Dat is het nu juist, ik heb nergens moeite mee. Ook niet met openbare scholen. Ik vind dat alles moet kunnen als er behoefte naar is (we praten over onderwijs).quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Maar met islamitische scholen, waar je religie wordt opgedrongen aan de kinderen, heb je geen probleem he?
Atheimse kan wel opgedrongen worden en men wordt niet geboren zonder geloof. Ongeloof is ook een geloof (je gelooft dan niet in God). Tijdens de heerschappijen van stalin, franco enz werden kinderen massaal geindoctrineerd in atheisme.quote:Nee, atheisme kan niet opgedrongen worden. Mensen worden geboren zonder geloof, het is de taak van openbare scholen om kinderen objectieve voorlichting te geven over deze religies.
Bewijs maar dat ze met reden zijn binnengevallen. Misschien dat er een moskee niet pluis was, maar om een hele razia te houden?quote:Misschien is dat bij sommige mensen zo, maar iig niet bij de politie. Bewijs nou maar eens dat die moskeeen zonder reden werden binnengevallen.
Pol Pot, Hitler, Stalin, Mao, Saddam, Assad, Franco, mussolinie enz waren allemaal atheisten. En zij hadden datgene gedaan wat geen enkele oprechte gelovige zou doen, namelijk duizenden mensen hun leven ontnemen zonder spijt. En jou laatste zin zegt genoeg over jezelf.quote:Nah, dat zouden moslims misschien doen, maar atheisten niet. Mensen die hun geloof aan anderen willen opdringen mogen van mij echter wel opgehangen worden.
Ja ... vooral als ze mooi en hitsig zijn en uiteraard een hoofddoekje dragen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:52 schreef kyla het volgende:
Praten jullie eigenlijk wel eens echt met islamieten?
Ik hoef de gehele woordenboek niet uit mijn hoofd te kennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:27 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
En jij was hoogopgeleid?
DE woordenboek?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:57 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Ik hoef de gehele woordenboek
Je bedoelt kleine kindjes zijn heel erg makkelijk te indoctrineren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:52 schreef There_is_only_One het volgende:
men wordt niet geboren zonder geloof.
Nee ... alleen de Qur'an?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:57 schreef There_is_only_One het volgende:
Ik hoef de gehele woordenboek niet uit mijn hoofd te kennen.
Franco vocht juist tegen de republikeinen die de macht van de katholieke kerk keihard aanpakten (tot het moorden van priesters toe)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:52 schreef There_is_only_One het volgende:
Tijdens de heerschappijen van stalin, franco enz werden kinderen massaal geindoctrineerd in atheisme.
Ik heb al gezegd dat ik geen islamiet ben en het niet eens ben met al hun ideeen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:47 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Dan mag je dit dus ook aan een moslim vragen!
[..]
Dan ben je ook tegen de Islam en dat mag best.
[..]
Dat is cultuurrelativisme en dat vind ik nou zeer verwerpelijk.
En jij vindt het waarschijnlijk verwerpelijk dat ik tegen de Islam ben, maar dat ben je zelf onbewust ook!.
Ik ben ook niet tegen islamitische en christelijke scholen, maar ik vind wel dat die niet door de overheid gefinancierd mogen worden. Scholen die door de belastingbetaler betaald worden, moeten neutraal zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:52 schreef There_is_only_One het volgende:
Dat is het nu juist, ik heb nergens moeite mee. Ook niet met openbare scholen. Ik vind dat alles moet kunnen als er behoefte naar is (we praten over onderwijs).
Wel degelijk. Isoleer een kind vanaf zijn geboorte en zie of hij uit zichzelf zal gaan geloven in (een) god.quote:Atheimse kan wel opgedrongen worden en men wordt niet geboren zonder geloof.
Nee hoor. Atheisme is de afwezigheid van theisme, net zoals niet-geloven in magische elfen de afwezigheid van geloof in magische elfen is.quote:Ongeloof is ook een geloof (je gelooft dan niet in God).
Donder op zeg. Jij beweert dat de politie geen gegronde reden had om die moskeeen binnen te vallen, ik vraag je om dat te bewijzen, vervolgens vraag je mij om bewijs. Ja doei, jij maakt de bewering, dus moet jij je bewering ook bewijzen, niet ik.quote:Bewijs maar dat ze met reden zijn binnengevallen. Misschien dat er een moskee niet pluis was, maar om een hele razia te houden?
Tuurlijk joh, veeg je eigen straatje maar lekker schoon. Feit is dat de gelovige massamoordenaars ook gewoon gelovig zijn, onmogelijk dat je daar aan kunt ontsnappen.quote:Pol Pot, Hitler, Stalin, Mao, Saddam, Assad, Franco, mussolinie enz waren allemaal atheisten. En zij hadden datgene gedaan wat geen enkele oprechte gelovige zou doen, namelijk duizenden mensen hun leven ontnemen zonder spijt.
Dat mensen die hun geloof aan anderen opdringen mogen worden opgehangen? Die mensen maken inbreuk op mijn vrijheid, dus die wens ik hier niet te hebben.quote:En jou laatste zin zegt genoeg over jezelf.
Sorry, maar dat beschouw ik als een smoes, niet verzonnen door jou, maar door bepaalde mensen om hun handen schoon te vegen van het onschuldige bloed die ze hebben vergoten. Immers Amerika heeft Nazi-Duitsland ook niet gebombardeerd, terwijl juist daar al het kwaad begonnen is en overwaaide.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:41 schreef Drugshond het volgende:
-- offtopic mode --
2 A-bommen op Japan.
Die bommen hebben per saldo mensenlevens gered. Het aantal slachtoffers bij een conventionele oorlog was niet te overzien als de Amerikanen via land de aanval hadden moeten voortzetten.
Ben ik met je eens, maar het is een massavernietigingswapen die ingezet werd en volgens mij hebben ze ook niet eerst ermee bedreigd (dacht ik).quote:Vanuit humanitair oogpunt, was het wellicht beter geweest om de bommen 15 km in zee te droppen (buiten Tokio). Zodat de japanners de kracht van een A-bom konden zien zonder dat hierbij veel burgerslachtoffers hoeven vallen.
Die mening mag je hebben. Maar ik heb geleerd van de islam (jullie mogen denken wat jullie willen) dat het doden van onschuldigen onder alle omstandigheden verboden is. Hun moeders waren onze moeders en hun vaders waren onze vaders en hun kinderen waren onze kinderen.quote:Politiek en humanitair gezien was de A-bom wel de oplossing, maar de doelen zijn niet zorgvuldig/ongelukkig gekozen.
Het zeggen van: jullie moeten een hoofddoek dragen anders zijn jullie hoeren?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:00 schreef kyla het volgende:
Ook een vorm van respect voor vrouwen![]()
Geitenneuken?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vijfde Colonne, nazi's van de eenentwintigste eeuw, geitenneukende fundamentalisten, Arabische kolonisten. Geef 't een naampje.
In augustus was Duitsland al verslagen en het is trouwens aardig wat gebombardeerd door de Geallieerden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:13 schreef There_is_only_One het volgende:
Sorry, maar dat beschouw ik als een smoes, niet verzonnen door jou, maar door bepaalde mensen om hun handen schoon te vegen van het onschuldige bloed die ze hebben vergiet. Immers Amerika heeft Nazi-Duitsland ook niet gebombardeerd, terwijl juist daar al het kwaad begonnen is en overwaaide.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:14 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Geitenneuken?Ik dacht dat dierensex hier juist gepraktiseerd wordt.
Laatst zag ik een nederlandse meid op tv in een burka. En ze droeg het met trots en vreugde. En dat mag als ze daarvoor kiest, en daar gaat het om. Trouwens ik zie ze soms ook hier lopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:49 schreef Drugshond het volgende:
Onderdrukking van de moslimvrouw......
Ik denk dat de cijfers van "blijf van mijn lijf huizen" al boekdelen spreekt.
Welke meid wil er eigenlijk lopen in een burka![]()
Ach, er zijn ook mensen die zelfmoord plegen. 99,99% vd Nederlandse meisjes die ik zie draagt iig geen burqaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:18 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Laatst zag ik een nederlandse meid op tv in een burka.
Amerika heeft Duitsland wel gebombardeerd - bijzonder zwaar, zelfs. Bovendien is niet uitgesloten dat de bom eerst op Duitsland zou zijn toegepast, maar dat was in augustus al verslagen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:13 schreef There_is_only_One het volgende:
Die mening mag je hebben. Maar ik heb geleerd van de islam (jullie mogen denken wat jullie willen) dat het doden van onschuldigen onder alle omstandigheden verboden is. Hun moeders waren onze moeders en hun vaders waren onze vaders en hun kinderen waren onze kinderen.
Vraag:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:18 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Laatst zag ik een nederlandse meid op tv in een burka. En ze droeg het met trots en vreugde. En dat mag als ze daarvoor kiest, en daar gaat het om. Trouwens ik zie ze soms ook hier lopen.
Duitsland had de A-Bom kunnen krijgen als de oorlog te lang duurde..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Amerika heeft Duitsland wel gebombardeerd - bijzonder zwaar, zelfs. Bovendien is niet uitgesloten dat de bom eerst op Duitsland zou zijn toegepast, maar dat was in augustus al verslagen.
Nee, je doet nu alsof het atheisme een neutrale, natuurlijke levensvisie is, maar dat zeg je natuurlijk omdat jij waarschijnlijk zelf een atheist bent. Moslims zeggen dat de islam (overgave aan God) de natuurlijke levensvisie is. Christenen zeggen dat hun geloof de natuurlijke levensvisie is. Dus ja...Atheisme is voor mij dat je zegt dat je niet gelooft in God. Wat ook een geloof is. Het is geen Godsdienst, maar denkwijze, een geloof.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:53 schreef Monidique het volgende:
Atheïsme is géén geloof. Het is een absentie van geloof.
Tegen jou soort proberen moslimse vrouwen zich te beschermen. Namelijk dat ze niet wensen om verkracht te worden in jou gedachte. Daarom ook die wijde kleding en sluier (ik doel niet op die strakke doekjes-meiden).quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:56 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Ja ... vooral als ze mooi en hitsig zijn en uiteraard een hoofddoekje dragen.
We zijn bezig met verhuizen. Mijn broer schreeuwt in mijn ene oor, mijn "onderdrukte" moeder in de andere en ik wil zo graag reageren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
DE woordenboek?.
Nee, dat doet hij niet. Hij heeft het gewoon bij het juiste eind dat een atheist geen gelovige is. Geen waarde-oordeel, maar een vaststelling.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:33 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Nee, je doet nu alsof het atheisme een neutrale, natuurlijke levensvisie is
Voor een moslim begrijp je heel weinig van de Islam.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:36 schreef There_is_only_One het volgende:
Tegen jou soort proberen moslimse vrouwen zich te beschermen. Namelijk dat ze niet wensen om verkracht te worden in jou gedachte.
Nee ... want die zijn voor mij, hoe goed ze mij ook beschermen tegen Shaitan.quote:Daarom ook die wijde kleding en sluier (ik doel niet op die strakke doekjes-meiden).
Geisoleerd of niet. Men komt altijd op een leeftijd waarop hij/zij zich afvraagt waar alles vandaan komt. Men verbaast zich over de schepping van de natuur en zichzelf. En hoe verder je teruggaat in de tijd hoe meer mensen geisoleerd waren van elkaar maar toch ergens in geloofde.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wel degelijk. Isoleer een kind vanaf zijn geboorte en zie of hij uit zichzelf zal gaan geloven in (een) god.
Weet je wat een extremist is Dora? Mensen die zeggen denk zoals ik denk of anders hang ik je op.quote:Dat mensen die hun geloof aan anderen opdringen mogen worden opgehangen? Die mensen maken inbreuk op mijn vrijheid, dus die wens ik hier niet te hebben.
ik bedoelde met een a-bomquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
In augustus was Duitsland al verslagen en het is trouwens aardig wat gebombardeerd door de Geallieerden.
Ten eerste bron?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja hoor.
A man can have sexual pleasure from a child as young as a baby. However, he should not penetrate; sodomising the child is OK. If the man penetrates and damages the child then he should be responsible for her subsistence all her life. This girl, however, does not count as one of his four permanent wives. The man will not be eligible to marry the girl's sister.
A man can have sex with animals such as sheeps, cows, camels and so on. However, he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village; however, selling the meat to the next door village should be fine.
Ayatollah Khomeini.
Omdat het toen al overwonnen was. Die bom is mede uit vrees voor de mogelijkheid dat de Duitsers er een zouden maken, uitgevonden; van de Japanners had men wat dat betreft veel minder te vrezen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:56 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
ik bedoelde met een a-bom
Sorry mijn fout ik bedoelde de a-bomquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Amerika heeft Duitsland wel gebombardeerd - bijzonder zwaar, zelfs. Bovendien is niet uitgesloten dat de bom eerst op Duitsland zou zijn toegepast, maar dat was in augustus al verslagen.
Dat mag ze zelf weten. Zolang het haar keuze is. Koran 2:256 "er is geen dwang in gods dienst". Mijn zus had toen ze jong was (0-21/22) ook geen hoofddoek gedragen, hadden we ook geen problemen mee, hoewel ze nu wel een sluier draagt (eigen keus).quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:25 schreef kyla het volgende:
[..]
Vraag:
Als een moslima om een of andere reden geen hoofddoek draagt, wat is dan jouw reactie?
Tof...... ff een copy and paste van een andere form erbij halen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:13 schreef There_is_only_One het volgende:
Die mening mag je hebben. Maar ik heb geleerd van de islam (jullie mogen denken wat jullie willen) dat het doden van onschuldigen onder alle omstandigheden verboden is. Hun moeders waren onze moeders en hun vaders waren onze vaders en hun kinderen waren onze kinderen.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:41 schreef carauto het volgende:
het is niet eens toegestaan om bloed van schapen te drinken laat staan het vlees en bloed van een mens...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Dus het is wel geoorloofd om van burgers het hoofd eraf te hakken. Maar ze mogen het niet opeten of drinken.
Gelukkig bespeur ik hier nog een (heeeel) klein beetje beschaving (bij de mensen die dit doen).
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:03 schreef carauto het volgende:
jah ..gelukkig he he he:)
het is geoorloofd om millitairen en submillitairen te onthoofden tijdens de oorlog. Maar het opeten of drinken ervan is niet toegestaan.
In de islam gebruikt men het woord 'burgers' nauwlijks..liever een andere benaming:
1 vrouwen en kinderen jonger dan 14 en bejaarden horen tot de categorie van wat men nu noemt 'burgers'... het doden van elementen uit deze categorie is pas toegestaan wanneer de vijand moslimse bejaarden, kinderen of vrouwen met opzet doodt..bijv: wwat de amerikanen nu doen.. Of wanneer bijv. vrouwen of kinderen of bejaarden ook vechten : bijv. vrowuen in marines, kinderen in afrika enzovoort..
2 mannen 14 jr en ouder.. ook al dragen ze geen wapens..kunnen ze gedood worden..maar dat hoeft iet perse...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:18 schreef Drugshond het volgende:
Dus de islam maakt geen onderscheid tussen militairen en ongewapende burgers.. Met andere woorden bij een oorlogssituatie zijn alle mannen die ouder zijn dan 14 vogelvrij verklaard. Ze mogen dus gedood worden.
Wisten de moslims ten tijde van 11/09 of 11/03 dat er geen bejaarden, kinderen en vrouwen in de trein/flat zaten ?.
Drugshond vraagt zich af welke landen het verdrag van Geneve hebben ondertekend.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:18 schreef carauto het volgende:de islam maakt geen verschil tussen soldaten en ongewapende mannen .. niet allemaal .. bejaarden horen bijv. niet tot deze categorie...dat schreef ik duidelijk..
ze mogen gedood worden maar dat hoeft niet .. dat is meer iets voor de soldaat zelf en de leider enzovort.'wat k schreef was één van de regels van de jihad.. de jihad kent ook andere regels o.a: dat moslims mannen en vrouwen mogen doden indien de vijand hetzelfde doet met opzet ect..
en bovendien beide aanslagen waren slechts reacties op wat de vs en israel al deden en bovendien er waren veel waarschuwingen ..maar ja..wie luistert!!!
Je kunt onderstrepen en boos kijken wat je wil. Moslimse vrouwen wensen niet verkrachte te worden in de gedachte van de mannen. Ze willen beoordeeld worden op hun intellect en niet op de vormen van hun lichamen. Ja, en ik begrijp weining van de islam, jij, de niet-moslim kent immers ons geloof beter dan wij, de moslims.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:47 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Voor een moslim begrijp je heel weinig van de Islam.
De vrouwelijke sluier beschermt niet de moslima, maar juist de mannen!![]()
Wens jij wel verkracht te worden in de gedachte van vrouwen ? Of loop jij ook in een burkaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef There_is_only_One het volgende:
Je kunt onderstrepen en boos kijken wat je wil. Moslimse vrouwen wensen niet verkrachte te worden in de gedachte van de mannen. Ze willen beoordeeld worden op hun intellect en niet op de vormen van hun lichamen. Ja, en ik begrijp weining van de islam, jij, de niet-moslim kent immers ons geloof beter dan wij, de moslims.
Verraderquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
TIOO, waarom ga je eigelijk nog steeds serieus in op deze gasten?
Maakt niks uit Kirmizi, deze "veldslagen" worden tenminste gevoerd zonder bloed te vergieten.quote:Het zijn toch altijd de zelfde 'kritiek' uiters met altijd hetzelfde geblaat. Verspil alsjeblieft je moeite niet aan deze spreekwoordelijke zwijnen. Deze 'mensen' kun je dan ook het best benaderen in de taal die zij wel begrijpen. Dat wil zeggen door net zo stompzinnig te antwoorden zoals zij doen, ook al is het vaak moeilijk om net zo stompzinnig te zijn of zelfs in de buurt te komen daarvan.
Amen....... heb respect voor de tegenstander......(Sun Tsu)quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:37 schreef There_is_only_One het volgende:
Maakt niks uit Kirmizi, deze "veldslagen" worden tenminste gevoerd zonder bloed te vergieten.
Precies, dat is opnieuw weer geheel duidelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef There_is_only_One het volgende:
Ja, en ik begrijp weining van de islam, jij, de niet-moslim kent immers ons geloof beter dan wij, de moslims.
@TioO: Vraag je Imam maar wie of wat Shaytan is.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:47 schreef Bard_Yttap het volgende:
Nee ... want die zijn voor mij, hoe goed ze mij ook beschermen tegen Shaitan.
@TioO: Wat zijn volgens jou dan eigenlijk Jinni?quote:Shaytan = (Islam) a rebellious jinni who leads men astray
Pas op wat je daar zegt. Een echte Atheist heeft alle boeken van de drie hoofdreligies doorgelezen met open geest!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Je kunt onderstrepen en boos kijken wat je wil. Moslimse vrouwen wensen niet verkrachte te worden in de gedachte van de mannen. Ze willen beoordeeld worden op hun intellect en niet op de vormen van hun lichamen. Ja, en ik begrijp weining van de islam, jij, de niet-moslim kent immers ons geloof beter dan wij, de moslims.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:10 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Dat mag ze zelf weten. Zolang het haar keuze is. Koran 2:256 "er is geen dwang in gods dienst". Mijn zus had toen ze jong was (0-21/22) ook geen hoofddoek gedragen, hadden we ook geen problemen mee, hoewel ze nu wel een sluier draagt (eigen keus).
ik weet niet waar die andere zijn info vandaan haalt. Maar ik heb de Koran gelezen van a tot z, enkele boeken bestudeerd over de jihad en het levensverhaal van de Profeet bestudeerd en ik kwam tot de volgende conclusie:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tof...... ff een copy and paste van een andere form erbij halen.
[Centraal topic] Onthoofdingen #2
Ik twijfel, met een reden zelfs.................................
Vrouwen zijn niet zozeer bezig met dat soort dingen, akkersloot. Is er een meid die mij gedachte ondersteund (be gentlequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wens jij wel verkracht te worden in de gedachte van vrouwen ? Of loop jij ook in een burka![]()
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn.....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:14 schreef There_is_only_One het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet zozeer bezig met dat soort dingen, akkersloot. Is er een meid die mij gedachte ondersteund (be gentle)
Ik ook niet.... ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:09 schreef There_is_only_One het volgende:
ik weet niet waar die andere zijn info vandaan haalt
ik zal het (zeer) aandachtig doorlezen.. .quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:09 schreef There_is_only_One het volgende:
Daar heb ik geen imaam voor nodig.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:44 schreef Bard_Yttap het volgende:
@TioO: Vraag je Imam maar wie of wat Shaytan is.
Wezens die leven in een andere dimensie, ook geschapen door de Al-Machtige. Ben je al op de hoogte van de snaar-theorie? ElegantUniverse bekijk "hour 3 filmpjes". Luister goed naar wat Braine zegt over de mogelijkheid dat er andere wezens zouden kunnen leven in andere dimensies naast de onze, zonder dat we hen zien.quote:@TioO: Wat zijn volgens jou dan eigenlijk Jinni?
Moet ik dit serieus nemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:52 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Pas op wat je daar zegt. Een echte Atheist heeft alle boeken van de drie hoofdreligies doorgelezen met open geest!
Jammer dat we er niks van hebben geleerd of vergeten zijn hoe erg het is.quote:mijn zieltje, wordt de 2er WO er ook weer eens bijgehaald. Dat bombarderen was omdat er conventionele bommen werden gebruikt. De zoganaamde 'tapijtbombardementen'. Deze werden zo massaal gedaan omdat een bom frequent mis ging (op het oog richten), zelfs hele tapijtbombardementen gingen mis. De Duitsers deden hetzelfde (Rotterdam bijvoorbeeld) alleen later deden ze dit minder omdat de Luftwaffe de controle over het luchtruimt verloor.
Er waren/zijn nog steeds gewapende jappaners over......quote:Japan werd bestookt met twee atoombommen omdat de Jappaners zouden doorvechten tot de laatste soldaat (c.q. gewapende man) en dat zou betekenen dat de oorlog in Asie nog jaren kon worden gerect met het gevolg dat er ontelbare levens verloren zouden gaan.
Sorry, sommige dingen mogen en kunnen gewoon niet goed gepraat worden. En Amerika (lees regering) is geen zak veranderd behalve dat het nog arroganter is geworden en daardoor onrechtvaardig de wereld bespeelt en meer akelige wapens ontwikkelt waarover je om de 2, 3 maanden leest in de krant.quote:Dat het een leugen is uit de duim gezogen door de VS is klinklare onzin en het typische kenmerk van een hokjesdenker. De VS toen en nu zijn twee totaal verschillende dingen. Ook de manier van oorlogsvoeren is totaal veranderd in bepaalde sleutelopzichten.
Ik heb uit goed ingelichte bron vernomen dat er zelfs wezens om ons heen bestaan, die niets van ons willen weten, omdat we niet in een onzichtbare Al-IIah enzovoorts willen geloven. Ze noemen zichzelf moslims.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:27 schreef There_is_only_One het volgende:
Luister goed naar wat Braine zegt over de mogelijkheid dat er andere wezens zouden kunnen leven in andere dimensies naast de onze, zonder dat we hen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |