quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:44 schreef Rewimo het volgende:
Foto, E.T.
Waar ken ik dat van?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:46 schreef moussy het volgende:
ik moet eigenlijk van alles in huis doen, maar heb geen zin![]()
Heb ik nou nooooooooit last vanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:46 schreef moussy het volgende:
ik moet eigenlijk van alles in huis doen, maar heb geen zin![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heb ik nou nooooooooit last van
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
ik moet eigenlijk bevallen, maar het lukt niet
Het regent....quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar de mac?
hahahahha, was het bij haar ook zo erg?quote:Lady wrb ik heb wel een voor foto gemaakt van René haar zwarte gat Maar die komt niet op fok
Lieffff. Maar we bedoelde eigenlijk met Saskia erinquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:54 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
het aapje heeft een staartje op de achterkant
Precies, kom op E.T.!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lieffff. Maar we bedoelde eigenlijk met Saskia erin
Schattig zijn ze!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:54 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
het aapje heeft een staartje op de achterkant
ik geloof niet dat die nog wakker gaat wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lieffff. Maar we bedoelde eigenlijk met Saskia erin
Okee, dat wakker worden daar willen we wel even op wachten. Maar we gaan niet zitten wachten tot ze ze perfect past. Aantrekken die dingen en op de foto, hup!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die nog wakker gaat worden
en ze zijn nog (veel) te groot..![]()
(ze is al vijf maanden maar maatje 6-12 maanden duurt nog wel ff...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |