dan zijn we nu met z'n tweeen..quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:56 schreef kree het volgende:
Ik las trouwens in het vorige deel het plan om een abbonement te nemen op weeronline met meerdere personen.
Ik heb daar best intresse in. (als er genoeg animo voor is, meer als 5 euro wil ik er niet voor betalen)
Nou nog 8 te gaan danquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan zijn we nu met z'n tweeen..
ogenblikje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inda...... please voeg even mensen toe op msn(Zie boven post)
Onweer gaat mogelijk tegenvallen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:06 schreef bumberklevers het volgende:
en om hoe krijgen we onweer vaqndaag?
Beetje water zou ook welkom zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Onweer gaat mogelijk tegenvallen.
water? kom je emmertje maar vullen in Eindhovenquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Beetje water zou ook welkom zijn.
Volgens mij ligt Eindhoven ook in Brabantquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:17 schreef bumberklevers het volgende:
ik hoop dat we hier iets mee krijgen in brabant waar het normaal niet wil komen ok vorige week hebben we nog wat gehad maar dat ging hier toch nog ff langs ons en niet over ons heen want in breda was het wel goed raak hier haast nix
daarom heb ik ook foto's gemaakt voor je.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:23 schreef bumberklevers het volgende:
ja maar eindhoven ligt toch wel ver weg van breda hoor ik ga er niet ff heen
tis wel benauwd in Eindhoven, en op mijn kamer is het 29 graden, maar da's normaalquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:23 schreef Againzender het volgende:
Branbant heeft relatief gezien wel het meeste gekregen tot nu toe.
Ik ben benieuwd of het wat wordt vanavond/vannacht. De onweersbui komt nu steeds meer binnen de detectiegrens, eens kijken hoe ver hij gaat komen.
slaap jij op een zolder of heb je een huis met een plat dak?quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tis wel benauwd in Eindhoven, en op mijn kamer is het 29 graden, maar da's normaal![]()
dakkapel in een huis uit 1928. maar het zal me worst wezen verder, ik ga ook altijd op vakantie naar Indonesia, dus dat beetje warmte hier is een genot voor me.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:26 schreef bumberklevers het volgende:
[..]
slaap jij op een zolder of heb je een huis met een plat dak?
hier ook nog.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:32 schreef hellmondunited het volgende:
dag mensen, is ik weer
ondertusse is t nogsteeds heerlijk in helliemunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |