En zeer weinig bagage mogelijkheden..... en duur, is net nieuw..quote:[b]Op woensdag 21 juli 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende /b]
Hee! Of een Yamaha Bulldog BT1100 ! 2 cilinder!
Maar die heeft maar 60pk dacht }
Of je zet aan het begin een klein T stukje heb je allbei je kanten onder vet,quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:50 schreef RB het volgende:
Verplaats het slangetje wel zodat hij in het midden op de ketting druppelt.![]()
Dan zit er wel een 1/2 liter olie bij Rietquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
110 euro vind ik te duur
Dat ding werkt toch via een vacuumslang op je motor?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:50 schreef RB het volgende:
..
30.000 was dat maar waar.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar goed je heb een nieuw setje kan je dus 30000 Km zonder problemen mee rijden,
Wordt dan wel een heeeeeeeeeeeellll klein T stukje, gat in de slang is +/- 2 mmquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Of je zet aan het begin een klein T stukje heb je allbei je kanten onder vet,
Ik deed laatst 13000km er meequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ding werkt toch via een vacuumslang op je motor?
[..]
30.000 was dat maar waar.![]()
![]()
![]()
Waar ik zie hem nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog beter zie je wel dat er een heeeeeeeeeel klein T stukje is
goed voor hem!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey OPM,
De zogenaamde officier van Justitie heeft sinds vandaag een aanklacht van poging tot doodslag aan zijn broek hangen,
als ie het echt is is heeft ie nu een heel groot probleem erbij,
Ik had 5 kleppen per cylinder.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:59 schreef Rietvaerder het volgende:
De Div900 heeft maar 2 kleppen per cilinder
Ik heb er 4![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF?!
Rear tyre dimensions: 130/70-18 63H:'(
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey OPM,
De zogenaamde officier van Justitie heeft sinds vandaag een aanklacht van poging tot doodslag aan zijn broek hangen,
als ie het echt is is heeft ie nu een heel groot probleem erbij,
heb je msn ?? leggen we je het ff uitquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had 5 kleppen per cylinder.![]()
![]()
[..]![]()
[..]
Ik heb er mijn eerste liefde schaamteloos voor gedumptquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:24 schreef ondeugend het volgende:
Zeg je ook even dat je je eerste liefde hebt gedumpt ?
Hij is mooi vriendje !!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
Allemaal even iets liefs zeggen over mijn recentelijk aangeschafte K-tje alstublieft
[afbeelding]
Hee was jij dat vanmiddag?! Ow nee .. het was een moderne Boxer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik heb er mijn eerste liefde schaamteloos voor gedumpt![]()
[afbeelding]
I feel the same .. maar dan met een andere Beemer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb kort geleden een stuk met een K1200P gereden.
Zo relaxed zitten met zoveel vermogen onder de knop had ik niet voor mogelijk gehouden.
De prijs overigens ook niet.
weet je al waar het over ging?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
Uhm, jij zit dichter bij een KD dan die pipo op die foto van Rietquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje triest datzou betekenen dat ik ook zou kunnen KD-en:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]heb je msn ?? leggen we je het ff uit
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beetje triest datzou betekenen dat ik ook zou kunnen KD-en:
[afbeelding]
En ook eens bij de prijzen kijken als het mis gaatquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.ring-world.nl/Ringinformatie/ringinfo.htm
quote:eventueel noodzakelijk baansluiting indien politie ter plaatse moet komen: 5.000 Euro per uur
Lucratieve business.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.ring-world.nl/Ringinformatie/ringinfo.htm
quote:Halverwege de baan is ook nog een ingang en uitgang afwezig. Als je hier echter de baan verlaat en je gaat door de slagboom heen dan kun je de baan niet meer op. In Breidscheid vind je meestal veel motorrijders. Je kunt hier ook een kaartje kopen voor 1,5 ronde. Je rijdt er bij Breidscheid op en je kunt het kaartje dan nogmaals gebruiken bij start-finish om daarna nog een complete ronde af te leggen. Een 1,5 ronde-kaart kost 21 Euro.
quote:Ga echter niet forceren aangezien je toch echt zo’n 30 tot 40 rondes nodig hebt om het circuit een beetje te leren kennen.
quote:Onderschat de slijtage echter niet. Op onderstaande foto kun je zien wat 5 rondes Ring doen met 5 mm remvoering op mijn Mintex1144-blokken. Zoals je ziet was de boel geheel versleten.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja en een jaarkaart is 700 euro
Laatste post..quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Maaruh..... remmen is voor mietjes
Het is niet het type motorfiets wat ik zou rijden, maar ziet er netjes uitquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
Allemaal even iets liefs zeggen over mijn recentelijk aangeschafte K-tje alstublieft
[afbeelding]
zoals zo vaak gezegd, een KD moet geen doel op zich worden en dat is het bij mij zeker niet (anders had ik er nu wel als een aap naast gehangen).quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm, jij zit dichter bij een KD dan die pipo op die foto van Riet
Ik denk als je net nog iets platter zou gaan dat je een hele nette KD kan maken...
Maar who gives a fuck of je nou over de grond gaat met die knie of niet
En dan helemaal als je er als een aap bij moet gaan hangen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon niet remmen
mistig hierquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh..![]()
Lekker zonnetje hier..
wel een mooi topic he! er zitten echt hele mooie bij iddquote:OPM er staan wel hele gave KD foto's bij.![]()
(2'de pagina die gele is wel leuk .. verder had ik ook nog niet gekeken trouwens.![]()
)
Ik had net een klant aan de telefoon, die zat in Sliedrecht .. niet zo heel ver van hier .. was daar ook quite foggy.quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mistig hiersommige plaatsen minder dan 50 m. zicht...
ben ook maar met de auto gegaan want gisteren was het bijna gevaarlijk hiernaar toe, mijn vizier besloeg om de 100 m. en het zicht was dus minder 50m. voortdurend met mijn handschoen schoonmaken…op een gegeven moment 80 gaan rijden en vizier open gezet en tja dan gaat mijn bril beslaan…quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik had net een klant aan de telefoon, die zat in Sliedrecht .. niet zo heel ver van hier .. was daar ook quite foggy.
voorlopig zie ik het nog niet gebeuren hoorquote:OPM .. heb je wel de goede broek gekocht .. jij trekt binnen 2 maanden naar een absolute KD wannabee.
En daar is op zich helemaal niets mis mee vind ik.![]()
![]()
![]()
Je moet je vizier ook niet helemaal open doen, maar gewoon een kiertje laten. Dan heb je genoeg airflow om het net niet te laten beslaan. Anders je hoofd iets meer/minder kantelen om de lucht die binnen komt wat te laten varieren zonder dat er mist op je bril komt. Klinkt wat raar in getypte vorm maar zo werkt het.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
…op een gegeven moment 80 gaan rijden en vizier open gezet en tja dan gaat mijn bril beslaan…
Ik rijd altijd met een kiertje om voldoende lucht naar binnen te laten komen. Dicht besloeg mijn vizier vd buiten en open besloeg mijn bril…quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Je moet je vizier ook niet helemaal open doen, maar gewoon een kiertje laten. Dan heb je genoeg airflow om het net niet te laten beslaan. Anders je hoofd iets meer/minder kantelen om de lucht die binnen komt wat te laten varieren zonder dat er mist op je bril komt. Klinkt wat raar in getypte vorm maar zo werkt het.![]()
Ik heb nooit nergens last van .. alleen als je heeel lang bij een stoplicht moet wachten en alles (zoals een bril) kan beslaan door je eigen adem.
quote:En ik denk dat ik voor een Fiero ga en niet een motor erbij.![]()
Precies wat ik schrijf .. open maar niet teveel en niet te weinig.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik rijd altijd met een kiertje om voldoende lucht naar binnen te laten komen. Dicht besloeg mijn vizier vd buiten en open besloeg mijn bril…
[..]hoogste tijd om mijn
RS125 campagne
weer starten
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Precies wat ik schrijf .. open maar niet teveel en niet te weinig.![]()
Variatie van de luchtstroom kan je (ook)regelen met het kantelen van je hoofd.
mooiquote:Rs campagne helpt hielp wel wat ..
tjee…zou je die fijne beemer nu al weg kunnen doen??quote:Misschien toch de Beemer maar weg en 2 goedkope fietsjes neerzetten met een auto.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tjee…zou je die fijne beemer nu al weg kunnen doen??
dacht ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Beemer nu al weer weg doen?!
Dies gek!
Waarom niet? Ik denk er serieus over ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Beemer nu al weer weg doen?!
Dies gek!
Je moet wat met een permanente IP ban.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op hoeveel forums ben jij actief hee?
Ik ben nog steeds wat impulsief met kopen en verkopen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar Pepijn...... je hebt dat ding net
Beetje vreemd in mijn ogen
Remmen hoeft toch niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Oef.....
http://www.buellforum.nl/topic.php?id=1219
Je zal net op de Ring aan het spelen zijn!
Wacht tot september en koop de K1200Squote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wat impulsief met kopen en verkopen.![]()
Als ik iets gehad heb dan wil ik weer door naar de volgende.
TRX is ook leuk in die uitvoering.![]()
![]()
![]()
Echt een ultieme fiets bestaat niet voor mij..![]()
Als MF-er niet neequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Remmen hoeft toch niet. [afbeelding]
Maar je rookt toch nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wacht tot september en koop de K1200S![]()
![]()
132nm koppel en 164pk! En cardan natuurlijkEnne maar 238kg rijklaar.....
leuk jahquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
En deze is voor Pepijn
[afbeelding]
Kwijlen maar Pepijn
WTF! Een heel nieuw blok.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Hij is igg heel anders ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind ik jouw beemer veel mooier, pepijn!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi he
Mijn linker remschijf is dunner dan rechts, en nu ?
Wave remschijven
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WTF! Een heel nieuw blok.Kijk eens wat een laag zwaartepunt van frame en aandrijving.
Geloof dat ze de motorfiets bijna opnieuw uitvinden.![]()
![]()
dat is mede door de achtergrondquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die eerste post kon ik nog weerstaan.
Eingelijk geen gewone K ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er moet alleen een smakje geld bij, maar dan heb je wat Pepijn
Tis wel een K he
als we dat gaan doen dan liever een 2ehandsequote:Op donderdag 22 juli 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Als we met zijn drieen doen dan kunnen we hem wel kopen.![]()
![]()
Ik regel 10.000 en jullie 2- en 8.000 ...... oke?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Als we met zijn drieen doen dan kunnen we hem wel kopen.![]()
![]()
Wat gaat dat kosten .. en is dat in-of exclusief bezorgen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik koop hem gewoon
Huren heren ?
Dat zal ik me nog wel even beradenquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat gaat dat kosten .. en is dat in-of exclusief bezorgen.![]()
Last van trage grijze celletjes.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zal ik me nog wel even beraden
Ik ben weer weg
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als we dat gaan doen dan liever een 2ehandse![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm.. vergeet mijn woorden van gisteren maar.
Zodra ik alleen rijd word ik toch weer ondeugend![]()
![]()
Ik geloofde je ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm.. vergeet mijn woorden van gisteren maar.
Zodra ik alleen rijd word ik toch weer ondeugend![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
2 mnd pas
Heb ik al gedaan en heb ws. werk voor na de vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]9 weken .. zag van de week het afschrift voorbijkomen bij het opruimen.
Hij had hem bijna een week vooruit betaald voordat hij hem kwam halen.![]()
![]()
Peugeot speedfight 100cc is ook wel leuk voor woon-werk.Die kan ik dan nieuw nemen.
![]()
![]()
Ben je al aan het solliciteren Riet?
quote:
Inderdaad ziek..... op Tenerife toen 80 euro voor 20 minutenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
De motorzaak bij ons in de straat heeft zo'n ding staan incl. trailer.
Ook wel eens leuk om ooit te hebben.![]()
Op vakantie heb ik het eens willen doen, maar die lui vroegen 50 euro voor een kwartier.
Toen zat ik er lekker tussen met een post.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja he of niet dan?
Mensen zijn gestoord op vakantie..quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Gouden business
Lekker he vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja echt, heerlijk! Zometeen eerst nieuwe remblokken monteren.
Alleen ik heb nooit zin om mn hele pak aan te doen, vandaar dat ik nu achter mn PC zit![]()
Van vakantie word je lui![]()
quote:Wat wou ik nou zeggen....... hmm.. kweet het niet meer
Zullen wij een zaakje starten op het parkeerterrein bij de Bosweg.....quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toen zat ik er lekker tussen met een post.Lekker weer om te rijden he in Dordt!
![]()
![]()
[..]
Mensen zijn gestoord op vakantie..Mijn ex wilde het ook doen, maar was net zwanger dus liet het maar.
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:je wordt oud
Patatgeneratie.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Lekker he vakantie
[..]je wordt oud
![]()
Bah Rare dingen drinken jullie zeg,quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn ma vond die Green ice tea naar kattenzeik smaken
Teerd!!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey hoi!!!!
Heb niet echt veel tijd om te Fokken nu, maar wil toch even laten weten dat ik nu het theorie-certificaat op zak heb.
Heel vervelend, moest vanwege computerproblemen een uur wachten!!!! Maar ik heb het nu toch gehaald![]()
beterquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey hoi!!!!
Heb niet echt veel tijd om te Fokken nu, maar wil toch even laten weten dat ik nu het theorie-certificaat op zak heb.
Heel vervelend, moest vanwege computerproblemen een uur wachten!!!! Maar ik heb het nu toch gehaald![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zullen wij een zaakje starten op het parkeerterrein bij de Bosweg.....
Kwartiertje rijden op jouw R1100S voor 35 euro
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Hihi, bedankt jongens!!
uh, dat eitje is dat een..... ?
loslopend eitje?![]()
jammer, ik wilde de 1e reservering al boekenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Eh.. het voordeel van een jetski is dat onderuit gaan geen schade veroorzaakt. Boswegje lijkt mij niet zo safe. Ze mogen er wel even opzitten voor 35 euro.
![]()
Leuke dames gratis.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Eh.. het voordeel van een jetski is dat onderuit gaan geen schade veroorzaakt. Boswegje lijkt mij niet zo safe. Ze mogen er wel even opzitten voor 35 euro.
![]()
Leuke dames gratis.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
supermegaultragefeliciteerd rausjuh,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow .. nou jij mag sowiezo hoor .. stukje rijden mag ook ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]jammer, ik wilde de 1e reservering al boeken![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]![]()
Moeilijk om gewoon nee te zeggen hequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
bij de auto had ik het in een keer, maar dat was nu helaas niet gelukt. De tweede keer wel.
had nu wel even theorieboek gekocht EN geleerd
serieus? mag jij op de mijnequote:Op donderdag 22 juli 2004 15:22 schreef Patrick281 het volgende:
Ow .. nou jij mag sowiezo hoor .. stukje rijden mag ook ..
quote:Ow .. nou jij mag sowiezo hoor .. stukje rijden mag niet ..
een cobraquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefshebbers in wallpaper formaat:
Klik!
En wat kost het voor mij, duurder zeker als je al een keer een schuiver achter de rug hebt?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow .. nou jij mag sowiezo hoor .. stukje rijden mag ook ..![]()
Kom je nog online straks?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben naar huis
Geen idee?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch?
Geloof mij .. als je hebt geskated en uitgedroogt bent dan is al het vocht welkom.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bah Rare dingen drinken jullie zeg,![]()
![]()
heb nog nooit kattenzeik geproefd dus zal ook niet weten waarnaar het smaakt,
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]En wat kost het voor mij, duurder zeker als je al een keer een schuiver achter de rug hebt?
Ik ga ervanuit dat iemand normaal rijdt natuurlijk. En uitsluiten kan je niets.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Nah, zou het niet eens willen..... ALS er wat gebeurdZo'n dure fiets...
Ghe ghe alleen in dit geval is er dus niets verzekerd of te verhalen ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze zijn anders even groot hoor
maar ik ben er wel zuinig op .. deze week nog niet gereden, en voor de meet vorige week al 2 weken niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, jij verkoopt ze toch weer binnen een maand
Das nogal uh, superslecht.....quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:44 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy rijd 5 kilometer van en naar zijn werk .. lekker sludge verzamelen..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit je het lichtje van je koplamp nou weer los net zoals bij je Bimota?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:49 schreef Rietvaerder het volgende:
In je avatar
quote:Er geldt echter wel een geluidslimiet van 95 dB dus zorg dat je daar onder blijft. Als je weet dat je wagen op het randje zit rij dan rustig over de parkeerplaats en ga niet direct na de pionnen vol op het gas staan maar wacht totdat je bij de brug bent. De geluidsnormen worden zowel bij de slagboom als op de baan gecontroleerd.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Scheelt misschien 1 millimeter .. mierenneuker.
![]()
Bij de Bimota stond'ie wat hoog .. i.c.m. met de vering krijg je dan zo'n knipper effect. Leuk toch Banditje pesten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bedoeld dat ie ene keer fel wordt en andere keer dooft...... net als toen je achter me reedt met die Bimota... best irritant, alsof je hele tijd zit te seinen
quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom is dat nieuwe blokje VEEL dikker dan mijn nieuwe blokjes?
..die groter en vooral veel zwaarder is, dus meer slijtage per onderhoudsinterval ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:19 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een remblok van een auto..
en mooie foto'squote:Op donderdag 22 juli 2004 15:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zal nog meer foto's posten OPM !
Alleen soms is het uitzicht wat verstoord .. milieuvervuiling in het straatbeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en mooie foto'smooie omgeving daar
natuurlijk!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Mooi ding! Teerd!quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:49 schreef SpecOp het volgende:
check mijn spiksplinternieuwe motor! :} :} :}
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PatM?quote:Op maandag 12 april 2004 01:26 schreef PatrickM het volgende:
Zo denk ik er ook over... alhoewel afgelopen zaterdag die hemelpoort wel ff snel op me afkwam...
Ging op de havenroute met een gangetje van 180, en zat opeens in een bocht die ik iets flauwer had in geschat(stom van mezelf natuurlijk
) Maar ik kan je wel zeggen dat ik heel blij was dat het daar heeeeeeeeeeeeeel rustig was (anders had ik ook niet zo hard gereden) en 2 banen de ruimte had.... De vangrail komt dan namelijk wel heeeeeeeel erg snel op je af op zo'n moment...
Overigens heb ik me nog wel kunnen corrigeren en op mijn eigen baan kunnen houden (rechts) en had ik niet de linkerbaan nodig (was een 2-baans snelweg dus geen tegemoet komend verkeer)... overigens vlak daarna opengetrokken naar zijn top (230 km p/h) om geen angst voor snelheid te krijgen na zo'n traumatische ervaring
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi ding! Teerd!
1e motor?
Oh ja dan mag ik haar niet op deze manier Feliciteren,quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Jullie wonen toch samen ..
Hey een keer Skate meet houden ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geloof mij .. als je hebt geskated en uitgedroogt bent dan is al het vocht welkom.
Vorig jaar zelfs een biertje op tijdens het skaten, man wat was dat lekker zoet en dorstlessend.
Kreeg ik spontaan aangeboden van iemand toen ik onder het skaten schreeuwde dat ik zo'n dorst had.
gaaf ding hoor, maarre wat mij opvalt is dat ik geen knipperlichten achter zie,quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:51 schreef SpecOp het volgende:
Yup, this mn eerste motor, ondanks alle protest uit alle hoeken toch gehaald, maar wel heel zuinig erop
quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gaaf ding hoor, maarre wat mij opvalt is dat ik geen knipperlichten achter zie,
zitten die samen met die ledjes ??
Uitgeslotenquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Oh ja dan mag ik haar niet op deze manier Feliciteren,![]()
mag ook niks hier op fokquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uitgesloten![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:44 schreef Makster het volgende:
[...]
Ik neem toch aan in deze tijd dat je direct een SMS of belletje krijg van een dolle mina ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Oh ja dan mag ik haar niet op deze manier Feliciteren,![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:49 schreef SpecOp het volgende:
check mijn spiksplinternieuwe motor! :} :} :}
En ik ..afgezien van je kloppende theorietje..quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmmmmmm...
Ok, netjesDoe je wel voorzichtig..
Want ik hoop niet dat ik gelijk krijg
Tja, vast is vast zeggen ze maar voor mijn gevoel heb ik niet gedraaid als een malloot. Maarja zoals je zegt het is opgelost, uiteraard niet helemaal zelf opgelost maar af en toe de hulp van mijn "garagematen" ingeroepen. Best makkelijk als je een hele professionele gereedschapskist tot je beschikking heb.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:17 schreef Patrick281 het volgende:Voor het eerst van het jaar weer buiten kunnen zwemmen.
Even 2 uur op de motor naar het strandmet het perfecte avondweertje.
[..]Je moet die carterplug ook aandraaien .. niet (moer)vastdraaien Makkie.
Maar gelukkig kon je het zelf helemaal oplossen.
Nee, maar je zet met een sleutel al snel meer kracht dan je denkt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Tja, vast is vast zeggen ze maar voor mijn gevoel heb ik niet gedraaid als een malloot. Maarja zoals je zegt het is opgelost, uiteraard niet helemaal zelf opgelost maar af en toe de hulp van mijn "garagematen" ingeroepen. Best makkelijk als je een hele professionele gereedschapskist tot je beschikking heb.
Zonder juist gereedschap was dit sus NOOIT gelukt !
Dat geklooi heb ik ook gehad met mn vorige brommerke. Ik heb m zelf opgeboord en voorzien van zo'n krammetje met schroefdraad en daarna zat het geheel weer goed in elkaar en reed weer prima zonder enige lekkage.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar je zet met een sleutel al snel meer kracht dan je denkt.
Of je bent van het werken en goede eten in Curaqau (hoe schrijf je dat?) 2 keer zo sterk geworden.
Gewoon goed met de hand indraaien, en dan nog een kwart of minder met de sleutel.![]()
Affijn volgende keer weet je het wel.
Maar voor het carter zelf had je zeker de momentsleutel gebruikt?
En heb je hem via een speciale volgorde aangedraaid?
Ik heb wel eens boutjes doorgedraaid van zo'n ding...ja doe ook wel eens domme dingen ..
(ook olie verversen en deze extra boutjes nog even extra aandraaien .. want ze zullen wel iets losjes gegaan zijn in de loop der jaren.)
Motor kon dus ook naar Safe toe om uit te laten boren. Gelijk maar de nokkenassen laten vervangen.
En daarna nog gewoon als sloopmotor in onderdelen verkocht omdat ik geen zin meer had om hem helemaal terug te bouwen.
Wat een drama was dat hele gedoe.![]()
![]()
Carter inderdaad aangedraaid met momentsleutel en kruislings vast gedraaid.quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, maar je zet met een sleutel al snel meer kracht dan je denkt.
Of je bent van het werken en goede eten in Curaqau (hoe schrijf je dat?) 2 keer zo sterk geworden.
Gewoon goed met de hand indraaien, en dan nog een kwart of minder met de sleutel.![]()
Affijn volgende keer weet je het wel.
Maar voor het carter zelf had je zeker de momentsleutel gebruikt?
En heb je hem via een speciale volgorde aangedraaid?
Ik heb wel eens boutjes doorgedraaid van zo'n ding...ja doe ook wel eens domme dingen ..
(ook olie verversen en deze extra boutjes nog even extra aandraaien .. want ze zullen wel iets losjes gegaan zijn in de loop der jaren.)
Motor kon dus ook naar Safe toe om uit te laten boren. Gelijk maar de nokkenassen laten vervangen.
En daarna nog gewoon als sloopmotor in onderdelen verkocht omdat ik geen zin meer had om hem helemaal terug te bouwen.
Wat een drama was dat hele gedoe.![]()
![]()
U heeft handige vrienden inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:12 schreef Makster het volgende:
Carter inderdaad aangedraaid met momentsleutel en kruislings vast gedraaid.
Moet er niet aan denken dat ik die boutjes van het carter dol had gedraaid ofzo dan was ik echt zuur geweest
Wou eerst de BT090 maar die slijten echt als een gek dus ik ga voor de BT010, voor en achterquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U heeft handige vrienden inderdaad.![]()
Helemaal goed gegaan/gedaan. Maar ja die lui draaien hun hand daar ook niet voor om natuurlijk.![]()
Morgen nieuwe bandjes erop maar eerst even wat pics! maken he van die rokende Continental.![]()
Weet je al wat je erop wilt hebben? Ik heb Michelin Pilot sport en Riet rijdt tegenwoordig ook Michelin Pilot.
Hee Gerrit, lang niet gesproken manquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:55 schreef MRPhone het volgende:
Tering wat was het vanavond lekker weer om weer is ff te gaan kachelen. Zeer relaxed. Heb ook afgelopen week nieuwe motorbroek gehaald een vrij dunne met versteviginsstukken zodat je je niet helemaal kapot zweet. Dit is deze zomer zekers voor herhaling vatbaar.
Luuuuuukt je nieeeeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:30 schreef Makster het volgende:
En ik zal proberen een goede burnout te maken
Leg hem daar niet op zijn kant he ..quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:30 schreef Makster het volgende:
En ik zal proberen een goede burnout te maken
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Gerrit, lang niet gesproken man
dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
Maar BT090 slijt als een gek? Dat snap ik niet...Is toch meer/eerder toer dan BT012F ..
Vroeger was het zelfs alleen maar een toerband, nu sportief voor lichte machines.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:30 schreef Makster het volgende:
Wou eerst de BT090 maar die slijten echt als een gek dus ik ga voor de BT010, voor en achter
Zie nu net wel dat de BT012F even duur is als de 010F, misschien dat ik die dan wel voor erom laat leggen
quote:Hebben we al .. en daar is nog maar 1 vrouw toegelaten.
met conti'squote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gokje .. jij gaat morgen af op de bandenboer en komt met hele andere banden terug.
.. moet wat overdrijven toch..quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]Ik dacht 2
Dat is goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:59 schreef ondeugend het volgende:
IK ga zelfs slapen geloof ik
![]()
Hoe the fuck kom je op het idee dat ik Gerrit heet? En nee, deze zomer is geen reet aan maar vanavond was uitzonderlijk prettig motorrijden.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hee Gerrit, lang niet gesproken man
Maaruh, jij vindt dit een lekkere zomerIk heb ze beter gezien...
Heb meerdere malen gelezen dat de BT090 veel harder slijt als een BT010. Schijnt dat de 090 een betere plakband is dan een BT010, vooral voor de 400cc's. In iedergeval dat is wat ik ervan weet. MAar hoe dan ook ik ga voor de BT010.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leg hem daar niet op zijn kant he ..En doe je wel even voor en achter oproken.
![]()
Maar BT090 slijt als een gek? Dat snap ik niet...Is toch meer/eerder toer dan BT012F ..
Vroeger was het zelfs alleen maar een toerband, nu sportief voor lichte machines.
Op Marktplaats staat er een Aprillia RS125 met die banden erom.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:14 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom je op het idee dat ik Gerrit heet? En nee, deze zomer is geen reet aan maar vanavond was uitzonderlijk prettig motorrijden.
Oohh.. ik had je niet herkend...quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:14 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Hoe the fuck kom je op het idee dat ik Gerrit heet? En nee, deze zomer is geen reet aan maar vanavond was uitzonderlijk prettig motorrijden.
Dat is bij de K1100LT wel klote, alleen achter is de vering instelbaar... (5 standen voorspanning en schroef voor uitgaande demping) heb 'm nu op de middelste stand staan... het liefst zou ik hem achter strak hebben staan, maar de voorvork veert dan teveel in verhouding met de achterkant (wordt dus een beetje deinerig aan de voorkant, best klote, maar ach... I can live with thatquote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:44 schreef RB het volgende:
Heerlijk ritje gemaakt vandaag![]()
Achterveer twee tandjes stugger gezet. Wat een verschilrijdt stukken beter
Heb ik ..quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gisteren kabel binnen voor de video cam naar pc, zit er een firewire stekker aan en ik heb geen firewire kaart...kan ik de opnames nog niet op mijn pc zetten
nu moet ik weer eerst zo'n kaart kopen...
Let wel op een progje die de beelden binnenhaald. Alleen hardware is niet afdoende. Soms zit het bij de kaart, en anders kan XP het ook denk ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
17 euro?? beterik had al op iets meer gerekend, vanmiddag maar es ergens langsgaan. trouwens, missch kan systeembeheer hier me aan 1 helpen
www.suprnova.orgquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Let wel op een progje die de beelden binnenhaald. Alleen hardware is niet afdoende. Soms zit het bij de kaart, en anders kan XP het ook denk ik.(andere Windhoosen hebben geen progje standaard)
FireWire is vrij specifiek en zelfs nu nog werken er maar weinig apparaten met deze interface. Althans in de amateur markt. Bij mijn vorige werk was het de standaard omdat het meer dan 30 keer sneller is dan USB 1.0. (bij prof's is tijd geld..consumenten letten alleen op prijs ..en FireWire was altijd een veel duurdere oplossing)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Helaas, degene die mij altijd matst met dit soort dingen was er niet en de nieuwe mensen kennen mij nog niet dus die zeiden alleen maar, dat kost 30 euro in de winkel…als die ander er was had ik er zeker 1 meegekregen
Waar moet ik precies op letten pepijn? Dat progje kan ik ergens downen?
Morning .. je fiets is klaar voor de klaverbladmeet zag ik. Nieuwe ketting, strakkere demping.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:42 schreef RB het volgende:
Morgen![]()
Bij ons draait XPquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
FireWire is vrij specifiek en zelfs nu nog werken er maar weinig apparaten met deze interface. Althans in de amateur markt. Bij mijn vorige werk was het de standaard omdat het meer dan 30 keer sneller is dan USB 1.0. (bij prof's is tijd geld..consumenten letten alleen op prijs ..en FireWire was altijd een veel duurdere oplossing)
Ik heb het ooit met XP gedaan en dat werkte toen prima.
Nu heb ik Windows 2000 en daar zit het niet in standaard.
(moviemaker heet dat geloof ik ..is al 3 jaar terug ofzo.. kan je misschien wel apart downen?)
dat idee had ik ook maar is het een forum? (alleen ff snel gekeken)quote:Volgens mij deed Hollander net een poging tot een softwaretip.
vrij slot heb ik en genoeg ruimte ookquote:Voor de rest hoef je nergens op te letten.
lijkt mij vanzelfsprekend dat je een vrij slot hebt in je PC en die moet niet al te traag zijn, voldoende geheugen en vrije schijfruimte over hebben van enkele gig.Tegenwoordig is iedere PC van de laatse 3 jaar wel toereikend met +128 Mb.
Ralph, wij hebben dezelfde helm toch? Heb jij toevallig interesse in een getint vizier?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:42 schreef RB het volgende:
Morgen![]()
wanneerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morning .. je fiets is klaar voor de klaverbladmeet zag ik. Nieuwe ketting, strakkere demping.![]()
![]()
Klaverbladmeet komende Zondag?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morning .. je fiets is klaar voor de klaverbladmeet zag ik. Nieuwe ketting, strakkere demping.![]()
![]()
99.9999% dat het gelijk werkt .. kaart erin, compie opstarten .. even wachten tot detectie van de kaart, camera aansluiten en laten detecteren, progje opstarten, en draaien met die handel. Werkt oersimpel. Prachtig spul.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bij ons draait XPriet wist ook nog wel een adres om het te downen
Deze week klaverblad meeting, volgende week KD meeting.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:49 schreef RB het volgende:
Klaverbladmeet komende Zondag?
Zondag, nader te bepalen, Riet, Fazer, Makster, Mercy en ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer??
waar??
met wie??
beterquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
99.9999% dat het gelijk werkt .. kaart erin, compie opstarten .. even wachten tot detectie van de kaart, camera aansluiten en laten detecteren, progje opstarten, en draaien met die handel. Werkt oersimpel. Prachtig spul.Je kan er hele leuke produktie's mee maken. Zo heb ik ooit een korte tijd 2 videoproduktie's gemaakt in opdracht. Leuk mee verdient. 250 euro zwart per opdracht voor een avondje filmen.
Ben niet zo een KD`r zonde van mijn broekquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Deze week klaverblad meeting, volgende week KD meeting.![]()
[..]
Zondag, nader te bepalen, Riet, Fazer, Makster, Mercy en ik.![]()
![]()
de week erop, FD meeting :')quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
Deze week klaverblad meeting, volgende week KD meeting.
Apeldoornquote:Zondag, nader te bepalen, Riet, Fazer, Makster, Mercy en ik.![]()
![]()
We hebben de zelfde dat klopt Jesse maar ik rij altijd met helder vizier en dan met een zonnebril.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ralph, wij hebben dezelfde helm toch? Heb jij toevallig interesse in een getint vizier?
okquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:00 schreef RB het volgende:
[..]
Nee bedankt Jesse ik rij altijd met helder vizier en dan met een zonnebril.
Bril kan ik afzetten als het nodig is, wordt met een donker vizier een beetje moeilijk![]()
Echt serieus was het ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:55 schreef RB het volgende:
[..]Ben niet zo een KD`r zonde van mijn broek![]()
En heb het nog nooit gedaan.
Zeg ik .. gisteren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:51 schreef Makster het volgende:
Nou net ff de bvandenboer gebeld, BT010 hadden ze niet meer maar voor 5 euro extra kan hij wel de nieuwere versie van de BT010 erom leggen. De Bt012 / BT014. Denk dat ik dat dan maar laat doen
Nu wachten tot die reet vaarder wakker is
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb ook weer eens zin in klaverblad meet
Eerste 2 meets viel het nog mee, maar nu beginnen mijn banden duidelijk wat platter te worden in het midden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb ook weer eens zin in klaverblad meet
wie wel van ons behalve Plo en Gerako? korreltjes zoutquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:55 schreef RB het volgende:
[..]
Ben niet zo een KD`r zonde van mijn broek![]()
En heb het nog nooit gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |