abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20738530
Ik ben vrijgesteld voor de leerplicht toen ik 15 was. Het ging gewoon niet. Ik heb dus mijn mavo niet afgemaakt, iedereen zei dat ik het wel kon en dat ik lui was. Maar dat was niet zo. Wat leraren tegen me zeiden drong gewoon niet tot me door. Als ik iets moest lezen was ik na drie zinnen al vergeten waar het precies over ging.

Ach, geen opleiding maar dom ben ik zeker niet. Misschien in de toekomst een opleiding...
pi_20738533
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik zeg dit niet snel:
Maar DIT is een van de dingen die ik bedoel van wat ik mis in ONZ, er was een tijd dat je met je cluppie ONZinners, en nieteens je eigen usuals, maar iedereen, lol kon maken, maar ook je serieuze zaken kwijt kon, gewoon omadt je ergens als ONZ best wel op 1 lijn zat,
daarom ben ik dolblij met een topic als dit, wat niet wegneemt dat ik je morgen of vanmiddag weer ergens afzeik maar ook dat hoort
Over welke tijd heb je het nou precies, heb ik die nog meegemaakt?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:53:53 #128
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738534
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Hey tof je kunt ook gewoon doen!

Je komt er wel
dat kan ik ook wel, geef me maar wat tijd.. Ik kom er wel..
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:54:59 #129
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738555
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef Conflict het volgende:
Ik ben vrijgesteld voor de leerplicht toen ik 15 was. Het ging gewoon niet. Ik heb dus mijn mavo niet afgemaakt, iedereen zei dat ik het wel kon en dat ik lui was. Maar dat was niet zo. Wat leraren tegen me zeiden drong gewoon niet tot me door. Als ik iets moest lezen was ik na drie zinnen al vergeten waar het precies over ging.

Ach, geen opleiding maar dom ben ik zeker niet. Misschien in de toekomst een opleiding...
wat doe je momenteel? Wat zijn je interesses? Waar zou je jezelf in willen ontplooien?
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:55:13 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20738560
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef Croupouque het volgende:

[..]

2 dagen na de oprichting, om en nabij dan .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:55:23 #131
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_20738562
Mijn ziekte is denk ik dat toch wel een soort van verslaafd ben aan de cocaine, nou kan ik het gelukkig wel betalen en heb ik er verder geen problemen mee kwa financien. Ik ben alleen nogal erg dun, ik eet weinig, ik verslaap me vaak, me neus is verrot dit zijn tekens dat ik er toch op moet gaan letten denk ik.
ik ben de jager met de pet.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:56:32 #132
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_20738587
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef EL_REY het volgende:

[..]

dat kan ik ook wel, geef me maar wat tijd.. Ik kom er wel..
Ik meen het serieus echt tof dat je ok doet nu!
pi_20738589
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:51 schreef EL_REY het volgende:

[..]

ik denk dat jij de persoon bent die veel behoefte heeft aan regelmaat in zijn leven. Aan een bepaalde structuur in zijn leven, en als daar bijvoorbeeld een keer vanaf wordt geweken dat je het dan moeilijk vind om die situatie op te lossen. Je zei zelf ook al dat er zoveel verschillende vormen van zijn, je hebt waarschijnlijk ook een klein beetje autisme denk ik! Dit zijn btw vermoedens, ik weet natuurlijk of het zo is maar uit ervaringen die ik heb opgedaan klinkt dit allemaal bekend in de oren. Daarnaast vergeet ik natuurlijk niet dat ieder persoon anders is!
el rey jong, je slaat de spijker op zijn kop...

Ik had vroeger wel dat fantasie-vriendje... Men dacht ook dat ik een vorm van autisme had. Ik heb er nooit iets mee gedaan, omdat ik de mavo met uiterst gemak gehaald had(dit is niet om op te scheppen). Maar pas op de havo waar ik elke dag moest studeren, huiswerk maken en door de 2e fase terecht kwam waarbij je heel veel zelfstandig moest doen, daar liep ik vast. tijdens mijn havo5 ben ik, zonder overdrijven, maar 1/3 van de tijd op school geweest. Toch heb ik het gehaald. Ik ben uiteindelijk hbo gaan doen, maar daar liep ik dan op vast. Na een jaar ben ik compleet ingestort en heb ik, zwaar depressief, serieus nagedacht over zelfmoord. Dat heb ik, mede dankzij mijn ouders(waarvoor ik veel respect heb) overwonnen en vanaf toen ben ik eraan gaan werken. Maar ik heb het merendeel van mijn problematiek pas dit jaar ge-accepteerd.
pi_20738590
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef EL_REY het volgende:

[..]

Beperkingen, zijn er bepaalde aktiviteiten die je niet goed kan uitvoeren in je dagelijkse leven. Of waar je problemen mee ondervindt. En dan bedoel ik de periode: nu.
Ik irriteer mijn collega's wel eens omdat ik mijn lijsten met informatie over klanten slecht bijhou, met vlagen, ik doe het meeste liever uit mijn hoofd. En mijn bureau is vaak een zootje. Het is wel mijn bureau, maar als ze er langs lopen vinden ze het geen zicht
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20738592
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:54 schreef EL_REY het volgende:

[..]

wat doe je momenteel? Wat zijn je interesses? Waar zou je jezelf in willen ontplooien?
Ik kan alles!

Alleen hield ik het maar twee minuten vol

Nu slik ik die medicijnen misschien brengt dat wat rust.

Mijn moeder zei altijd: "Je hebt wel geen opleiding maar je hebt de universiteit van het leven bewandeld en dt is veel beter!" Die opmerking zal ik nooit vergeten
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 10:57:10 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738600
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef Croupouque het volgende:

[..]

denk het niet, de tijd dat mensen echt alles postten hier, we hadden eik geen anders subfora nodig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:57:32 #137
54772 Silmarwen
pi_20738610
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef Houzer het volgende:
Mijn ziekte is denk ik dat toch wel een soort van verslaafd ben aan de cocaine, nou kan ik het gelukkig wel betalen en heb ik er verder geen problemen mee kwa financien. Ik ben alleen nogal erg dun, ik eet weinig, ik verslaap me vaak, me neus is verrot dit zijn tekens dat ik er toch op moet gaan letten denk ik.
Men das niet goed.

Ik ben verslaafd geweest aan speed en alle shit. niet doen echt niet doen. Ik heb mijn school verneukt mijn vrienden verneukt en het duurt lang voordat alles weer op orde is.

En nog vind ik het moeilijk om niet te gebruiken.
pi_20738631
het wordt trouwens wel heel eng serieus hier..
brrrrr....

het enige wat we missen zijn wat krukken neergezet in een kring
pi_20738636
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef Houzer het volgende:
Stop er mee. Zoek desnoods hulp, maar stop er mee.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:59:42 #140
54772 Silmarwen
pi_20738655
Nog een ding Houzer, afkicken is zeker niet ok. Je moet serieus met die shit stoppen.

Htt en SD slikken jullie ook medicijnen ervoor?
pi_20738664
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef sir_dalord het volgende:
brrrrr....

het enige wat we missen zijn wat krukken in de vorm van een kring
Ja, ik zit nu na te denken of ik ook nog wat problemen heb die ik met jullie wil bespreken. Wehehe.
pi_20738679
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:59 schreef Silmarwen het volgende:
Nog een ding Houzer, afkicken is zeker niet ok. Je moet serieus met die shit stoppen.

Htt en SD slikken jullie ook medicijnen ervoor?
ik ben net begonnen met de ritalin. Het is alleen verdomd lastig om me aan die tijden te houden. Ik had wel een horloge gekregen vna mijn ouders, maar net als zoveel, ben ik dat ook weer kwijtgeraakt
  dinsdag 20 juli 2004 @ 11:00:31 #143
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738680
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:56 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

el rey jong, je slaat de spijker op zijn kop...

Ik had vroeger wel dat fantasie-vriendje... Men dacht ook dat ik een vorm van autisme had. Ik heb er nooit iets mee gedaan, omdat ik de mavo met uiterst gemak gehaald had(dit is niet om op te scheppen). Maar pas op de havo waar ik elke dag moest studeren, huiswerk maken en door de 2e fase terecht kwam waarbij je heel veel zelfstandig moest doen, daar liep ik vast. tijdens mijn havo5 ben ik, zonder overdrijven, maar 1/3 van de tijd op school geweest. Toch heb ik het gehaald. Ik ben uiteindelijk hbo gaan doen, maar daar liep ik dan op vast. Na een jaar ben ik compleet ingestort en heb ik, zwaar depressief, serieus nagedacht over zelfmoord. Dat heb ik, mede dankzij mijn ouders(waarvoor ik veel respect heb) overwonnen en vanaf toen ben ik eraan gaan werken. Maar ik heb het merendeel van mijn problematiek pas dit jaar ge-accepteerd.
Mischien heb je vaak ook wel gedacht dat je verder bent dan de rest van je leeftijdgenoten, op intelectueel niveau.. Dat je niet word begrepen. Dat horen wij heel vaak. En dat zijn hele, hele moeiljke onderwerpen om dat met kinderen te bespreken.
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 11:00:38 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738681
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef jogy het volgende:

[..]

2 dagen na de oprichting, om en nabij dan .
Nee hoor, ONZ is HEEL lang zo geweest...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 20 juli 2004 @ 11:00:39 #145
54772 Silmarwen
pi_20738682
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 11:00 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ja, ik zit nu na te denken of ik ook nog wat problemen heb die ik met jullie wil bespreken. Wehehe.
Je verzint maar verdomme wat.

Kijk even in R&p staan er genoeg
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 11:01:16 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738692
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:58 schreef sir_dalord het volgende:
brrrrr....

het enige wat we missen zijn wat krukken neergezet in een kring
Ne joh, ik sneer zo wel ff iets

dinsdag 20 juli 2004 @ 11:01:32 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_20738697
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef Conflict het volgende:
Ach, geen opleiding maar dom ben ik zeker niet.
D'uh, soms dacht ik echt dat je gewoon een beetje dom was, maar dan kwam je opeens weer op zo'n manier uit de hoek dat ik me weer realiseerde dat je slimmer was dan je je soms voordoet .

Ach, ik heb ook altijd naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat ik lui was, en ben echt met een omweg pas op het punt gekomen dat ik met tenminste een diploma de werkende wereld in kon huppelen, geen concentratie of intresse in wat ik nou moest doen. Ik ben gewoon erg rustig en kan heel goed een dag gewoon niets doen, heerlijk zelfs .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 20 juli 2004 @ 11:01:37 #148
54772 Silmarwen
pi_20738701
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 11:00 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

ik ben net begonnen met de ritalin. Het is alleen verdomd lastig om me aan die tijden te houden. Ik had wel een horloge gekregen vna mijn ouders, maar net als zoveel, ben ik dat ook weer kwijtgeraakt
whehehe ik heb een ex gehad met adhd.

Die vergat steeds zn medicijnen gelukkig blowde hij veel. Soms wer dik er wel gek van hoor. Hij moest constant wat doen al was het maar met een aansteker spelen.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 11:01:46 #149
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_20738704
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 10:56 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik kan alles!

Alleen hield ik het maar twee minuten vol

Nu slik ik die medicijnen misschien brengt dat wat rust.

Mijn moeder zei altijd: "Je hebt wel geen opleiding maar je hebt de universiteit van het leven bewandeld en dt is veel beter!" Die opmerking zal ik nooit vergeten
Dat is een hele mooie opmerking!! Maar wat zijn je toekomstplannen?
  Admin dinsdag 20 juli 2004 @ 11:01:56 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20738712
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 11:00 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Je verzint maar verdomme wat.

Kijk even in R&p staan er genoeg
En anders unban ik Krea en Uier wel even

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')