Heel ONZ eens uit je active topics, kutnewbie!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Stefanie16 het volgende:
hou je kuthoofd dicht ja!
je loopt dom te zwammen jij!
ik hoop dat je binnenkort echt verkracht word eikel
ohjee IN HET BOSquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:56 schreef Ferdi81 het volgende:
en die stonden in het bos, dan hadden ze het vast koud
Door een vrouw?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Stefanie16 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Stefanie16 het volgende:
enigszins verdwaald of zo?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Stefanie16 het volgende:
krijg aids ende sterf.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:02 schreef Rebelbitch het volgende:
hockeytraining![]()
get a life!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:04 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
krijg aids ende sterf.
Inso?!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:05 schreef Freeflyer het volgende:
oe, ik ben jaloers....
verkracht worden door inso![]()
![]()
end yours.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:05 schreef Rebelbitch het volgende:
[..]
get a life!![]()
Ik denk toch echter niet dat jij in de positie bent om mij een kutnewbie te noemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Heel ONZ eens uit je active topics, kutnewbie!
Mag ik je verkrachten, Stefanie?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
Ik denk toch echter niet dat jij in de positie bent om mij een kutnewbie te noemen.
Ik zat al een paar jaar geleden op dit forum maar was m'n wachtwoord kwijt en heb me maar een keer opnieuw aangemeld.
Je moet eens wat verder kijken dan je pinokkioneus lang is!!!
Ik zou voortaan maar wat vaker achterom kijken wanneer je over straat fietst in het donker!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
Ik denk toch echter niet dat jij in de positie bent om mij een kutnewbie te noemen.
Ik zat al een paar jaar geleden op dit forum maar was m'n wachtwoord kwijt en heb me maar een keer opnieuw aangemeld.
Moet je daarom zou huilen? Het is ONZ, maak je niet druk om een verkrachtingstopic.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
Neen. Kwaliteitstopic.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:09 schreef haaahaha het volgende:
a-relaxed topic :S
betekent dat je met deze usernaam een kutnewbie bent...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef Stefanie16 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:06 schreef audioslaaf het volgende:
Inso?!. Dat is toch niet die aardige moderatormevrouw die mij verkacht heeft?
Haaiquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:11 schreef PrivateRyan het volgende:
Shirley is terug!.
Weest welkom..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:57 schreef Stefanie16 het volgende:
Je wilt zeggen dat je haar gelooft? Kom nou toch, man. Dat zei ik vroeger ook altijd in mijn begintijd als ik werd uitgescholden voor newbie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:11 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
mompelt iets over passmailer![]()
Lezenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
!!!!!! meid dit is onz pleur jij es op naar R&P
newbies
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lezenze is geen newbie
Big Diet is helemaal geen onzinquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
dan wel in onz want dan moet ze begrijpen dat diet ONZIN is.
ik ken je niet, maar shirley, wat een hoerennaam!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
HaaiIk ben er weer
Leer eens PI's lezen, mens!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
dan wel in onz want dan moet ze begrijpen dat diet ONZIN is.
ik heb iig mn goede daad weer gedaan op dezen dagquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:14 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je haar gelooft? Kom nou toch, man. Dat zei ik vroeger ook altijd in mijn begintijd als ik werd uitgescholden voor newbie.![]()
Sterf, achterlijke tyfusdebiel! Ik gebruik alleen breezerflesjes om ze kapot te slaan op domme mensen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar shirley, wat een hoerennaam!
"he shirley"
"ja"
"wil je wat drinken"
" een breezah"![]()
:')
Pfft..noem je dat rellen? Stangen? Kind..hou toch op..die smoesjes kennen we allemaal al. Probeer het niet verder en vergeet gewoon je wachtwoord weer...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
Ik loop hier alleen maar te rellen en te stangen omdat jullie er allemaal zo heerlijk op in gaan!!
HUILIES!
ik ben verkracht, man! door twee lelijke vrouwen! ik zie daar de lol niet van in, negert!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:18 schreef Posdnous het volgende:
Maar...maar.... dat is toch niet zo erg..... als je door die vrouwen geneukt wordt.....?![]()
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
Ik loop hier alleen maar te rellen en te stangen omdat jullie er allemaal zo heerlijk op in gaan!!
HUILIES!
Je kunt niet eens de officiële 'huilie' :'( maken!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
HUILIES!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
HUILIES!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:20 schreef Stefanie16 het volgende:
HUILIES!
Je hebt gewoon keilekker geneukt, geef maar toequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:22 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
ik ben verkracht, man! door twee lelijke vrouwen! ik zie daar de lol niet van in, negert!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je hebt gewoon keilekker geneukt, geef maar toe![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
over internet zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
Ik zou ze terugbetalen met gelijke munt :')quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:25 schreef audioslaaf het volgende:
Maar het blijft potverdikkeme verkrachting!.
Meisje, ik ben leraar op het VMBO, ik kan 1 schreeuwend meisje van 16 wel hebben hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Krijg een sociaal leven, jullie lopen over internet te zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
als je je omdraaid en bukt niet nee ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
Ik voorspel dat over deze user nog eens een reeks word gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
!
Krijg een sociaal leven, jullie lopen over internet te zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Hehehe, prachtig en wat doet SHIRLEY BREEZERSLET?
Ja, t mokkel gaat er op in ja!
En trouwens ik had een nieuwe mail en m'n hotmailaccount was verlopen, zoiets kan gebeuren stelletje sukkels!
*bibbert*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Want anders neem ik mijn broers mee!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Bitchfightquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:27 schreef Shirley het volgende:
Jij bent echt zielig! Je gaat er zelf ook op in met je domme kop. En kom maar voor me staan, dan zeg ik inderdaad niks, ik verbouw meteen je rotkop.
de tieten van Stefanie16quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik voorspel dat over deze user nog eens een reeks word gemaakt.
Waar is Inso nu, dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zou ze terugbetalen met gelijke munt![]()
* Xlarge haalt de oliequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bitchfight![]()
Posdnous haalt camera.
Tuurlijk wel, dan vraag ik toch gewooon 'biertje?'.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Hehehe, prachtig en wat doet SHIRLEY BREEZERSLET?
Ja, t mokkel gaat er op in ja!
En trouwens ik had een nieuwe mail en m'n hotmailaccount was verlopen, zoiets kan gebeuren stelletje sukkels!
Stel het meest onaangename nou nog even uit joh. Eerst die ander!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef audioslaaf het volgende:
Waar is Inso nu, dan?
Bier?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef Marruk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan vraag ik toch gewooon 'biertje?'.
En dan jij zo zeggen van 'ja lekker'
En dan ik zo zeggen van 'blablablabla' de hele avond
En dan jij zo zeggen van 'hihiblablabla' de hele avond
En dan ik zo zeggen van 'hahablablabla' terug weer
En dan jij zo zeggen van 'hihiblablabla' weer terug naar de terug weer
En dan zijn we 2 goeie vrienden van elkaar![]()
Nou ja, kan het altijd proberen. Als ze limonade wil dan stuur ik haar wel naar de ballenbak van mcdonalds, optiefen zeggen we dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:31 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Bier?.
We hebben hier wel te maken met een breezerslet, he?
woei... je wil nog een keer door die chickies verkracht worden en dan met Stefanie16 erbij ??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef audioslaaf het volgende:
Waar is Inso nu, dan?
Waarom heeft u trouwens een gedeelte van mijn nick in de uwe?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:32 schreef qwertyuiop het volgende:
riiiight
Ik kan inderdaad niet praten als ik moet lachen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
jullie lopen over internet te zeiken maar zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
Kloon!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom heeft u trouwens een gedeelte van mijn nick in de uwe?
koonan the baarbaariaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:35 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Koon!
Koon?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:35 schreef audioslaaf het volgende:
Koon!
ik welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet praten als ik moet lachen.
Je weet wat ik bedoel, feeks!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Koon?
ga ze opzoeken dan en neem wraak .. gewoon terugpakkenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:25 schreef audioslaaf het volgende:
Maar het blijft potverdikkeme verkrachting!.
te laat jongen, hij was al vastgelegdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:35 schreef audioslaaf het volgende:
Kloon!
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:33 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
woei... je wil nog een keer door die chickies verkracht worden en dan met Stefanie16 erbij ??![]()
ik den kdat ze eerder achter de daders aangaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ga ze opzoeken dan en neem wraak .. gewoon terugpakken![]()
ik bedoel maar, bij de politie hoef je niet aan te komen voor gerechtigheid, die willen alleen je verhaal 10 keer horen (met het excuus dat je vast ergens iets verkeerd hebt verteld) .. die perverselingen![]()
1. Ik doe niet aan kloons.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:36 schreef audioslaaf het volgende:
Je weet wat ik bedoel, feeks!
Nah, zo lelijk ben je niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:23 schreef Stefanie16 het volgende:
Zo gauw ik voor jullie sta zeggen jullie niks meer!!
bewijs en alibi graag?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
SMAAD! LASTER! EDIT! NOTE! BAN!
Ik was gister niet in het bos!!!!
Dag lieverd. Ik mis je.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nah, zo lelijk ben je niet..
Dag lieve Inso. Ik jou ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dag lieverd. Ik mis je.
Voor het overige had het dus gekund. Da's mooi om te weten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
Ik was thuis! Ik heb de Lama's gekeken!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:40 schreef Marruk het volgende:
[..]
bewijs en alibi graag?
Ga je overmorgen al weg?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dag lieve Inso. Ik jou ook..
En wie was het dan die mijn pik in haar kut douwde?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Insomaniac het volgende:
wie ben jij danquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hmm, ik denk toch dat je maar beter Bram kan bellen want een goede advocaat zul je nodig hebben als dit alles isquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik was thuis! Ik heb de Lama's gekeken!
Ja! 's Middags de bangbus ophalen, inpakken, 's avonds weg.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga je overmorgen al weg?
Alsof ik ooit pikken in mn kut zou douwen! Schandalig! Bah!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:41 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
En wie was het dan die mijn pik in haar kut douwde?!
P.S: Bel me voor een nieuwe afspraak![]()
Ik heb al een claim op haar gelegdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef PrivateRyan het volgende:
Haha, wat een kulargument is dat zeg.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
wie ben jij dan
en leraar van t vmbo
ik doe vwo dus ik sta boven jou
Sta jij maar lekker boven mij. Zolang je je blaas maar onder controle houdt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
wie ben jij dan
en leraar van t vmbo
Gaaf zeg!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja! 's Middags de bangbus ophalen, inpakken, 's avonds weg..
You will be missed..
Als ze hier naast me zat, zou ik dat ook zéker doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb al een claim op haar gelegdOpdonderen jij. Ga maar met die blonde van je spelen
Jamaar.. ja maar.. het is heus waar!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef Marruk het volgende:
[..]
Hmm, ik denk toch dat je maar beter Bram kan bellen want een goede advocaat zul je nodig hebben als dit alles is
Thanks! Komt goed.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaaf zeg!
Alvast heul veul plezier dan maar en vier voor mij ook ff vakantie, wil je.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef Stefanie16 het volgende:
Ja hoor, Inso. Jij bent maagdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alsof ik ooit pikken in mn kut zou douwen! Schandalig! Bah!
Ik ben een afgestudeerde fietsbelquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Sta jij maar lekker boven mij. Zolang je je blaas maar onder controle houdt..
Oh ja, ik ben bijna afgestudeerd WO-er..
Wil je nu kappen met die sneren en steken onder water? Ik ben een degelijk meisje hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:44 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ja hoor, Inso. Jij bent maagd.
Dan sta je boven mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:44 schreef Phibbels het volgende:
[..]
Ik ben een afgestudeerde fietsbel![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:42 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
lekker stangen of nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef Marruk het volgende:
[..]
Haha, wat een kulargument is dat zeg.
'Ik doe vwo dus ik sta boven jou?' HAHAHA ik lach je uit
Wheeeee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
degelijk!
goed van jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:43 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Sta jij maar lekker boven mij. Zolang je je blaas maar onder controle houdt..
Oh ja, ik ben bijna afgestudeerd WO-er..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:44 schreef PrivateRyan het volgende:
Als ze hier naast me zat, zou ik dat ook zéker doen..
Bijna net zo goet dan jou!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:46 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
goed van je
![]()
Je deed het ook wel degelijk hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je nu kappen met die sneren en steken onder water? Ik ben een degelijk meisje hoor!
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
dat was de smiley die ik zocht
is ze nog steeds op vakantie dan
Zo'n opmerking was toch banwaardig??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:04 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
krijg aids ende sterf.
Stefanie16 , het is zo doorzichtig , je probeert jezelf nog een beetje staande te houden , mijn advies is om nu een kloon aan te maken , want hier kom je niet meer vanafquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
lekker stangen of niet
ik doe maar havo hoor
en ik ben ook nog blijven zitten in de vierde
lekker een jaar vakantie nemen of niet
ik maak er echt wat van
Ik heb je door.......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:46 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
goed van je
![]()
Wat insemineer je met die reactie?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wheeeee.
Wel degelijk!
juihuistquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
lekker stangen of niet
ik doe maar havo hoor
en ik ben ook nog blijven zitten in de vierde
ik maak er echt wat van
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:45 schreef Stefanie16 het volgende:
blijven zitten in de vierde
Eensch!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja..
Mensen zouden niet op fuckantie moeten gaan als ik het niet ben..
Ach man, ik zal jou eens insemineren, dat zal je leren.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat insemineer je met die reactie?
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:47 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Je deed het ook wel degelijk hoor.
Zo slecht was je niet.
Oh, I didn't see that one backfire at me.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eensch!
Gidoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:49 schreef PissyHummer het volgende:
![]()
En wat zeg je daar nu weer sexpliciet mee?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:50 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ach man, ik zal jou eens insemineren, dat zal je leren..
HA!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:50 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, I didn't see that one backfire at me..
Maar je wil het wel zijn!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik was het niet!
hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:48 schreef Phibbels het volgende:
[..]
Ik heb je door.......
Je bent gewoon jaloers dat jij niet bent verkracht. Ben je dan zo lelijk?????? Loop anders eens de dierentuin binnen misschien zijn er wel een paar Apen die je willen.
Success kan ik je niet garanderen,
Veel success,
Groetjes,
Phibbels
Neehee! Ik ben een degelijk meisje en doe dat soort dingen niet!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:51 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Maar je wil het wel zijn!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neehee! Ik ben een degelijk meisje en doe dat soort dingen niet!
Ik ben dissextisch jah! Daar mag je niet mee spotten!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Freeflyer het volgende:
"insemineren", "sexpliciet"
en nog beweren dat je audioslaaf niet verkracht hebt ? ik geloof er niks van![]()
![]()
Dat je volgeblaft dient te worden!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En wat zeg je daar nu weer sexpliciet mee?
Door wie dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat je volgeblaft dient te worden!.
Geil hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
nee ik ik heb vanmiddag nog de "liefde bedreven" eikel
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Stout..
Maar ondertussen wel mensen verkrachten met je blonde vriendinnetje. Hou toch op, mens!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neehee! Ik ben een degelijk meisje en doe dat soort dingen niet!
Gaan we eisen stellen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Door wie dan?
Ze staat toch boven jouw. Zo goet wortd jij noojt!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Geil hoor!.
Tof leven heb jij. Je blijft m'n voorbeeld..
Dat was geen eis, maar een vraag. Opletteeeeeeee!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Gaan we eisen stellen?.
Ik weed hut.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze staat toch boven jouw. Zo goet wortd jij noojt!
Jij hebt het gesnopen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Is dit een voorbeeld van de geestige topics in onzin?
Ik ken dr niet eens en heb niemand verkracht! SMAAD! LASTER!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:56 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel mensen verkrachten met je blonde vriendinnetje. Hou toch op, mens!
najah, gister in het bos was het audioslaaf... vandaag hangt het ervan af wie je te pakken kan krijgenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Door wie dan?
Het was een eis verborgen in een vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat was geen eis, maar een vraag. Opletteeeeeeee!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Jij hebt het gesnopen!.
Maar dat ligt vooral meestal aan de topicstarter.
dat stukje had ik dan helaas gemistquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Stefanie16 het volgende:
Prebeer hut uiturstu uit juzelv te halun!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik weed hut..
Maar een man mag dromen nied?.
Tyf op achterlijk stuk vreten!! Shirley is cool!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar shirley, wat een hoerennaam!
"he shirley"
"ja"
"wil je wat drinken"
" een breezah"![]()
![]()
Ik heb je toch gezien (en gevoeld natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ken dr niet eens en heb niemand verkracht! SMAAD! LASTER!!
Het was gen verborgen eis, gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het was een eis verborgen in een vraag..
En: weet ik het. Geen vent in de buurt?.
Doe ik! Ik ga zo 4 vrienden koopen en dan vuurwerruk kijken op de waalkaade!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Prebeer hut uiturstu uit juzelv te halun!
Als ik het was, vertel dan eens iets over me wat alleen mensen kunnen weten die me naakt hebben gezien? Dat kan je niet he!!!!!!!!!!11111111111quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:59 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Ik heb je toch gezien (en gevoeld natuurlijk). Hou toch op met die schijnheiligheid. Maargoed, wanneer gaan we nou een nieuwe afspraak maken?
Neen, je impliceerde met je vraag dat het verschil uitmaakt door wíé je volgeblaft wordt. DAT IS EEN EIS!!!!!111!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was gen verborgen eis, gewoon een vraag..
En neen.
Goet ideej seg! Ga derfoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doe ik! Ik ga zo 4 vrienden koopen en dan vuurwerruk kijken op de waalkaade!
Ik wel. Die beautyspot op je venusheuvel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik het was, vertel dan eens iets over me wat alleen mensen kunnen weten die me naakt hebben gezien? Dat kan je niet he!!!!!!!!!!11111111111
Ik weed nog niet of ik durv.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goet ideej seg! Ga derfoor!
Jij zegt; je moet volgeblaft wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Neen, je impliceerde met je vraag dat het verschil uitmaakt door wíé je volgeblaft wordt. DAT IS EEN EIS!!!!!111!!!.
En oh.. Wromnie?
.
Het was in de avond! Donker! En ook nog in het bosquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik het was, vertel dan eens iets over me wat alleen mensen kunnen weten die me naakt hebben gezien? Dat kan je niet he!!!!!!!!!!11111111111
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij zegt; je moet volgeblaft worden
Ik VRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG; door wie?
DUS NIKS GEEN EIS!!!!!!!1111111111111111
Ga naar zijn werk en zuig zijn kuthumeur weg dan.quote:Hijs aan het werk en heeft een kuthumeur. Leuke fuckansie zeg..
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:02 schreef Insomaniac het volgende:
Jij zegt; je moet volgeblaft worden
Ik VRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG; door wie?
DUS NIKS GEEN EIS!!!!!!!1111111111111111
Hijs aan het werk en heeft een kuthumeur. Leuke fuckansie zeg. :') .
en aan audioslaaf zal het niet liggen, die mag je nog wel een keer pakkenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:58 schreef Freeflyer het volgende:
najah, gister in het bos was het audioslaaf... vandaag hangt het ervan af wie je te pakken kan krijgen![]()
Sja...jij moet ook je geld verdienen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Stefanie16 het volgende:
Je liegt!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:01 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik wel. Die beautyspot op je venusheuvel..
Oh, moet ik het zo interpreteren? De kans bestaat dus nog steeds. Top.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef veldmuis het volgende:
Sja...jij moet ook je geld verdienen natuurlijk.
Oh en als je een blauwe muur rood vindt, ben ik zeker kleurenblind??!!111quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:03 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik vind van wel..
Een keer fietsen op een dag is genoeg hoorquote:Ga naar zijn werk en zuig zijn kuthumeur weg dan.. Djiez, moet ik alles bedenken?
.
Oi, had ik dat niet mogen zeggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je liegt!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:59 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Tyf op achterlijk stuk vreten!! Shirley is cool!!
Kijk, we zitten eindelijk op één lijn. Eigenlijk is het heel simpel; wat ik zeg, is juist.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh en als je een blauwe muur rood vindt, ben ik zeker kleurenblind??!!111
Tsk, heb eens wat over voor je dagelijks sexdosis.quote:[..]
Een keer fietsen op een dag is genoeg hoor.
Ik hoop dat je in je eten stikt lasteraar!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:05 schreef audioslaaf het volgende:
Ik ga vreten.
Inso: bel me nog voor een nieuwe afspraak!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oi, had ik dat niet mogen zeggen?.
ze isquote:laatste voyeur: Anonieme FOK!ker
Rot van mn lijn af met je cognitieve dissonanties!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:07 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kijk, we zitten eindelijk op één lijn. Eigenlijk is het heel simpel; wat ik zeg, is juist..
Ik ben niet zo;n typeje wat er op kickt als dr voortanden eruit gerost worden.quote:Tsk, heb eens wat over voor je dagelijks sexdosis..
Hoi kloon van EmMyKuUuHquote:Op dinsdag 20 juli 2004 schreef Stefanie16 het volgende:
een hoop gezemel en gezeik
Leer quoten, miep.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rot van mn lijn af met je cognitieve dissonanties!
[..]
[..]
Waarom niet? Zouden meer vrouwen moeten ondergaan.quote:Ik ben niet zo;n typeje wat er op kickt als dr voortanden eruit gerost worden.
je wil in navolging van audioslaaf ook verkracht worden door inso ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:10 schreef PrivateRyan het volgende:
Bite me..
In je nek?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:10 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Bite me..
Zo beter zeikhoer?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:10 schreef PrivateRyan het volgende:
Leer quoten, miep..
Spanken okay, maar van mn voortanden blijf je af.quote:Waarom niet? Zouden meer vrouwen moeten ondergaan..
Prima hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:13 schreef Sabbath het volgende:
[..]
HaiHoe ist?
Vamp fatale.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
In je nek?.
Way better.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo beter zeikhoer?
[..]
Tsk, veeleisende bitch.quote:Spanken okay, maar van mn voortanden blijf je af..
Dan zal ik heel zachtjes bijten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:14 schreef PrivateRyan het volgende:
Vamp fatale..
En: neen. Mijn nek mag niet beschadigd op vakantie..
Leer quoten, miep.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:15 schreef PrivateRyan het volgende:
Way better..
Ja wat is er, slagroomsoesje?quote:Tsk, veeleisende bitch..
Dát zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan zal ik heel zachtjes bijten.
Dat deed ik per expres. Helemaal pedagogisch verantwoord.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leer quoten, miep.
quote:[..]
Ja wat is er, slagroomsoesje?
Dat is zodat ik beter kan horen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:16 schreef PrivateRyan het volgende:
Dát zeggen ze allemaal..
Inso! Je tanden groeien!. Puntig!
.
Mijn hartslag zeker.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is zodat ik beter kan horen.
Lul je er maar weer uit, trut!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat deed ik per expres. Helemaal pedagogisch verantwoord..
Bron? Link? Url? Ongefundeerd lasteren is niet netjes Pierre! Oh nee!quote:.
!
Dat je veeleisend bent! DUS!
Zwaai!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:19 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh, ik ben weg! Toedeloe en tot de volgende keer maar weer!.
Ken je hem nog?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Prima hoor.
Dit zag ik ook ergens op internet staan. Het lijkt erop alsof Insomaniac niet erg lief is.quote:
Name: Elena Goldschmidt
Alias: Insomaniac
Wanted for Rape
In March of 2003, Elena Goldschmidt was listed as a suspect in the rape of her friend's husband. Goldschmidt fled in a Dark Blue Nissan, possibly a Sentra, with a possible license plate #3BNF119. Goldschmidt lived in Holland, CA with her girlfriend. Recently Goldschmidt's girfriend is also a suspect, however no profile is available at this time of Goldschmidt's girlfriend.
Contact Person: If anyone has information about Elena Goldschmidt or her girlfriend please call Detective Don Banks with the redwood City Police Department (650) 780-7100
http://www.redwoodcity.org/police/rcpd_mostwanted.html
..................................................................................................................................................................
..
Familie telt niet....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
haha
De liefde bedreven?????????? Dus je weet wat sex is. Netjes hoor en hoe was je paps, lekker?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
haha
maar ik ga wel weg uit jullie masterlijke topic, jullie houden natuurlijk van verhaaltjes over verkrachtingen van mokkels die jullie nooit van je leven zouden krijgen, have fun![]()
Gister piepte je wel anders, toen je mijn stijve paal in je kontgat douwde!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in je eten stikt lasteraar!
En? Wie waren vandaag allemaal aan de beurt?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:52 schreef Stefanie16 het volgende:
[..]
haha
maar ik ga wel weg uit jullie masterlijke topic, jullie houden natuurlijk van verhaaltjes over verkrachtingen van mokkels die jullie nooit van je leven zouden krijgen, have fun![]()
Piepte dat???quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:27 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Gister piepte je wel anders, toen je mijn stijve paal in je kontgat douwde!
Mislukte grap enzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:30 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Piepte dat???![]()
Nee dus...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ken ik wie nog?
Sorry, ben oost-indisch-dyslectiesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:31 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Mislukte grap enzo.
Het is u vergevenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:37 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Sorry, ben oost-indisch-dyslecties
Ik bedoelde deze:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow..jou ken ik natuurlijk nog wel hoor.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:40 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Het is u vergeven.
Maar je blijft een pik!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:43 schreef Sabbath het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Onbegrijpelijk! Het zag er zo goed uit, en was zo grappig!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:51 schreef Phibbels het volgende:
Zit ik verdomme een dikke kwartier bij het maken van een vals politierapport. Zegt niemand er wat over.
O, ga je mee naar Xebro's huis dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oooow.... ik denk nog steeds hetzelfde daarover hoor
En jij een hykoaschaow!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:45 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Maar je blijft een pik!
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:08 schreef Sabbath het volgende:
[..]
En jij een hykoaschaow!!
Lievquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:11 schreef Sabbath het volgende:
Ik help wel :] (ben jij weer uit je telling :p)
Heu! Dit is dus 11, nu.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:13 schreef Onderbroek het volgende:
*telt*
Nee, das 10. En dit is 9. Rot toch op!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:13 schreef Onderbroek het volgende:
12
hey mên, ik help mee tellen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:13 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Heu! Dit is dus 11, nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |