Hives ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:19 schreef -Petor- het volgende:
Peet gaat met Raffie![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:20 schreef -Petor- het volgende:
Zoiets hoorde ik al jaWe komen je wel ophalen dan waarschijnlijk
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef -Petor- het volgende:
dat kan ook. maar volgens mij is de afspraak in Nijmegen![]()
3 tot 3,5 uur treinen als het niet meer is..quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:25 schreef sir_dalord het volgende:
in nijmegen
ik weet hetquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:01 schreef engessa het volgende:
[..]
3 tot 3,5 uur treinen als het niet meer is..![]()
iki rij niet zo hard hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik weet het,
of 2 uur met de auto, als iemand doorrijdt
geeft nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:19 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
iki rij niet zo hard hoor
en dat is verantwoordquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:15 schreef -Petor- het volgende:
2 uur met de auto ongeveer Alkmaar-Nmgn. En Raffie rijdt niet hoor, ondergetekende rijdt.![]()
staat een knipoog bovenquote:Op woensdag 15 september 2004 17:25 schreef -Petor- het volgende:
want?
Half uurtje minder dan mij vanuit de stad.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef SuperWeber het volgende:
Hoe lang moet ik treinen...
Ik denk dat ik het maar niet eens opzoek
weet je al meer JD?quote:Op maandag 13 september 2004 15:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
De activiteiten zijn bijna rond. Het live volgen van een hattrick pot icm bier is nog wat lastiger, maar de oplossing volgt...
dan gaan we dat 7 vierenquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:00 schreef DeHovenier het volgende:
en ik ben 5 november jarig! En ik weet niet eens of ik ga.......bier enzo
ik heb nog wat stukjes huid van mezelf over. Je krijgt er eentje gratisquote:Op zondag 26 september 2004 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
wel allemaal kadootjes meenemen he!
(lees: geld)
maar ik regel wel vrijquote:Op zondag 26 september 2004 20:25 schreef The_Hives het volgende:
ik moet 7 november werken
dus we kunnen goten, qyn en grumpey doorstrepen?quote:Op maandag 27 september 2004 12:07 schreef sir_dalord het volgende:
ik kom trouwens met al mijn klonen...
en als fugie dat ook doet, zitten we al aan een stuk of 20
goten niet, maar johan-derksen en madkow wel.. Die ben ik allemaalquote:Op maandag 27 september 2004 12:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus we kunnen goten, qyn en grumpey doorstrepen?
Ik kom dan wel, hoe moet ik nog ff bekijkenquote:Op maandag 27 september 2004 16:31 schreef The_Hives het volgende:
ja
Misschien kan je ook met Raffie en Petor meerijdenquote:Op maandag 27 september 2004 16:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik kom dan wel, hoe moet ik nog ff bekijken
Noord-Holland ook goedquote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef Grumpey het volgende:
mooi, amsterdammers moeten wel beetje goed vertegenwoordigd zijn...ga daar niet in mijn eentje tegen al die limbo's en noordelingen staan....
Dat zou wel erg tof zijn natuurlijk.. wie moet ik lief aankijken? (wie is de chauffeur..)quote:Op maandag 27 september 2004 16:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Misschien kan je ook met Raffie en Petor meerijden. We moeten toch langs Amsterdam.
thnx...quote:Op maandag 27 september 2004 16:48 schreef The_Hives het volgende:
Petor
ik weet niet of hij hier vaak leest, maar anders leest Raffie het wel. Zijn vrienden irlquote:Op maandag 27 september 2004 16:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
thnx...
Petorrrrrrrrr kan Timmy met je meerijden 7 november? Timmy woont in Amsterdam, redelijk dichtbij afslag nieuwe meer (mcdonalds)..
Ajeblieffffffttt?
Alleen in je dromen ben je mij....quote:Op maandag 27 september 2004 12:58 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goten niet, maar johan-derksen en madkow wel.. Die ben ik allemaal
dus ik heb de meet eigenlijk in mijn eentje gehouden
klopt..quote:Op maandag 27 september 2004 16:56 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Alleen in je dromen ben je mij....
had je zowaar een nachtkoe ipv merriequote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
klopt..
en zelfs naar 3 maanden word ik nog gillend wakker
3 tot 3,5 uur treinen om er alleen al te komen.. En dan moet ik ook nog een plek vinden om te pitten anders zal ik om 8 uur al weer weg moeten.. ik twijfel nog.quote:Op maandag 27 september 2004 11:53 schreef The_Hives het volgende:
Even een overzicht gemaakt met de mensen die komen. Tot nu toe al een redelijk grote groep bij de 3e
meet. Weten de anderen al of ze 7 november kunnen?
Deze Fok!-Hattrickers komen zeker:
engessa
Deze Fok!-Hattrickers komen misschien:
engessa
als het goed is zijn er 2 mensen in Nijmegen die waarschijnlijk slaapplaatsen hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:33 schreef engessa het volgende:
[..]
3 tot 3,5 uur treinen om er alleen al te komen.. En dan moet ik ook nog een plek vinden om te pitten anders zal ik om 8 uur al weer weg moeten.. ik twijfel nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |