quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:12 schreef Karin het volgende:
Wij hebben de filmpjesfunctie ook ontdekt op de cameraTenminste Peet dan, ik wist niet eens dat hij aan het filmen was.
Bram druk bezig zijn stapjes aan het oefenen.
filmpje 1
Dat vingertje heen en weer is samen met "tik tak" het teken dat hij de klok bedoeld. Hij is op de een of andere manier geobsedeerd door klokken. Als buiten de kerkklok gaat wordt er ook luid "getik-takt."
filmpje 2
Is daar echt behoefte aan? Want ik denk dat mensen met een niet zo'n snelle verbinding zowieso de flimpjes niet bekijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wel handig om iedereen te vragen de grootte erbij te zetten voor degenen die niet zo'n snelle verbinding hebben, Karin en Lois?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:59 schreef mallemeid het volgende:
Christan doet het hier nietDie van Bram zijn leuk!!
Heb je wel een site ergens? Je uploadt de filmpjes net als een foto, en daarna post je de url van het filmpje. Dat wordt dan als voorbeeld www.easy-going.nl/naamfilmpje.***quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:58 schreef easy-going het volgende:
Ojé, ik heb filmmateriaal zat, maar hoe ik dat online moet krijgen![]()
Bij mij spelen ze altijd af in Winampquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je windows media player? Dan zou ie het moeten doen.
Ha dat werkt ook, dat is mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij mij spelen ze altijd af in Winamp
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef Spindizzy het volgende:
Een nieuwe:
Spelen met de mixer (Ong. 2 MB)
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:14 schreef bixister het volgende:
[..]volgens mij ben/word ik zo'n overbezorgde moeder want ik vind 't er maar eng uitzien met dat snoer zo voorlangs!
"Neeheee, zelluf doenquote:
dat zou ook het probleem kunnen zijn jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:40 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb dus alleen het htm geload en neit het avi. Ben ik nu aan t doen, duurt ook een stuk langer
omdat je hem weer geen extensie meegegeven hebt en niemand hem dus kan zienquote:Op donderdag 22 juli 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ga ff stoppen geer wil dr achter
Ik doe er van de week nog een paar
Hoezo nog een keer uploaden?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Soms is het heel moeilijk om een schelp te vinden op het strand
hoofdlettertje vergeten, nu doet ie het welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Die onderste wil niet, maar die andere twee zijn erg leuk
Die is leukquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:21 schreef Jessicaa het volgende:
Gerard legt aanstaande papa ome Doppie uit hoe je een luier verschoont.
Ik moet hier zelf erg om lachen. Vooral omdat ik t gezicht goed zag van Janneke (blik van wat is dat voor gepruts)
http://home.tiscali.nl/~casteleijn/1.avi
We hebben hem verhoogdquote:Op maandag 26 juli 2004 22:20 schreef bixister het volgende:
beefcake, zo zit je wel meteen weer aan je limiet natuurlijk!
Geweldigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:57 schreef melonovy het volgende:
ja, haaaaaaammmmmm!!!!![]()
Wat zij zeiquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:30 schreef Spindizzy het volgende:
Zo, liep ik ff vet achter met filmpjes kijken joh![]()
Wat ontzettend leuk allemaal![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:48 schreef moussy het volgende:
Cas in het zwembad gisteravond.... dus in koud water
http://home.deds.nl/~asterias/public_html/filmpies/gieter2.avi
Die is ook hartstikke leukquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:48 schreef moussy het volgende:
Cas in het zwembad gisteravond.... dus in koud water
http://home.deds.nl/~asterias/public_html/filmpies/gieter2.avi
Nu ga ik even de andere filmpjes van hier kijken
De server ligt eruit zo te zien, Frank is ook al niet online.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:16 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo: ik kan jouw filmpjes niet downloadenKom niet verder dan "connecting to".
Probeer ik ze morgen nog een keerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De server ligt eruit zo te zien, Frank is ook al niet online.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:34 schreef Rewimo het volgende:
En hier is de grap van de dag(dit gaat al een half uur zo)
Ze heeft het volgehouden tot kwart voor 1!! De gek!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:14 schreef Spindizzy het volgende:
Suus tochGaat eens lekker slapen meissie
ja goeie! Ik zal er aan denken! De luxaflex staan alleen open voor deze doeleinden, maar zoals in het blundertopic besproken, een ongelukje zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:18 schreef Rewimo het volgende:
En Melonovy, doe me een plezier en bind alsjeblieft die koordjes van de luxaflex ergens goed hoog vastDie dingen zijn zo gevaarlijk! Laat Chiara er alsjeblieft niet mee spelen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:28 schreef melonovy het volgende:
[..]
ja goeie! Ik zal er aan denken! De luxaflex staan alleen open voor deze doeleinden, maar zoals in het blundertopic besproken, een ongelukje zit in een klein hoekje.
Je kunt als het goed is ook bij Yahoogroups een emailgroep aanmaken met de mogelijkheid bestanden op te slaan. Daar passen dan wel wat filmpjes (ongeveer 20 mb).quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:08 schreef easy-going het volgende:
Nee, ik heb geen siteheb wel ergens webspace via chello, maar geen idee hoe dat werkt
![]()
Foto's plaats ik altijd via de picserver, maar daar zullen wel geen filmpjes heen kunnen![]()
Ik kreeg vanavond van iemand te horen die ze ook in eerste instantie niet kon zien dat zij rechtermuisknop, opslaan als deed, en dan het filmpje op de computer opzoekte, dubbelklikte en dat ie toen opende in QuickTime en dat ie ut toen wel deed...quote:Op woensdag 1 september 2004 23:17 schreef Lois het volgende:
Luckepuck ik kan de filmpjes van Suus niet zien
Jadey![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:02 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Lois, daar kan TC vast heel goed antwoord opgeven, die heeft me net ook geholpen!
quote:Vandaag 12 weken en al zo goed, blij kunnen praten!!!!!!
http://members.ams.chello.nl/w.franck/Jolie2.avi
Jawel hoor. Wat wil je weten ??quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:08 schreef Lois het volgende:
Zou je me kunnen helpen TC?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:57 schreef Lois het volgende:
Ik wilde nog wat vragen, kan natuurlijk ook in DIG, maar jullie leggen het vast beter uit zodat ik het ook snap.
Als ik film met de videocamera zijn de filmpjes altijd enorme bestanden. Echt zoveel 100MB. Zelfs als ik er kleine stukjes uithaal zijn ze nog veel te groot om te kunnen uploaden.
Nou zijn daar vast wel makkelijke manieren voor om die filmpjes te verkleinen, maar datgene wat wij tot op heden hebben geprobeerd levert echt hele vage beelden op.
Hoe doen jullie dat en welk programme gebruiken jullie daarvoor?
Moet je wel L-E-Z-E-N, TC'tje . . .quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:14 schreef Lois het volgende:
Dit!
[..]
O jee, dat voorspelt niet veel goedsquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:27 schreef Lois het volgende:
Tnx TC ik geef het ff door aan de techneut hier naast me![]()
Die vallen erg goed mee hoor.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:55 schreef Knorretje het volgende:
let niet op mijn miserabele zangkunsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |