Dat was ook een onderdeel van de 'test' bij mij. Zo hoeft ze me ook getest voordat ik iets in mijn handen had.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:32 schreef Toeps het volgende:
Cool! Zo iets heb ik ook een keer meegemaakt, maar dan bij het uitzoeken van een homeopatisch medicijn. Die vrouw duwde mijn arm telkens met het flesje omlaag, en ik moest dan weerstand bieden. Bij de meeste flesjes ging dat gemakkelijk, maar bij het spulletje dat ik blijkbaar nodig had kreeg ik mijn arm echt niet omhoog. En die vrouw duwde echt niet hard.
Echt freaky!
Maar je moest toch wat voor je keelchakra hebben?quote:Chakra :
de meest bekende groene Aventurijn werkt voornamelijk op de hartchakra en kan een grote hulp zijn bij het oplossen van jeugdtraum’s.
Geweldig! Heb hardop zitten lachen achter de PC!quote:Verzorging :
een maal per maand moet de steen onder stromend warm water ontladen worden en in de zon weer opgeladen worden.
Ik ook, iedereen weet dat je die dingen net zo goed in de batterijoplader kan pleuren, werkt perfekt!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:44 schreef Phaedrus het volgende:
[..]
Maar je moest toch wat voor je keelchakra hebben?
[..]
Geweldig! Heb hardop zitten lachen achter de PC!
Neuh, ik heb 'm pas sinds donderdag om.quote:Op maandag 19 juli 2004 21:23 schreef Morwen het volgende:
Merk je al iets van de effecten, Muus?
Dus "we" moeten nog niet al te veel klieren bij jouquote:Op maandag 19 juli 2004 22:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neuh, ik heb 'm pas sinds donderdag om..
Het is eigenlijk een Valkenoog. Deze op de foto heeft ook hematiet en een beetje jaspis erdoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik had ooit een haviksoog (iig zo noemde ik het) een Blauwe tijgeroog zeg maar , een grote ook nog , size van mijn handpalm
droeg ik altijd bij me , maar heb het ooit aan iemand gegeven (met mijn domme hoofd) en nooit weer gezien...
ik had wat met die steen , waarom weet ik niet...
zou er wel weer een willen hebben...
quote:# kleur zwartachtig blauw, gelijnd, ondoorzichtig
# vertegenwoordigt zowel het keelchakra als het 1e chakra, wat betekent dat er in deze steen een verbinding bestaat tussen de basis en het uiten
# beschermt tegen negativiteit
# versterkt de de realiteitszin
# maakt sterkt en zeker
Klopt hoor.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:53 schreef livEliveD het volgende:
Wow mooi verhaal. Je gaat je idd afvragen of de steen niet jou gekozen heeft i.p.v. andersom.
Ik hoor ook dat stenen kunnen helpen als je ze ergens neerlegt zoals bv in de woonkamer (dus niet om doet). Klopt dit? (Iemand een linkje naar "stenen voor beginners"?)
Ik wil het adres niet zomaar hier neerzetten, omdat er altijd wel wat lolbroeken zijn die wat met zo'n adres gaan uitvreten. Ik heb IrfieJ en Toeps al gemaild en ik zal jou zo ook even mailen.quote:Kun je het adres/naam van het winkeltje posten/mailen?
Het gaat hier ook niet om die winkel en dat heb ik toch ook nergens gezegd? Het verhaal in de OP gaat over mij en de steen die mij heeft uitgekozen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:27 schreef vannelle het volgende:
Als het puur aan die steen ligt, heeft niemand wat aan dat adres Muus.
Die winkel heeft jou geholpen, prima, maar dat wil niet zeggen dat iemand anders ook geholpen wordt.
Het ging om de steen, en als iemand anders niet de zelfde ervaring heeft ondanks jouw aanraden draait het misschien uit op een mislukking.
Solar plexus, maar ik zeg ook altijd zonnevlecht.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:20 schreef MUUS het volgende:
MUUS moest op een stoeltje met haar linkerhand op haar zonnevlechtchakradingus-hoe-heet-het-daar-ook-alweer en haar andere arm moest ze op schouderhoogte uitstrekken naast haar.
Deze methode ken ik ook wel. Inderdaad wordt hij gebruikt bij het uittesten van o.a. homeopathische medicijnen zoals Bachbloesems en Lichtwesen Essences. Ook voor het uittesten van allergiën en blokkades in je lichaam is deze methode erg handig.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:32 schreef Toeps het volgende:
Cool! Zo iets heb ik ook een keer meegemaakt, maar dan bij het uitzoeken van een homeopatisch medicijn. Die vrouw duwde mijn arm telkens met het flesje omlaag, en ik moest dan weerstand bieden. Bij de meeste flesjes ging dat gemakkelijk, maar bij het spulletje dat ik blijkbaar nodig had kreeg ik mijn arm echt niet omhoog. En die vrouw duwde echt niet hard.
Echt freaky!
Daar werd niet over gesproken, aangezien dat het onderwerp niet is.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:12 schreef American_Nightmare het volgende:
HilarischStenen die tegen allerlei kwaaltjes helpen. Over het placebo-effect gesproken..
Was een reactie op mazaru. Voor een mod ben je vandaag niet echt oplettend, wel?quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daar werd niet over gesproken, aangezien dat het onderwerp niet is.
Deze mod is heel oplettend en wat mazaru post, maakt me niet uit. Mazaru post enkel waar die steen goed voor zou zijn. Prima, is leuke extra info voor mensen die er niet zo in thuis zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Was een reactie op mazaru. Voor een mod ben je vandaag niet echt oplettend, wel?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 02:55 schreef Boomstam het volgende:
waar heb je dat vandaan dan? ik heb een zilvere veer om me nek hangen, al jaren lang, ooit is in een dronken bui gekocht, zonder bijbedoelingen
of telt dit weer niet
is deze vraag voor mij? zo ja, uit een zo'n sieradenwinkeltje in de heuvelgallerie in eindhoven.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:39 schreef Boomstam het volgende:
[..]
mja indirect ook voor jouw. ik hoopte meer dat iemand wist wat een zilver veertje betekendquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
is deze vraag voor mij? zo ja, uit een zo'n sieradenwinkeltje in de heuvelgallerie in eindhoven.
Juist, die 'hunches' heeft iedereen wel eens, alleen is het dan jammer dat niemand het van je weet. Je zegt het immers niet hardop van te voren en alleen jij weet achteraf dat je het goed voorspelt had.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:02 schreef jogy het volgende:
Dat is wel bijzonder ja, heb ik soms ( in mindere mate ) ook weleens met kaartlezen, dat je gewoon weet welke kaart je moet kiezen enzo, maar zo sterk heb ik het nog nooit gehad, van zo'n afstand dus.
Inderdaad, dan kijken ze je een beetje raar aan met een blik van het zal wel en niets dat je er tegen in kan brengenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist, die 'hunches' heeft iedereen wel eens, alleen is het dan jammer dat niemand het van je weet. Je zegt het immers niet hardop van te voren en alleen jij weet achteraf dat je het goed voorspelt had.
In dit geval heb ik meerdere getuigen (. ) die mij voor de test hardop hoorde zeggen dat ik aan aventurijn zat te denken en die zagen dat ik absoluut niet kon zien welke stenen er in mijn hand werden gelegd.
Volgens mij was dit voor mij ook voor het eerst dat ik er 'getuigen' bij had die van te voren die voorspelling al hoorden en daardoor heeft het nog meer impact.
Want hoe vaak zeg jij niet tegen jezelf dat het toeval is als je weer eens weet dat de telefoon zal gaan of als je ineens weet wie er voor de deur staat?
Nee, maar ik geloof je welquote:Telt mijn verhaal nu trouwens als bewijs?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |