abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2004 @ 17:49:39 #51
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_18304967
Bron : www.dft.nl
quote:
09-04-2004 15:34

Noord-Korea 'op punt van kernoorlog met VS'

SEOUL (ANP) - Noord-Korea heeft vrijdag verklaard dat de impasse over zijn nucleaire ambities het land op de rand van een nucleaire oorlog met de Verenigde Staten heeft gebracht. De Amerikaanse vice-president Cheney vertrekt vrijdag voor een reis langs Aziatische landen.
Het officiële persbureau KCNA van de stalinistische staat beschuldigt Washington ervan "de militaire situatie op het Koreaanse schiereiland tot de rand van een nucleaire oorlog te hebben gedreven" met plannen voor een preventieve aanval op Noord-Korea.
Cheney begint zijn rondreis zaterdag in Japan. Later reist hij nog door naar China en Zuid-Korea. Hij zal er in Tokio en Seoul op aandringen geen militairen uit Irak terug te trekken. Het is Cheneys derde buitenlandse trip, sinds hij begin 2001 als vice-president werd beëdigd.
Noord-Korea en vijf andere landen (VS, China, Rusland, Japan en Zuid-Korea) voerden in februari overleg over Noord-Korea’s nucleair programma. KCNA noemde dat overleg "vruchteloos", omdat de VS blijven vasthouden aan hun eis dat Noord-Korea eerst zijn nucleaire ambitie opgeeft.
Washington wil pas met concessies komen, als de regering in Pyongyang haar plutonium en uraniumverrijkingsprogramma opgeeft. Noord-Korea spreekt tegen dat het uranium verrijkt en wil zijn plutoniumprogramma voor wapenproductie stoppen in ruil voor gelijktijdige tegemoetkomingen van de VS.
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:29:57 #52
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18308329
De DRPK spreekt zichzelf tegen, uraniumverrijken doe je om U238 en plutonium te verkrijgen toch?
Hoe kunnen ze ontkennen dat ze iets doen en het vervolgens opgeven voor tegemoetkomingen?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18367666
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:42 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Zuid-Korea, Koeweit, vm. Joegoslavie (buiten Kosovo)
Kan Vietnam hier inmiddels niet bij?
pi_40577274
quote:
Op donderdag 8 april 2004 13:33 schreef DerWoody het volgende:
Even reagerent op de openings post,

Ik denk dat de oorlog in Irak athans op korte termijn een 3de werld oorlog heeft voorkomen! Kijk maar naar enkele ex-terrorisctische landen in de regio. Iran is bezig ze kernwapen programma te ontmantelen, zelfde geld voor syrië. En ook Libanon (athans dat is toch waar die khadaffi of hoe je het ook speld zit) zoek toenadering tot het westen. Egypte en Israël gaan beter met elkaar om de laatste paar jaren, ook syrië wil weer met Israël gaan praten. Dat komt allemaal (m.i.) doordat ze nu weten dat amerika bereid is in te grijpen.

Maar goed dit is allemaal mijn mening en de waarheid zal wel niet zo simpel liggen.
Ik kan je wel vertellen dat Iran NIET bezig is zijn kernwapens te ontmantelen. Libanon zoekt geen toenadering tot het westen. De Hezbollah heeft het daar voor het zeggen en zijn op dit moment bezig een robbertje met Israel uit te vechten.
Syrie levert geld en wapens aan de Hezbollah en houdt zich nu koest uit angst dat het Westen (lees de VS) die levering gaan koppelen aan Terroristisch bewind en Syrie platwalsen (een immens leger staat immers aan de grens aan Iraakse zijde).
Egypte en Saudi Arabie houden zich stil omdat ze geen partij kunnen kiezen in het conflict uit angst dat ook de Sjiieten in hun land oproer gaan kweken tegen de Soennieten (zie Irak). Tevens is SA grote vriendjes met de Bush dynasty.

Dit is mijn mening en de waarheid zal in het midden liggen. Maar je opgenoemde facts kloppen niet.
To find me, you got to be smart.
To keep up with me, you got to me sharp.
To be me, you got to be joking!!
pi_40599710
Mooie update Stormshadow!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:11:05 #56
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40604693
quote:
Op donderdag 8 april 2004 03:07 schreef Drugshond het volgende:
Citaat 3 :
[..]
Iran ligt op 54o Oost
pi_40605397
quote:
Op donderdag 8 april 2004 07:18 schreef Croga het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie het gewoon over Bush.......
er zijn verschillende mogelijkheden:

Ray Mabus President in 2008?
Saddam HusseinOok wel Sudam || mabuS
Osama bin Laden Ook wel Usama b (ff puzzelen voor Mabus)
Osama en Bush samen (osamabush)
Abu Musab al-Zarqawi Musab || mabus
Mahmoud Abbas M. Abbas || M. Abus
George W Bush draai de G en W om, dan heb je 'a' en 'm' + bush = mabush
Hussein Hajj Hassan (Hξακόσιοι Hξήκοντα Hξ:hexakosioi hexikonta hex: 6 6 6)
Dajjal

En nog een paar
pi_40700929
Ja dat is ook niet vergezocht ofzo. How about oMa + regiotax waarmee ze van feesten naar huis wordt vervoerd = MaBus ;/
Ik doe hier niet aan mee.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:50:05 #60
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_40705514
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef DonGorgon het volgende:
er zijn verschillende mogelijkheden:

Ray Mabus President in 2008?
Saddam HusseinOok wel Sudam || mabuS
Osama bin Laden Ook wel Usama b (ff puzzelen voor Mabus)
Osama en Bush samen (osamabush)
Abu Musab al-Zarqawi Musab || mabus
Mahmoud Abbas M. Abbas || M. Abus
George W Bush draai de G en W om, dan heb je 'a' en 'm' + bush = mabush
Hussein Hajj Hassan (Hξακόσιοι Hξήκοντα Hξ:hexakosioi hexikonta hex: 6 6 6)
Dajjal
Volgens mij is het eenvoudiger. Eerst hadden we die oude malloot, Pa Bush en nu zit het zoontje er: Son of Bush. De enige verbindende factor die deze twee knuppels groot heeft gemaakt is de matriarch van de familiy: Ma Bush. Nostradamus had dus weer gelijk met MaBus

Simpel, niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')