Pas op je verpest Patty's post-reeks...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:38 schreef Dr_Weird het volgende:
Text
quote:
Iran's Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei said on Tuesday he believes the United States and Israel, not Muslims, are behind the kidnapping and brutal murders of foreign nationals in Iraq. Khamenei is shown in a June 2004 file photo. REUTERS/Raheb Homavandi © Reuters 2004
Dat is haar probleem! Wat wou ze doen? Haar zelf opblazen? Andersdenkenden onthoofden?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:52 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Pas op je verpest Patty's post-reeks...
Dit is Patty's persoonlijke frustratie topic, waar ze al haar islam-grieven kwijt kan, die verder toch niemand leest. Beter dat ze het kwijt is anders krop je het zo op en das ongezond.![]()
Er zullen landen toegeven aan de terroristen, net zoals de kiezers in Spanje na 11/3. Dat is het gevolg van de massahysterie en chaos waar het de terroristen juist om te doen is.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:38 schreef Dr_Weird het volgende:
hoe meer landen gaan toegeven hoe gevaarlijker het wordt voor de landen die nog in Irak blijven.
Het is een menselijke reactie. We hebben er zelf ervaring mee in Srebrenica, want toen kozen we voor onze eigen veiligheid en niet voor de veiligheid van de moslims. Dat zal IPdaily dan ook wel begrijpen?!quote:Terroristen zijn aan het winnen. Heel dom terugtrekken, hoezo in de kaart spelen van terroristen.
Ja precies, het is toch vreemd dat je sommige mensen op dit forum daar nog aan moet herinneren. Alsof de Nederlandse soldaten naar het Midden Oosten worden gestuurd om moslims te pesten?quote:Het zijn de terroristen die mensen onthoofden niet de bezettingsmachten of stabliisatiemachten.
Als Aznar had gewonnen was het dan ook "toegeven aan terrorisme" geweest of telt dat alleen als de uitkomst je niet bevalt? Aznar heeft zijn eigen glazen ingegooid door proberen de aanslag aan de ETA toe te schrijven en het zo over de verkiezingen heen te tillen. Nog afgezien dat +80% van de bevolking vooraf al tegen de deelname aan de doorlog door Spanje was. Democratie heeft dus prima gewerkt op dit punt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:04 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Er zullen landen toegeven aan de terroristen, net zoals de kiezers in Spanje na 11/3. Dat is het gevolg van de massahysterie en chaos waar het de terroristen juist om te doen is.
Is al gebeurd. Je noemt de precentages. En de overheden hebben er lak aan.quote:Op woensdag 14 juli 2004 04:25 schreef NorthernStar het volgende:
Maar dat is natuurlijk allemaal massahysterie en chaos. Hell, misschien is het maar beter om de democratie af te schaffen vanwege al dat terrorisme...
Dat was iig wel effectief voordien in Irak. Weinig klachten over moslimextremisme gehoord toen Saddam Hussein nog aan de macht was.quote:Op woensdag 14 juli 2004 04:25 schreef NorthernStar het volgende:
Maar dat is natuurlijk allemaal massahysterie en chaos. Hell, misschien is het maar beter om de democratie af te schaffen vanwege al dat terrorisme...
Het valt te hopen dat er in Nederland niet zo gereageerd gaat worden, als een Nederlander wordt gegijzeld.quote:
Filipinos stage a rally outside the presidential palace in Manila to demand the release of an overseas worker held hostage by Iraqi militants on July 12, 2004. A new deadline set by militants to kill the hostage has passed with no word on his fate. REUTERS/Romeo Ranoco
Hoeveel procent van de bevolking is er vóór het afnemen van het aantal verkeersslachtoffers en het file-probleem? Ik weet zeker dat 100% van de bevolking hier vóór is, maar toch nog steeds geen gratis OV in Nederland?!quote:Op woensdag 14 juli 2004 04:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Je noemt de precentages. En de overheden hebben er lak aan.
volledig artikelquote:Onthoofd lichaam gevonden in Irak
Gepubliceerd op vrijdag 16 juli 2004
De Iraakse politie heeft donderdag in de rivier de Tigris een onthoofd lijk gevonden. Het is overgedragen aan de Amerikaanse strijdkrachten in het land, volgens een Amerikaanse legerwoordvoerder.
Het lichaam werd gevonden in een oranje overal. Om wie het gaat is nog niet bekend, maar het zoud kunnen gaan om edn Bulgaar. Maandag onthoofdden Irakezen een Bulgaar die ze hadden ontvoerd. Zijn lichaam was nog niet gevonden. De Irakezen eisten dat Bulgarije zijn militairen uit Irak terugtrekt. De Bulgaarse autoriteiten zijn ingeschakeld om te helpen de man te identificeren met behulp van vingerafdrukken en DNA-materiaal.
Verwacht niet dat Italie zich terugtrekt. Een aanslag zal het omgekeerde effect veroorzaken. Zie je, Italie is een andere situatie dan wat Al-Qaida tot nu toe heeft gehad. Italie wordt geleid door een man die aan de macht zit door de Mafia en zichzelf ziet als Mussolinie (of hoe je die naam ook schrijft) DUs het is slecht om in Italie een aanslag te plegen of veel onthoofdingen uit te voeren, het is geen democratie zoals in andere3 westerse landen daar. En je zult zien dat Al-Qaida zich daar weleens in kan vergissen....quote:Op zondag 18 juli 2004 15:45 schreef thesamira1 het volgende:
nou..
kijk saudie is anders dan irak..
godzijdank.. hebben veel kruisvaarders saudie verlaten en zijn nu in Bahrayn en andere landen.
maar er blijven nog een paar honderdduizenden die op hun beurt wachten..
trouwens de video van Paul duurt minder dn 2 min en je hoort zijn schreeuw niet...dus op zich minder 'gruwlijk' dan die van Berg.
dankzij de onthoofdingen hebben filipijnen en turken Irak verlaten..
maar voor italie..moeten ze massaal onthoofden..want de mediainstrumenten van Berlosconi hebben een slechte werking op de italinanen in Rome..
..als je naar de huidige situatie kijkt.dan zie je..een paar overeenkomsten: De val van Taliban >> de enige pure Islamistische staat en dit kun je vergelijken met het woordje "Caliphate' in de tekst.quote:n a sermon at the Al-Aqsa Mosque, the Palestinian Authority's Deputy Minister of Awqaf, Sheikh Yousef Juma'a Salameh said: "Romiyya is Rome, the capital of Italy, and Constantinople is today Istanbul, known in Islamic history by the name of Islam-Boul… The great conquest [of Constantinople] was carried out two centuries after the Tatars entered Baghdad and after the fall of the Caliphate The people thought that Islam had reached its lowest point… and forgot that Islam had not reached its end in the world, because on the day it reaches its end, there will be no world: the sun will be extinguished, the stars will go out…"
thesamira1, waar heb je mijn post gelaten?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:16 schreef thesamira1 het volgende:
Juist...
--------------------------------------------------------------------------------
één molecuul
één atoom
één kern
== dat is Waterstof atoom !! ( wel twee atomen)
Wat is de bedoeling van al die - niet werkende - google-webme-links?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:12 schreef thesamira1 het volgende:
*http://www.google.nl/search?q=cache:qdXgYo__8ZcJ:nl.wikipedia.org/wiki/Mongolen+bagdad+geschiedenis++mongolen&hl=nl
-
http://www.google.nl/search?q=cache:HFpkLbv0JLMJ:www.memri.org/bin/articles.cgi%3FArea%3Dsd%26ID%3DSP44702+hadith+Rome+Constantinople&hl=nl
Zo hoopt G.W.Bush (of het Westen) dat er in het midden oosten een gematige islamitsche/westerse cultuur komt (vergelijkbaar met Turkije anno 2004.)quote:Op zondag 18 juli 2004 16:12 schreef thesamira1 het volgende:
je hebt vast gelezen dat de moslims geloven dat Rome ooit islamistisch zal worden..ff een opmerking
Door wie ?!...... jawel...door criminele (islamitsche) iraakse burgers. Niet door de Amerikaanse bezettingsmacht. Kromme vergelijking.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:12 schreef thesamira1 het volgende:
"vorig jaar wrden alle ministeries, bibliotheken, musea geplunderd ect.."
Ik ben met mijn wereldbol aan het spinnen... maar ik nergens het staatje 'Taliban' vindenquote:De val van Taliban >> de enige pure Islamistische staat
Links met dubbele punten werken niet zonder quotes (of copy/paste) !! Ze worden daardoor onthoofd.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:43 schreef tvlxd het volgende:
Die links doen het allebei.* NIET
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:12 schreef thesamira1 het volgende:
je hebt vast gelezen dat de moslims geloven dat Rome ooit islamistisch zal worden..ff een opmerking
Ow... het is een iman uit Sudan.........Sudan ?!..is daar op dit moment niet een religueze oorlog bezig.quote:Sudanese Sheikh: "Rome Will be Conquered"
In a sermon at a mosque in Khartoum, Sudan, Sheikh Muhammad Abd Al-Karim said: "…The Prophet said that the Muslims would take India, saying: 'Allah saved two groups of my nation from the fire of Hell: one group that would attack India and a second group that would be with Jesus the son of Mary [in the battle of Judgment Day].' The Prophet Muhammad told us of the conquest of Constantinople, the capital of the Byzantine state, and of the conquest of Rome, where the Vatican is situated…
Je moet die hele regel in het zoekmachine stoppen.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Links met dubbele punten werken niet zonder quotes (of copy/paste) !! Ze worden daardoor onthoofd.![]()
Nog dommer is om een google-zoekopdracht als link te plaatsen. Bron: www.google.com
Saudi-Arabië hangt ook het wahabisme aan. Gaat goed hoor, we doen er graag zaken meequote:Op zondag 18 juli 2004 18:54 schreef pomtiedom het volgende:
Dat is geen goede regeringsvorm, maar bedankt om een reden te geven waarom pure Islamitische staten nooit mogen bestaan.
Waarom moest ik dan een domme cache-zoekinstructie van een ander in mijn zoekmachine stoppen?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je moet die hele regel in het zoekmachine stoppen.
probeer dit maarThe Middle East Reasearch Institute Wikipedia
Nou.... "we".... Pim zou het zo bv niet gewild hebbenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
Saudi-Arabië hangt ook het wahabisme aan. Gaat goed hoor, we doen er graag zaken mee.
ik heb die links niet gepost... ik heb ze alleen gecorrigeerd...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:20 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom moest ik dan een domme cache-zoekinstructie van een ander in mijn zoekmachine stoppen?
P.S. Dit is [Centraal topic] Onthoofdingen #2 en het gaat over www.google.nl/search?q=ONTHOOFDINGEN
Weet ik, want het was ...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:24 schreef Drugshond het volgende:
ik heb die links niet gepost... ik heb ze alleen gecorrigeerd...![]()
die vergelijking lijkt me niet lachwakkend maar ik heb een goed gevoel door wat ik denk dat ik heb ontdekt.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:40 schreef pomtiedom het volgende:
Doe niet zo dom, ik was allang ervan op de hoogte gebracht dat Rome het doel is, sterker nog afwijking van Rome zal niet getolereerd worden!
Die vergelijking is lachwekkend. De Mongolen waren grote krijgsheren in mijn ogen hun daden in Bagdad interreseren me barweinig en bevatten een vergelijkingsfout van jouw kant uit. De Mongolen gooide zelf de boeken weg. (waarschijnlijk omdat ze al wisten dat de Islam te veel vrijheid van interpretatie heeft)
Maar de VS soldaten hebben niet die boeken weggegooid, in tegenstelling tot de mongolen, dat deed de bevolking zelf. Daarbij was Bagdad al voor de komst van de VS in handen van een niet-Islamiet, Saddam. Het is een publiek geheim dat Saddam enkel Islamitisch was geworden voor de macht maar dat hem de hele religie gestolen kon worden. Je euforische vergelijkingen zijn zinloos en bovendien gebouwd op gebeurtenissen die destijds door dezelfde organisatie in elkaar zijn geweven die nu Al-Qaida en het westen manipuleerd.
taliban is anders dan alqaeda...:) dacht ikquote:Op zondag 18 juli 2004 18:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo hoopt G.W.Bush (of het Westen) dat er in het midden oosten een gematige islamitsche/westerse cultuur komt (vergelijkbaar met Turkije anno 2004.)
[..]
Door wie ?!...... jawel...door criminele (islamitsche) iraakse burgers. Niet door de Amerikaanse bezettingsmacht. Kromme vergelijking.
[..]
Ik ben met mijn wereldbol aan het spinnen... maar ik nergens het staatje 'Taliban' vindenHet enigste wat ik weet is dat de Taliban een criminele organisatie is.
Nou, waar maak jij je dan druk om?!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:52 schreef thesamira1 het volgende:
[..]
die vergelijking lijkt me niet lachwakkend maar ik heb een goed gevoel door wat ik denk dat ik heb ontdekt.![]()
er waren ook irakezen die de mongolen hielpen, vooral sijeten en joden..dat staat vast in boeken ..in islamistische boeken. dit punt is gebaseerd op onwetenheid van uw kant.
voor de val van bagdad, hielden de moslims ook niet netjes aan de SHaria en de islamistische wetten..dus ze waren niet een echte islamistische staat.
Taliban & Al-Qaida waren bondgenoten van elkaar, zoals VS & Groot Brittanie. Ze hadden eerst wat onenigheid omdat Al-Qaida de Talibans religieuze dictatorschap ondermijnde, maar later is die verstandhouding veranderd.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:52 schreef thesamira1 het volgende:
[..]
taliban is anders dan alqaeda...:) dacht ik
Niet bepaald een creatieve plaats om het hoofd neer te leggen. Een vrieskist is al zovaak gedaan door andere psychopaten en geestelijk gestoorden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:51 schreef carauto het volgende:
het hoofd van Paul Jonshon of hoe hij ook heet is gevonden in een vrieskist.
quote:Zes buitenlanders gegijzeld in Irak
Een groep extremisten in Irak zegt twee Kenianen, drie Indiërs en een Egyptenaar te hebben ontvoerd. Ze dreigen hen te onthoofden als hun landen hun troepen niet uit Irak terugtrekken. Geen van de drie landen heeft echter soldaten in Irak.
Alle zes gijzelaars werken als vrachtwagenchauffeur in Irak, net als de dinsdag vrijgelaten Filipijn Angelo dela Cruz. Dela Cruz werd vrijgelaten nadat de Filipijnse regering aan de eis van zijn ontvoerders had voldaan en de kleine Filipijnse troepenmacht had teruggetrokken.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Ze dreigen hen te onthoofden als hun landen hun troepen niet uit Irak terugtrekken. Geen van de drie landen heeft echter soldaten in Irak.
bekijk het van de andere kant.. ze wilden dat het hoofd intact blijft..dat er geen bacterien of schimmels zijn kop opvreet..quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:16 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Niet bepaald een creatieve plaats om het hoofd neer te leggen. Een vrieskist is al zovaak gedaan door andere psychopaten en geestelijk gestoorden.
bronquote:Zeven buitenlanders in Irak gegijzeld
BAGDAD - Een groepering die zich Zwarte Banieren noemt, houdt in Irak zeven buitenlandse vrachtwagenchauffeurs vast. Dat blijkt uit foto's en video's die het Franse persbureau AFP donderdag heeft gezien. De Arabische zender al-Arabiya zond woensdag beelden uit waarop zes gijzelaars waren te zien.
De zeven zouden drie Kenianen, drie Indiërs en een Egyptenaar zijn. De ontvoerders eisen van een Koeweitse firma dat die uit Irak vertrekt. Gebeurt dat niet, dan zullen zij elke drie dagen een gijzelaar doden. Ook eisen de Zwarte Banieren het vertrek van alle Indiërs, Kenianen en Egyptenaren uit Irak.
Ja, duh, daarom doe psychopaten het ook in het vriesvak.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:41 schreef carauto het volgende:
[..]
bekijk het van de andere kant.. ze wilden dat het hoofd intact blijft..dat er geen bacterien of schimmels zijn kop opvreet..
he tis niet eens toegestaan om bloed van schapen te drinken laat staan het vlees en bloed van een mens...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:08 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ja, duh, daarom doe psychopaten het ook in het vriesvak.
Mensen zoals die kanibaal in Rusland eten het zelf op, dat is nog net een tandje zieker.
Dus het is wel geoorloofd om van burgers het hoofd eraf te hakken. Maar ze mogen het niet opeten of drinken.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:41 schreef carauto het volgende:
he tis niet eens toegestaan om bloed van schapen te drinken laat staan het vlees en bloed van een mens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |