Ach, als dat islamitische land een kernwapen inzet maakt Amerika er wel een rokende parkeerplaats vanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hmm, het was een retorische vraag.
Jij : "omdat NK de bom heeft"
Ik : Ja precies; door preventieve oorlogen ze beginnen laten de VS zien, dat ze onverwachts en zonder echte aanleiding een oorlog tegen een land kunnen beginnen. Dus Iran is bang, maar als Iran de bom zou hebben, zouden ze niks meer te vrezen hebben.
Nou, nu duidelijk is dat de VS preventieve oorlogen start op basis van vooral leugens, zijn landen die ook dreigen te worden aangevallen, driftig op zoek naar middelen om zichzelf te verdedigen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Dus is het ook niet erg als ze die kernwapens alleen maar hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dus nee, ik denk niet dat Iran kernwapens zal gebruiken.
Je weet het maar nooit, met die religieuze fanaten...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dus is het ook niet erg als ze die kernwapens alleen maar hebben.
Maar serieus, Iran gaat die wapens ook niet gebruiken. Alleen het hebben van kernwapens zorgt wel voor het op afstand houden van de VS. Die willen geen kernoorlog riskeren.
Nou kijk als we NoordKorea een pakkie gaan geven, dan drukt de baas van NoordKorea op het rode knopje en vervolgens drukt Bush ook op het rode knopje en zo gaat het dan over en weerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Waarom vallen de VS Noord Korea niet aan ?
Maar de manier van het aan elkaar rijgen van waarheidjes, halve verdichtsels en verdachtmakingen tot een vermakelijke film die invloed zal hebben op de presidentsverkiezingen in de VS is dan wèl weer nieuw. Het blijft echter de vraag welke invloed deze film zal hebben. Zal het de kijkers massaal naar de wat stijve Kerry jagen of krijgen de kijkers de indruk dat dit wel wat erg veel van het goede is waardoor de filmmaker en de presidentskandidaat van zijn voorkeur zelf te maken krijgen met de invloed die dit project van Michael Moore beoogt?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:39 schreef schatje het volgende:
Wat Moore allemaal zegt is niet nieuw. Iemand als Alex Jones kwam er veel eerder mee.
Nu elk zjin eigen vooroordeel. Als jij gelijk zou hebben zou de man geen universitaire opleiding hebben gehaald. Als jij gelijk zou hebben zou de familie Bush niet zoveel macht hebben verzameld en behouden in Amerika. Wellicht zegt jouw klakkeloze verspreiding van dit vooroordeel iets over je eigen opleiding? Wellicht ook niet...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:13 schreef Gianluca het volgende:
Bush en helder denken gaan niet samen
Ja, met die Christelijke fundamentalisten weet je maar nooit... God Bless America enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, met die religieuze fanaten....
"Congress shall make no law respecting the estabelishment of a religion" enzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ja, met die Christelijke fundamentalisten weet je maar nooit... God Bless America enzo![]()
mag ik je eraan herrinneren dat je in de vs als het ware bepaalde universitaire studies kan "kopen"quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Nu elk zjin eigen vooroordeel. Als jij gelijk zou hebben zou de man geen universitaire opleiding hebben gehaald. Als jij gelijk zou hebben zou de familie Bush niet zoveel macht hebben verzameld en behouden in Amerika. Wellicht zegt jouw klakkeloze verspreiding van dit vooroordeel iets over je eigen opleiding? Wellicht ook niet...
Ik heb eigk geen zin om er op in te gaan, maar het Amerika van Bushje is niet zo onkerkelijk als jij waarschijnlijk denkt...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
"Congress shall make no law respecting the estabelishment of a religion" enzo.
Bushje inderdaad niet nee, maar Amerika over het algemeen wel. In tegenstelling tot in Nederland moeten mensen die hun kinderen willen hersenspoelen met een geloof maar lekker zelf opdraaien voor de koste, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb eigk geen zin om er op in te gaan, maar het Amerika van Bushje is niet zo onkerkelijk als jij waarschijnlijk denkt...
Nu doe je alsof bijzondere scholen iets te maken hebben met de ver/ontkerkelijking van een land. Dat lijkt mij niet. Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe zulks te meten is, maar zeker niet door te kijken hoeveel aandacht de overheid besteedt aan zekere religieuze aangelegenheden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bushje inderdaad niet nee, maar Amerika over het algemeen wel. In tegenstelling tot in Nederland moeten mensen die hun kinderen willen hersenspoelen met een geloof maar lekker zelf opdraaien voor de koste, om maar een voorbeeld te noemen.
Zeker, geprivatiseerde scholen zijn meer het toonbeeld van de kleine overheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu doe je alsof bijzondere scholen iets te maken hebben met de ver/ontkerkelijking van een land. Dat lijkt mij niet. Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe zulks te meten is, maar zeker niet door te kijken hoeveel aandacht de overheid besteedt aan zekere religieuze aangelegenheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |