quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Foto, E.T.
Waar ken ik dat van?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:46 schreef moussy het volgende:
ik moet eigenlijk van alles in huis doen, maar heb geen zin![]()
Heb ik nou nooooooooit last vanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:46 schreef moussy het volgende:
ik moet eigenlijk van alles in huis doen, maar heb geen zin![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heb ik nou nooooooooit last van
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
ik moet eigenlijk bevallen, maar het lukt niet
Het regent....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar de mac?
hahahahha, was het bij haar ook zo erg?quote:Lady wrb ik heb wel een voor foto gemaakt van René haar zwarte gat Maar die komt niet op fok
Lieffff. Maar we bedoelde eigenlijk met Saskia erinquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:54 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
het aapje heeft een staartje op de achterkant
Precies, kom op E.T.!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lieffff. Maar we bedoelde eigenlijk met Saskia erin
Schattig zijn ze!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:54 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
het aapje heeft een staartje op de achterkant
ik geloof niet dat die nog wakker gaat wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lieffff. Maar we bedoelde eigenlijk met Saskia erin
Okee, dat wakker worden daar willen we wel even op wachten. Maar we gaan niet zitten wachten tot ze ze perfect past. Aantrekken die dingen en op de foto, hup!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die nog wakker gaat worden
en ze zijn nog (veel) te groot..![]()
(ze is al vijf maanden maar maatje 6-12 maanden duurt nog wel ff...)
Het is zo erg dat ik voor mijn gevoel een rood-wit-danger-lint moet spannen bij de voordeur of iig bij háár deur!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahahahha, was het bij haar ook zo erg?
Morgen belt de Arbomeneer weer. Dan zal ik wel aangeven dat die halve dagen me nog behoorlijk zwaar vallen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef Jessicaa het volgende:
En Rewimo ook als halve dagen niet gaan wel aan de bel trekken hoor! Met alsmaar doorgaan heb je aleen jezelf he
Ik vind het nog te vroeg, noem het maar bijgeloof ofzo ..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:01 schreef bixister het volgende:
ik vind ze ook leuker voor de 'echte' kleintjes eerlijk gezegd. lily, jij kunt bijvoorbeeld best een iniminipaartje bestellen natuurlijk.
zo heet mijn buurvrouwquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:07 schreef bixister het volgende:
... 'gerrie'.
Tsssk, ze hebben er ook een voor adoptiekindjes maar een datum over 5 jaar kun je niet eens invullenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:01 schreef bixister het volgende:
oja ik heb inmiddels ook zo'n 'babyticker' in m'n sig, niet die van babybrabbel maar een van lilypie.com.
Best welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:12 schreef bixister het volgende:stom zeg van lilypie.
![]()
Er kunnen ook blokjes in!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:03 schreef E.T. het volgende:
ik bedenk me net dat de verpakkingstasjes goed dienst kunnen doen tijdens de vakantie voor klein spul
(doorzichtig stevig plastic met een rits en handvat)
ik heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd met de vraag of het niet uitgebreid kon worden voor adoptiekinderen. en kreeg zonet het antwoord:quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:13 schreef Spindizzy het volgende:
Best wel
Dat of ze zijn gewoon een stuk positiever dan ik
quote:Hi Bix,
It isn't possible at the moment, I'm sorry because of the huge overhead
for running the site the tickers need to be standardised to some extent.
In future I may be able to offer more customisation but because of the
resources required I would have to charge for the service.
Regards,
Amanda
Wat lief van jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:32 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb ze vanmiddag een mailtje gestuurd met de vraag of het niet uitgebreid kon worden voor adoptiekinderen. en kreeg zonet het antwoord:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:47 schreef coolbabe het volgende:
Ik wil ook zulke slofjes
maar heb geen creditcard![]()
Zaterdagochtend, gok ik!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:13 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vandaag slofjes besteld. Ben benieuwd wanneer ik ze dan krijg...
Ze zijn zo af en toe echt plak en kleef hoor, maar zo lief! Behalve dan als Esther in haar peuterbuien Jennifer steeds wil meppen en knijpen en wat je nog meer verzinnen kan ....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:43 schreef bixister het volgende:
inderdaad dinus, ze staan er weer super op!en zo lief dat esther en jennifer elkaars hand vasthouden...
http://www.robeez.co.uk/quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Wow, die slofjes zijn echt gaaf, waar kun je ze bestellen? Ik wil het, ik wil het, ik wil het....![]()
en als je ze besteld in het vakje voor 'promo code' '1free' intikken...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Wow, die slofjes zijn echt gaaf, waar kun je ze bestellen? Ik wil het, ik wil het, ik wil het....![]()
donequote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:55 schreef phileine het volgende:
melonovy, check even je hotmail
-edit- werkt niet, mail mij even phileine@hotmail.com
3e verzoek is inmiddels binnen dus mijn bestelling is compleet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:00 schreef bixister het volgende:
als 't over de slofjes gaat, ik kan nog wel een bestelling van 1 paar erbij gebruiken.
Bedoel je Jean? Doe hem maar niet de groeten van mij (tis m'n ex namelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:53 schreef phluphy het volgende:
Syrena Weet je nog dat we laatst over "die ene leraar" spraken?
Mijn zus kent'm wel, en komt 'm bijna wekelijks tegen bij het handballen![]()
Was wel funny want ze wist zijn naam niet meer, dankzij jou kon ik haar daarmee helpen![]()
Of je huis is een puinhoop en ze komen een dag eerder om de nieuwe cv-ketel op te hangenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:02 schreef Jelief het volgende:
Moguh![]()
Waarom komen reperatie mensen altijd of als je nog in je pyjama staat (of minder) of komen ze veel later dan je verwacht had? Ik wacht nu dus op een installateur voor de verwarmingsketel er moet wat vervangen worden...
ga zo maar vast een bakkie koffie zetten...
Wij ook, daarom hebben we een nieuwequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ben eerlijk gezegd blij dat ik in dit huis gaskachels hebMet de cv in mijn vorige huis had ik constant problemen.
Volgens mij vindt je ze alleen als je niet op zoek bent... Zo ben ik qltel ook tegengekomenquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik verveel me...beweeehhh. Moet tot 15 uur werken, maar er is geen klap te doen (buiten stickertjes plakken).
Ben op Relatieplanet eens gaan kijken of er nog leuke venten in omloop zijn. Zucht.
Ik werd alleen al moe van die ellenlange verhalen die ze neerpennen.
Mischien moet ik een t-shirt laten maken met: Ik zoek een leuke man.
Of een blaadje hangen in de auto "DATE MIJ".... misschien iets te wanhopig
Yup... Net toen ik besloten had dat ik dat hele vriendjesgebeuren maar zwaar overschat vond stond die ene hartstikke leuke opeens voor mijn snufferdquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij vindt je ze alleen als je niet op zoek bent... Zo ben ik qltel ook tegengekomen
Ik begin nu te kwijlen bij de Sanex-reclame. Ben je dan wanhopig?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:52 schreef coolbabe het volgende:
Syrena ik heb nog wel een broer in de aanbieding maar of hij leuk is betwijfel ik, ik weet niet hóe wanhopig je bent??
ow maar wij hebben geen problemen met de cv hoor, hij is eigendom van de huisbaas wij hoeven alleen een service en onderhoudscontract te hebben voor dat ding. en bij de eerste onderhoudsbeurt kwamen ze er achter dat er iets vervangen moest worden, dat wordt dus nu (hij is nu net weer binnen) gedaan. Er komt ook nog iets in zodat we meer warmwater hebben en iets heter ofzo.. dat is dan wel weer lekker dan wordt de douche ook wat krachtiger denk ik ...quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ben eerlijk gezegd blij dat ik in dit huis gaskachels hebMet de cv in mijn vorige huis had ik constant problemen.
Wij hebben allebei, sterker nog....quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog wel een goede vriend in de aanbieding, moet je alleen niet al te lang zijn want hij is een beetje aan de korte kant...quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:55 schreef Syrena het volgende:
Misschien zit er wel een leuke vent op de groepstherapie waar ik nog heen moet.
Of een lekkere therapeut![]()
Of misschien kan ik beter een kat nemen en het verder maar opgeven....![]()
Hey! Dan word je lekker wel tante van Jasper, Tom en later van Janneke!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:52 schreef coolbabe het volgende:
Syrena ik heb nog wel een broer in de aanbieding maar of hij leuk is betwijfel ik, ik weet niet hóe wanhopig je bent??
De linker is bijna 26 en de rechter bijna 23. Meisje in het midden hoort bij m`n jongste broertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik begin nu te kwijlen bij de Sanex-reclame. Ben je dan wanhopig?
Maarrrr....doe eens een foto van je broer *grin*![]()
*LOL* Ik ben 1.70 *hehehehe*quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:58 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een goede vriend in de aanbieding, moet je alleen niet al te lang zijn want hij is een beetje aan de korte kant...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:01 schreef coolbabe het volgende:
[..]
De linker is bijna 26 en de rechter bijna 23. Meisje in het midden hoort bij m`n jongste broertje
klik
Vond ik ook al *hahahahahaha*quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:03 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Wat kijken ze blij.... -->
![]()
mmm dat red ie net niet denk ik , hij is ongeveer net zo groot als ik ben, en ik ben 1.67... ach dat valt vast niet op, zal ff pick zoekenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
*LOL* Ik ben 1.70 *hehehehe*
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:42 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb ook nog wel een vriend en een collega in de aanbieding.
Ik zal es vragen of ze iets tegen oranje haar hebben
Het is nog morgen... nog net.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
*kuch* goedemorgen *kuch*
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:47 schreef moussy het volgende:
Ja, hoe moet je anders dé signalen van een ander oppikken
Had vorig jaar een nest boven de voordeur zitten, dus zal er wel een nestje ergens zitten . . .quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:51 schreef Tan het volgende:
Help ik zie wespen... overal...!! is het bij jullie ook zo extreem??
Hoezo?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit net de overlijdensadvertenties in het lokale tuffertje te lezen:
'Lieve Alwin, we zullen je nooit vergeven'
Dat zal wel een rectificatie van jewelste worden
Het was een hele lieve advertentie voor een door kanker overleden jongen. Het woord 'vergeven' paste er niet echt in!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo?
Yupquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Ai, da's wel een hele domme fout
Shit, nou zie ik het pasquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was een hele lieve advertentie voor een door kanker overleden jongen. Het woord 'vergeven' paste er niet echt in!
Welnee, voor mijn opa hebben we wel 4x kaarten moeten laten drukken, omdat ze steeds niet goed waren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:09 schreef clauwheee het volgende:
Jeumig dat vinnik wel heel triest hoor...zoiets check je toch ff, en het liefst twee keer??
Ja maar het is door heel onze woonplaats heen zo erg. Ook bij de kinderboerderij en in het centrum!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had vorig jaar een nest boven de voordeur zitten, dus zal er wel een nestje ergens zitten . . .
Attack of the Killer Waps ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:07 schreef Tan het volgende:
Ja maar het is door heel onze woonplaats heen zo erg. Ook bij de kinderboerderij en in het centrum!
Ik ook, vooral omdat deze wel magneten lijkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:45 schreef clauwheee het volgende:
Ow jakkes Tan, ik vind die beesten zo eng!!!
Hi hi.. Thunder... bedoel je niet wasps?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Attack of the Killer Waps ??
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:58 schreef Jonnetje het volgende:
Hi hi.. Thunder... bedoel je niet wasps?
Klinkt zo net als weps enzo...
Ja hoor, ik ook van jouquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
I hate you
Jawel, Bob en Wendy heb ik ook gezien, verder weet ik niet of je er nog meer had gemaakt?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:36 schreef babyfeet het volgende:
cool he die andere heb je zker nog niet gezien?
Clauwhee, ik durf het bijna niet te zeggen, maar pas je wel een beetje op jezelf? Je moet je niet over de kop werken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik was er ook es vroeg uit vandaag..maar volgens mij heb ik nu al spijt? Heb vanochtend eerst al was enzo gedaan, kon niet meer slapen toen vriendlief naar zn werk ging. En ik dacht dat het mooi weer zou worden..alleen de zon is er hier nog niet bij. Maar dat zal morgen dan wel zijn, want dan moet Clauwheee werken..Vanavond moet ik ook werken. Had vandeweek nog een rustig weekje, maar de komende 2 weken moet ik redelijk veel werken en heel eerlijk gezegd zie ik er een beetje tegenop, omdat ik niet weet of ik het wel volhou...maar tja, de vakanties zijn echt begonnen nu bij ons opt werk en dus zat het er een keer aan te komen. Na de komende twee week heb ik gelukkig eerst 2 week vakantie. Hopen dat het dan ook mooi weer is
Ik ken het gevoel, in de eerste week dat ik weer goed was begonnen, was ik dus maar een ons lichterquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:36 schreef Jessicaa het volgende:
Ik woog overgens gisteren precies hetzelfde als de week ervoor grrrrrrrrrrrrrrNou ja ook niet aangekomen moet ik maar denken
Wel balen als je zo je ebst gedaan hebt. Maar goed t zal een kwestie van volhouden zijn.... zeggen ze.........
Overleg eens met Minibel of die soms zin heeft in gezamenlijke activiteitenquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:26 schreef Luchtbel het volgende:
Hier is het ook heel mooi weerzit te bedenken wat ik eens zal gaan doen
Ja alles waar ie niet voor geboren hoeft te worden spreekt wel aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Overleg eens met Minibel of die soms zin heeft in gezamenlijke activiteiten
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja alles waar ie niet voor geboren hoeft te worden spreekt wel aan
Ik hoop het echt voor je luchtbel!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vestig mijn hoop op zaterdag, dan is m'n vaders verjaardag, die zou zo gelukkig zijn, dat is het enige wat ik nog kan bedenken
Haha geeft niet hoor, het zonnetje wil er hier nu ook doorprikken geloof ik. En hoef pas om 18 uur te werken dus dan heb ik nog een hele dag voor de boeg!quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben onze vrije dag en doen dan altijd lekker rustig aan 's morgens. Christan is helemaal in de ban van Pippi Langkous, dus die zit lekker te kijken. Straks even naar de Lidl en verder zien we wel. 't Is hier mooi weer (sorry Clauwheee) dus misschien gaan we eens even in de vernieuwde speeltuin kijken hier vlakbij.
Hier 'onder het kanaal' is het wel warm, maar niet benauwd. Dat is echt een klimaatscheiding hè, zo ver wonen we echt niet bij elkaar vandaan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:02 schreef Lois het volgende:
Bah wat is het hier warm en benauwdHet weer is echt heel raar deze zomer.
![]()
Dat scheelt, dan hoef je niet het hele huishouden erbij te doen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:10 schreef clauwheee het volgende:
Nee miss_d dat wil ik ook helemaal niet...dus ben wel een beetje blij dat het eerst maar twee weekjes zijn en daarna dan gelijk twee week vakantie heb. Komende 2 week moet ik dinsdags, woensdags, donderdags en zaterdags werken, en das ineens wel veel in vergelijking tot wat ik de laatste tijd had (max. een avond en een middag). Gelukkig is vriendje dan weer meer thuis, zodat veel al klaar is als ik thuis kom![]()
Is ook heel vervelend, maar het is niet andersquote:Ow lekker zeg dat je dat nu al weet, ik krijg pas een week voordat ik weer heen moet mn rooster...soms best irri! Als ik het zo lees moet het inderdaad te doen zijn voor je. Maar moet je zo lang reizen joh? dat wist ik helemaal niet. Das lijkt me soms ook best vervelend!
Eh jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:48 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo??? Bedoel je trouwens misschien Lamisil??? http://www.novartis.nl/consument/aandoening/schimmel.html
FOTO'S!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:22 schreef LadyS het volgende:
Amber en Dylan gaan vanmiddag kennismaken![]()
![]()
ik teken het eerst met potloodquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:39 schreef Jonnetje het volgende:
Maar schilder/verf je het direkt op de muur of teken je het eerst uit met potlood?
.
.
.
.
.
.
Of is het net zoiets als die raam verf-spullie dat je het ook weer van de muur af kan halen?
(of vraag ik nu iets heeeel raars?)
hmm wat hebben jullie eigenlijk al gezien en wat niet? Nah ja ik ga wel een keer weer foto's makenquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:15 schreef Jessicaa het volgende:
He Daniman tis ook weer tijd voor een updateje met foto's van jouw huis he!
die foto is echt geweldigquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:56 schreef bixister het volgende:
en wat schattig die tummytub-foto met dat kleine nog zo ongecontroleerde koppie in die grote handen
herkenbaar! Piet en ik gingen vanmiddag fietsen, 'n heel end. komen we doodmoe & bezweet thuis, ontdek ik dat ik de sleutels binnen had laten liggen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:48 schreef Jessicaa het volgende:
Vanmrogen lekker in t zonnetje gefietst met de meiden. Was best wel te doen eigenlijk, lekker windje op de fiets. Tot je thuiskomt en gaat zitten, dan begin ik het altijd warm te krijgen. Nu liggen ze lekker te slapen. Ik heb alles dicht voor de warmte (rond okt krijgen we de nieuwe kozijnen en overal rolluiken, dus volgend jaar hebben we zeker geen last van de warmte hier)
Ik heb nog een berg was liggen om weg te vouwen......
Ik heb nog een kamer voor speelgoed liggen........ geen zin om op te ruimen.
Dr moet nog gestofzuigd worden........................... gaat niet met al t speelgoed op de grond.
Beter gezegd ik doe niks vandaag
Nee hij is niet kaal gelukkig! Het begint juist weer te groeien! Ik moet zeggen dat hij er inderdaad anders uitziet op die foto!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:56 schreef bixister het volgende:
hihi grappig!alleen herken ik Dylan bijna niet, is ie nu helemaal kaal geworden beefcake?
en de gratis massagebal?quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb net 14 blikjes kattenvoer besteld bij Schlecker zodat ik de gratis Venus krijg hopelijk niet in het blauw want die heb ik al![]()
![]()
We hadden dus verder echt niks meer nodig
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:14 schreef moussy het volgende:
AmberDylan
Mooi stel!!
Weten jullie wat een lege pamper maat 4+ weegt?
40 gram
en een hele volle na een ritje zwembad?
846 gram
Oh ja en toen lekte dat ding nog niet eens door
Die ook jaquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:15 schreef moussy het volgende:
[..]
en de gratis massagebal?
Na het spelen bij de buurtjes met een aquaplay, was ie toch nat en toen heb ik heb even door het zwembadje geslingerd. Na dat slingeren deed ik zijn kleren uit en heb hem even op schoot genomen voor wat drinken, mijn schoot bleef droogquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:16 schreef lady-wrb het volgende:
jemig en hoe lang hadtie daarover gedaan?
Dat heeft die van mij bij de fokker ook gehad. Ik heb bij de dierenarts nagevraagd welk merk ik moest gaan geven, en ze waren heel enthousiast over Whiskas hij zei letterlijk: ik kan je wel een duur merk van ons aansmeren, maar da's echt niet nodig, vond ik erg goed van hem trouwens en technical vond Yian niet zo lekker, dus dat viel sowieso af, Floris deed het daar ook altijd prima op, en nu krijgen we dus een hele Duitse voorraadquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:16 schreef moussy het volgende:
ik ookmaar niet tig blikjes voer, hier krijgen ze alleen technical.
En dat was dus niet eens een zwemluierquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Na het spelen bij de buurtjes met een aquaplay, was ie toch nat en toen heb ik heb even door het zwembadje geslingerd. Na dat slingeren deed ik zijn kleren uit en heb hem even op schoot genomen voor wat drinken, mijn schoot bleef droog
Schlecker! Schlecker!quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die ook ja
Nee, een gewone pamper.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat was dus niet eens een zwemluier
nope, moet ik hem fies voor je aanpassen ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:58 schreef Jessicaa het volgende:
Ff kijken of mijn lilypie t doet daarna lees ik bij
je staat er helemaal niet op zelfs volgens mij. Je hoort je wel babbelen met geer. (zal strakkies ff kijken of het toelaatbaar isquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:15 schreef Jessicaa het volgende:
O graag pas maar aan ik snap er niks van namelijk
En ja hoor mag online als ik er maar niet lomp opsta
wat zijn GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Knor!!! Ik heb wat voor je![]()
[afbeelding]
De knijpers zijn een extraatje
Dan moet je hem iedere keer onder een post als plaatje plaatsen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:20 schreef Jessicaa het volgende:
Ok thx, ik dacht dat ik dat ding dan ook in beeld kreeg bij elke post, maar dat kan dus niet.
ff w88 tot danny naar de wc gaat ofzo, kan nu niet bij zijn pc (en het netwerk is hier compleet verrot sinds veel te lange tijd)quote:Ben wel benieuwd hoor, gooi maar gauw online
Ik dacht wel dat je ze leuk zou vinden ja. Ze hebben ook nog een LHB-vlooienspel. Houten potje plus alle vlooien zijn LHB's. Kost 7 euro. Ik hoor het wel als je het leuk vindt. Het ziet er in elk geval heel erg leuk uitquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:23 schreef Knorretje het volgende:
[..]
wat zijn GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF![]()
![]()
lief aangeboden en klinkt leuk, maar doe maar niet. Kids zijn er toch nog te klein voor (en wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je ze leuk zou vinden ja. Ze hebben ook nog een LHB-vlooienspel. Houten potje plus alle vlooien zijn LHB's. Kost 7 euro. Ik hoor het wel als je het leuk vindt. Het ziet er in elk geval heel erg leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |