quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:03 schreef just me het volgende:
spannend!!!
Als ze wilt mag ze mee!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:15 schreef just me het volgende:
of scenario 2: je ligt met je vriendin in bed en dán gaat de telefoon wat doe je dan?
a) je neemt niet op
b) je neemt wel op en na het bericht gehoord te hebben ga je door met waar je mee bezig was
c) je neemt op en laat je vriendin liggen zoals ze lag en je gaat als een speer naar het ziekenhuis
je bent wel errugquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ze wilt mag ze mee!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:18 schreef just me het volgende:
je bent wel errug![]()
leuk !!
nog geen 2 weken verkering en nu al die vader gevoelens !!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze leeft helemaal met me mee. Ik gedraag me onderhand alsof ik zelf een kindje krijg!
Ik heb die vadergevoelens al bijna 9 maanden, en ruim daar voor, vanaf het moment dat ik wist dat ze aan het werken waren aan mijn petekindje!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:27 schreef Bjoro het volgende:
nog geen 2 weken verkering en nu al die vader gevoelens !!!!
oooooooooooow shoot.. komt er aanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen: ik heb 26 stemmers maar er kunnen er gemakkelijk nog 10 bij!
Waar blijven de stemmen van JustMe? En van Doc? En van yeahinho? En van Mitt? En van Bluezz? En van popolon? En van Againzender? Jojomen4? En de vele anderen?
Fok! VBL-Awards 2004
Ik ga zo proberen meer koffie te drinken en dan te stemmen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar blijven de stemmen van JustMe? En van Doc? En van yeahinho? En van Mitt? En van Bluezz? En van popolon? En van Againzender? Jojomen4? En de vele anderen?
Fok! VBL-Awards 2004
Ik had m'n stemmen allang verstuurd, op de dag dat de nominaties bekend waren geworden!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004
Ga dan ook op jezelf wonen. De jongeren van tegenwoordig blijven veel te lang thuis hangen ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ben je aan het leren, want dat moet, gaat je ma doodleuk aan de zelfde tafel zitten ouwehoeren met een vriendin, terwijl ze zegt dat ik er meer tijd in moet steken![]()
Stoppen met school, en in de drugshandel gaan. En dan je moeder de schuld geven!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Vom het volgende:
Ben je aan het leren, want dat moet, gaat je ma doodleuk aan de zelfde tafel zitten ouwehoeren met een vriendin, terwijl ze zegt dat ik er meer tijd in moet steken![]()
sommige ouders leren het ook nooitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Daar wordt hard aan gewerkt op dit moment. Maar de Jongeren van tegenwoordig zijn ook veel kieskeurigerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Ga dan ook op jezelf wonen. De jongeren van tegenwoordig blijven veel te lang thuis hangen ...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:46 schreef Vom het volgende:
Daar wordt hard aan gewerkt op dit moment. Maar de Jongeren van tegenwoordig zijn ook veel kieskeuriger verwend.![]()
Nee, toen was ik 1 jaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:54 schreef Againzender het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kent dit poppetje zeker ook niet meer.
Ikke 5!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:56 schreef Vom het volgende:
Nee, toen was ik 1 jaar![]()
Ik heb nog geen stemrechtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004
Op Fok! heeft iedereen stemrecht. De vraag is of je iedereen kent...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemrecht.
Mogguh trouwens het is wel veer VroeG
Ik ken ze wel, maar om echt te stemmen nee denk het niet. Of mag ik de helft van de vragen invullen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op Fok! heeft iedereen stemrecht. De vraag is of je iedereen kent...
VoreG, ga anders hier even langs met je icoontje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar om echt te stemmen nee denk het niet. Of mag ik de helft van de vragen invullen?
De jeugd van tegenwoordig zijn mietjes die het maarwat makkelijk vinden dat hun moeder voor ze kookt ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:46 schreef Vom het volgende:
[..]
Daar wordt hard aan gewerkt op dit moment. Maar de Jongeren van tegenwoordig zijn ook veel kieskeuriger![]()
Hij kan ook gewoon zijn icoon helemaal zwart maken!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:18 schreef pfaf het volgende:
VoreG, ga anders hier even langs met je icoontje.
Kunnen ze de letters leesbaar maken.
Ga jij nou maar baby feyenoord spulletjes kopen ouwequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zijn icoon helemaal zwart maken!
Vooruitgang!
Iedereen weet toch dat daar A J A X Zwammerdam staat?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
VoreG, ga anders hier even langs met je icoontje.
Kunnen ze de letters leesbaar maken.
Daar pas jij al lang niet meer in Zandman!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga jij nou maar baby feyenoord spulletjes kopen ouwe
Uit respectquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zijn icoon helemaal zwart maken!
Vooruitgang!
Nee man.....Masterdam !!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Iedereen weet toch dat daar A J A X Zwammerdam staat?
Ik las toch echt 'amsterdom'quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
Nee man.....Masterdam !!!
nee man, das alleen als een Rotter voor staat !!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik las toch echt 'amsterdom'
Aightquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nee man.....Masterdam !!!
denk die ene van die foto's !!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Whois Carine?
HAd nog nie op de link geklikt, erug cool!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:12 schreef Bjoro het volgende:
denk die ene van die foto's !!
(van Doc)
De vrouw van Doc toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Whois Carine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |