idd, dus ik zou er niet rouwig om zijn als het in rotterdam is...quote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat rotterdam zoon half uurtje rijden is vanaf Breda toch ?
Nee Hoogvlietquote:Op maandag 19 juli 2004 11:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Laat me raden: Vlaardingen.
Cola Vieux is trouwens niet zo bitter als bier hoor. En kersenbier lust je dan zeker wel
Ik stem wel voor Groningenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, dus ik zou er niet rouwig om zijn als het in rotterdam is...
maar we moeten het even bekijken. Als SW wilt komen, moet hij helemaal vanuit groningen reizen. Daar moeten we iets op vinden. En naar groningen gaan is geen optie
Ik wel maar is een beetje ver omrijden hequote:Op maandag 19 juli 2004 16:03 schreef qyn het volgende:
Ik wil ook wel komen![]()
Ik hoor wel waar (en wie er eventueel mee willen rijden)
Waarom gaan we niet gewoon bierzuipen icm met whatever...quote:Op maandag 19 juli 2004 09:50 schreef Grumpey het volgende:
of we doen niets, ook goed idee
Ik heb idd geen problemen met een overnachting ergens andersquote:Op maandag 19 juli 2004 13:05 schreef Grumpey het volgende:
hoogvliet is supermarkt-keten, geen dorp![]()
enne, oplossing weber probleem zou zijn als we naar plek gaan van iemand waar wat mensen kunnen overnachten, ik heb daar geen probleem mee, en weber vast ook niet. Het enige wat dan nog nodig is is iemand met veel ruimte voor wat logies...dan maakt het niet meer uit waar het dan precies is (JD bood al aan, in nijmegen)
* SuperWeber alles wat niet tot het noorden behoort ff over een kam scheertquote:Op maandag 19 juli 2004 21:12 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm....allemaal uit de Randstad? Toch een echte Limburger hier hoor
hier nog eenquote:Op maandag 19 juli 2004 21:12 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm....allemaal uit de Randstad? Toch een echte Limburger hier hoor
ik dacht dat de 4 die-hard meeters dat zouden doenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:42 schreef sir_dalord het volgende:
als we nou eerst eens mensen aanwijzen die de meet gaat regelen? Dat maakt het iig makkelijk.
iemand die zich kandidaat stelt?
ok, hives is de eerste die reageert dus hij regelt de MEETquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:44 schreef The_Hives het volgende:
spammen helpt![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:46 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok, hives is de eerste die reageert dus hij regelt de MEET![]()
![]()
htmailen kan naar 367459
mail allemaal maar naar hives, hij zorgt ervoor dat het in orde komt
goed bezig hives![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |