Dan maken we er toch samen een feestje vanquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef melismay het volgende:
Ben ik net weer terug zie ik dat alles aan het ophouden is hier![]()
Dat zou kunnen he?!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:47 schreef Grollie het volgende:
[..]
Dan maken we er toch samen een feestje van
Wat let ons... De middag duurt nog lang! Kom maar lekker op schootquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou kunnen he?!![]()
![]()
![]()
Dat valt wel mee hoor,quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef melismay het volgende:
Ben ik net weer terug zie ik dat alles aan het ophouden is hier![]()
Was dat niet on topic dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef Mr.Dee het volgende:
Nou hij is VERY HUGE !!!
Maar back on topic ...
Hmmm bofkontquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor,
Mag ik ook af ent oe wat centen verdienenNu ga ik zo slapen, want ik haal m'n ex op van Schiphol vannacht, dat wordt sexen
* Grollie houdt wel van huge vooral als het om vrouwelijke rondingen gaatquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Was dat niet on topic dan?![]()
Vooral als ze mooi vol zijn inderdaad.. en dan een strak shirt met diepe V-hals.... Tjonge dat is echt een lekker idee!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:56 schreef Black-jack het volgende:
mmmm.....mooie volle vrouwelijke rondingen.... yammie.....
Ik heb inderdaad wel rondingen met mijn maatje 40... Ik heb een nogal dun uitgesneden bloesje aan, is dat ook goed?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:59 schreef Black-jack het volgende:
mmmmmm...maak me gek.....
heeft melismay ook volle rondingen en een strak shirtje met diepe v-hals ?![]()
Dat zou inderdaad best lekker zij geweest, ze hebben hier best ruime toiletten.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:01 schreef Black-jack het volgende:
mmmm....klinkt goed meid......yammie...
Jammer dat ik niet bij jou werk....
Eerst zien of ik volgende week nog zin heb. Heb een pittig gesprek op stapel staan op vrijdag met mijn sexdingquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef Mr.Dee het volgende:
Maar back on topic ...
* Jo79 voelt mee met Jo en fluisterd in d'r oor dat hij haar volgende week wel helpt met het inhalen van de schade
Je bent een schatje.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:04 schreef Mr.Dee het volgende:
Hahahaha geloof me als ik zeg dat Melis ook BLOEDGEILE verhalen kan vertellen en een hele leuke fantasie heeft
Jammer dat ik het niet eens uit kan proberen met d'r. (Yes, i know the rulezzzzz)
mmmmm...en dan vragen of mijn vrouwtje ook nog ff langs komt.....of zijn de toiletten niet zo groot?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad best lekker zij geweest, ze hebben hier best ruime toiletten.....![]()
![]()
![]()
Volgens mij stel je daar best wat mannen mee teleur.... Het zal toch wel meevallen??quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:04 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Eerst zien of ik volgende week nog zin heb. Heb een pittig gesprek op stapel staan op vrijdag met mijn sexding.......ben benieuwd........misschien wordt ik maar gewoon non........
![]()
Zo groot zijn ze inderdaad niet, maar wie weet met wat passen en meten, kan je toch nog wel een paar leuke standjes proberenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:05 schreef Black-jack het volgende:
[..]
mmmmm...en dan vragen of mijn vrouwtje ook nog ff langs komt.....of zijn de toiletten niet zo groot?![]()
Hè hè hèquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:06 schreef Black-jack het volgende:
cammen.....???? wat cammen ??? vertel vertel
mmmmmm........it's getting hotter and hotter in here....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo groot zijn ze inderdaad niet, maar wie weet met wat passen en meten, kan je toch nog wel een paar leuke standjes proberen![]()
![]()
![]()
Tis sex, maar ondertussen ook weer een relatie......heel ingewikkeld allemaal. Komt me me neus een beetje uit. Je wordt er zeg maar A-geil van......Beetje jammer!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:06 schreef melismay het volgende:
[..]Volgens mij stel je daar best wat mannen mee teleur.... Het zal toch wel meevallen??
Ik had dat gisteren ook, heb het alleen gisteravond maar meteen weer opgelost... Misschien moet je je eens laten verwennen door Deequote:Op woensdag 21 juli 2004 14:09 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Tis sex, maar ondertussen ook weer een relatie......heel ingewikkeld allemaal. Komt me me neus een beetje uit. Je wordt er zeg maar A-geil van......Beetje jammer!
Toch wel een beetje jammer voor ons dan nu.... slaap ze en sex ze vannachtquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:11 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben wel heel geil, maar ik moet wachten tot vannacht,
'k Ga nu een beetje pitten, laterz
Bonobo geeft alle geile vrouwen een dikke knuffel![]()
Volgende keer mag je ook bij ons langskomenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren ook, heb het alleen gisteravond maar meteen weer opgelost... Misschien moet je je eens laten verwennen door Dee
NON ? Ik geloof dat ik dan ook maar meteen het klooster in ga en Monnik wordtquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:04 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Eerst zien of ik volgende week nog zin heb. Heb een pittig gesprek op stapel staan op vrijdag met mijn sexding.......ben benieuwd........misschien wordt ik maar gewoon non........
![]()
En aangezien ik dat de eerstvolgende maanden helaas niet heb, kunnen we dat helaas wel vergetenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:14 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Volgende keer mag je ook bij ons langskomen....... je zal er geen spijt van krijgen
Wel aan te raden de volgende dag vrij te hebben![]()
Ik denk dat je dat inmiddels wel duidelijk kunt voelen als je nog bij me op schoot zit...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:56 schreef melismay het volgende:
* Grollie kruipt bij Grollie op schoot.... ben je blij me te zien???
Wilde zeker weten of dat voor mij wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:18 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat inmiddels wel duidelijk kunt voelen als je nog bij me op schoot zit...
Ik trek je een beetje naar me toe en begin in je nek te zoenen
* Grollie wordt nu helemaal lekker heet... mijn handen glijden langs je taille omhoog naar je volle rondingen en gaan op zoek naar (harde?) tepels...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Wilde zeker weten of dat voor mij was![]()
* Grollie geniet... Grollie weet precies de gevoelige plekjes te raken... Melismay legt haar hand op het kruis van Grollie's broek..... Je bent ECHT blij me te zien![]()
![]()
![]()
![]()
Geen probleem met een derde hand tussen de benen, een mond met tong en 2 echte handen waarvan er nu 1 via je rug naar beneden gaat richting je broek....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:26 schreef melismay het volgende:
Ow you bet!! Het lijkt wel of je handen over al zijn... hoe doe je dat toch![]()
![]()
Dit is nou precies wat je nodig hebt na al die lastige klanten.... Waarom heb ik hier niet eerder aan gedachtquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:28 schreef Grollie het volgende:
[..]
Geen probleem met een derde hand tussen de benen, een mond met tong en 2 echte handen waarvan er nu 1 via je rug naar beneden gaat richting je broek....
Ach....je hebt vast wel een weekendje vrij toch.......quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:18 schreef melismay het volgende:
[..]
En aangezien ik dat de eerstvolgende maanden helaas niet heb, kunnen we dat helaas wel vergeten![]()
Ik wil je vanavond nog wel even verwennen??? Ben je er?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:30 schreef Mr.Dee het volgende:
Mr. Dee i'm also getting horny over here ...
Dat is niet zo gek als je eenmaal meemaakt wat Melismay allemaal aan het doen is... en het is een heerlijk gevoel om melismay's harde tepel tussen je vingers te voelen en daarna weer je hele hand om die rondingen heen te leggen en goed te masseren.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:30 schreef Mr.Dee het volgende:
* Grollie i'm also getting horny over here ...
Ook werkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:33 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Ach....je hebt vast wel een weekendje vrij toch.......
* Grollie gaat er zeker nog wel zijn in ieder geval.... als Melismay daar ook zin in heeftquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil je vanavond nog wel even verwennen??? Ben je er?
En het wordt je zeer in dank afgenomen... Vanavond me maar eens helemaal laten gaanquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:34 schreef Grollie het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je eenmaal meemaakt wat Melismay allemaal aan het doen is... en het is een heerlijk gevoel om melismay's harde tepel tussen je vingers te voelen en daarna weer je hele hand om die rondingen heen te leggen en goed te masseren.....![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moeten de gordijnen dan dicht?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:36 schreef Black-jack het volgende:
Ook daar kunnen we wel wat op verzinnen.... wat dacht je van alle gordijnen dicht en dat je naakt komt schoonmaken....of met alleen zo'n schotje om![]()
Ken die mensen toch nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:38 schreef Black-jack het volgende:
hoeft niet.... maar we weten dat we nieuwschierige buren hebben...... sex voor shet open laapkamerraam hebben is niet handig...wel lekker...
Lijkt me heel goed plan want dan kan ik tenminste ook zonder dat we lastig worden gevallen die mooie rondingen van je bevrijden uit je blousje.... ben benieuwd wat voor BH eronder zit en of die met 1 hand open is te maken...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:36 schreef melismay het volgende:
[..]
En het wordt je zeer in dank afgenomen... Vanavond me maar eens helemaal laten gaanBen blij als ze me laten gaan om half 5
![]()
![]()
![]()
Tja, dat zul je inderdaad eens moeten gaan proberen....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:40 schreef Grollie het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed plan want dan kan ik tenminste ook zonder dat we lastig worden gevallen die mooie rondingen van je bevrijden uit je blousje.... ben benieuwd wat voor BH eronder zit en of die met 1 hand open is te maken...![]()
Hmmm een beter idee kan ik me op dit moment niet voorstellen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:41 schreef Black-jack het volgende:
als jij je dan bezig houdt met haar blousje en bh, dan ga ik wel een stukje naar beneden en daar de boel verkennen
Pas wel op want wat daar een stukje naar beneden zit heeft inmiddels een natte plek op mijn schoot veroorzaaktquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:41 schreef Black-jack het volgende:
als jij je dan bezig houdt met haar blousje en bh, dan ga ik wel een stukje naar beneden en daar de boel verkennen
zachtjes mijn handen over je benen laten glijden, van beneden langzaam aan naar boven......en zachte kusjes op je onderbuik geven nu je blouse toch al los isquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm een beter idee kan ik me op dit moment niet voorstellen...![]()
Die natte plek zal nog veeeeel natter worden als we zo door gaanquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:43 schreef Grollie het volgende:
[..]
Pas wel op want wat daar een stukje naar beneden zit heeft inmiddels een natte plek op mijn schoot veroorzaakt![]()
Okeee dan vind je het vast niet erg als ik een van je volle borsten in de hand neem en met mijn tong rond je tepel begin te likken... af en toe neem ik die in de mond en zuig er zachtjes aanquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm een beter idee kan ik me op dit moment niet voorstellen...![]()
Jullie maken me helemaal gek hierquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:45 schreef Grollie het volgende:
[..]
Okeee dan vind je het vast niet erg als ik een van je volle borsten in de hand neem en met mijn tong rond je tepel begin te likken... af en toe neem ik die in de mond en zuig er zachtjes aan![]()
lekker toch.... hier gaat de tafel ook steeds verder omhoog hoor...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:45 schreef melismay het volgende:
Gisteren dreef ik ook al bijna van mijn stoel af omdat ik in moest houden... Dat zit er nu natuurlijk ook in
jij niet alleen, er is toch niks mooiers/lekkerders dan uiteindelijk ontdekken dat de dame in kwestie geniet van alle aandacht en graag meer wilquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:44 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Die natte plek zal nog veeeeel natter worden als we zo door gaan
gelukkig ben ik verzot op die natte plekjes.....
Dat is toch ook de bedoeling, hier zit mijn broek inmiddels ook veeeel te strak.. ik heb een heel mooi beeld op mijn netvlies momenteel.... Waar bevinden de handjes van Melismay zich eigenlijk momenteel?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Jullie maken me helemaal gek hier![]()
Wel een heerlijk idee dat je gewoon durft toe te geven hier nu ook lekker nat van te kunnen wordenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:45 schreef melismay het volgende:
Gisteren dreef ik ook al bijna van mijn stoel af omdat ik in moest houden... Dat zit er nu natuurlijk ook in
Dan voelde ik het dus toch goed.... ik vroeg mij al af waarom mijn broek ineens los was en mijn boxershort omlaag is geschovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:49 schreef Black-jack het volgende:
ik voel die handjes niet, dus ze zullen bij jou zijn...
Ben benieuwd of jouw lipjes ook half om de string heenzitten... zijn ze trouwens lekker glad ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:50 schreef melismay het volgende:
1 handje zit nog steeds op die veel te strakke broek, kan er bijna niet afblijven... Die andere hand zoekt naar Black-jack...... en vind zijn hoofd bij haar benen... Hij heeft inmiddels de veel te strakke string gevonden...
Dan nu maar hopen "that you like what you see"quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:52 schreef melismay het volgende:
Dat kan ik wel eens gedaan hebben ja![]()
Die string zit inderdaad lekker strak om je lichaam heen...maar gelukkig glijd hij makkelijk aan de kant zodat mijn vingertjes verder hun ontdekkingsreis kunnen vervolgen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:50 schreef melismay het volgende:
1 handje zit nog steeds op die veel te strakke broek, kan er bijna niet afblijven... Die andere hand zoekt naar Black-jack...... en vind zijn hoofd bij haar benen... Hij heeft inmiddels de veel te strakke string gevonden...
De string is inderdaad al een beetje naar binnen gezogenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:52 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jouw lipjes ook half om de string heenzitten... zijn ze trouwens lekker glad ??
Wordt tijd dat we een andere houding aan gaan nemen waarbij ik je mijn bijzondere lolly aan kan bieden om op te zuigenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:54 schreef melismay het volgende:
[..]
De string is inderdaad al een beetje naar binnen gezogen
De lollie die me aanstaart is zeker wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:55 schreef Grollie het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we een andere houding aan gaan nemen waarbij ik je mijn bijzondere lolly aan kan bieden om op te zuigen![]()
Dat gevoel is overweldigd in combinatie met hetgeen wat ik in mijn mond heb....quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:56 schreef Black-jack het volgende:
de string was een beetje naar binnne gezogen...momenteel maakt hij plaats voor 2 vingertjes op ontdekkingstocht
HMMM dat is lekker plagen... ik kan niet wachten tot de lolly helemaal 'genomen' wordtquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:58 schreef melismay het volgende:
[..]
De lollie die me aanstaart is zeker wel aantrekkelijk![]()
* Grollie begint kusjes te geven
[..]
Je moest eens weten...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:59 schreef Black-jack het volgende:
ik voel je natter en natter worden nu je zelf ook op de verwen toer bent....mmmmm.....
Ik kan haast geen normaal woord meer uitbrengen, dit is puur genieten, ik moet me inspannen om straks niet te snel voor een eerste keer iets te laten gaanquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Je moest eens weten...
* Grollie zuigt als een bezetene, hmmm, wat is dit lekker zeg...
wat een heerlijk gezicht om te zien hoe melis tegelijkertijd verwent wordt.. ik zie dat je je benen nog eens extra opent zodat black-jack er beter bij kanquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:02 schreef Black-jack het volgende:
ik trek langzaam je string uit en laat mijn mond en tong je natte plek ontdekken......2 vingertjes naar binnen en mijn tong langzaam over je klitje heen...mmmmmm schatje, heerlijk zacht poesje en eeh heerlijk smaakje![]()
![]()
wat dacht je van hier... hier zitten nog meer collega's.... Zijn het mannelijke of vrouwelijke collega's?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:04 schreef melismay het volgende:
owwwww dit is echt niet gezond voor iemand die in een ruimte met 3 collega's zit
Hmmm dus stiekem zit je jezelf ook nog echt te verwennen... dat kan ik helaas hier niet doen nu, vanavond dan maarquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:08 schreef melismay het volgende:
Gemengd.... Ze moesten eens weten wat ik aan het doen ben met mijn beentjes strak over elkaar....![]()
![]()
* Grollie vraagt zich af of DP iets is waar melismay van houdt... zou voor Grollie eerste keer zijnquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:11 schreef Black-jack het volgende:
dat zal wel tijd worden denk ik want mijn broek staat al een tijdje op knappen
* Black-jack voor mij ook...maar ja...alles een keer proberen tochquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:12 schreef Grollie het volgende:
[..]
* Black-jack vraagt zich af of DP iets is waar melismay van houdt... zou voor Grollie eerste keer zijn![]()
Ik sta inmiddels achter je met mijn handen op je heupen.... je moet toch wel iets voelen nuquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:11 schreef melismay het volgende:
Voel je niet dat de handen weg zijn van jouw lichaam... Die zijn op zoek bij Black-jack
* melismay wil dat wel proberen, heb al veel gedaan, maar dat nog niet....quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:12 schreef Grollie het volgende:
[..]
Grollie vraagt zich af of DP iets is waar melismay van houdt... zou voor Grollie eerste keer zijn![]()
We zijn inmiddels alledrie zo geil dat het er dan maar van moet komen... Black-jack gaat op zijn rug liggen en melismay kruipt bovenop hem.. hij houd zijn gereedschap omhoog en melis zakt erop... Grollie nadert van achteren en voelt met zijn handen of alles soepel en nat genoeg isquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:13 schreef melismay het volgende:
[..]
* Grollie wil dat wel proberen, heb al veel gedaan, maar dat nog niet....![]()
* Grollie is ook helemaal geschoren... Is dat bij melismay ook het geval???quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:14 schreef Black-jack het volgende:
dan wordt het hoog tijd om ons allemaal iets nieuws te laten beleven....
ik voel trouwens warme vreemde handjes om mijn kale geval
* Black-jack ook... met volle teugen... wat een lekker lichaam heeft melismay zegquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:17 schreef melismay het volgende:
melis geniet helemaal... wow dat ik dit niet eerder geprobeerd heb
Ondertussen glijd ook het gereedschap van Grollie bij melis naar binnen aan de achterzijde... lekker strak gevoel is dat zeg.... ik kan gewoon voelen dat ze aan de andere kant ook goed gevuld is... en wat een energie, melis gaat zo lekker op en neerquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:18 schreef Black-jack het volgende:
[..]
* Grollie ook... met volle teugen... wat een lekker lichaam heeft melismay zeg
* Grollie heeft zijn handen vrij om langs de heupen terug te gaan naar je streepje en iets daaronder je clit te verwennenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:19 schreef melismay het volgende:
* Grollie beweegt flink op Black-jack.... Ze voelt dat Grollie makkelijk mee kan komen
in real life zou melismay vast al wel een keer zijn gekomen.... Grollie hoopt dat melis een dame is die wel vaker dan 1x wil en kanquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef melismay het volgende:
* Grollie hoort alles soppen, zo nat is ze.... Wat hebben deze mannen een lekker gereedschap zeg!!
Wat denk jij dan... Als er iemand vaak wil dan ben ik het wel.... Dat is vaak een probleem met de mannenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:25 schreef Grollie het volgende:
[..]
in real life zou melismay vast al wel een keer zijn gekomen.... Grollie hoopt dat melis een dame is die wel vaker dan 1x wil en kan![]()
Daar is ook wel een mouw aan te passen hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat denk jij dan... Als er iemand vaak wil dan ben ik het wel.... Dat is vaak een probleem met de mannen![]()
Gelukkig vlekt bier nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:29 schreef Limprint het volgende:
mijn 5e biertje spoot open..........
Dan ben je bij mij aan het juiste adres en langzaam komen mijn handen in de richting van je borsten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat denk jij dan... Als er iemand vaak wil dan ben ik het wel.... Dat is vaak een probleem met de mannen![]()
Langzaam haal ik hem uit haar inmiddels drijfnatte grotje, mijn paal glimt van geiligheidquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:32 schreef Grollie het volgende:
Zullen we trouwens eens van positie wisselen? Ik wil ook wel even voelen hoe nat Melismay's plekje is geworden inmiddels.....
Het mooiste zou zijn als we allebei al een keer zijn gekomen en daarna gelijk door voor de volgende ronde... dan is het helemaal een geil gezicht om te zien hoe je hem uit dat natte grotje haaltquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:34 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Langzaam haal ik hem uit haar inmiddels drijfnatte grotje, mijn paal glimt van geiligheid
Langzaam trek ik mijn deel terug uit het strakke plekje van Melismay... het blijft nog een beetje openstaan en dat geeft een heel geil uitzicht.....quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:37 schreef Black-jack het volgende:
Het wachten is op grollie tot hij ook zover is om van plek te verwisselen
ja dat vraagt sannetie zich ook afquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:39 schreef Limprint het volgende:
hoe is dat nou, zo'n dubbele penetratie?
Ja wij vermaken ons opperbest... Alhoewel ik niet van mezelf had gedacht dat ik op deze manier zoveel op dit forum zou posten hihihiquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja dat vraagt sannetie zich ook af![]()
![]()
![]()
goeimiddag..ut kwik is aardig gestegen in dit topic![]()
* Grollie neemt plaats op de nog warme plek waar black-jack net zat.... ondertussen staat melismay met een geile blik toe te kijken terwijl ze zelf nog even verbaast voelt hoe nat ze wel niet is... black-jack kan het niet laten nog even lekker zijn handen om haar borsten te doen zie ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:44 schreef Black-jack het volgende:
* Grollie knikt en is het er helemaal mee eens.....
* Grollie wil nu wel van plek wisselen
hehe op MSN ken ik dit ook wel (en ICQ) alhoewel laatste tijd wel wat minder... Heb melismay dan ook maar toegevoegd aan mijn MSN lijstje, je weet maar nooitquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:44 schreef Black-jack het volgende:
hahahah, ik ook niet....op msn gebeert dit wel vaker, maar hierop fok..
nou moet ik wel zeggen dat melis wel errug lekker is...
Laat dat snel maar zitten, ik wil best even toekijken hoe je melismay naar een hoogtepunt likt... als melis het lekker vind kan ze zich ondertussen wel met mij oraal vermakenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:47 schreef Black-jack het volgende:
en nog even snel zijn tong door haar lekkere natte poes te halen
Melismay, je hebt ons tot ongekende hoogtes opgezweept hier op het forum.... doe nog even je best op je werk en we komen elkaar echt wel weer een keer virtueel tegen!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:48 schreef melismay het volgende:
Helaas moet Melis nu echt even bij gaan springen hier.... Ik dank de mannen hartelijk...En tot de volgende keer!!!
Whehe...das lastig iddquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:51 schreef Black-jack het volgende:
absoluut niet.......broek zit enorm strak, beetje nat....
het heeft ook ff geduurd....maar dan hebbie ook watquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:44 schreef Grollie het volgende:
[..]
Ja wij vermaken ons opperbest... Alhoewel ik niet van mezelf had gedacht dat ik op deze manier zoveel op dit forum zou posten hihihi![]()
Wellicht de volgende keer met jou....quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:01 schreef Sannetie het volgende:
[..]
het heeft ook ff geduurd....maar dan hebbie ook wat![]()
![]()
HOOOEEEER!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:06 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Wellicht de volgende keer met jou....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zei de VOYEUR !!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:07 schreef Limprint het volgende:
[..]
HOOOEEEER!!!!![]()
Fijne avond Sannetie, tot morgenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:02 schreef Sannetie het volgende:
doeggie![]()
he hallo Joepiequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:54 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Fijne avond Sannetie, tot morgen
mmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:37 schreef melismay het volgende:
Melismay is nog niet helemaal wakker, maar groet iedereen die hier isterug voor Black-jack
Je hebt me al genoeg wakker gehoudenquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:49 schreef Black-jack het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmm
Black-jack wil meer kusjes....
Dat vermoeden had ik al dat het daar op uit zou lopenquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:59 schreef Black-jack het volgende:
Black-jack ook niet... maar het was weer lekker..... (en erg laat)
môgge lieverd... zal ik je ff lekker verwennen..?? we beginnen met koffie voor je..daarna ... mmmquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:40 schreef Sannetie het volgende:
mgge....heb me verslapen vandaag...dus eerst maar es ff wakker worden met een bakkie en een peukie......
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kon je al op je vingers natellen ja ... hahahaha......quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al dat het daar op uit zou lopen
Toch wel jammer.... je had zoveel goede voornemensquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:49 schreef Mr.Dee het volgende:
Mr. Dee had wel een inderdaad een avond maar om die nu gezellig te noemen.
Pfffffff wat een doos. Zo verschrikkelijk begaan met zichzelf, klikte voor geen meter en kon geen 5 sec. d'r muil houden ...
Duzzz NEXT
ligt eraan waar je woont, in australie mag je vast wel drinken nuquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:28 schreef Limprint het volgende:
goedemorgen iedereen....., voor mij is het nu nog te vroeg voor een biertje
Toch leuk om te merken dat zelfs jij het hier naar je zin begint te krijgen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:02 schreef Limprint het volgende:
very low.......
Had je naar huis moeten komen... Daar was het best gezelligquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:02 schreef Mr.Dee het volgende:
Hey Thumper .... beetje uitgeslapen kerel ?
En melis idd, ik had redelijk wat goed voornemens maar die was ik na de eerste 5 min. al allemaal weer vergeten.
Nou, uitgeslapen... Mijn vriendin & ik waren gisterenavond laat, toen we op de terugweg waren van familiebezoek, 'even' gestopt op een parkeerplaats langs de snelwegquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:02 schreef Mr.Dee het volgende:
Hey Thumper .... beetje uitgeslapen kerel ?
En melis idd, ik had redelijk wat goed voornemens maar die was ik na de eerste 5 min. al allemaal weer vergeten.
ach ik moet toch wat....., hier op het werk is ook geen fuck te doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:06 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Toch leuk om te merken dat zelfs jij het hier naar je zin begint te krijgen.
een uur lang geparkeerd??quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:16 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou, uitgeslapen... Mijn vriendin & ik waren gisterenavond laat, toen we op de terugweg waren van familiebezoek, 'even' gestopt op een parkeerplaats langs de snelweg![]()
![]()
Dat 'even' werd al gauw ruim een uur...![]()
![]()
De auto was inderdaad het enige wat stil stond jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:18 schreef Limprint het volgende:
[..]
een uur lang geparkeerd??![]()
Wat ik me ontzettend goed kan indenken, want oh wat is dat lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:23 schreef thumper het volgende:
[..]
De auto was inderdaad het enige wat stil stond ja
Sinds ons avontuurtje midden in de nacht op de Pyreneeen hebben we een voorliefde opgebouwd voor heftige sex op nachtelijke parkeerplaatsen
Heb jij dat ook weleens gedaan?quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat ik me ontzettend goed kan indenken, want oh wat is dat lekker![]()
![]()
![]()
Vaak liep de spanning in de auto tijdens het rijden zo hoog op dat zo'n stop noodzakelijk was...quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:27 schreef thumper het volgende:
[..]
Heb jij dat ook weleens gedaan?
Vertel! Vertel!
*herkent*quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Vaak liep de spanning in de auto tijdens het rijden zo hoog op dat zo'n stop noodzakelijk was...
Hehehe, leerzaam!quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:42 schreef Limprint het volgende:
www.car-sex-positions.com
[afbeelding]
jaweeeeeeeeel
Ik ben het met je eens dat het tijdens het rijden link is. Mijn ex kon het vaak niet laten om zijn hand in mijn broek of onder mijn rokje te laten verdwijnen terwijl ik aan het rijden was... klaarkomen is dan link en dan is stopten we vaak maar snel... zo maak je best leuke dingen mee...quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:36 schreef thumper het volgende:
[..]
*herkent*
Ikzelf laat me liever niet pijpen terwijl ik rij, maar op de snelweg heb ik er geen moeite mee mijn vriendin te vingeren e.d. terwijl ze wijdbeens op de passagiersstoel zit (zij heeft er trouwens ook geen moeite mee hahaha)
Overdag zijn de reakties van toeterende vrachtwagenchauffeurs ook altijd wel aardig
Maar 's nachts dan liever geen sex tijdens het rijden, dan stoppen we liever op een parkeerplaats en zoeken we een beschut picknicktafeltje op, of tegen de auto, of in het bos erachter, of etc...
Geil!quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het tijdens het rijden link is. Mijn ex kon het vaak niet laten om zijn hand in mijn broek of onder mijn rokje te laten verdwijnen terwijl ik aan het rijden was... klaarkomen is dan link en dan is stopten we vaak maar snel... zo maak je best leuke dingen mee...![]()
![]()
![]()
Leuke site trouwens Limprint
Jij bent hard bezig jezelf zeer (on) populair te makenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:55 schreef Black-jack het volgende:
maar wel erg lekker he melismay ...
Just kiddin' moet niet te opgewonden raken hier, zit nog de hele middag en waarschijnlijk halve avond opgescheept met hele saaie engels klanten...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:15 schreef Black-jack het volgende:
oeps...is dat zo ????
KISS
hahahha....ik zal het binnenkort weer goed maken met je...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Just kiddin' moet niet te opgewonden raken hier, zit nog de hele middag en waarschijnlijk halve avond opgescheept met hele saaie engels klanten...![]()
Oh... Afleiding nodig?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Just kiddin' moet niet te opgewonden raken hier, zit nog de hele middag en waarschijnlijk halve avond opgescheept met hele saaie engels klanten...![]()
Dat is je geraden...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:18 schreef Black-jack het volgende:
[..]
hahahha....ik zal het binnenkort weer goed maken met je...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Oh... Afleiding nodig?
Niet echt? Wat doe je hier in dit topic dan?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:23 schreef melismay het volgende:
Hmmm niet echtHoewel, die mannen zijn oud en vies, dus die opwinding zal dan wel snel tot een vriespunt dalen
![]()
Hahahaha in tegenstelling tot de afgelopen weken heb ik vandaag wel wat te doen ...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:23 schreef Limprint het volgende:
mensen gooi er eens wat geilheid in!!
mr.dee, thumper, jo79, sannetie, grollie, melismay, Black-Jack.
Verdomme, verveel me te pletter :|
Vraag me af of jij mij binnen een half uur iets kan geven waar ik bij die vieze oude mannetjes de hele middag op kan terenquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Niet echt? Wat doe je hier in dit topic dan?![]()
Thumper is nooit te beroerd om de helpende, euh... hand toe te steken![]()
Mmmm, is er bij jullie op kantoor geen invalidentoilet of leeg vergaderhok waar we een half uurtje gebruik van kunnen maken zonder dat iemand het opvalt?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:27 schreef melismay het volgende:
Vraag me af of jij mij binnen een half uur iets kan geven waar ik bij die vieze oude mannetjes de hele middag op kan teren![]()
![]()
![]()
We hebben vrij ruime toiletten, alleen zijn die wel een beetje gehorig dus zullen we stil moeten zijnquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef thumper het volgende:
[..]
Mmmm, is er bij jullie op kantoor geen invalidentoilet of leeg vergaderhok waar we een half uurtje gebruik van kunnen maken zonder dat iemand het opvalt?
Kun je dat, stil zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:34 schreef melismay het volgende:
[..]
We hebben vrij ruime toiletten, alleen zijn die wel een beetje gehorig dus zullen we stil moeten zijn![]()
![]()
![]()
Ik kan wel stil zijn als het moet... Meestal is die mond toch veel te drukquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:36 schreef thumper het volgende:
[..]
Kun je dat, stil zijn?![]()
* melismay gaat zijn best doen om geen geluid te maken!
Denk je dat we ongezien het damestoilet op kunnen?
Ik vind het allemaal prima, maar dan ben je wel erg afhankelijk van ons he?! Maar als Sannetie en Jo niet snel op komen dagen, zal het hier stil worden met de vrouwen vanmiddag....quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:37 schreef Limprint het volgende:
Melis,ik ben niet zo iemand die hier ff gaat roepen dat ik "de binnenzijde van je zachte dijen ga kussen en maak met een elegante beweging je haarspeld los" neuh.... ik lees het liever
Achja Dee ik ben ook al een tijdje vrijgezel...., maar om een een of andere manier ben ik niet zo toe een een vriendin. Vind het voorlopig wel goed zo
Die waren er ook niet...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Limprint het volgende:
ach gisteren heb je me erg goed vermaakt moet ik zeggen! Sannetie en van Jo heb ik nauwelijks wat gelezen.....
Ja dat dacht ik al.....quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef Mr.Dee het volgende:
Lim ik heb het ook niet over een vaste relatie, maar meer over een WOP-Date.
WOP = Wippen, Ontbijten, Pleite
Ok!quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik kan wel stil zijn als het moet... Meestal is die mond toch veel te druk![]()
![]()
Ongezien er in sluipen moet te doen zijn als we snel zijn![]()
* thumper knoopt nu tergend langzaam de knoopjes van Melis' blouse los, waarna haar BH-tje zichtbaar wordt.... Thumper maakt nu ook haar BH los, en ziet dat haar tepeltjes al behoorlijk stijf zijn. Voorzichtig neemt hij een tepel in zijn mond, en begint zachtjes te zuigen...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:51 schreef melismay het volgende:
* thumper denkt: hmmm hoe doen die mannen dat toch.. Handen over je hele lichaam... Dat was zo ongeveer het laatste wat ze dacht. Melismay voelt dat Thumper ook al behoorlijk opgewonden raakt![]()
Goftedomme...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:57 schreef melismay het volgende:
* thumper geeft Thumper een zoentje.. Ik moet gaan... Mijn engelsen zijn er
Uitslapen? Ik was er om 8 uur alweer uit hoor...........Ben al heel actief geweest.........quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:45 schreef Mr.Dee het volgende:
Ik mis Jootje idd ook best wel. Vermoed dat die een beetje probeerd uit te slapen. Het is voor sommige tenslotte vakantie.
Wat heb je voor geils moois gekocht, laat eens zien?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:58 schreef Jo79 het volgende:
Ik ben hier....ben even wezen winkelen bij de Hunkemoller.............
Jaja. Heb een mooi zwart kanten broekje waar je billen zo mooi onder vandaan steken, een zwart stringetje met ee doorzichtige voorkant met bloemetjes en van het corset wat ik laatst heb gekocht ook de jarretelhouder erbij..........quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef Mr.Dee het volgende:
Heyy Jootje ...
Hunkemöller .... hmmm dat is dus Lingerie shoppen geweest ?!
Excuus ... Dat is vroeg voor als je vakantie hebt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:01 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Uitslapen? Ik was er om 8 uur alweer uit hoor...........Ben al heel actief geweest.........
* thumper begint tequote:Op donderdag 22 juli 2004 13:02 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Jaja. Heb een mooi zwart kanten broekje waar je billen zo mooi onder vandaan steken, een zwart stringetje met ee doorzichtige voorkant met bloemetjes en van het corset wat ik laatst heb gekocht ook de jarretelhouder erbij..........
Hmmm lekker ... wat doe je volgende week lekkertje ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:02 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Jaja. Heb een mooi zwart kanten broekje waar je billen zo mooi onder vandaan steken, een zwart stringetje met ee doorzichtige voorkant met bloemetjes en van het corset wat ik laatst heb gekocht ook de jarretelhouder erbij..........
Niks met jou, want jij hebt al een date las ik.....quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:04 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
Hmmm lekker ... wat doe je volgende week lekkertje ??![]()
* thumper nog nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Niks met jou, want jij hebt al een date las ik.....:'(
Nou die kwam met de smoes dat ze geen geld heeft voor het openbaar vervoer en moet wachten op d'r Salaris.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Niks met jou, want jij hebt al een date las ik.....![]()
![]()
* thumper heeft sinds gisteren een picknick-kleedje in zijn auto liggen voor dit zoort gelegenhedenquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:08 schreef Jo79 het volgende:
Ga je haar toch halen? Duik je het bos in ofzo....of in de duinen. Kleedje erbij, flesje wijn en dan lekker vrijen..............(oppassen voor zand in je kier)
* Mr.Dee Heeft ook liever geen mannen mee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef puffy_dog het volgende:
@Mr. Dee: Ik ga helaas niet mee met vreemde mannen (mannen in het algemeen niet, ik hou het bij vrouwen, is al moeilijk genoeg...........)
Tis me wel een keer bijna gebeurd, maar we hadden niks bij ons en dan wordt het zo een kliederboel......Was wel een hele mooie stille locatie en we vraten elkaar bijna op. Toen zijn we maar gauw terug gegaan naar zijn huis en hebben de sterren van het dak geneukt....quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:15 schreef Mr.Dee het volgende:
Hahahaha het idee zelf is ook onwijs goed en lekker.
* Jo79 heeft dan wel liever Jo mee als gezelschap
* puffy_dog reageerde ook weer veel te snelquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:17 schreef Mr.Dee het volgende:
[..]
* puffy_dog Heeft ook liever geen mannen mee.
* puffy_dog zei ook dat hij liever had dat JOOTJE mee ging.![]()
![]()
No problemoquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:19 schreef puffy_dog het volgende:
[..]
puffy_dog reageerde ook weer veel te snel
dus als ik een paar vallende sterren zie dan weet ik wie er weer bezig is.....?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:18 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Toen zijn we maar gauw terug gegaan naar zijn huis en hebben de sterren van het dak geneukt....
* thumper heeft sinds eergisteren de verlaten heide aan zijn lijstje toegevoegdquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:20 schreef Mr.Dee het volgende:
Zo hoort het ook Jo ...
* thumper heeft het met ze vorige vriendin al vaak genoeg gedaan in de duinen/op het strand/in de zee .... en vindt nogsteeds een erg geslaagde locatie
In de zee vind ik vrij lastig omdat door het zoute water alles zo stroef wordt enzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:20 schreef Mr.Dee het volgende:
Zo hoort het ook Jo ...
* Mr.Dee heeft het met ze vorige vriendin al vaak genoeg gedaan in de duinen/op het strand/ in de zee .... en vindt nogsteeds een erg geslaagde locatie
We wachten gewoon vrijdag af en dan kunnen we misschien weleens een keer wat bespreken......quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:34 schreef Mr.Dee het volgende:
Mocht het andersom uitpakken voor je dan bied ik me vrijwillig aan als New-SEX-Dingetje
* Jo79 Heeft voor Jo ook wel een foto van zichzelf
Heb jij ook, net als Sannetie, lang haar, liefst in staartjes?quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:39 schreef Jo79 het volgende:
Giet er wat wijntjes in en dan neemt Jo de touwtjes zelf wel in handen. Ben in het dagelijks leven nog weleens dominant en dan heb ik in de slaapkamer graag dat de man de baas speelt.......maar met wat wijn op laat ik jou alle hoeken van de kamer wel zien..........
Geloof me ik kom misschien wat onderdanig over, maar ik weet echt wel raad met je in de slaapkamer (of welke plek dan ook).quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:39 schreef Jo79 het volgende:
Giet er wat wijntjes in en dan neemt Jo de touwtjes zelf wel in handen. Ben in het dagelijks leven nog weleens dominant en dan heb ik in de slaapkamer graag dat de man de baas speelt.......maar met wat wijn op laat ik jou alle hoeken van de kamer wel zien..........
Jij begrijpt het nut van lang haar in staartjes. Liefst twee staartjesquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:43 schreef puffy_dog het volgende:
IN staartjes is altijd makkelijk. Dan zit het ook nooit in de weg en je heb goede houvast indien het nodig is.
* _joepie_ houdt wel van rooie neukteugeltjes..eehhh staartjesquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:48 schreef puffy_dog het volgende:
Wat maakt de kleuren tegenwoordig uit? Zwart is zo blond en blond is zo zwart (en natuurlijk alles wat er tussenin zit).
* _joepie_ weet niet waar hij van houdt, ligt aan zijn bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |