Hij heeft tot nu toe meer laten zien dan die Babel van je.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
Veel te snel, ik dolde ook wel eens vijfdeklassers.
Ik ben immers de dorpsvedette.
Babel is ook een prutser eerste klas...quote:Op maandag 19 juli 2004 16:39 schreef keeper het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe meer laten zien dan die Babel van je.
Ik denk dat ik De Mul maar eens in m'n stalletje opneem.
Kakkerlakken alertquote:Op maandag 19 juli 2004 16:44 schreef renz0r het volgende:
FEYENOORD OLÉ OLÉ OLÉ
JEUGD telt niet mmquote:Op maandag 19 juli 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
In de jeugd heeft BABEL meer wedstrijden gewonnen voor Ajax dan De Mul, een beetje een suffe rechtsbuiten.
Ajax heeft genoeg mensen voor de spits en geen echte rechtsbuiten, dat is wel een verschil.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:44 schreef gras het volgende:
Voorlopig is de Mul verder dan ene Babel.
op 10?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:49 schreef gras het volgende:
Spideyman, Pienaar heeft ook een vaste plek. De rest kan worden ingevuld naar gelang de sterkte van de tegenstander.
Hopenlijk wel, anders op rechtsmidden danwel rechtsbuiten.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
op 10?
Het is niet alleen een wedstrijd tegen de Zuidvogels. Tijjdens de trainingen verdient hij z'n plekkie.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
De Mul speelt alleen bij gebrek aan beter en fitte spelers. Als BABEL tegen de Zuidvogels speelt legt hij er 5 binnen. Telt allemaal niet.
Géén auto mogen besturen is géén reden. Nigel mocht ook niet autorijden toen hij schitterde op Highbury.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Die jongen mag nog geen auto besturen en is Belg. Genoeg redenen om voorzichtig te blijven.
Kan Sneyder op linkshalf spelen dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eventueel Sneijder op linkshalf.. Daar kan de man in vorm spelen. Afgaande op de oefenwedstrijden zou ik De Mul opstellen.
Je maakt een grapje zeker?quote:Op maandag 19 juli 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Nee, volgens de Engelsen had Nigel op bed moeten liggen. Maar De Mul heeft niet de helft van de klasse en vooral het lef van De Jong.
Maar Nigel is geen Belg...quote:Op maandag 19 juli 2004 17:00 schreef gras het volgende:
[..]
Géén auto mogen besturen is géén reden. Nigel mocht ook niet autorijden toen hij schitterde op Highbury.
De Mul heeft zich natuurlijk nog niet laten zien tegen echte tegenstanders. Laat staan in de CL. Aan de andere kant ben ik het met je eens dat hij één van de spelers is die zich het nadrukkelijkst profileerd in deze voorbereiding.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:04 schreef gras het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker?
Kijk eens aan. Wel opmerkelijk dat je dan telkens Ryan Babel de hemel in prijst alsof het een God is.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Vaak genoeg, hij speelde namelijk een tijdje in één elftal met BABEL.
Omdat die veel beter is. Die heeft dingen gedaan waar de Mul een hernia van krijgt.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:20 schreef gras het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Wel opmerkelijk dat je dan telkens Ryan Babel de hemel in prijst alsof het een God is.
Babel kan wel degelijk voetballen, beter dan De Mul zelfs, maar mist toch wel degelijk wat. Z'n mentaliteit en de wil om te winnen laten te wensen over. Hij oogt ook een beetje traag en nonchalant. De Mul staat wat dat betreft toch ver voor Babel.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat die veel beter is. Die heeft dingen gedaan waar de Mul een hernia van krijgt.
Ja, daar is hij volgens mij ook begonnenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kan Sneyder op linkshalf spelen dan?
Ben ook fan van Mido. Voortreffelijke voetbalkwaliteiten, maar er is meer nodig om het te maken. Mis ik toch ook wel een beetje bij Babel.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ik zie dat toch anders, maar goed, anders zou ik hem niet promoten. Ik was ook fan van Mido.
Heeft hij eigenlijk al gehad. Niet gepakt; halen ze Ananas. Tweede kans zal wel komen, getuige z'n langdurige contract.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, laten we dan hopen dat BABEL de kans krijgt en hem pakt.
Kansen die een ECHTE supervoetballer als SUPER STEVEN GERRARD gewoon gepakt heeftquote:Op maandag 19 juli 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, laten we dan hopen dat BABEL de kans krijgt en hem pakt.
Er is maar één held van de natie en dat is Van The Man.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja, daar is hij volgens mij ook begonnen. En hij speelde op linkshalf tegen Schotland toen hij de held van de natie werd!
Kansen krijg je meestal bij afwezigheid van anderen. Hij heeft echter niet zodanig weten te imponeren dat ze hem lieten staan danwel bij de selectie hielden.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
En die kans was slechts een potje tegen ADO, wat ie alleen speelde omdat Culina e.d. afvielen. Telt niet echt.
Makelaars deathmatchquote:Op maandag 19 juli 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Tja, hij gaf desondanks een assist en dwong Toda tot een eigen goal.
Sonck deed het hele jaar minder met die vier goals in de Champions League
Dan komt Kras dus bij Ajax.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:20 schreef F1Bas het volgende:
Ook Petri Pasanen zal binnenkort een
vierjarig contract voor Werder Bremen
tekenen.De overgang van de Fin,die van
coach Ronald Koeman bij Ajax vertrekken
mag,is vrijwel rond.
Vorig jaar toonden de Duitsers ook al
interesse in Pasanen,maar die koos toen
voor een tijdelijk verblijf bij het
Engelse Portsmouth.
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:50 schreef Gelderland het volgende:
Dit verwacht ik:
-------------------Zlatan--------------------
--Mitea------------------------De Ridder--
----------------------------------------------
---Vd Vaart-------------------Sneijder---
------------------Galasek-------------------
Maxwell---------------------------De Jong
-------------SQD-------Heitinga------------
-------------------Lobont---------------------
Of we daar blij mee moeten zijn is een andere vraag......quote:Op maandag 19 juli 2004 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan komt Kras dus bij Ajax.
Heb meerdere malen gelezen dat Kras dan terug komt.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Kras mag weg, dus die komt er zeker niet bij.
Wel een andere verdediger, hoop ik. Want de spoeling is nu wel erg dun.
Ook gelezen ja. Ajaxplaza ofzo was het. Stond ook in dat Bechan naar de selectie zou mogen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef The_Hives het volgende:
We merken het vanzelf. Was geloof ik geen super betrouwbare bron. Volgens mij op ajaxnetwerk.
--------
Raar trouwens, selectiefoto is gemaakt en Grygera en Galasek zijn nog niet terug van vakantie.
Ook nog een uittenue voor de bekerwedstrijden ?quote:Op maandag 19 juli 2004 19:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zoals eerder al gepost is, het nieuwe uittenue voor de bekerwedstrijden:
[afbeelding]
Ook is de selectiefoto gemaakt.. Dat vind ik dan wel raar, hadden ze niet kunnen wachten op Grygera en Galasek?
Tjempieunsliek niet de nationale bekerquote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook nog een uittenue voor de bekerwedstrijden ?
De commercie woekert voort.
Oh zeg dat dan.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tjempieunsliek niet de nationale beker
Ajaxplaza kan ik dan weer niet. Op Ajaxnetwerk was het gepost door een 'bekende' user die niet zomaar roddels klakkeloos overneemt.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook gelezen ja. Ajaxplaza ofzo was het. Stond ook in dat Bechan naar de selectie zou mogen.
Denk niet dat beide ooit het eerste halen overigens.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Precies. Zo niet beter.
Ook de nationale beker..quote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Beide bekers.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
quote:Na het nieuwe uit- en thuistenue, presenteert Ajax graag en met gepaste trots het limited edition Ajax-Cuptenue. Het tenue is geïnspireerd op de Amsterdamse kleuren zwart/rood/wit en is het uittenue voor de UEFA Champions League- en Amstel Cupwedstrijden. Het tenue maakt z'n debuut op vrijdag 30 juli tijdens het Amsterdam Tournament 2004 in de wedstrijd tegen Panathinaikos.
Hij moest ruim 3 miljoen kosten, leuk bedrag.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:16 schreef gras het volgende:
Petra P. is wel een gewild mannetje; Real Sociedad, Portsmouth, Lille, Parma aasten allemaal op hem. Nu verkast hij uiteindelijk naar Werder Bremen. Staat daar nu ook op de site in goed Duits.
De Mul mag Daniël de Ridder zijn schoenen poetsen, mijn protegé.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:15 schreef tong80 het volgende:
Was de Mul weer zo goed ?
de ridder gaat het makenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:11 schreef tong80 het volgende:
We zullen zien. De Ridder heeft veel in zich. Maar dat waren er veel bijj Ajax.
Laat 'm eerst maar eens iets presteren..quote:Op maandag 19 juli 2004 18:29 schreef twi het volgende:
Van the Man held van de natie? Sinds wanneer?
* wat hij zegt!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De Mul mag Daniël de Ridder zijn schoenen poetsen, mijn protegé.
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nordin Wooter traint mee met Jong Ajax.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie Koeman er wel voor aan om hem naar het eerste te halen voor de rechtsbuiten-positie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 miljoen toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Ik zie Koeman er wel voor aan om hem naar het eerste te halen voor de rechtsbuiten-positie.![]()
Overigens is het ook wel erg slim geweest om een degelijke Pasanen voor niets te laten vertrekken als je een hele dunne bezetting hebt centraal.
Dat is dan iig wat, ik dacht dat die transfervrij weg mocht van Koeman.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
3 miljoen toch?
Lekker boeiend zeg. Laat die jongen gewoon lekker trainen bij zijn cluppie in de hoop op een mooie club voor hem. De broer van Sneijder loopt nu ook mee bij het tweede en wie maalt daar om dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Dit meen je niet![]()
Laat 'm lekker wegblijven, de geldwolf
In ieder geval het veelvoud van wat Hofland heeft opgebracht.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
3 miljoen toch?
Dat lijkt me logisch, Hofland doet een stapje terug naar een kleinere club omdat hij niet op PSVniveau kon terugkomen. Pasanen doet een stapje omhoog naar een grotere club.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:24 schreef gras het volgende:
[..]
In ieder geval het veelvoud van wat Hofland heeft opgebracht.
Dus Wolfsburg is een kleinere club dan PSV en Werder is een grotere club dan Ajax? Dacht het niet he.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, Hofland doet een stapje terug naar een kleinere club omdat hij niet op PSVniveau kon terugkomen. Pasanen doet een stapje omhoog naar een grotere club.
Hij wou toch zo graag weg, omdat 'ie zo goed was...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:23 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker boeiend zeg. Laat die jongen gewoon lekker trainen bij zijn cluppie in de hoop op een mooie club voor hem. De broer van Sneijder loopt nu ook mee bij het tweede en wie maalt daar om dan?
De broer van Sneijder is die ooit weggegaan en daarna met hangende pootjes teruggekomen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:23 schreef gras het volgende:
[..]
Lekker boeiend zeg. Laat die jongen gewoon lekker trainen bij zijn cluppie in de hoop op een mooie club voor hem. De broer van Sneijder loopt nu ook mee bij het tweede en wie maalt daar om dan?
Moet deze niet in Hoolsquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:52 schreef Carine het volgende:
Stoner Central #3: To the Center
Nog erger hij is telicht bevonden bij Telstar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
De broer van Sneijder is die ooit weggegaan en daarna met hangende pootjes teruggekomen?
Was hij niet één van de beteren in dat drama-jaar?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij wou toch zo graag weg, omdat 'ie zo goed was...
Heeft veel blessureleed gekent en speelde volgens mij meer in het tweede dan in het eerste daar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:58 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Nog erger hij is telicht bevonden bij Telstar.![]()
Hij was een van de betere ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:02 schreef gras het volgende:
[..]
Was hij niet één van de beteren in dat drama-jaar?
Hij heeft 3 jaar bij Telstar gezeten en maar 4 partijen meegedaan met het eerste, ik denk dat dat ook met kwaliteiten te maken heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:03 schreef gras het volgende:
[..]
Heeft veel blessureleed gekent en speelde volgens mij meer in het tweede dan in het eerste daar.
Heeft inderdaad niet veel gepresteerd na z'n vertrek, maar dat is niet gek. Het was natuurlijk niet een fantastische voetballer. Hij had het geluk dat de rest zo zwak was, anders was hij nooit opgevallen danwel getransferteerd. Wat is er dan in hemelsnaam mis om daarna weer bij Ajax z'n conditie op pijl te houden?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij was een van de betere ja.
Koos daarna voor het geld, natuurlijk heel verleidelijk, maar daarna heeft 'ie niet veel meer gepresteerd vind ik.
En nu zit hij zonder club en dan weer snel bij Ajax aankloppen![]()
Het is gewoon irriterend.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef gras het volgende:
[..]
Heeft inderdaad niet veel gepresteerd na z'n vertrek, maar dat is niet gek. Het was natuurlijk niet een fantastische voetballer. Hij had het geluk dat de rest zo zwak was, anders was hij nooit opgevallen danwel getransferteerd. Wat is er dan in hemelsnaam mis om daarna weer bij Ajax z'n conditie op pijl te houden?
Het is gewoon een voorbeeld voor de jongens in het tweede.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Het is gewoon irriterend.
Ik zie hem nog meer potten breken dan Sikora.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:13 schreef gras het volgende:
[..]
Het is gewoon een voorbeeld voor de jongens in het tweede.
Toen ik dit las d8 ik even dat ze mij gecontracteerd haddenquote:Op maandag 19 juli 2004 17:44 schreef gras het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk al gehad. Niet gepakt; halen ze Ananas. Tweede kans zal wel komen, getuige z'n langdurige contract.
Is ie er met Rebecca Loos vandoor dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:47 schreef The_Hives het volgende:
Raffie Becks is een feit
Hoop ik niet voor hem want dan doet hij een grote stap terugquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Is ie er met Rebecca Loos vandoor dan?
trouwen met een ander huppelkutjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Is ie er met Rebecca Loos vandoor dan?
Gaat 'ie trouwen met silvie?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
trouwen met een ander huppelkutje![]()
Spuit 11quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Gaat 'ie trouwen met silvie?![]()
ja corquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
dat wordt dan wel een andere bruiloft dan die van Ruudje denk ik, met al die fotograven![]()
Je vergeet er meter achter te zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spuit 11
Meterquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Je vergeet er meter achter te zetten![]()
Maduro gaat mee naar Engeland, dus hij wordt hoogstwaarschijnlijk opgenomen in de selectiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Lekker dan, een getrouwde van der Vaart.
Overigens vind ik wel dat hij er dit jaar echt moet staan en er met kop en schouders bovenuit moet gaan steken.
En dat er een centrale verdediger bij moet komen.
Hij mocht gister niet op de foto omdat het nog niet zeker was of hij bij de selectie zou komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maduro gaat mee naar Engeland, dus hij wordt hoogstwaarschijnlijk opgenomen in de selectie
Waren er wel meer afwezig. Onder andere Grygera en Galasek.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij mocht gister niet op de foto omdat het nog niet zeker was of hij bij de selectie zou komen.
Klopt maar het waren de eigen woorden van Koeman.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:04 schreef gras het volgende:
[..]
Waren er wel meer afwezig. Onder andere Grygera en Galasek.
zijn ek duurde 2 dagen langerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
Wat is er mis met Galasek
Sorry begreep de post verkeerd dacht dat gras bedoelde dat Grygera en Galasek weg mochten blijven van hem.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zijn ek duurde 2 dagen langer
Grygera mag anders wel van mijn part wel wegblijven uit de basis evenals Galasek sommige wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry begreep de post verkeerd dacht dat gras bedoelde dat Grygera en Galasek weg mochten blijven van hem.
Zie liever Nigel spelen. Grygera wissel voor Heitinga en De Jong.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Grygera gaat nog een prima seizoen draaien, dit jaar. Hij is nu gewend.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
De Jong is van origine ook een 4, vandaar.
Zoek een snellere Ajaciedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:26 schreef gras het volgende:
Heitinga is anders ook niet de snelste. Zal ook wel met het linksbeningen en rechtsbenigen verhaal te maken hebben.
Nee hoor. Misschien wel één van de snellere verdedigers nu, maar niet van de selectie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Heitinga is bijna de snelste Ajacied man.
De Ridder, De Mul ook. Zlatan en Sikora zijn ook wel sneller.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Mitea is de enige die sneller is, lijkt me.
Het AT bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:38 schreef VoreG het volgende:
Komt het toernooi op TV? Eurosport?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Het AT bedoel je?
Ja dat wordt elk jaar door SBS-6 uitgezonden.
Doc, Tong, Kamagurka en ik zullen zondag wel even naar je zwaaien voor de camera.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:42 schreef VoreG het volgende:dat wist ik niet! Bedankt
.
waar zit/sta jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doc, Tong, Kamagurka en ik zullen zondag wel even naar je zwaaien voor de camera.
Fijn heel fijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Doc, Tong, Kamagurka en ik zullen zondag wel even naar je zwaaien voor de camera.
Tong Doc Golfer en Kamagurka hebben een veel grotere sex-appeal dan de Ridder. Dus de meiden vergeten onmiddelijk de Ridder op dat moment.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik ga dan terug zwaaien.
Mag de Ridder van jou wel aan die meiden zitten?
Ja, die protegé van mij moetop dat vlak toch ook wat ervaring op doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik ga dan terug zwaaien.
Mag de Ridder van jou wel aan die meiden zitten?
Zuid, vakkie 425.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:46 schreef The_Hives het volgende:
waar zit/sta je
Ik neem inderdaad een paar provinciaaltjes mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:53 schreef gras het volgende:
Tijdens het AT voel ik me altijd een tourist en dat in eigen stadion. Allemaal onbekende dagjesmensen uit Drente enzo. Nee, ik blijf wel mooi thuis voor de buis.
Precies, die zijn al irritant genoeg tijdens competitiewedstrijden, maar om het dan nog op te gaan zoeken is ook weer zoiets.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:53 schreef gras het volgende:
Tijdens het AT voel ik me altijd een tourist en dat in eigen stadion. Allemaal onbekende dagjesmensen uit Drente enzo. Nee, ik blijf wel mooi thuis voor de buis.
Elitaire snoever.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:53 schreef gras het volgende:
Ben laatste jaren steevast op beide dagen geweest en vind het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Elitaire snoever.
Je hebt gelijk normaal zijn het bekende dagjesmensen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:53 schreef gras het volgende:
Niet allemaal, maar ken wel veel mensen uit m'n eigen vak persoonlijk. Tijdens AT zijn die ook in géén velden of wegen te bekennen. Maakt het toch wat minder leuk om er heen te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk normaal zijn het bekende dagjesmensen.
Trouwens jij kent toch het adres van alle Ajax seizoenkaarthouders ?
Ik bespeur cynisme danwel sarcasme.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Best legitiem hoor, gras.
Volgens mij meent hij hetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:05 schreef gras het volgende:
[..]
Ik bespeur cynisme danwel sarcasme.
Jullie bellen elkaar toch Op ?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik meen het gras. Ik ga ook niet naar ASWH als er van mijn vaste medekijkers bijna niemand is.
Dus Frits Korbach zou nooit ASWH mogen trainen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Nee, die vliegen hier met maretakjes. De SGP leidt het gemeentebestuur.
Dat vraag ik me ook al tijden af. Meest overschatte speler van de Holland Casino Eredivisie.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:16 schreef RednaZ het volgende:
Waarom moet volgens vele van jullie Pienaar in de basis volgend seizoen?
Kijk, dat zijn steekhoudende argumenten...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Omdat Pienaar simpelweg één van de beste Ajacieden is.
Op techniek na (ben ik het ook niet helemaal mee eens) lees ik Theo Lucius...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Fenomenale techniek, groot loopvermogen, prima inzicht, hij loopt slim tussen de linies, is fysiek sterk waar je het niet verwacht, verovert veel ballen, kan scoren en een assist geven.
Vind ik ook. Net zoals MM vindt dat Vogel altijd moet spelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:27 schreef gras het volgende:
Als ze nu maar niet vragen om de statistieken van Pienaar afgelopen seizoen.
1 goal en 1 assist had 'ie misschien, maar desondanks Pienaar moet altijd spelen!
Eerst noem je hem de meest overschatte speler van de HCE en daarna stel je dat hij altijd moet spelen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind ik ook. Net zoals MM vindt dat Vogel altijd moet spelen.
Ook moet hij spelen omdat hij de plek van Van der Vaart dan inneemt in de basiself... VDV moet weer hongerig worden gemaakt zodat hij (hopelijk) zijn oude vormpeil en vooral zijn betrokkenheid, voortrekkersrol, bereidheid tot loopacties etc. terugkrijgt van ca. twee seizoenen geleden. In zijn eerste jaren als linkshalf ondernam VDV ook nog vrij veel loopacties. Dat aspect is uit zijn spel verdwenen sinds hij als spits, 2e spits of als nummer tien (die veel te dicht achter zijn spits speelt), werd opgesteld bij Ajax. Als VDV wordt gedwongen om minder statisch te worden, meer initiatieven te ondernemen en meer loopacties moet maken, dan krijgt Ajax een echte Europese topspeler weer terug.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:16 schreef RednaZ het volgende:
Waarom moet volgens vele van jullie Pienaar in de basis volgend seizoen?
VDV gaat het helemaal maken dit jaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef du_ke het volgende:
Hebben jullie van der vaart eigenlijk al compleet afgeschreven?
Ik verwacht niks meer van deze jongen. Hij kan me dus enkel doen verbazen. Hopenlijk stopt Koeman met misbruiken van hem en stelt hem op als linksmidden.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:07 schreef du_ke het volgende:
Hebben jullie van der vaart eigenlijk al compleet afgeschreven?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:
vd Vaart gaat zo godsgruwelijk goed voetballen dat na de winst in de CL hij niet meer te houden is en dankzij z'n dertig doelpunten in Nederland en z'n 12 goals in europa voor 50 miljoen naar Barcelona vertrekt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:
vd Vaart gaat zo godsgruwelijk goed voetballen dat na de winst in de CL hij niet meer te houden is en dankzij z'n dertig doelpunten in Nederland en z'n 12 goals in europa voor 50 miljoen naar Barcelona vertrekt.
Ik wilde ook niet overdrijven maar we weten wel beter twi.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:52 schreef twi het volgende:
Denk dat 'ie lacht omdat 50 miljoen natuurlijk een schijntje is voor een speler van het kaliber Van der Vaart.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:52 schreef twi het volgende:
Denk dat 'ie lacht omdat 50 miljoen natuurlijk een schijntje is voor een speler van het kaliber Van der Vaart.
4 miljoen pond. Hoeveel is dat in Euri's?quote:Independent: "Arsenal weer terug in race voor Trabelsi"
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens het doorgaans betrouwbare Independent zou Wenger gisteren in de onderhandelingen met Trabelsi een belangrijke stap hebben gezet om Newcastle United af te troeven: Arsenal zou Ajax 4 miljoen pond hebben geboden om zich van de diensten van de Tunesische verdediger te kunnen verzekeren.
ajax.netwerk.to
6 miljoen geloof ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 00:43 schreef RednaZ het volgende:
[..]
4 miljoen pond. Hoeveel is dat in Euri's?
Ongeveer het dubbele van wat Ono zou kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:44 schreef RuudGullit het volgende:
Zo'n ¤ 5,5 miljoen?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ongeveer het dubbele van wat Ono zou kunnen opbrengen.
As is verbrande turref ...quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. Ja, en als vd Vaart nog zo'n kutseizoen speelt, zal zelfs dat bedrag nog steeds het 3-dubbele zijn van wat Raffie op gaat brengen.
Mee eens! VDV moet zich weer gaan bewijzen. Pienaar & Sneijder naast Galasek lijkt me prima!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:36 schreef pauperic het volgende:
[..]
Ook moet hij spelen omdat hij de plek van Van der Vaart dan inneemt in de basiself... VDV moet weer hongerig worden gemaakt zodat hij (hopelijk) zijn oude vormpeil en vooral zijn betrokkenheid, voortrekkersrol, bereidheid tot loopacties etc. terugkrijgt van ca. twee seizoenen geleden. In zijn eerste jaren als linkshalf ondernam VDV ook nog vrij veel loopacties. Dat aspect is uit zijn spel verdwenen sinds hij als spits, 2e spits of als nummer tien (die veel te dicht achter zijn spits speelt), werd opgesteld bij Ajax. Als VDV wordt gedwongen om minder statisch te worden, meer initiatieven te ondernemen en meer loopacties moet maken, dan krijgt Ajax een echte Europese topspeler weer terug.
Tot die tijd mogen Sneijder en Pienaar op het middenveld naast Galasek spelen. Als een van deze twee niet voldoet komt de hongerige VDV weer in beeld. Motiveren maar Koeman!
Maak er maar vast 3 goals van, in 16 voornamelijk gedeeltelijke duels.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:27 schreef gras het volgende:
Als ze nu maar niet vragen om de statistieken van Pienaar afgelopen seizoen.
1 goal en 1 assist had 'ie misschien, maar desondanks Pienaar moet altijd spelen!
Nee, Theo Lucius was het geweest als hij dat allemaal niet had gekund.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op techniek na (ben ik het ook niet helemaal mee eens) lees ik Theo Lucius...
Toch een beetje weinig hoor. Heeft nog behoorlijk wat speeltijd gehad, maar desondanks teleurstellend seizoen voor hem. Verhaal moge bekend zijn. Hoeveel assists had 'ie trouwens?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maak er maar vast 3 goals van, in 16 voornamelijk gedeeltelijke duels.
Op dit moment is het zomerstop en speelt men alleen oefenpotjes!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:47 schreef S-Two het volgende:
maar ik vind op dit moment Maxwell denk ik wel de beste ajacied
Henk Vos...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
Bij Maxwell kan 'ie gigantisch naast vliegen, maar soms ook gewoon gigantisch mooi erin.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op dit moment is het zomerstop en speelt men alleen oefenpotjes!
Lekkere graadmeter!
Alleen was dat Henk Vos z'n enige kwaliteit, en dit Maxwells enige zwaktequote:Op woensdag 21 juli 2004 18:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Henk Vos...![]()
Doe's nie zo serieusquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
ga weg kakkerlak![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef twi het volgende:
Alleen was dat Henk Vos z'n enige kwaliteit, en dit Maxwells enige zwakte
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef S-Two het volgende:
ga weg kakkerlak![]()
Ik herinner me nog een voorzet van Maxwell, hij kreeg de bal hoog aangespeeld op de flank en gaf in een keer met buitenkant links de voorzet op de stuiter. Ik kan me niet meer herinneren of Zlatan er nog een goal van maakte of niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:52 schreef twi het volgende:
Nou, Maxwell heeft tenminste nog een aardig schot in de benen. Niet zo accuraat, maar dat is 't schot van Ibrahimovic ook niet. Elke bal die Pienaar raakt die richting de goal gaat, is een afzwaaier of een rollertje waarvan je denkt: dat kan ik nog beter. Bij Maxwell kan 'ie gigantisch naast vliegen, maar soms ook gewoon gigantisch mooi erin.
tsja, die opstelling:quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:47 schreef gras het volgende:
Zijn net begonnen aan tweede helft. Stond 0-0 met rust. Niet erg best.
De EK-gangers doen niet mee.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:49 schreef RuudGullit het volgende:
Missen er nog veel spelers dan?
Weinig mis mee, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
tsja, die opstelling:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, de Jong, Emanuelson, Maduro, Maxwell, De Ridder, Pienaar, Obodai, De Mul, Anastasiou, Mitea
Die hebben ze al in huis. Twee zelfs.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:51 schreef RuudGullit het volgende:
Waarom koopt Ajax niet gewoon een goede echte killer-spits?
Zoals?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:51 schreef RuudGullit het volgende:
Waarom koopt Ajax niet gewoon een goede echte killer-spits?
Sonck en in mindere mate Ananas.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals?
Ok............. bedankt................quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef gras het volgende:
Sonck en in mindere mate Ananas.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ok............. bedankt............................ Mijn scherm zit nu vol bier!
Zo denk ik er ook over. Jammer een geweldige voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:56 schreef The_Coach het volgende:
Geweldige voetballer maar waardeloos persoon gelukkig is die weg.
Vriend, het is al een dik uur afgelopen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:54 schreef Knoekie het volgende:
Ajax staat met 0 - 1 voor
6 miljoen Euro, maar Trabelsi krijg naar alle waarschijnlijkheid nog een geweldig fluitconcert tijdens A.T.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:59 schreef RednaZ het volgende:
En hoeveel hebben we voor Hatem gekregen?
Dit heeft alles te maken met dat stomme conflict van hem en zijn zaakwaarnemer jegens Ajax.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
6 miljoen is echt te weinig voor de beste rechtsback van de wereld. Had minstens 20 miljoen moeten zijn. Wie doet godverdomme de zaken namens Ajax ?
Grapje,heb Hatem altijd een overschatte speler gevonden,hij komt denk ik niet verder dan een invalbeurt op zijn tijdquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
6 miljoen is echt te weinig voor de beste rechtsback van de wereld. Had minstens 20 miljoen moeten zijn. Wie doet godverdomme de zaken namens Ajax ?
Ik denk dat je er flink naast zit en dan ook nog wel zult gaan zien, het is echt een koopje.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grapje,heb Hatem altijd een overschatte speler gevonden,hij komt denk ik niet verder dan een invalbeurt op zijn tijd
In goede vorm vind ik hem 2 klasses beter , maarja de vraag is wat Wenger vindtquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
Hij gaat Lauren of Toure echt niet uit de basis spelen
Toch knap dat je dan Afrikaans speler van het jaar wordt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Grapje,heb Hatem altijd een overschatte speler gevonden,hij komt denk ik niet verder dan een invalbeurt op zijn tijd
AW zal best wel wat in hem zien mag ik aannemen maar een goede speler in de HCE moet zich eerst maar eens staande zien te houden in de PL,slechts weinige is dat gegeven heeft het verleden uitgewezenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:09 schreef The_Coach het volgende:
[..]
In goede vorm vind ik hem 2 klasses beter , maarja de vraag is wat Wenger vindt.
Is idd knap maar ik vind hem niet zo denderend als veel mensen bewerenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch knap dat je dan Afrikaans speler van het jaar wordt.
Juist het tegenovergestelde. Vrijwel iedere speler slaagt er, of ze nu Boateng Bergkamp Kanu of een speler uit de amateurs Hasselbaink heten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
AW zal best wel wat in hem zien mag ik aannemen maar een goede speler in de HCE moet zich eerst maar eens staande zien te houden in de PL,slechts weinige is dat gegeven heeft het verleden uitgewezen
Ik weet niet wat veel mensen beweren. Ik ga uit van wat ikzelf gezien heb.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd knap maar ik vind hem niet zo denderend als veel mensen beweren
Dat moet vriend Louis maar uitzoeken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zoals?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ok............. bedankt............................ Mijn scherm zit nu vol bier!
Veel van zijn slagen zal ook afhangen ofdat de rechtshalf van Arsenal ook op zijn tijd wil meeverdedigen als die aanvalt, dit zal inderdaad lastig worden aangezien Arsenal heel anders speelt dan Ajax.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
AW zal best wel wat in hem zien mag ik aannemen maar een goede speler in de HCE moet zich eerst maar eens staande zien te houden in de PL,slechts weinige is dat gegeven heeft het verleden uitgewezen
Ik heb het over spelers die rechtstreeks van de HCE naar de PL gaan,niet via Italie of Spanje.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Vrijwel iedere speler slaagt er, of ze nu Boateng Bergkamp Kanu of een speler uit de amateurs Hasselbaink heten.
Noem je trouwens Kanu?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Vrijwel iedere speler slaagt er, of ze nu Boateng Bergkamp Kanu of een speler uit de amateurs Hasselbaink heten.
Hatem moet zich aan Arsenal aanpassen,niet andersom natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Veel van zijn slagen zal ook afhangen ofdat de rechtshalf van Arsenal ook op zijn tijd wil meeverdedigen als die aanvalt, dit zal inderdaad lastig worden aangezien Arsenal heel anders speelt dan Ajax.
Je vergeet Kluivert.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Faas Wilkes, Johan Cruyff, Johan Neeskens, Jan Wouters, Hoogma, Mulder, van Basten, Gullit, Rijkaard, Hesp, Overmars, Cocu, van Bronckhorst, van Hooydonck, Makaay etc.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het over spelers die rechtstreeks van de HCE naar de PL gaan,niet via Italie of Spanje.
Ik kom 1,2,3 niet verder dan Overmars,RVN en Stam.
Boateng heeft anderhalf seizoen moeten wennen bij Coventry voor dat hij zijn draai vond
Die zijn allemaal vanuit Nederland rechtstreeks naar Engeland gegaan als ze er uberhaupt al gespeeld hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Faas Wilkes, Johan Cruyff, Johan Neeskens, Jan Wouters, Hoogma, Mulder, van Basten, Gullit, Rijkaard, Hesp, Overmars, Cocu, van Bronckhorst, van Hooydonck, Makaay etc.
Pas nadat ik het had gepost.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zijn allemaal vanuit Nederland rechtstreeks naar Engeland gegaan als ze er uberhaupt al gespeeld hebben![]()
Snap jij wel wat ik bedoel?
'Blij' met zijn komst of vind je het helemaal niks?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hatem moet zich aan Arsenal aanpassen,niet andersom natuurlijk
Ik zie hem als een goede versterking in de breedte dus in dat opzicht ben ik blij dat ie er isquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
'Blij' met zijn komst of vind je het helemaal niks?
Ja dat bedoel ik maar welke verterking in de breedte had je liever? v Persie of Trabelsi?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zie hem als een goede versterking in de breedte dus in dat opzicht ben ik blij dat ie er is
Trabelsi natuurlijk,met de verdediging is meer mis dan met de aanvalquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar welke verterking in de breedte had je liever? v Persie of Trabelsi?
idd,elke cent die ze voor een speler met zo'n instelling krijgen is meegenomenquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:07 schreef keeper het volgende:
Slechte deal? Gezien die contractperikelen eerder een (redelijk) goede.
De correcte term tegenwoordig is trouwens zandneger.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
woestijnrat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |