Loop ff op straat, ga keihard de regendans doen en voila!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:32 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja inderdaad !!Maar nu hoop ik toch echt op de buienlijn, want het is een grote schreeuwpartij van dronken gasten hier in de buurt !
![]()
Ja das jammer !! Maar regen is ook welkomquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:35 schreef Againzender het volgende:
Oom_Agent: de regen moet Nijmegen wel halen. Het onweer lijkt nu wel uit het front te verdwijnen.
600 meter.....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:36 schreef blogbuster het volgende:
Eeeuh guys, heb nu ff een vraagje!!!
Als het bliksemd en het duurt dan 2 seconden dat de donder hier is!.. what then! in de buurt? hoeveel km is 't dan van ons af?
De was is toch wel binnen hoop ik?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:36 schreef yvonne het volgende:
Lekker onweer en regen in Dordrecht, koelt lekker af nu.
Leiden zal het moeten doen met regen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:38 schreef Morwen het volgende:
Hier (Leiden) is er lichte regen, geen wind, geen weerlicht, geen gerommel........graadje of 25 in de woonkamer met de tuindeuren open.
Kom maar op met dat onweer!![]()
Tilburg krijgt zo te zien twee buitjes achter elkaar. maar de activiteit stort snel in.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:40 schreef flugeltje het volgende:
Okay, Flugel is weer wakker...![]()
Net zo'n harde knal dat ik rechtop in m'n bed zat... Volgens mij werd er naast m'n bed een strijker afgestoken... Maar goed, was in ieder geval zo hard dat ik zoveel adrenaline in m'n body kreeg om maar even op te staan en de computer aan te zetten....
Het aantal flitsen valt overigens wel mee hier in Tilburg, maar degene die er zijn tellen wel. Het regent ook lekker, maar geen wolkbreuk voor zover ik dat kan beoordelen in het donker.
Snelheid van lucht = 330 m/s die klap hoor je als de lucht langs de bliksem wordt omgezet tot plasma...;).(spontane uitzetting = klap).... dus in totaal 660 meter.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:36 schreef blogbuster het volgende:
Eeeuh guys, heb nu ff een vraagje!!!
Als het bliksemd en het duurt dan 2 seconden dat de donder hier is!.. what then! in de buurt? hoeveel km is 't dan van ons af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |