Dus je hebt wel de moeite genomen om je helemaal te registreren zodat je hier met je site kan spammen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:50 schreef baduizm het volgende:
Het betreft de single 'Doodsbedreiging' van Theo Maassen.
Kan dit? Wat is jullie mening hierover
Je kan hem beluisteren via http://theomaassen.web-log.nl
Lijkt er sterk op. Verder moet gewoon kunnen. Jan Peter is een klootzak. En over dat wijf weten we voldoende.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:05 schreef seiko het volgende:
[..]
Dus je hebt wel de moeite genomen om je helemaal te registreren zodat je hier met je site kan spammen?
Ga even ergens anders onzin lopen verkopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op. Verder moet gewoon kunnen. Jan Peter is een klootzak. En over dat wijf weten we voldoende.
Ik heb het een aantal minuten bekeken en daarna kon ik er niet meer tegen. Zo'n Van Weegen kán dat helemaal niet, die zit er bij alsof ze net gehoord heeft dat haar dochter de pil slikt en dan nodigen ze ook nog es alleen Theo Maassen uit. Nee, dat zal een interessante discussie worden!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:33 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, dat kan.
Wat niet kan, is een trut als Maartje van Weegen bij Nova neerzetten die hier nieuws van moet maken
Oh, en je vind die LSD-vleermuis die er normaal gesproken zit wel om over naar huis te schrijven ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:35 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal minuten bekeken en daarna kon ik er niet meer tegen. Zo'n Van Weegen kán dat helemaal niet, die zit er bij alsof ze net gehoord heeft dat haar dochter de pil slikt en dan nodigen ze ook nog es alleen Theo Maassen uit. Nee, dat zal een interessante discussie worden!
mooiquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op. Verder moet gewoon kunnen. Jan Peter is een klootzak. En over dat wijf weten we voldoende.
Ze is teveel aan koninklijke oppervlakkigheid gewend geraakt. Het is echt niet te pruimen, ze kan wat mij betreft beter bij rtl-boulevard werken ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:35 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal minuten bekeken en daarna kon ik er niet meer tegen. Zo'n Van Weegen kán dat helemaal niet, die zit er bij alsof ze net gehoord heeft dat haar dochter de pil slikt en dan nodigen ze ook nog es alleen Theo Maassen uit. Nee, dat zal een interessante discussie worden!
Het voorbeeld van Maassen "De Koningin moet in de kont worden geneukt" deed de glimlachende pokerface van Van Weegen nauwelijks veranderen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze is teveel aan koninklijke oppervlakkigheid gewend geraakt. Het is echt niet te pruimen, ze kan wat mij betreft beter bij rtl-boulevard werken ofzo
weblog == BrEeZaH;quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:50 schreef baduizm het volgende:
Het betreft de single 'Doodsbedreiging' van Theo Maassen.
Kan dit? Wat is jullie mening hierover
Je kan hem beluisteren via http://theomaassen.web-log.nl
Nee, want dan gaan mensen als Maassen zich (geheel selectief) verontwaardigen over het opkomende racisme/fascisme en gaat Job Cohen met een slaapzak bij het oorlogsmonument liggen. Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:56 schreef Matamoros het volgende:
[..]
mooi
ga ik maar eens teksten over Elatik rondspuien in de trent van 'kutmoslimhoer ik maak je koud met je teringmarokkaanse snor'
moet gewoon kunnen natuurlijk he?
Het feit dat je er al een dubbele bodem achter moet zoeken, geeft al een beetje aan hoe interessant Maartje van Weegen is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:05 schreef Klompendanser het volgende:
[..]
Het voorbeeld van Maassen "De Koningin moet in de kont worden geneukt" deed de glimlachende pokerface van Van Weegen nauwelijks veranderen.![]()
Aan Matamoros: Ja, dat kan, gezien de huidige trend, maar vind je het zelf wenselijk?
kuthuisneger kutsomalier is niet racistisch?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef podium het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan mensen als Maassen zich (geheel selectief) verontwaardigen over het opkomende racisme/fascisme en gaat Job Cohen met een slaapzak bij het oorlogsmonument liggen. Welkom in Nederland.
Deze gaat rond per email op het moment, helaas zonder muziek.quote:
Deze bedreiging gaat uit naar Rico Chemicali
Sterf de moord, zo dan zijn we daar mee klaari
Wees blij dat ik hier ophoudt want mijn woorden zijn fatali
Als ik je ooit eens tegenkom ben je zo Rico Terminali
Met de hartelijke groeten van Ayaan Hirsi Ali
Ik wed dat je gewoon stiekem geilt op die Somali
Je moeder heeft dan wel geen dichtgenaaide kut
Want die is verzakt door jou en al het andere grut
Dat ze in de 15 jaren dat ze hier was al kans heeft gezien te baren
Want iedereen die weet dat jullie als konijnen blijven paren
Snor tot op d’r enkels, cellulitis tot d’r kin
Als ik jouw Baba was mijn Ali, stak ik daar mijn shish kebab nooit in
Mag alleen naar buiten met je vader of je broer
Maar mijn broer kan je vertellen: ze is desondanks een hoer
Zijn we toch soort van familie geeft je dat geen warm gevoel?
Kom je mijn eer nu dan ook redden als ik gedist wordt door je maten
Als ik chadorloos durf te lopen door de Rotterdamse straten?
Ben je een van die mocro’s die het Nederlands wel spreekt
Gebruik je het alleen maar om te dreigen tegen die Somali-feeks
Want weet je bro, ik ben het ergens met je eens
Iemand die zo weinig respect toont, die staat terecht alleen
Want zodra het teveel stemmen kost laat de VVD haar vallen
En krijgt ze geen kans meer om over Pedohammed op tv te brallen
Je spreekt dan wel de taal en bent misschien hoogopgeleid
Maar als het voor het eggie is blief jij geen Nederlandse meid
Een dichtgenaaide snee dat hoef je dan weer niet
Maar je verwacht dan weer wel dat jij de eerste bent die je bruid ziet
Weet je wat het is Rico: je bent bang voor kritiek
Om te horen dat Moerat of Mohammed meer te bieden had qua piek
Wat dat betreft hebben die Somali’s het goed bekeken
Die worden nooit niet met een andere man vergeleken
En zoals het er naar uitziet krijg jij geen tijd meer
Om ervaring op te doen, behalve met een heer
Dus hier een laatste tip voor onder de douche aight?
Laat de zeep niet vallen jongen, want dan wordt je weer genaaid!
Pies uit!
hier staat minder racistische taal in en geen doodsbedreigingenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Deze is pas hard!
[..]
Deze gaat rond per email op het moment, helaas zonder muziek.
Ik ben benieuwd of er verschil wordt gemaakt tussen deze en de anti-Ali-rap van DHC.
Ik bedoel: al de "moet-kunnen-mensen", gaan die nu spontaan racisme roepen? Waarom nu wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |