Offtopic:quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:09 schreef ozzietukker het volgende:
en dat voor maar Euro 1,89 bij de AH. (bonusprijs + 35% korting)
Dan wordt je bij jullie genaaid; stond alweer een hele tijd terug een artikel over in de allerhande, dat ze beide kortingen moeten toepassen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Offtopic:
Doen ze dat bij jullie AH?
Bij osn is het of de bonusprijs, of 35% korting, wat de meeste korting oplevert... helaas.
Hoelaat beginnen wequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:35 schreef Riann het volgende:
kip cordon blue
krieltjes
salade
ik schat zo rond half 6/ kwart voor 6 of zoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoelaat beginnen we![]()
Mooie tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Riann het volgende:
[..]
ik schat zo rond half 6/ kwart voor 6 of zo
bij ons moeten ze zo nodig eerst de tour zien
Wat een vroeg tijdstip om te gaan eten!! Dan zou ik echt nog geen trek hebben. Wij beginnen om 19.30 met het aperitief en gaan dan tussen 20 en 20.30 aan tafel!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:38 schreef Riann het volgende:
[..]
ik schat zo rond half 6/ kwart voor 6 of zo
bij ons moeten ze zo nodig eerst de tour zien
ik vind er niks vroegs aan wij gaan meestal zo rond die tijd eten ooit ook pas om half 7. En ik word vanavond al om 8 uur thuis opgehaald door een jongen waar ik mee naar de bios ga. En als ik dan net gegeten heb vind ik dat ook niet fijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:43 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Wat een vroeg tijdstip om te gaan eten!! Dan zou ik echt nog geen trek hebben. Wij beginnen om 19.30 met het aperitief en gaan dan tussen 20 en 20.30 aan tafel!
On topic: Forel met ciroen en kruiden uit de oven, sperzieboontjes met knoflook en tomaat en zelfgemaakte aardappelpuree!!![]()
oh gaan we ook naar de biosquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:46 schreef Riann het volgende:
[..]
ik vind er niks vroegs aan wij gaan meestal zo rond die tijd eten ooit ook pas om half 7. En ik word vanavond al om 8 uur thuis opgehaald door een jongen waar ik mee naar de bios ga. En als ik dan net gegeten heb vind ik dat ook niet fijn.
Hardcore is niks voor mijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh gaan we ook naar de bios![]()
ik dacht dat we gelijk gingen hardcoren
Van wie mag dat niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
(Ik weet dat spinazie met vis eigenlijk niet mag, maar dat is jammer dan)
In vis en spinazie zitten stoffen die met elkaar reageren en zo een kankerverwekkende stof vormen. Maar ja, zo kun je alles wel laten staan ! Ik eet sowieso heel vaak spinazie (mag officieel maar 2x per week omdat er ook nog veel nitraat inzitquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:37 schreef Doekes het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet?![]()
Die duivelse kip, die zie ik nooit meer! In welke winkel haal je die?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Is dat zo'n recept van: koop de AH ovenschotel, voeg sambal toe en bak hem 45 minuten af in de oven?![]()
Hehe.
Kip ketjap klinkt wel erg lekker, vanavond wordt het denk ik duivelse kip (met ketjap).
Straks maar even boodschappen doen.
Tussen [img ] [/img ] tagsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:03 schreef carola het volgende:
wil het plaatje plaatsen maar dat werkt niet, moet dat op een speciale manier?
Duivelse kip maak je zelfquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:02 schreef carola het volgende:
[..]
Die duivelse kip, die zie ik nooit meer! In welke winkel haal je die?
Wauw! dat heb ik echt nog nooit gedaan!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:02 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanavond": rundercurry, zilvervliesrijst en verse doperwtjes. ga zo maar eens doppen!!
Ja, heerlijk!! Vooral tijdens die lange tour-etappes heb ik heel veel zitten doppen. Ze zijn er nog maar kort, dus ik dop als een gek en vries het dan in...heb ik nog wat in de herfst!! Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar op de Albert Cuyp kun je ze krijgen (net als capucijners en tuinbonen!!) en bij natuurvoedingswinkels!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Verse doperwtjes ! Zo lekker ! Die at ik als kind altijd bij mijn opa die kweekte ze zelf. Helaas vindt hij het de laatste jaren teveel werk, ik zal maar eens kijken waar je ze kunt kopen want het is al veel te lang geleden dat ik dat gegeten heb.
Vanavond krijgen we een vriend op bezoek die graag mosselen eet, dus we eten mosselen met friet.
Wedden dat je er een papje bij hebt gemaakt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef shmoopy het volgende:
Filetlapjes, bloemkool en aardappeltjes.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat je er een papje bij hebt gemaakt.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je kent me dus echt niet.
Dan neem je nu nog even een stukje fruit, voor de overige vitamientjes.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef Lucille het volgende:
Boterhammen met kaas. Plus een bakje noedels.
Ik heb nu ff geen trek in een appeltjequote:Op woensdag 28 juli 2004 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan neem je nu nog even een stukje fruit, voor de overige vitamientjes.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:00 schreef Riann het volgende:
[..]
Wat is raspatat
quote:Dat is patat wat uit een automaat wordt geperst, het is aardappelmeel wat er dan als sliertjes uit wordt geperst. Dit wordt dan in de frituur gebakken en heet dan Raspatat. En is erg lekker en niet vet!
Lijkt dat dan niet heel ergveel op rosti?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:26 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mens, ga toch koken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:40 schreef Lucille het volgende:
Boterhammetjes met salade met beenham. Zonder een stukje fruit er bij
Nee, het is een soort van dikke aardappelpuree als het uit die machine komt in slierten ter groote van frietjes.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Lijkt dat dan niet heel ergveel op rosti?
Hoe smaakt een Chinees?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:15 schreef shmoopy het volgende:Ik word getrakteerd op Chinees!
Twee keer de helft.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe smaakt een Chinees?![]()
Wij ook!! Straks eerst de pasta kneden.....altijd een leuk werkje!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:38 schreef Spindizzy het volgende:
Lasagna
De pasta heb ik door meneer Grand Italia laten makenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:21 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Wij ook!! Straks eerst de pasta kneden.....altijd een leuk werkje!!
Welke?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:29 schreef ruby het volgende:
Tapas bij een Spaans restaurant in Den Haag. Goddelijk lekker.
nee, toch 2x mc chicken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
lasagne
Meloen met ham lijkt me nou echt niet lekker!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:59 schreef pebbje het volgende:
Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter uit de oven en de restantjes meloen met rauwe ham van gisteren![]()
Recept?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Gisteren BBQ:
- Warme aardappelsalade met kappertjes, olijfolie en rode ui (Jamie Oliver).
Mjam!
Meloen met rauwe ham is een klassieke combi hoor..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:12 schreef Doekes het volgende:
[..]
Meloen met ham lijkt me nou echt niet lekker!
Etentje gaat door, locatie nog niet bekend...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:23 schreef Libris het volgende:
Jappen vanavond, sashimi, sushi en sake
Hmmmz, over 10 minuten vertrek ik
Dan gelijk maar het menu voor de rest van de week:
Morgen Frans (met een Franse)
Overmorgen Braziliaans (met een Amerikaan)
Vrijdag BBQ (met tig mensen bij mij thuis)
Zaterdag wederom Jappen (met NL/Amerikanen)
en dan weer eens wat minderen
Leuk he die tijdzonesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ga zo beginnen aan mijn goedemorgen drinkontbijt.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:15 schreef Joene het volgende:
Palingsoep.
Tis goed te eten hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ik ben neit zo gek op paling, maar ik zie me palingsoep voor me als een grijze drek met onderin stukjes paling en bovenop zo'n hele dikke laag vetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis goed te eten hoor
als je van paling houd
Ik vind de kip tandoori, kip madras enzo nogal op elkaar lijken en ze worden ook vrij snel saai.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:22 schreef carola het volgende:
kip madras, wereldgerecht... één van de enige die ik nog nooit gemaakt heb! iemand ervaringen ermee? ik doe er maar wat extra groente (paprika) in wantanders is het kip/appel en saus...
nah dat valt heel erg meequote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben neit zo gek op paling, maar ik zie me palingsoep voor me als een grijze drek met onderin stukjes paling en bovenop zo'n hele dikke laag vet![]()
Nou ja, eet smakelijk he!
Zijn ze lekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vanmiddag 2 Greek Mac's gegeten.
lekker !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:18 schreef moussy het volgende:
shoarmasoep
Damn.. Kook je dat zelf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:13 schreef shmoopy het volgende:
Aardappelpuree (*ril*), sperciebonen, filetlapje en een salade van komkommer, uitgebakken spekjes in yoghurt.
Ik ga de GGD voor je bellen als ik niks hoor!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:52 schreef Lucille het volgende:
Vandaag ben ik uitgekomen op een diepvriespizza met extra stukjes kaas waar ik de beginnende schimmel van af heb gesneden. Als ik de komende 24 uur niet op FOK post, kan dan iemand even de politie bellen?
Wil je je morgenvroeg meteen even melden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:52 schreef Lucille het volgende:
Vandaag ben ik uitgekomen op een diepvriespizza met extra stukjes kaas waar ik de beginnende schimmel van af heb gesneden. Als ik de komende 24 uur niet op FOK post, kan dan iemand even de politie bellen?
in jou geval kan een half jaar makkelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:39 schreef Lucille het volgende:
Hoe lang kan je pastasalade in de koelkast bewaren? Gisteren gemaakt, vandaag weer gegeten, maar er is nog steeds over.
Morgen wil ik wel weer wat anders, bami of mihoen of zo.
*burp*
Dat was dus ook een beetje mijn overweging. Het staat wel goed koud in de koeling, maar toch. Ik zie wel hoe het ruikt als ik het wil eten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Het ligt ook een beetje aan de ingredienten, Luus, maar met dit weer zou ik niet al teveel risico nemen.
Maar ik ben dan ook een erg voorzichtige muts wb eten bewaren.
Zit nog in een verkeerd ritme.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:08 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Skiczukie, als je nou allemaal dingen eet die je niet lekker vindt, waarom doe je er dan niet iets aan en ga je geen dingen eten die je wel lekker vindt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |