden in de budgetbakken van de frs vinden
op de DVD heb je de mogelijkheid om zowel de originele audiotrack als de gedubt te luisterenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
6,5 Euro bij play..
Misschien bestel ik hem wel gewoon. Dit soort films zijn altijd leuk om te hebben liggen. Of om je in een dronken bui te vermaken, of om mensen snel weg te jagen, waarna je lekker rustig een fatsoenlijke film kan gaan kijken.
Tja, zal wel... maar Reagan had weer geen imposante sportcarrière... - Er zijn ook wel sporters die in de politiek een carrière opbouwen (zie bijvoorbeeld Erica Terpstra), maar de combinatie van sporter+acteur+politicus kom je zelden tegen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, dat van acteur en daarna de politiek heeft hij afgekeken van reagan, die is begonnen als komiek....
Hoe komt het dat een slecht programma, slechte film, slechte reclame irritant is als je alleen kijkt en grappig als je met vrienden ofzo kijkt? Vind ik altijd een interssant verschijnsel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:37 schreef MikeyMo het volgende:
Ik wou dat ik dronken was en met enkele maten deze film keek dan konden we er samen om lachen. Alleen kijken is pure masochisme en dit topic hoort eigenlijk in het keldertje thuis
Die DVD wordt geiler en geilerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op de DVD heb je de mogelijkheid om zowel de originele audiotrack als de gedubt te luisteren
ik weet niet of het ook voor de r2 geldt. Maar voor de r1 heb ik begrepen van welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die DVD wordt geiler en geiler.
bij deze is mijn mening over deze film bewezen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:05 schreef kinky_queen het volgende:
Heb me prima vermaakt met deze film hoor, nix bagger!
Nog meerquote:Op zondag 12 september 2004 22:26 schreef sanniejj het volgende:
Ja gaaf heh![]()
Arnold had alleen wat meer geripped moeten verschijnen
je mist gewoon het geweldige pakhuis gevecht aan het einde menquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:29 schreef Tweek het volgende:
Ik ben een half jaar geleden begonnen met deze film, moet nog steeds het laatste half uur kijken.
Om maar aan te geven hoe slecht hij is.
Ik had hem gewoon met vrienden moeten kijken en wat bier.
Is dat beter dan het gevecht met de kartonnen dozen uit Future War, want dan moet ik hem nog eens afkijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je mist gewoon het geweldige pakhuis gevecht aan het einde men
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |