ja he...raar he....misschien zijn er veel mensen met vakantie of gaan ze vandaag met vakantie....vervelend vind je niet...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:46 schreef Twinky het volgende:
hier is het ook erg stil...
Wat ga jij openen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:40 schreef Sannetie het volgende:
ja dus open ik er maar eendje..
yukkie , dierenmishandelaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:40 schreef Sannetie het volgende:
Je hebt het ff druk en gelijk ligt het topic stil.....
ja dus open ik er maar eendje..
*zucht*![]()
wij zijn precies even oudquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:06 schreef Aparteling het volgende:
Ik ben nu toch wel degelijk geil...![]()
Wow dat is fucking cool!! haha je bent de eerste die ik ziequote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:08 schreef Chirma het volgende:
[..]
wij zijn precies even oud
ik ken nog een IT'er van 21-07-1985, kan geen toeval zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef Aparteling het volgende:
EN we doen allebei it
nog niet geil??? dat kan....hallo tis vrijdag!!!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog niet geil , maar volgende week op vakantie, dus ik spaar het op
rustig....sommige moeten volgens mij nog ff "warm draaien"quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:29 schreef Aparteling het volgende:
Waarom lult er hier niemand iclusief ikzelf ontopic?
tjeemig..wat zal jij een "rot" avond hebben zegggg..ik leef helemaal met je meequote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:55 schreef Amersf00rt het volgende:
Niet zo leuk vooruitzicht, dinnetje gaat morgen een week weg.... Moet alles dus vanavond goed maken
Tja eesrst maar afwachten he, het was vanacht laat voor haar dus hopen dat ze niet te moe is.....quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tjeemig..wat zal jij een "rot" avond hebben zegggg..ik leef helemaal met je mee![]()
![]()
![]()
* Roellie80 heeft er ook wel zin inquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tjeemig..wat zal jij een "rot" avond hebben zegggg..ik leef helemaal met je mee![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |