quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:12 schreef Karin het volgende:
Wij hebben de filmpjesfunctie ook ontdekt op de cameraTenminste Peet dan, ik wist niet eens dat hij aan het filmen was.
Bram druk bezig zijn stapjes aan het oefenen.
filmpje 1
Dat vingertje heen en weer is samen met "tik tak" het teken dat hij de klok bedoeld. Hij is op de een of andere manier geobsedeerd door klokken. Als buiten de kerkklok gaat wordt er ook luid "getik-takt."
filmpje 2
Is daar echt behoefte aan? Want ik denk dat mensen met een niet zo'n snelle verbinding zowieso de flimpjes niet bekijken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wel handig om iedereen te vragen de grootte erbij te zetten voor degenen die niet zo'n snelle verbinding hebben, Karin en Lois?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:59 schreef mallemeid het volgende:
Christan doet het hier nietDie van Bram zijn leuk!!
Heb je wel een site ergens? Je uploadt de filmpjes net als een foto, en daarna post je de url van het filmpje. Dat wordt dan als voorbeeld www.easy-going.nl/naamfilmpje.***quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:58 schreef easy-going het volgende:
Ojé, ik heb filmmateriaal zat, maar hoe ik dat online moet krijgen![]()
Bij mij spelen ze altijd af in Winampquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je windows media player? Dan zou ie het moeten doen.
Ha dat werkt ook, dat is mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bij mij spelen ze altijd af in Winamp
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef Spindizzy het volgende:
Een nieuwe:
Spelen met de mixer (Ong. 2 MB)
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:14 schreef bixister het volgende:
[..]volgens mij ben/word ik zo'n overbezorgde moeder want ik vind 't er maar eng uitzien met dat snoer zo voorlangs!
"Neeheee, zelluf doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |