Ja, ik zag het:quote:
geen dank.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Jij ook bedankt mitt.
hier weer weg hieldquote:lekker jong ding mitt
Detroit Tigers, maar volgens m'n vriendin: "They suck horrid ass"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:49 schreef mitt het volgende:
Hm, wat is de closest MLB ploeg?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Detroit Tigers, maar volgens m'n vriendin: "They suck horrid ass"
jammer dat Detroit alleen nog op bezoek gaat in Californiaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:56 schreef popolon het volgende:Vergeet ik die even zeg.
Nee, Wallace all the way tong
is goed miet
Speelt het nederlands team er als opwarming voor de OS. Waarna de helft van de selectie wordt vervangen door Arubanen en America-Nederlanders.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:58 schreef golfer het volgende:
Qua ander honkbalniveau ben ik weer aan het aftellen tot het einde van deze week als de HHW weer begint. Vegeta is een weekje te logeren bij mij om alle wedstrijden te zien en ik heb er ook wat krenten uit de pap uitgezocht.
Meneer gaat eten alsof wij tot zes uur wakker blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:02 schreef popolon het volgende:
Ik heb wel foto's gemaakt vh 'stadion' zal ze vanacht 'ns opzoeken.
Ik ben eten.
Net gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:15 schreef popolon het volgende:
Ja sorry, even wat foto's uploaden.
Spammert!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Net gedaan.
http://img78.photobucket.com/albums/v247/trudiebluezz/Gaaaaap.jpg
js ik voelde me weer zo stom dat ik doorgepost had in een topic dat op slot zet en toen dach ik dat mitt al naar bed gegaan wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:32 schreef tong80 het volgende:
Dit postte just me in een topic dat al een half uur dicht was :
just me (Moderator) - dinsdag 20 juli 2004 @ 00:25
oldbie 675 hool én teletoeter
'Welterusten ouwe taaien en lekker jong ding mitt'
Wie is hier de ouwe ?![]()
Pascal, had je het mailtje met de fotoos nog ontvangen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:12 schreef pascalheister het volgende:
mogge
spannend!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteren nog even bij mijn nicht op bezoek geweest, maar de baby zal in de loop van deze week wel geboren worden.
Ze staat iig op springen!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:03 schreef just me het volgende:
spannend!!!
Als ze wilt mag ze mee!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:15 schreef just me het volgende:
of scenario 2: je ligt met je vriendin in bed en dán gaat de telefoon wat doe je dan?
a) je neemt niet op
b) je neemt wel op en na het bericht gehoord te hebben ga je door met waar je mee bezig was
c) je neemt op en laat je vriendin liggen zoals ze lag en je gaat als een speer naar het ziekenhuis
je bent wel errugquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ze wilt mag ze mee!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:18 schreef just me het volgende:
je bent wel errug![]()
leuk !!
nog geen 2 weken verkering en nu al die vader gevoelens !!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze leeft helemaal met me mee. Ik gedraag me onderhand alsof ik zelf een kindje krijg!
Ik heb die vadergevoelens al bijna 9 maanden, en ruim daar voor, vanaf het moment dat ik wist dat ze aan het werken waren aan mijn petekindje!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:27 schreef Bjoro het volgende:
nog geen 2 weken verkering en nu al die vader gevoelens !!!!
oooooooooooow shoot.. komt er aanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen: ik heb 26 stemmers maar er kunnen er gemakkelijk nog 10 bij!
Waar blijven de stemmen van JustMe? En van Doc? En van yeahinho? En van Mitt? En van Bluezz? En van popolon? En van Againzender? Jojomen4? En de vele anderen?
Fok! VBL-Awards 2004
Ik ga zo proberen meer koffie te drinken en dan te stemmen!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Waar blijven de stemmen van JustMe? En van Doc? En van yeahinho? En van Mitt? En van Bluezz? En van popolon? En van Againzender? Jojomen4? En de vele anderen?
Fok! VBL-Awards 2004
Ik had m'n stemmen allang verstuurd, op de dag dat de nominaties bekend waren geworden!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004
Ga dan ook op jezelf wonen. De jongeren van tegenwoordig blijven veel te lang thuis hangen ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ben je aan het leren, want dat moet, gaat je ma doodleuk aan de zelfde tafel zitten ouwehoeren met een vriendin, terwijl ze zegt dat ik er meer tijd in moet steken![]()
Stoppen met school, en in de drugshandel gaan. En dan je moeder de schuld geven!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Vom het volgende:
Ben je aan het leren, want dat moet, gaat je ma doodleuk aan de zelfde tafel zitten ouwehoeren met een vriendin, terwijl ze zegt dat ik er meer tijd in moet steken![]()
sommige ouders leren het ook nooitquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:52 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Daar wordt hard aan gewerkt op dit moment. Maar de Jongeren van tegenwoordig zijn ook veel kieskeurigerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Ga dan ook op jezelf wonen. De jongeren van tegenwoordig blijven veel te lang thuis hangen ...
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:46 schreef Vom het volgende:
Daar wordt hard aan gewerkt op dit moment. Maar de Jongeren van tegenwoordig zijn ook veel kieskeuriger verwend.![]()
Nee, toen was ik 1 jaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:54 schreef Againzender het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kent dit poppetje zeker ook niet meer.
Ikke 5!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:56 schreef Vom het volgende:
Nee, toen was ik 1 jaar![]()
Ik heb nog geen stemrechtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Fok! VBL-Awards 2004
Op Fok! heeft iedereen stemrecht. De vraag is of je iedereen kent...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemrecht.
Mogguh trouwens het is wel veer VroeG
Ik ken ze wel, maar om echt te stemmen nee denk het niet. Of mag ik de helft van de vragen invullen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op Fok! heeft iedereen stemrecht. De vraag is of je iedereen kent...
VoreG, ga anders hier even langs met je icoontje.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar om echt te stemmen nee denk het niet. Of mag ik de helft van de vragen invullen?
De jeugd van tegenwoordig zijn mietjes die het maarwat makkelijk vinden dat hun moeder voor ze kookt ...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:46 schreef Vom het volgende:
[..]
Daar wordt hard aan gewerkt op dit moment. Maar de Jongeren van tegenwoordig zijn ook veel kieskeuriger![]()
Hij kan ook gewoon zijn icoon helemaal zwart maken!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:18 schreef pfaf het volgende:
VoreG, ga anders hier even langs met je icoontje.
Kunnen ze de letters leesbaar maken.
Ga jij nou maar baby feyenoord spulletjes kopen ouwequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zijn icoon helemaal zwart maken!
Vooruitgang!
Iedereen weet toch dat daar A J A X Zwammerdam staat?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
VoreG, ga anders hier even langs met je icoontje.
Kunnen ze de letters leesbaar maken.
Daar pas jij al lang niet meer in Zandman!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga jij nou maar baby feyenoord spulletjes kopen ouwe
Uit respectquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon zijn icoon helemaal zwart maken!
Vooruitgang!
Nee man.....Masterdam !!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Iedereen weet toch dat daar A J A X Zwammerdam staat?
Ik las toch echt 'amsterdom'quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
Nee man.....Masterdam !!!
nee man, das alleen als een Rotter voor staat !!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik las toch echt 'amsterdom'
Aightquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Nee man.....Masterdam !!!
denk die ene van die foto's !!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Whois Carine?
HAd nog nie op de link geklikt, erug cool!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:12 schreef Bjoro het volgende:
denk die ene van die foto's !!
(van Doc)
De vrouw van Doc toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Whois Carine?
Da's Myrthequote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk die ene van die foto's !!
(van Doc)
Leuke foto'squote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Carine het volgende:
Stoner Central #3: To the Center
Gave foto'squote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Carine het volgende:
Ook van mij een dikke Kamaugurk!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:28 schreef just me het volgende:
voor het geval kamaugurk hier ook meeleest.. nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren
ik MOEST even de stad in net om iets nieuws te kopen en nu ga ik me weer rustig houdenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook van mij een dikke Kamaugurk!
JustLoop gaat het ?
O wat heerlijk!! zeker nu het weer wat opgeknapt is!! Ik had vanmorgen even willen gaan putten maar het was slecht weerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:08 schreef golfer het volgende:
Leuke foto's van Myrthe.![]()
En JustLoop: ik ga over een uurtje de deur uit om 18 holes te spelen.
Bedankt nog voor de felicitaties, gelukkig was ik er de hele dag niet gister, maar ik wist dan ook niet dat er een stripper met bodypaint klaarstondquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:12 schreef golfer het volgende:
Tong heeft haar meegenomen. Gefeliciteertquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bedankt nog voor de felicitaties, gelukkig was ik er de hele dag niet gister, maar ik wist dan ook niet dat er een stripper met bodypaint klaarstond
Die is zeker al weer naar huis gestuurd?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:30 schreef Bjoro het volgende:
Gefeliciteerd !!
En JustGeboortekaartje ben je inmiddels geslaagd met je kaarje ??
er liggen nog wat kaarsjes die nodig uigeblazen moeten wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:21 schreef kamagurka het volgende:
Alsnog gefeliciteerd en vergeet niet dat we elkaar volgende week zondag weer ontmoeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:21 schreef kamagurka het volgende:
Bedankt nog voor de felicitaties, gelukkig was ik er de hele dag niet gister, maar ik wist dan ook niet dat er een stripper met bodypaint klaarstond
Je icoon is klaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tong heeft haar meegenomen. Gefeliciteert.
Al gezien, maar ik zoek nog naar webspace om em op te plaatsen. Ik vertrouw picserver niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je icoon is klaar.
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Photobucket.com
Ideale uploadsite, doet het altijd, en resized automatisch
1 augustus toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd en vergeet niet dat we elkaar volgende week zondag weer ontmoeten.
Volgende week zondag is 1 augustusquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
1 augustus toch?
Ik sta te trappelen * VoreG trappel trappel
Yups.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:46 schreef kamagurka het volgende:
1 augustus toch?
GOLFER! VoreG zit Bluezz te versieren!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:38 schreef VoreG het volgende:
Je bent geweldig
vast wel, maar ik niet !!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ging er nou niemand meer op de vrijdag naar de Arena?
Carine heeft de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:32 schreef Carine het volgende:
hey hallo carinequote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Carine het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
dan zit ik in de bus naar frankrijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk, let maar op de aanstaande Ajacied Company.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Dadelijk ff kijken naar Anderlecht, die komen in Weert spelen tegen Wilhelmina 08!
Doe de bovenste van deze lijst maarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee doe maar een rondje op kosten van Riis
En een hele dure graag.
En neem er zelf ook zes!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
U zei een six-pack daarvan?
Maar Basso wint wel de eerste bergrit. Dus hij kan het wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, plek 2 moet je niet verdedigen, maar zo is Basso.
Ferretti stuurde hem weg omdat Basso weliswaar goed was, maar te berekenend.
Maar als ik Lance zo bezig zie denk ik toch dat hij die etappe min of meer cadeau kreeg. Armstrong kan bergop verreweg het beste sprinten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Basso wint wel de eerste bergrit. Dus hij kan het wel.
mja dat was een akkoordje met armstrongquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Basso wint wel de eerste bergrit. Dus hij kan het wel.
Moet ik de koffie betalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
Ook leuk! Moet je eens op de koffie gaan.
Dat is dan 50¤ voor een kopje koffie, wilt U er room bij, dan komt het op 75¤ en met cacao erbij betaalt U 100¤.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:29 schreef tong80 het volgende:
Moet ik de koffie betalen.
Ik heb maar 1 buurmeisje en die studeert "aan" de LOIquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Wat doet jouw buurmeisje?
Terwijl ze ooit bij me aan de deur kwam om suiker te lenen en ik haar de room er gratis bij gaf.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dan 50¤ voor een kopje koffie, wilt U er room bij, dan komt het op 75¤ en met cacao erbij betaalt U 100¤.
Ah, zo is ze dus in die branche terecht gekomen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:32 schreef tong80 het volgende:
Terwijl ze ooit bij me aan de deur kwam om suiker te lenen en ik haar de room er gratis bij gaf.
Heb je al een camera in d'r kamer geïnstalleerd of heb je zelf een vrouw?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 buurmeisje en die studeert "aan" de LOI.
Ja hallo zo'n meisje laat je niet zo maar de wilde wereld in trekken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, zo is ze dus in die branche terecht gekomen.
Nee een vriendin (toch ook een vrouwquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb je al een camera in d'r kamer geïnstalleerd of heb je zelf een vrouw?
Zo hoort het, de mannen moet zorgen dat de vrouwen goed voor zichzelf kunnen zorgen en een opleiding krijgen enzovoort.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hallo zo'n meisje laat je niet zo maar de wilde wereld in trekken.
heb je ff geluk dat je er vroeger niks voor betalen moestquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn oude buurmeisje is nu hoer in Nijmegen.
Man, ze nam geld mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je ff geluk dat je er vroeger niks voor betalen moest![]()
jij speelde zeker als pooier, om haar het gevoel te gevenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man, ze nam geld mee.
daar is deze toch voorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
Hee, dieheeft ie niet voor niks Pascal.
Tong was de bodydouble van Lassie.
Serveert ze ook melk?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:23 schreef methodmich het volgende:
Sorry, maar dit verhaal was te mooi. Verbleekt bij die oude klasgenote van me die nu met haar boezem ontbloot drankjes rond brengt als vakantiebaantje.
2 vaten gekoeld en welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Serveert ze ook melk?
Da's toevallig. Jij bent ook al zo'n ouwehoer.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:23 schreef tong80 het volgende:
Mijn oude buurmeisje is nu hoer in Nijmegen.
ow was dat het was ik hoorde toen ik vanmiddag op station Utrecht was!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
1 augustus toch?
kamagurka staat te trappelen *kamagurka trappel trappel
Ja het klikte gelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Da's toevallig. Jij bent ook al zo'n ouwehoer.
zit je nog steeds vastquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het klikte gelijk.
Waarop?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:49 schreef popolon het volgende:
popolon jaloers
Wie wil er nou niet met Brard in de klas hebben gezeten?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarop?
Dat jij geen ex-buurvrouw hebt die hoer is geworden of geen ex-klasgenote die heroïnehoertje is geworden?
Mijn buurvrouw werkte eerst als huiswerkbegeleidster op school.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:57 schreef VoreG het volgende:
ik heb een LOI-buurvrouw dat telt zeker niet.....
Jalouzie de metier.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:01 schreef just me het volgende:
mijn buurvrouw wil je niet kennen
De LOM-school liet mij niet toe.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:59 schreef popolon het volgende:
Wie wil er nou niet met Brard in de klas hebben gezeten?
ik heb je telefoonnummer erbij gezetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:26 schreef tong80 het volgende:
Heb je mij nog genoemd als referentie ?
Lay la layquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:46 schreef Againzender het volgende:
Zo, ik ga dus inderdaad naar Simon&Garfunkel morgen
Nee man is van Art Garfunkel persoonlijk en is kut.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:55 schreef VoreG het volgende:
Bright Eyes
quote:I am just a poor boy.
Though my story's seldom told,
I have squandered my resistance
For a pocketful of mumbles,
Such are ppromises
All lies and jest
Still, a man hears what he wants to hear
And disregards the rest.
When I left my home
And my family,
I was no more than a boy
In the company of strangers
In the quiet of the railway station,
Running scared,
Laying low,
Seeking out the poorer quarters
Where the ragged people go,
Looking for the places
Only they would know.
CHORUS
Lie-la-lie.....
Asking only workman's wages
I come looking for a job,
But I get no offers.
Just a come-on from the whores
On Seventh Avenue
I do declare,
There were times when I was so lonesome
I took some comfort there.
CHORUS
Then I'm laying out my winter clothes
And wishing I was gone
Going home
Where the New York City winters
Aren't bleeding me,
Leading me,
Going home.
In the clearing stands a boxer,
And a fighter by his trade
And he carries the reminders
Of ev'ry glove that laid him down
Or cut him till he cried out
In his anger and his shame,
"I am leaving, I am leaving."
But the fighter still remains
zullen we dan evenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:46 schreef Againzender het volgende:
Zo, ik ga dus inderdaad naar Simon&Garfunkel morgen
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:19 schreef Eilanden het volgende:
Halloooooooooooo
Ja dat helpt om SCH terug te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:25 schreef Eilanden het volgende:
Rustig hier? Ja komkommertijd he...... alhoewel dat eigenlijk weer dames zou moeten aantrekken
VakantSCHie waar blonde mannen met geilblauwe ogen zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Waar is 'ie dan? Is 'ie er vandoor?
Hij is dingen kopen in hagen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Waar is 'ie dan? Is 'ie er vandoor?
Zweden?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
VakantSCHie waar blonde mannen met geilblauwe ogen zijn
Ik hoor net van mijn moeder dat wij op het veld zittenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
zullen we dan evennaar elkaar!
Wij zitten met 3e rang in vak 129
Nej, er is in Denmark. Erstens in i hjem pa fjord og leastens in gayhotel in Kobnhavn.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Zweden?
ik ben jaloers!!! je zit perfect volgens mij!! wij hadden ook op het gras willen zitten maar toen was het al uitverkocht (binnen 5 minuten!!)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor net van mijn moeder dat wij op het veld zittenop rij 20.
Klinkt wel goed
Natuurlijk zwaai ik, maar ik kan natuurlijk ook gaan schreeuwen want dat ben ik gewend in stadions
we gaan het morgen gewoon zien !!quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Stupid question, is dit de Arena?
Zo ja, dan kan het zijn dat het podium verplaatst is.
Trusteh justmequote:Op woensdag 21 juli 2004 00:38 schreef just me het volgende:welterusten Hools
Mooi zo, zijn die ook weer eens gewassen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:50 schreef pfaf het volgende:
pfaf pist nog een keer tegen de ramen voor hij definitief vertrekt.
de pisgeur van pfaf denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 07:14 schreef Bluezz het volgende:
Het stinkt hier
Mogguh
wordt de spoelbak eerst leeggedronken dan ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:00 schreef Eilanden het volgende:
Tsja Bjoro .. amoniak reinigt als de beste![]()
Neuh ik hou het wel op een biertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 09:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt de spoelbak eerst leeggedronken dan ??
Die komkommers doen echt wonderenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:27 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ik heb zin in vandaag!! [afbeelding]
die waren toch voor Bluezz ???quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:30 schreef Eilanden het volgende:
Die komkommers doen echt wonderen![]()
ik heb zin in morgenquote:Op woensdag 21 juli 2004 09:27 schreef just me het volgende:
[afbeelding] ik heb zin in vandaag!! [afbeelding]
hoeveel km is dat een grote MB-trip ??quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:49 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
k ga zo samen met een kameraad een grote mountainbike-trip maken. Superzin in en het weer is fantastisch.
heb jij nooit zin in een biertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 10:58 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Wat is hier nou weer allemaal aan de hand![]()
Mensen die zin hebben?
Niet alleen in een biertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb jij nooit zin in een biertje![]()
bakje pinda's ernaast zetten dan ???quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:09 schreef Vom het volgende:
Niet alleen in een biertje![]()
![]()
Barbaar!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:09 schreef Vom het volgende:
Niet alleen in een biertje![]()
![]()
Ik wil jouw vrienden wel eens horen na de vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2004 11:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Barbaar!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:28 schreef Vom het volgende:
Ik wil jouw vrienden wel eens horen na de vakantie![]()
En nou maar hopen dat Simon & Garfunkel hun blindegeleidehond bij zich hebben brilletjes op hebben om je te zien.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:59 schreef just me het volgende:
justme is klaar voor amsterdam!!
naar de kapper geweest dus.. party time
Eigenlijk hè.. vind ik het nog het leukste dat ik met Katja samen gaquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat Simon & Garfunkel hun blindegeleidehond bij zich hebben brilletjes op hebben om je te zien.
Hopelijk voor hem ontmoet 'ie daar een leuk mokkeltje, wens 'm anders maar vast sterkte...quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eentje slaapt bij mij en mijn vriendin op het appartement!
Fatima!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:34 schreef Vom het volgende:
Hopelijk voor hem ontmoet 'ie daar een leuk mokkeltje, wens 'm anders maar vast sterkte...
als het met een dier, minderjarige of gedwongen is wel !!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:39 schreef pascalheister het volgende:
sex is ook nooit verkeerd natuurlijk![]()
![]()
Kan ik me heel goed voorstellen, moeder en dochter samen op pad naar een concert.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
Eigenlijk hè.. vind ik het nog het leukste dat ik met Katja samen ga
Met je dochter naareen concert is altijd leukquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
oef...das klote...sterkt ermee dan maar PHquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
hoor net ff een minder bericht hier op kantoor, collega waar ik maandag en gister nog mee gewerkt heb op de bouw, iIs vanmorgen door een trapgat gevallen van de 2e naar de 1e verdiepingZe zijn nu naar het ziekenhuis. Verder weet ik er nog niks van
Auwquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
hoor net ff een minder bericht hier op kantoor, collega waar ik maandag en gister nog mee gewerkt heb op de bouw, iIs vanmorgen door een trapgat gevallen van de 2e naar de 1e verdiepingZe zijn nu naar het ziekenhuis. Verder weet ik er nog niks van
altijd vervelend dit soort berichten en nu maar afwachten!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef pascalheister het volgende:
Verder weet ik er nog niks van
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef just me het volgende:
*hyper hypper* ik ga rustig naar de trein lopen (pootje doet beetje pijn) en dan zal Katja in Leiden instappen en dan samen door naar Amsterdamtot vanavond laat!!
Niet te hard gillen he vanavond, ik heb mijn oordopjes niet bij mijquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:23 schreef just me het volgende:
*hyper hypper* ik ga rustig naar de trein lopen (pootje doet beetje pijn) en dan zal Katja in Leiden instappen en dan samen door naar Amsterdamtot vanavond laat!!
Den Ham -> Beerze -> Ommen -> Junne -> Lemelerberg -> Lemele -> Den Hamquote:Op woensdag 21 juli 2004 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoeveel km is dat een grote MB-trip ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |