gozer.. echt.. ik weet niet waar je uitgaat.. maar het klinkt als de HEL..quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
en schroevendraaier en tang.... ik rij brommer
ik slaap alleen overdagquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:43 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij is dit mannetje net ontwaakt uit z'n diepe gothic slaap.
Een vent met een bloedend been die een discotheek ingaat, hij mag er zelf niet in door wapens ofzo bla bla bla en dat allemaal zo vaag getypt.
Ga weer slapen jochie.
achterhoekquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
gozer.. echt.. ik weet niet waar je uitgaat.. maar het klinkt als de HEL..
Ilona jij zit toch niet indie scenequote:Op woensdag 21 juli 2004 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een gothic claw?
Kwam je echt met zo'n ding binnen?
[afbeelding]
waar was dit dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
achterhoek
Ik wist niet dat die dingen aan een touwtje hingen, ik dacht dat ie die "claw" uit z'n mouw liet komen om mensen af te schrikkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ilona jij zit toch niet indie scene
en ik had altijd nog wel zo'n hoge pet van je op![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
vroegah was het allemaal veel gemütlicher.
kut voor je. Ik heb liever Turken en Molukkers dan kampers.. wat een tuig man.. ongelooflijk..quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
hier zit een aardig groot kamp (iid geval veel tieners)
ik ben trouwens naar duitsland verhuist 12 km verderop het is nu meneer meinen uit oeding (DL)quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:51 schreef PLAE@ het volgende:
altijd verstandig meneer Meinen uit Winterswijk om met je volledige naam enzo hier zulke verhalen te gaan vertellen + je foto in je icoon enz
maar gelukkig ben je een stoere jongeman
Nee ok, maar in wat voor wereld leef jij dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:49 schreef luciferist het volgende:
[..]
een ring dat uit 3 delen bestaat met schaniertjes
zonder kampers en met beveiliging die wel een certificaat in handen hebben wel jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Is het in de Achterhoek altijd zo gezellig?
Dat zijn van die gozers in jurken..quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:00 schreef Leshy het volgende:
Wat is een securty? Kan iedereen een securty worden, of moet je daar een veigheidsdipoma voor hebben?
als er een gevecht onstaat mag je zonder certificaat ze alleen uit elkaar halen. en met certificaat mag je ze op de grond duwen enzo iid geval die mogen wat doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 03:00 schreef Leshy het volgende:
Wat is een securty? Kan iedereen een securty worden, of moet je daar een veigheidsdipoma voor hebben?
Laten we het hopen.. voor de adolescent en voor de maatschappij..quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:00 schreef PLAE@ het volgende:
ach dat gothic zijn is ook maar een fase. Groei je wel weer overheen
alto'squote:Op woensdag 21 juli 2004 03:04 schreef podium het volgende:
Gezellig topic. Alle subculturen schijnen elkaar te ontmoeten daar in Schubbekuttenveen: kampers, alto's, gothics die weer hele goede vrienden zijn met Skinheads, enz enz....
Desalniettemin: veel plezier verder in je white trash omgeving!
slim ben je ook niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
en racist ben ik absolut niet
Maar een kneus ben je wel...quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:06 schreef luciferist het volgende:
en racist ben ik absolut niet
Nee, je moet lawaai maken ter afleiding. En als je nou ziet dat er geen wapens zijn, en je bent met meerdere mensen, dan moet je even afspreken wie wat doet. Zo van "Jij pakt z'n benen, en ik ga de politie bellen".quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:01 schreef luciferist het volgende:
als er een gevecht onstaat mag je zonder certificaat ze alleen uit elkaar halen. en met certificaat mag je ze op de grond duwen enzo iid geval die mogen wat doen
toen ik ze leerde kennen waren ze nog aardig normaal op dat lonsdale naquote:Op woensdag 21 juli 2004 03:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb niet zo op met die Edward Nortonklonen. Een groep skins hebben ooit een vriend van me en zijn vriendin zwaar mishandeld omdat hun Surinamers zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |