vel?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:07 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wow....Die was vel!!!
Dan hebben we het zelfde gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:10 schreef henkalex het volgende:
woooow
Hele serie schichten te zien net. Heb hier compleet een bioscoop onweer als ikg ewoon naar buiten kijk
Ooh dan is de regen dichtbij voor mij,,.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:10 schreef zakjapannertje het volgende:
het regent inmiddels (matig) in Zoetermeer, geen weerlicht of onweer te zien
tijd om een goeie film van stephen king te pakken?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Eindhoven... weerlicht spotted .. O-W afstand > 10 km....geluid is nu hoorbaar.
Op de radarbeelden komt nu ook iets vanuit het westen opzetten.
Onweer & Nacht ... a perfect combination......
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Eindhoven... weerlicht spotted .. O-W afstand > 10 km....geluid is nu hoorbaar.
Op de radarbeelden komt nu ook iets vanuit het westen opzetten.
Onweer & Nacht ... a perfect combination......
Pink Floyd... ook goedquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:15 schreef Marky-Boom het volgende:
tijd om een goeie film van stephen king te pakken?![]()
Je gaat gewoon maffenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:16 schreef Impry het volgende:
Ik ga de PC uitzetten, het wordt hier heeel onrustig![]()
dat mag natuurlijk ookquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Pink Floyd... ook goed
Wij ook? (Hellevoet)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:18 schreef Againzender het volgende:
Ik ben er nu zeker van: Zuid Limburg krijgt straks flink onweer!
Wij ook? ( Dronten )quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:18 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wij ook? (Hellevoet)
Misschien leuk als je Hier verandert in je woonplaatsquote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:16 schreef Rokus het volgende:
Hier nu continue geluid. regen is matig nu
Mijn post, wat doe jequote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:19 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Wij ook? ( Dronten )
Maak je maar vast op. het is in de belgische buurgemeente flink aan het regenen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:06 schreef Prowl het volgende:
[..]
Hier in Weert flitst het al flink in de verte en het rommelt harder dan dat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt
Wat wel grappig is, het is hier nu lichtbewolkt en ik zie kleine vonkjes overspringen in de wolken, nooit eerder gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |