wij met de vriendengroep samen uit... bij de ingang word ik uit de rij gehaalt voor mijn gothic claw kan gevaarlijk zijn bla bla.. domme sercurty gast zei dat enzo... nou ik naar binnen kameraad wordt tijdens onwel.. en gaat ff naar buiten kost een keertje en wordt weer aardig nuchter... mogen we gvd niet naar binnen.. nou dus hij gaat buiten liggen komt er zo'n kamper aan: "wa heb die?" niks zei mark dus beetje aan geschoten kampergast: "lame es kieke" zegt mark nee ga ff daar staan en laat hem bijkomen. nou dat kampertje weg en komt 3 min later terug met de rest van het ruzie zoekende caravanvolk. jah en je blieft van men neef af enzo.. dus wij rustig uit leggen, kreeg ik een klap, reageerde er niet op.... hun hadden alcohol op ik niet.. ik leg het uit ren die gast meteen van je blijft ervan af en ik vermoord je. nou een vriendin haalt de securty op.. die doen dus echt nix en izjn 5 min later weer weg.. belt een kameraad een taxi voor de kotsende is de taxi er doen de kampers moeilijk en zorgen dat hij er niet in kan en jagen de taxi weg. niels zegt er wat van.. en krijgt een klap, ik doe mijn ring af geef die aan een meisje en doe mijn spike armband om mijn hand en pak mijn mes van mijn riem (en hield die onder mijn shirt) ik zeg: hey doe eens ff normaal.. krijg je te horen van jah waar bemoei jij je mee en kreeg een trap.. ik sneed door mijn shirt heen in die klote kamper zijn been (reactie) die gast had nog nix door en loopt zo door naar mij toe
niels houd hem tegen en zorge dat ik hem niks meer deed.. heeft een andere kameraad de politie gebeld (en die kwamen dus na 2 uur bekeuringen uitdelen) onder tussen een paar skinheads opgehaalt van een camping dichtbij (oude vrienden)
zodra die er waren geen problemen meer. wij naar binnen toe, doet de securty moeilijk dus ik vraag naar de baas, omdat die gast mijn vraag niet beantwoorde namelijk: hoeveel securty loopt hier rond met een certificaat en hoeveel voor de sier? nou dus maar 2 en die doen niks! wij naar binnen.. komen de kampers nog binnen (GVD) jah die gast met een bloedend been
nou leuke sfeer daar.. ik kwam daar om de bende gezelschap te houden.. en niet om te vechten
waarom denken die kampers dat ze de baas zijn? wij zijn met een bende van 22 man en een vriendengroep (later nog 7 skinheads) en hun met 14 man oid.. laat de ME maar dat kamp schoonvegen (lees: uitroeien) bleh