Toch geen bloedbad?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was heerlijk
En euhm.. te veel..
De rommel ligt in 1 of ander woud...quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toch geen bloedbad?
Man.. al die opruimwerk straks..
@jerruh: Uhmm neen, ik weet niet. Ik wil het eigenlijk wel weten.
Ow...toch niet in Belgie of Frankrijk??quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De rommel ligt in 1 of ander woud...
Ja..ik merk hetquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef Jerruh het volgende:
ik bescherm mark, thats all.
dus NEE!
Zoals ik al eerder op msn had gezegd.. Na een tijdje verwatert alles een beetje en dan ben je er zeker van dat het allemaal wel goed komt. *troost en een hug nogmaals*quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik hoef niet beschermd te worden hoor
Zojuist afscheid genomen van Sjoerd, dat was best moeilijk maar het is goed zo
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder op msn had gezegd.. Na een tijdje verwatert alles een beetje en dan ben je er zeker van dat het allemaal wel goed komt. *troost en een hug nogmaals*
Thanx buddyquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef Jerruh het volgende:
*knuffel voor mark*
you know what i say.
The catch:quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Alle hotels liggen zo rond de 700,- bijna 800,- voor 2 personen voor 10 dagen, minstens.... en nu vind ik er ineens 2 van de Catalonia-keten en die zijn 390 en 590 ... what's the catch?? ...
Truste en take carequote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Thanx buddy
Ik ga slapen
Fijne avond nog allemaal
Ooo, da's niet zo ergquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
The catch:
In de brochure van het hotel staat bijvoorbeeld: "Elke dag schone handdoeken" in werkelijkheid komt een mopperend vrouwtje steeds onverwachts binnenvallen, schudt even de handdoeken uit en hangt ze dan weer op!
Kheb geen flauw idee waarom er prijsverschillen zijn. Misschien zijn het nog leftovers van het EK en daarom goedkoper?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Alle hotels liggen zo rond de 700,- bijna 800,- voor 2 personen voor 10 dagen, minstens.... en nu vind ik er ineens 2 van de Catalonia-keten en die zijn 390 en 590 ... what's the catch?? ...
Nee ik ook niet... Ik zat al te kijken naar de ligging maar ook die verschilt niet spectaculair. Dit zijn echt wel de 2 allergoedkoopste van de 2 hotelsites die ik af ben gegaan. VERUIT de goedkoopste zelfsquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:11 schreef wizarddragon het volgende:
...Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |