Ja, ik zag het:quote:
geen dank.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Jij ook bedankt mitt.
hier weer weg hieldquote:lekker jong ding mitt
Detroit Tigers, maar volgens m'n vriendin: "They suck horrid ass"quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:49 schreef mitt het volgende:
Hm, wat is de closest MLB ploeg?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Detroit Tigers, maar volgens m'n vriendin: "They suck horrid ass"
jammer dat Detroit alleen nog op bezoek gaat in Californiaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:56 schreef popolon het volgende:Vergeet ik die even zeg.
Nee, Wallace all the way tong
is goed miet
Speelt het nederlands team er als opwarming voor de OS. Waarna de helft van de selectie wordt vervangen door Arubanen en America-Nederlanders.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:58 schreef golfer het volgende:
Qua ander honkbalniveau ben ik weer aan het aftellen tot het einde van deze week als de HHW weer begint. Vegeta is een weekje te logeren bij mij om alle wedstrijden te zien en ik heb er ook wat krenten uit de pap uitgezocht.
Meneer gaat eten alsof wij tot zes uur wakker blijven.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:02 schreef popolon het volgende:
Ik heb wel foto's gemaakt vh 'stadion' zal ze vanacht 'ns opzoeken.
Ik ben eten.
Net gedaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:15 schreef popolon het volgende:
Ja sorry, even wat foto's uploaden.
Spammert!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Net gedaan.
http://img78.photobucket.com/albums/v247/trudiebluezz/Gaaaaap.jpg
js ik voelde me weer zo stom dat ik doorgepost had in een topic dat op slot zet en toen dach ik dat mitt al naar bed gegaan wasquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:32 schreef tong80 het volgende:
Dit postte just me in een topic dat al een half uur dicht was :
just me (Moderator) - dinsdag 20 juli 2004 @ 00:25
oldbie 675 hool én teletoeter
'Welterusten ouwe taaien en lekker jong ding mitt'
Wie is hier de ouwe ?![]()
Pascal, had je het mailtje met de fotoos nog ontvangen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 06:12 schreef pascalheister het volgende:
mogge
spannend!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteren nog even bij mijn nicht op bezoek geweest, maar de baby zal in de loop van deze week wel geboren worden.
Ze staat iig op springen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |