hij staat op auto en heb met de menu-toets inhouden de fabrieksinstellingen hersteld.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:06 schreef SiGNe het volgende:
te korte sluitertijd of te klein diafragma ingesteld?
Zet 'm eens op auto als je dat nog niet gedaan had.
Als je met de huidige instellingen een foto maakt, komt ie dan wel als bestand op je kaartje terechtquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:08 schreef AltamirA het volgende:
Maar hij geeft ook nooit beeld weer, niet voor, na en tijdens het foto maken.
Hij slaat de foto wel gewoon op ja, maar inderdaad a;s 'zwarte foto'.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:26 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je met de huidige instellingen een foto maakt, komt ie dan wel als bestand op je kaartje terecht
En als je dat bestand naar je comp overpompt, is er dan wel een plaatje te zien
Nee display staat gewoon aan. De menufuncties enzo kun je ook gewoon gebruiken hoor, het betreft puur het beeld van de camera dat niet wordt weergegevenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:28 schreef peejdorie het volgende:
staat je display niet gewoon uit? op het knopje disp. drukken?
Werkt het wel met Remotecapture (bijgeleverde software)? Anders is je cam waarschijnlijk stuk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:36 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Nee display staat gewoon aan. De menufuncties enzo kun je ook gewoon gebruiken hoor, het betreft puur het beeld van de camera dat niet wordt weergegeven
Je hebt een paar instellingen voor display , dus een waar het zwrt blijft, een waar het zwart blijft+menu opties en een met beeld , druk eens een aantal keer op displayquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:36 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Nee display staat gewoon aan. De menufuncties enzo kun je ook gewoon gebruiken hoor, het betreft puur het beeld van de camera dat niet wordt weergegeven
Dat ligt ook aan de diafragma instelling. En op TV pakt ie die automatisch.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:49 schreef SiGNe het volgende:
Sluitertijd van 15 seconden is véél te lang, dan krijg je alleen maar overbelichting te zien.
Op mijn A95 heb ik een speciale vuurwerkstand en die is 2 seconden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn zelfs uit de blote hand genomen, als ik m'n statief had meegenomen had ik waarschijnlijk nog mooiere foto's gehad.
Heb hem inderdaad ingeruild (voor exact dezelfde) en inmiddels dik tevredenquote:Op zondag 26 december 2004 01:54 schreef SiGNe het volgende:
Maar dan nog, zo'n camera hoort meteen te werken als je 'm uit de verpakking haalt.
Zodra je vermoedt dat er iets mis mee is zou ik gewoon terug gaan naar de winkel en 'm omruilen voor en beter exemplaar.
Ik heb zelf een A95 en heb ook een A60 gehad, die werkten beiden ook meteen perfect, als dat niet zo was had ik ze ook omgeruild.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |