Dit is typisch een geval van een nummer overhypen en overkillen, die EP komt al uit 2003 en nu het zomer is moet het opeens overdreven veel gedraaid worden totdat je het niet meer aan kan horen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:33 schreef pannaking_ het volgende:
Chille Beat heeft dit nr.
Kende het al een maandje of 2,5.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zet er de radio cq. TV graag voor uit.
Niet zeuren, het lijkt wel op Daft Punk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef MaartenHG het volgende:
Mylo lijkt op Daft Punk? Jullie hebben je blijkbaar nooit in het Franse genre verdiept.
Dat is hetzelfde als beweren dat O-Zone's Dragostea Din Tein een hardstyle plaat is om maar een triest voorbeeld te noemen.
of dat Linkin Park hetzelfde is als Metallica...
Alleen maar omdat er een vocoder en een lekkere bassline inzit is het geen Daft Punk hoor. Laat staan dat Daft Punk dat verzonnen heeft...
of zeur ik nu teveel?ja dus.
noem dan maar eens wat mensen die de zelfde soort muziek maken want iken d'r geen en heb me idd niet zoveel in dit genre verdiept hoewel ik daft punk vet vindquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:00 schreef MaartenHG het volgende:
Mylo lijkt op Daft Punk? Jullie hebben je blijkbaar nooit in het Franse genre verdiept.
Dat is hetzelfde als beweren dat O-Zone's Dragostea Din Tein een hardstyle plaat is om maar een triest voorbeeld te noemen.
of dat Linkin Park hetzelfde is als Metallica...
Alleen maar omdat er een vocoder en een lekkere bassline inzit is het geen Daft Punk hoor. Laat staan dat Daft Punk dat verzonnen heeft...
of zeur ik nu teveel?ja dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |