je zoekt gewoon een moeder figuur ?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
hehe ik kan eindelijk weer reageren k*t computer maargoed en nee ik ben niet lesbisch![]()
nee, ik vind Roxy gewoon cool, ach iedereen heeft toch zo z'n minpunten???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
je zoekt gewoon een moeder figuur ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Riann het volgende:
terugvindpost![]()
Nou ik ben een man en ben absoluut geen homo. Maar ik ben wel zwaar fan van twee mannen!! Edward Norton en Rob Thomas!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nee, ik vind Roxy gewoon cool, ach iedereen heeft toch zo z'n minpunten???![]()
Ik doe tvp voor de filmpjes anders vergeet ik zequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
a) leer eens bookmarken
b) al drie topics lang zet je alleen maar TVP neer en post je niet
Riann post nou even wat meer
dus kunnen vrouwen ook fan zijn van andere vrouwen en mannen ook van andere mannen wat een conclusie hèquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou ik ben een man en ben absoluut geen homo. Maar ik ben wel zwaar fan van twee mannen!! Edward Norton en Rob Thomas!!!
ik dan wel????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:44 schreef Dizer het volgende:
Ja maar ik roep niet dat Edward Norton of Rob Thomas een lekker ding is
welk arm kind?????quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het arme kind toch..
Jou.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
welk arm kind?????![]()
ohh dankje moet ik dat als een steuntje in de rug opvatten of als een belediging?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jou..
Steuntje in de rug.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohh dankje moet ik dat als een steuntje in de rug opvatten of als een belediging?
oke dan bedanktquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Steuntje in de rug.
Daar hoef je niet voor te postenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:37 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik doe tvp voor de filmpjes anders vergeet ik zetvp is voor my active topics
Ze moet leren bookmarken!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor te posten
Je kunt gewoon op het mapje klikken, naast de topic titel
Ik doe niksquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het arme kind toch..
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ik dan wel????
nope ik vind Roxy geen lekkerding ik vind der best wel knap in vergelijking met andere soapactrices.......quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik
al is dit wel een hele grotequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nee, ik vind Roxy gewoon cool, ach iedereen heeft toch zo z'n minpunten???![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
al is dit wel een hele grote
Hier ben ik. Wat is er?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:14 schreef Dizer het volgende:
Waar is Dada??
Inderdaad ik begin zelf ook gelijk te spuiten als twee meter kaak van haar het hoekje om komt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik vind Roxy ik vind der best wel knap.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |