de pisgeur van pfaf denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 07:14 schreef Bluezz het volgende:
Het stinkt hier
Mogguh
wordt de spoelbak eerst leeggedronken dan ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:00 schreef Eilanden het volgende:
Tsja Bjoro .. amoniak reinigt als de beste![]()
Neuh ik hou het wel op een biertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 09:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt de spoelbak eerst leeggedronken dan ??
Die komkommers doen echt wonderenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:27 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ik heb zin in vandaag!! [afbeelding]
die waren toch voor Bluezz ???quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:30 schreef Eilanden het volgende:
Die komkommers doen echt wonderen![]()
ik heb zin in morgenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:27 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ik heb zin in vandaag!! [afbeelding]
hoeveel km is dat een grote MB-trip ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
k ga zo samen met een kameraad een grote mountainbike-trip maken. Superzin in en het weer is fantastisch.
heb jij nooit zin in een biertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:58 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Wat is hier nou weer allemaal aan de hand![]()
Mensen die zin hebben?
Niet alleen in een biertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb jij nooit zin in een biertje![]()
bakje pinda's ernaast zetten dan ???quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:09 schreef Vom het volgende:
Niet alleen in een biertje![]()
![]()
Barbaar!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:09 schreef Vom het volgende:
Niet alleen in een biertje![]()
![]()
Ik wil jouw vrienden wel eens horen na de vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Barbaar!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:28 schreef Vom het volgende:
Ik wil jouw vrienden wel eens horen na de vakantie![]()
En nou maar hopen dat Simon & Garfunkel hun blindegeleidehond bij zich hebben brilletjes op hebben om je te zien.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:59 schreef just me het volgende:
justme is klaar voor amsterdam!!
naar de kapper geweest dus.. party time
Eigenlijk hè.. vind ik het nog het leukste dat ik met Katja samen gaquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat Simon & Garfunkel hun blindegeleidehond bij zich hebben brilletjes op hebben om je te zien.
Hopelijk voor hem ontmoet 'ie daar een leuk mokkeltje, wens 'm anders maar vast sterkte...quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eentje slaapt bij mij en mijn vriendin op het appartement!
Fatima!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:34 schreef Vom het volgende:
Hopelijk voor hem ontmoet 'ie daar een leuk mokkeltje, wens 'm anders maar vast sterkte...
als het met een dier, minderjarige of gedwongen is wel !!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef pascalheister het volgende:
sex is ook nooit verkeerd natuurlijk![]()
![]()
Kan ik me heel goed voorstellen, moeder en dochter samen op pad naar een concert.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
Eigenlijk hè.. vind ik het nog het leukste dat ik met Katja samen ga
Met je dochter naareen concert is altijd leukquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
oef...das klote...sterkt ermee dan maar PHquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
hoor net ff een minder bericht hier op kantoor, collega waar ik maandag en gister nog mee gewerkt heb op de bouw, iIs vanmorgen door een trapgat gevallen van de 2e naar de 1e verdiepingZe zijn nu naar het ziekenhuis. Verder weet ik er nog niks van
Auwquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
hoor net ff een minder bericht hier op kantoor, collega waar ik maandag en gister nog mee gewerkt heb op de bouw, iIs vanmorgen door een trapgat gevallen van de 2e naar de 1e verdiepingZe zijn nu naar het ziekenhuis. Verder weet ik er nog niks van
altijd vervelend dit soort berichten en nu maar afwachten!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
Verder weet ik er nog niks van
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef just me het volgende:
*hyper hypper* ik ga rustig naar de trein lopen (pootje doet beetje pijn) en dan zal Katja in Leiden instappen en dan samen door naar Amsterdamtot vanavond laat!!
Niet te hard gillen he vanavond, ik heb mijn oordopjes niet bij mijquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef just me het volgende:
*hyper hypper* ik ga rustig naar de trein lopen (pootje doet beetje pijn) en dan zal Katja in Leiden instappen en dan samen door naar Amsterdamtot vanavond laat!!
Den Ham -> Beerze -> Ommen -> Junne -> Lemelerberg -> Lemele -> Den Hamquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeveel km is dat een grote MB-trip ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |