Da's Myrthequote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk die ene van die foto's !!
(van Doc)
Leuke foto'squote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Carine het volgende:
Stoner Central #3: To the Center
Gave foto'squote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Carine het volgende:
Ook van mij een dikke Kamaugurk!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:28 schreef just me het volgende:
voor het geval kamaugurk hier ook meeleest.. nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren
ik MOEST even de stad in net om iets nieuws te kopen en nu ga ik me weer rustig houdenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook van mij een dikke Kamaugurk!
JustLoop gaat het ?
O wat heerlijk!! zeker nu het weer wat opgeknapt is!! Ik had vanmorgen even willen gaan putten maar het was slecht weerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:08 schreef golfer het volgende:
Leuke foto's van Myrthe.![]()
En JustLoop: ik ga over een uurtje de deur uit om 18 holes te spelen.
Bedankt nog voor de felicitaties, gelukkig was ik er de hele dag niet gister, maar ik wist dan ook niet dat er een stripper met bodypaint klaarstondquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef golfer het volgende:
Tong heeft haar meegenomen. Gefeliciteertquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de felicitaties, gelukkig was ik er de hele dag niet gister, maar ik wist dan ook niet dat er een stripper met bodypaint klaarstond
Die is zeker al weer naar huis gestuurd?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:30 schreef Bjoro het volgende:
Gefeliciteerd !!
En JustGeboortekaartje ben je inmiddels geslaagd met je kaarje ??
er liggen nog wat kaarsjes die nodig uigeblazen moeten wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:21 schreef kamagurka het volgende:
Alsnog gefeliciteerd en vergeet niet dat we elkaar volgende week zondag weer ontmoeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:21 schreef kamagurka het volgende:
Bedankt nog voor de felicitaties, gelukkig was ik er de hele dag niet gister, maar ik wist dan ook niet dat er een stripper met bodypaint klaarstond
Je icoon is klaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tong heeft haar meegenomen. Gefeliciteert.
Al gezien, maar ik zoek nog naar webspace om em op te plaatsen. Ik vertrouw picserver niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je icoon is klaar.
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Photobucket.com
Ideale uploadsite, doet het altijd, en resized automatisch
1 augustus toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd en vergeet niet dat we elkaar volgende week zondag weer ontmoeten.
Volgende week zondag is 1 augustusquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
1 augustus toch?
Ik sta te trappelen * VoreG trappel trappel
Yups.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:46 schreef kamagurka het volgende:
1 augustus toch?
GOLFER! VoreG zit Bluezz te versieren!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:38 schreef VoreG het volgende:
Je bent geweldig
vast wel, maar ik niet !!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ging er nou niemand meer op de vrijdag naar de Arena?
Carine heeft de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:32 schreef Carine het volgende:
hey hallo carinequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Carine het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
dan zit ik in de bus naar frankrijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, let maar op de aanstaande Ajacied Company.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Dadelijk ff kijken naar Anderlecht, die komen in Weert spelen tegen Wilhelmina 08!
Doe de bovenste van deze lijst maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee doe maar een rondje op kosten van Riis
En een hele dure graag.
En neem er zelf ook zes!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
U zei een six-pack daarvan?
Maar Basso wint wel de eerste bergrit. Dus hij kan het wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, plek 2 moet je niet verdedigen, maar zo is Basso.
Ferretti stuurde hem weg omdat Basso weliswaar goed was, maar te berekenend.
Maar als ik Lance zo bezig zie denk ik toch dat hij die etappe min of meer cadeau kreeg. Armstrong kan bergop verreweg het beste sprinten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Basso wint wel de eerste bergrit. Dus hij kan het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |