Je hebt het zeker ge-edit he.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:19 schreef RaymanNL het volgende:
nu wel
Ik moest wat bij het adres bij typen en dat kan welquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hebt het zeker ge-edit he.
En dat kun je niet wegeditten!quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
straks schijt ie je toetsenbord nog onder
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
en anders druk je gewoon op de hamster
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:22 schreef Xlarge het volgende:
hij's wel lekker dik , daar kan je zeker met zijn tweeen van eten
van welke Tweaker is die foto?quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ga dan even achter je wc-desk zitten
[afbeelding]
zo zoquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:33 schreef jaguar het volgende:
HAHAHAH DIE HAMSTER!!!!!
mijn kat stond laats bovenop me enterknop dus die kon ik toen ook ff niet gebruiken
Ja, ik denk dat die hamster van de TS op dieet moetquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Onze hamster is echt maar de helft van die
Je moet die beestjes ook niet in hun kont neuken...quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:35 schreef RaymanNL het volgende:
ach hij gaat ook al bijna weer dood, hij is al oud weetje . Hij had laatst al last van een ontstoken anus enzo
wil je asjeblieft even je grote bek houden over MIJN LIEVE hamster. alvast bedankt( groetjes de zus van bernie(jodie))quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:43 schreef Marruk het volgende:
Wat een lelijk diabolisch demoon van lucifer is dat zeg![]()
ja hehquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, wat een lieffie!
m'n zus was net een beetje kwaad over de negatieve reacties over de hamster wel allemaal even lief behandelen hehquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wil je asjeblieft even je grote bek houden over MIJN LIEVE hamster. alvast bedankt( groetjes de zus van bernie(jodie))
quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:20 schreef __Saviour__ het volgende:
en anders druk je gewoon op de hamster
quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:19 schreef Beaver het volgende:
Wat een schatje!!!![]()
die is wel grootquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan niet op de backspace toets drukken want mijn hamster ligt er op te slapen! Dus ik kan mijn type fouten niet editten!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
moederliefde is blind zal ik dan maar zeggen.......quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wil je asjeblieft even je grote bek houden over MIJN LIEVE hamster. alvast bedankt( groetjes de zus van bernie(jodie))
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 04:22 schreef Sabbath het volgende:
kut ding
fouten selecteren en op delete rammen wil ook nog wel eens lukkenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan niet op de backspace toets drukken want mijn hamster ligt er op te slapen! Dus ik kan mijn type fouten niet editten!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
weet ik!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:19 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
fouten selecteren en op delete rammen wil ook nog wel eens lukken![]()
Hierbij mijn oprechte condoleancequote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Leuk beessie hoor, maar het is toch geen Rus?? Daarvoor is t'ie wel heel erg groot.
Mijn hamster heeft gisteren het tijdige voor het eeuwige verwisseld![]()
Dank je, gelukkig heb ik er nog één over, maar toch heb ik het gevoel dat m'n hele huis is veranderd.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:52 schreef Badharing het volgende:
[..]
Hierbij mijn oprechte condoleance![]()
Jep, hij eet ook alles wat tie ziet, mayo, ketchup, chocola, Dubbel Fris, vlees, patat, fricandellen etc..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:29 schreef Biancavia het volgende:
Die hamster is bijna net zo dik als mijn cavia's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |