IK rij nog meequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Mail verstuurd, Raffie en Hives nog saampies met mij met de trein? Heb OV trouwens.. maargoed, hebben jullie verder weinig aan dan als jullie eerder in de trein zitten..
Hoe en wat en waar we dan samenkomen komt nog wel..
Die laatste trein zal ik idd moeten nemen, ook zal ik rekening moeten houden met de laatste tram in A'dam, aangezien me ouders me niet gaan ophalen
Jij moest niet overstappen he? Dan maar ff een plek afspreken, helemaal voorin de trein bv..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:09 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
IK rij nog meemaar laatste trein gaat al om 22:50 dus missen tweede helft van de wedstrijd
JD oever is het internet-cafe eigenlijk van het station ??
5 minuten lopen. hooguitquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:09 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
IK rij nog meemaar laatste trein gaat al om 22:50 dus missen tweede helft van de wedstrijd
JD oever is het internet-cafe eigenlijk van het station ??
Zeg Raffie, de game begint om 21.00 uur, eindigt dus om 21.45 of zowiets.. gaat dus makkelijk..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
5 minuten lopen. hooguit
ohw dat valt mee dat is mooi kunnen we lekker lang blijvenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
5 minuten lopen. hooguit
quote]Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeg Raffie, de game begint om 21.00 uur, eindigt dus om 21.45 of zowiets.. gaat dus makkelijk..
spelen we maar een helft ??? maar maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:26 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 26 oktober 2004 19:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeg Raffie, de game begint om 21.00 uur, eindigt dus om 21.45 of zowiets.. gaat dus makkelijk..
...wanneer verschillende mensen op vakantie zijn.....dat lijkt me ook niet echt een oplossingquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:36 schreef sir_dalord het volgende:
Het is jammer dat er toch zoveel afzeggingen zijn. Al zijn de afzeggingen wel te begrijpen natuurlijk.
Het lijkt me daarom verstandig om de volgende meet (jawel hoor :') ) in een vakantie te organiseren
Ik heb ook eens kotsend op de stoep van een studentenflat gelegen midden in de nacht in wageningen, is goed feesten daar :')quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:26 schreef komrad het volgende:
veel dichterbij, ik woon in den bosch, maar ik heb die avond ervoor waarschijnlijk een feestje in wageningen. De party's genietten bekendheid vanwege een fenomeen dat neerkomt op het pas rond een uur of 6/7 gaan slapen met meer alcohol in je bloed dat het menselijk lichaam volgens de campagnes kan verdragen. Als ik naar dat feestje toe ga, moet ik de meet skippen.
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
8 man
Veel te weinig
Wie twijfelt nog?
DaMadKow snapt het, en ik moet dus ook nog 's avonds een concert geven met mijn fanfare dus dan weet je het wel. De volgende keer ben ik graag van de partijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 19:37 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik heb ook eens kotsend op de stoep van een studentenflat gelegen midden in de nacht in wageningen, is goed feesten daar
Gewoon komen man
Grumpey leest als geen ander tussen de regels doorquote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:48 schreef Grumpey het volgende:
met komrad erbij dus 10 man, gezellig![]()
thuis voorleggenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:42 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik twijfel nognee moet het thusi nog ff voorleggen amar is geen probleem
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Deelnemers tot nu toe:
(9 stuks)
qyn
MadKow
Grumpey
TimmyASD
Hives
Sirdalord
Johan-Derksen
Verbal-Kint
Lortnoc
waarvan maar 6 karters
idd, het wordt nu toch iets minder gezellig aan de kantquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
en SuperWeber komt waarschijnlijk, maar dat hangt nog van enkele factoren af...
Ik reken dus stiekem 10 deelnemers tot nu toe...
-edit-
Iemand heeft het licht gezien en zal wel meekarten.
Dus 10 deelnemers tot nu toe waaronder 8 karters ....
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
des te gezelliger aan de kant
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, het wordt nu toch iets minder gezellig aan de kant
ff kijken of ik dat gigantische lijf van mij kan proppen in een karretje van 1,5 bij 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |